Lol, toen dat gebeurde dacht ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:00 schreef nielsie het volgende:
ARNHEM - De rechtbank in Arnhem heeft vrijdag de 58-jarige P.K. uit Nijmegen veroordeeld tot een gevangenisstraf van 15 jaar wegens de moord op afvalverwerker Jan Burgers uit Weurt. K. had een zakelijk conflict met de afvalbaas.
bij afvalbaas moet ik direct aan Tony denken...

2006 in Amerika, 2007 of 2008 in NL dusquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:22 schreef hobbs het volgende:
Seizoen 3 is nu afgelopen bij de vara (geen idee wanneer seizoen 4 begint aldaar). Seizoen 5 is in Amerika afgerond en in 2005 begint men met de opnames van seizoen 6.
Geruchten gaan trouwens dat seizoen 6 pas in 2006 op de buis zal komen. Eek.

Vertel mij wat. Het is wel begin 2006, maar dan is 't nog 1,5 jaar. Wel goed nieuws is dat David Chase er sterk aan denkt om toch 13 episodes te maken ipv de eerder genoemde 10.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:53 schreef Hagedis het volgende:
2006 that is![]()
![]()
![]()

Idd. dat verhaal ging wel ja, seizoen 6 wordt trouwens ook het einde van de serie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:23 schreef hobbs het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Het is wel begin 2006, maar dan is 't nog 1,5 jaar. Wel goed nieuws is dat David Chase er sterk aan denkt om toch 13 episodes te maken ipv de eerder genoemde 10.

Dat zeiden ze ook van seizoen 5quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:20 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Idd. dat verhaal ging wel ja, seizoen 6 wordt trouwens ook het einde van de serie.

Als je eenmaal begint met kijken blijf je kijken!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:07 schreef Aventura het volgende:
Ik ben er heel laat mee, maar sinds het zien van een paar afleveringen afgelopen maand ben ik de videobanden van seizoen 1 gaan huren. Ik kijk nu elke week ong. 4 afleveringen, ik vind het een geniale serie! Ik lig ongeveer overal dubbel om, ook om de ergste slachtpartijen. En ik vind de casting gewoonweg subliem.

Je zou naar de hdtv-versies kunnen zoeken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:40 schreef Aventura het volgende:
Op Emule kon ik eigenlijk weinig vinden. Ja Spaans- en Italiaanstalige versies dan...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |