Te oud?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:32 schreef Aurelium het volgende:
Kan niet wachten om em te zien. Maarja ik vind mezelf toch wat te oud om hem in de bios te gaan kijken. Eff wachten tot de eerste Cam/TS uitkomt maarschat zo rond zaterdag.
In Belgie de officiele, omdat er daar elke woensdag de nieuwe films komen. De programatie loopt van woensdag tot en met dinsdag.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Woensdag 2 juni is de officieuze premiere dus?
ga woensdag ook kijken. In de Kinepolis in Hasselt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
In Belgie de officiele, omdat er daar elke woensdag de nieuwe films komen. De programatie loopt van woensdag tot en met dinsdag.
ja overal dan denk hequote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:15 schreef SunChaser het volgende:
Ja, klopt, hij draait woensdag al, iig in Pathe.
In het boek speelt Lucius in dit deel dan ook amper een rol. Evenals Cho, die er dus ook niet inzitquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:50 schreef amsterdam19 het volgende:
N collega van me heeft m zojuist gezien. Eerste reactie:
"Hij is heel erg leuk maar hij wijkt nogal van het boek af. De film is veel volwassener dan de vorige delen. Het is ontzettend jammer dat sommige scenes weggelaten hebben en het gaat soms heel anders dan in het boek. Duffelings zitten er wel in maar Lucius is er helemaal niet meer in.
....
Warner doet het sowieso in hun broek als het gaat om het meeslepen van opnameapparatuur. Zijn het niet als enige hun films met zo'n waarschuwing vooraf? En ik zag gisteren in en bios in Doetinchem alleen op de poster van Troy een camera-met-streep-erdoor. Maar dat strenge gedoe rondom zo'n PV is zooo overdreven. D'r kunnen misschien net 60 man in dat zaaltje, dat valt toch ontzettend op.. domme mensen daarquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gefouilleerd?By troy iig niet... mmmmm vaag!
Er kunnen er 60 in, maar er komen maar zo'n 20 mensen opdraven, maar moeilijk doen aan de telefoon als je iemand mee wilt nemen....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:42 schreef BJB het volgende:
Warner doet het sowieso in hun broek als het gaat om het meeslepen van opnameapparatuur. Zijn het niet als enige hun films met zo'n waarschuwing vooraf? En ik zag gisteren in en bios in Doetinchem alleen op de poster van Troy een camera-met-streep-erdoor. Maar dat strenge gedoe rondom zo'n PV is zooo overdreven. D'r kunnen misschien net 60 man in dat zaaltje, dat valt toch ontzettend op.. domme mensen daar
Waarom mag jij eigenlijk naar zo'n voorpremière? Aangezien je ook op de radio komt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Er kunnen er 60 in, maar er komen maar zo'n 20 mensen opdraven, maar moeilijk doen aan de telefoon als je iemand mee wilt nemen....
Ik schrijf er een stukje overquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:20 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Waarom mag jij eigenlijk naar zo'n voorpremière? Aangezien je ook op de radio komt?
Alfonso Cuarónquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb hem net gezien!!
Echt een enorme verbetering ten opzichte van de eerste 2 delen, of het ligt aan de regisseur (carlos nogwat)
Van Yahoo Movies heb ik begrepen dat The Goblet of Fire een budget gaat hebben van 300 miljoen dollar (!!!). Dat is dan dus meteen de duurste film ooit, duurder dan alle LotR's en duurder dan de hele Matrix trilogie. En ze gaan het echt niet in 2 uur stoppen, film gaat minimaal 3 uur duren, de DVD versie waarschijnlijk nog langer.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:45 schreef BrianMay het volgende:
"Ben benieuwd hoe ze het met het volgende deel doen, dat 750 pagina's aan boek bevat. Volume 1 en 2?"
Ze stoppen het gewoon in een film van 2 uur....
Ik denk dat dat nog wel een jaartje of 2 zal duren. JKR heeft het wachten iig verlicht met haar websitequote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:57 schreef Aurelium het volgende:
dan wordt deel 5 dus ook 2 delen. 9 harry potter films straks
[offtopic]Wanneer komt trouwens deel 6 eigelijk van het boek?[/offtopic]
kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:08 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Van Yahoo Movies heb ik begrepen dat The Goblet of Fire een budget gaat hebben van 300 miljoen dollar (!!!). Dat is dan dus meteen de duurste film ooit, duurder dan alle LotR's en duurder dan de hele Matrix trilogie. En ze gaan het echt niet in 2 uur stoppen, film gaat minimaal 3 uur duren, de DVD versie waarschijnlijk nog langer.
Ooh ben 2 jaar ouder ken netquote:Op zondag 30 mei 2004 10:51 schreef WickeT het volgende:
Die babe is 14 jaar oud![]()
Hoe klonk je zelf?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:35 schreef gieling het volgende:
Ik kom net terug uit de aller eerste premiere
Hij is echt zo geweldig, natuurlijk wel vooral de hoofd verhaallijn erin, maar echt zo fantastisch allemaal! Echt super
Ik hoorde mezelf vrij weinigquote:Op zondag 30 mei 2004 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe klonk je zelf?
quote:Op zondag 30 mei 2004 12:56 schreef WickeT het volgende:
Boek 3 is wel 2x zo dik als boek 2 dus ik ben benieuwd hoe ze dat in een film van 2 uur gaan proppen, ik ben bang dat er veel geknipt wordt in het verhaal....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:58 schreef gieling het volgende:
die dementors zijn trouwens zo goed gedaan!Dat klopt! Is ook het eerste wat ik tegen mijn vriendin zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat klopt! Is ook het eerste wat ik tegen mijn vriendin zei
Trouwens:wehehe, ik vond het nog wel goed gedaan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond zamdrift juist de allerslechtste uit de hele film!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:22 schreef gieling het volgende:
[..]
wehehe, ik vond het nog wel goed gedaan,Ik juist niet, precies om de reden die je zelf al aangeeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
Het kasteel, en vooral Hagrids huisje zien er ook heel anders uit!!quote:Op zondag 30 mei 2004 15:30 schreef gieling het volgende:
Overigens zijn de locaties vaak ook heel anders dan in de vorige delen
Jezus wat een berichten pomp van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
Hij spreekt Dudley in jahquote:Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef _Supreme het volgende:
gieling, doe jij voice acting ofzo?
of wat las ik net?
cool, Dirk toch?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij spreekt Dudley in jah
Was het maar waar, het zal wel weer - volgens aloude hollywood traditie - flink knippen worden. Eikels.quote:Ze hebben veel figuren eruit gelaten, Lucidus Malfoy komt dit keer niet in de film voor. Ben benieuwd hoe ze het met het volgende deel doen, dat 750 pagina's aan boek bevat. Volume 1 en 2?
Je merkt aan dumbledore geen verschilquote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Was het maar waar, het zal wel weer - volgens aloude hollywood traditie - flink knippen worden. Eikels.
Ik heb kaarten voor woensdag (de tweede dus) 's avonds om 8 uur in zaal 1 van de Kroon in Zwolle. Ik hoop dat ik kan wennen aan de nieuwe dumbledore, en ik vond in de teasers professor Trelawny niet ech overtuigend overkomen..
Zwamdriftquote:Op zondag 30 mei 2004 19:56 schreef gieling het volgende:
Prof. Zwamdrift klopt idd niet echt!
Zie je wel dat de namen in het Nederlands (weliswaar kinderachtiger maar toch) leuker zijn?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ZwamdriftOh My God
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |