abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:37:10 #26
64729 Sweetlay-d
Maak me gek!
pi_19058471
zeker wel lekker!
* Life is short..so enjoy it! *
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:44:09 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_19058686
Klinkt lekker hoor!!

Deze sound bevalt me prima, nu maar hopen dat we dit nog veel vaker gaan horen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:54:29 #28
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_19059015
Hoorde net souldier (hart van nederland ) en het klonk wel wat naar boris.. ik even zoeken en wat denk je, souldier van sofuja.. het is serieus een mooi nummer moet ik zeggen.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_19059864
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:54 schreef furanku het volgende:
Hoorde net souldier (hart van nederland ) en het klonk wel wat naar boris.. ik even zoeken en wat denk je, souldier van sofuja.. het is serieus een mooi nummer moet ik zeggen.
Hehe... net als die 9 andere mooie tracks op de cd
  woensdag 12 mei 2004 @ 08:33:32 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_19064823
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:54 schreef furanku het volgende:
Grappig dat zijn stem al zo herkenbaar is. Dat is toch wat je wilt als artiest, dat mensen je meteen herkennen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:53:27 #31
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19070043
Als Anti-Boris activist moet ik helaas toch mijn ongelijk toegeven. Ik hoorde het liedje bij Barend & Van Dorp en vandaag op TMF. En ik moet toegeven.....mooi liedje (geen step right up) en mooi gezongen
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:54:53 #32
13973 ranja
image means nothing
pi_19070073
Wat is de Pepsi chart eigenlijk? Belangrijker is wat hij in de top 40 en mega top 50 gaat doen... daar zal-ie gewoon op1 binnenkomen denk ik.
  ESF Reporter woensdag 12 mei 2004 @ 12:57:07 #33
87554 Cee
Welluk?
pi_19070133
Ik snap helemaal niks meer van de charts tegenwoordig. Ze blijven de regels wijzigen en volgens mij hebben we nu 200 verschillende hitlijsten die allemaal even 'officieel' zijn.

DePresident, maakt dat jou dan nu een Anti-Boris Passivist?
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:32:10 #34
58921 Day
You can fly!
pi_19071086
Beetje D'angelo-sfeer dit nummer
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 12 mei 2004 @ 14:22:05 #35
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_19072469
Boris sluit vrede met 'Soulmate' Taihuttu
quote:
'Idol' Boris heeft na een verzoeningsgesprek vrede gesloten met zijn voormalige 'Soulmate' Gino Taihuttu. Taihuttu bracht vorige week via Nieuwe Revu nog een CD uit met oude nummers van Boris hoewel hij diens toestemming daarvoor niet had. Die had hij overigens ook niet nodig, zo bleek later, omdat hij de toen 20-jarige Boris een wurgcontract had laten tekenen. De twee hebben het nu dus bijgelegd. Bovendien heeft Boris besloten weer muziek met Taihuttu te gaan maken. De muzikanten hebben inmiddels plannen samen een aantal nummers te gaan uitbrengen.
pi_19073113
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 14:44 schreef MaGNeT het volgende:
Single is al te beluisteren / downloaden op:

www.downsouth.nl
Dit klinkt erg lekker. Ik houd wel van die smooth jazz en soul. Veel beter dan het andere nummer van idols ben even vergeten hoe het heet when you think of me o.i.d.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:04:20 #37
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_19074899
Te moe word je gewoon van Bore-us. Te moe gewoon...
pi_19077259
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hahahahaha dit is echt allemaal van te voren bedacht!!!!! Maar wel beter dan die idols muziek! ik ben erg benieuwd wat ze gaan uitbrengen...misschien zetten ze op de Boris cd ook wel nummers van Sofuja...
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_19090913
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:

De muzikanten hebben inmiddels plannen samen een aantal nummers te gaan uitbrengen.
Ah wat gezellig, er komen ook nummers van Taihuttu op de cd van Boris meen ik (de release is om die reden zelfs uitgesteld?) en nog steeds moeten wij geloven dat Boris niets wist van de 'snode plannen' van Taihuttu met NR; hoevelen zijn er inmiddels niet in de ban van dat sofujasoldier gedoe?
Missie Boris en Gino geslaagd dus.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_19094249
van de sofuja-cd komt alleen take me as I am op de nieuwe cd, een fantastisch lied overigens.
henk jan smits zei dat hij het wel een aardig nummer vond.....
daarnaast hoop ik ook nog op what's going on en ain't no sunshine

de rest zal dus nieuw materiaal zijn, ik hoop dat het mooi aansluit op het bovenstaande
pi_19095072
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 10:41 schreef jacqjacq het volgende:
van de sofuja-cd komt alleen take me as I am op de nieuwe cd, een fantastisch lied overigens.
henk jan smits zei dat hij het wel een aardig nummer vond.....
daarnaast hoop ik ook nog op what's going on en ain't no sunshine

de rest zal dus nieuw materiaal zijn, ik hoop dat het mooi aansluit op het bovenstaande
Hoe weet je dat....heb namelijk gezocht maar kon er niks over vinden!!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_19096773
Nog geen maand voor de eerste plaat van Idols-winnaar Boris in de winkels moet liggen, heeft juryvoorzitter Henkjan Smits zijn baan als executive producer van de plaat opgezegd.

Smits zocht wel de muziek voor de plaat uit, maar laat de productionele leiding aan iemand anders over omdat hij het te druk heeft met andere werkzaamheden zoals zijn radioprogramma en zijn nieuwe talentscout-website.

Smits heeft pas op maandag 3 mei, twee dagen na de finale, na overleg met BMG besloten dat de productie van de plaat hem te veel was. ,,Ja, daar waren BMG en Boris niet zo blij mee. Ze vroegen zich af of ik niet eerder wist dat ik het niet zou redden. Maar ze begrepen het uiteindelijk wel.''

BMG onderschrijft dit. ,,Het is natuurlijk teleurstellend, maar we zijn niet boos'', aldus Coen van Wermeskerken van de platenmaatschappij. ,,Als Henkjan de plaat had willen produceren, had hij daar al z'n tijd in moeten steken. Dat lukte hem niet.''

Het lijkt vreemd dat Smits de plaat van de Idols-winnaar geen voorrang geeft. Hij produceerde immers ook de plaat van de vorige winnaar, Jamai. Is de reden van zijn weigering dat de verhouding tussen BMG en Smits is verslechterd nadat Smits in deze krant kritiek uitte op het beleid van de platenmaatschappij?

Smits: ,,Nee. Ik vind het staartje van het Boris-project natuurlijk heel interessant, maar ik heb besloten voorrang te geven aan mijn andere werk. Talenten ontdekken via mijn website, is het leukste dat er is.'' Ook volgens BMG heeft de kritiek van Smits geen rol gespeeld bij de besluitvorming.

,,Zijn uitlatingen waren niet leuk. Maar Smits had wel gelijk dat Jamai's album vorig jaar te laat uitkwam. Dat willen we nu voorkomen en daarvoor hebben een volledig beschikbare producer nodig.''

Smits heeft bij het uitzoeken van de muziek voor Boris' debuut, dat begin juni verschijnt, onder meer het nummer Take me as I am uitgekozen. Dit is geschreven door Boris én zijn voormalige soulbrother Gino Taihuttu. Die verkocht tien nummers van Boris' oude band Sofuja aan tijdschrift Nieuwe Revu.

De ruzie hierover is inmiddels bijgelegd en Take me as I am verschijnt op de eerste plaat van de Idols-winnaar. Smits: ,,Een aardig nummer. Niet hartstikke goed, maar wel leuk dat er iets op het album staat dat ze samen hebben geschreven.''

bron: ad 13/05/04
pi_19097457
quote:
[b]..... Smits: ,,Een aardig nummer. Niet hartstikke goed, maar wel leuk dat er iets op het album staat dat ze samen hebben geschreven.''
...
En Henk Jan had het zelf beter gedaan zeker?

Fantastische song... hoort er absoluut op te staan
"Tell Me" of "Rockafella Girl" mag ook wel
  ESF Reporter donderdag 13 mei 2004 @ 16:30:37 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_19102869
Henk-Jan is ook veeeeeel te druk bezig met belangrijkheden als RTL Boulevard en Stenders Vroeg.
  donderdag 13 mei 2004 @ 18:01:43 #45
58921 Day
You can fly!
pi_19105117
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:32 schreef jacqjacq het volgende:
Nog geen maand voor de eerste plaat van Idols-winnaar Boris in de winkels moet liggen, heeft juryvoorzitter Henkjan Smits zijn baan als executive producer van de plaat opgezegd.

Smits zocht wel de muziek voor de plaat uit, maar laat de productionele leiding aan iemand anders over omdat hij het te druk heeft met andere werkzaamheden zoals zijn radioprogramma en zijn nieuwe talentscout-website.

Smits heeft pas op maandag 3 mei, twee dagen na de finale, na overleg met BMG besloten dat de productie van de plaat hem te veel was. ,,Ja, daar waren BMG en Boris niet zo blij mee. Ze vroegen zich af of ik niet eerder wist dat ik het niet zou redden. Maar ze begrepen het uiteindelijk wel.''

BMG onderschrijft dit. ,,Het is natuurlijk teleurstellend, maar we zijn niet boos'', aldus Coen van Wermeskerken van de platenmaatschappij. ,,Als Henkjan de plaat had willen produceren, had hij daar al z'n tijd in moeten steken. Dat lukte hem niet.''

Het lijkt vreemd dat Smits de plaat van de Idols-winnaar geen voorrang geeft. Hij produceerde immers ook de plaat van de vorige winnaar, Jamai. Is de reden van zijn weigering dat de verhouding tussen BMG en Smits is verslechterd nadat Smits in deze krant kritiek uitte op het beleid van de platenmaatschappij?

Smits: ,,Nee. Ik vind het staartje van het Boris-project natuurlijk heel interessant, maar ik heb besloten voorrang te geven aan mijn andere werk. Talenten ontdekken via mijn website, is het leukste dat er is.'' Ook volgens BMG heeft de kritiek van Smits geen rol gespeeld bij de besluitvorming.

,,Zijn uitlatingen waren niet leuk. Maar Smits had wel gelijk dat Jamai's album vorig jaar te laat uitkwam. Dat willen we nu voorkomen en daarvoor hebben een volledig beschikbare producer nodig.''

Smits heeft bij het uitzoeken van de muziek voor Boris' debuut, dat begin juni verschijnt, onder meer het nummer Take me as I am uitgekozen. Dit is geschreven door Boris én zijn voormalige soulbrother Gino Taihuttu. Die verkocht tien nummers van Boris' oude band Sofuja aan tijdschrift Nieuwe Revu.

De ruzie hierover is inmiddels bijgelegd en Take me as I am verschijnt op de eerste plaat van de Idols-winnaar. Smits: ,,Een aardig nummer. Niet hartstikke goed, maar wel leuk dat er iets op het album staat dat ze samen hebben geschreven.''

bron: ad 13/05/04
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_19109531
Heeft die jongen zelf ook nummers geschreven?
pi_19121513
hierbij een linkje naar de clip,
eerst 30 seconden reclame, maar daarna staat ie er helemaal op:

http://nu.nl/news.jsp?n=323272&c=60
pi_19128178
Gisteren de single gekocht voor 1 euro
pi_19128320
Hoi, ik ben Boris en ik heb mijn neus verbouwd.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 17:01:05 #50
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_19128412
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi, ik ben Boris en ik heb mijn neus verbouwd.
ha

ha

ha

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')