Ik niet. Ik vind de boeken niets aan. Bovendien wijkt het boek af van de film. Er is aardig getrimd in de karakters.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:06 schreef boyv het volgende:
Volgens mij heeft iedereen het boek al gelezen hoor...
Eigenlijk best jammerquote:Op zondag 30 mei 2004 17:11 schreef gieling het volgende:
En koekeroekus ook niet, maar dat had ik wel opgemerkt
Die zit niet eens in dit boek.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:06 schreef kamagurka het volgende:
OK:
Halloweenparty bij de spoken is eruit gelaten.
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die zit niet eens in dit boek.
Tsja misschien is dat onbedoeld. Ron blijft ook een man hè, en Hermelien blijft wel enorm leuk. En ik verwacht ook veel van Ginny en Cho.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:58 schreef gieling het volgende:
in deze film komen trouwens weer kleine hind'jes dat ron hermelien wel leuk vind
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Maar dat feest zit ook niet in de 2e film dus...Met terugwerkende kracht heb ik dus ook gelijk
Welke stem doe jij eigenlijk?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:06 schreef gieling het volgende:
Ik vond haar trouwens ook in dit deel niet onaangenaam om te zien
wehehequote:Op zondag 30 mei 2004 18:09 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Welke stem doe jij eigenlijk?
Ik kan vet goed de hypogrief nadoen. Kan je niet even voor me lobbyen?.
Dudley dan zeker.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:10 schreef gieling het volgende:
[..]
wehehe
Dirkie (Dudly)
Hoe kun je Cho er nou uit laten? Ik hoop dat ze in deel 4 wel voorkomt...quote:Op zondag 30 mei 2004 17:06 schreef kamagurka het volgende:
Cho Chang is eruit gelaten.
Wat is Koekerus in het Engels? Ik lees alleen het origineelquote:Op zondag 30 mei 2004 19:04 schreef _Supreme het volgende:
damnit CHo eruit en koekerus eruit
Zo uit m'n hoofd, Pidwedgeon. Even nakijken in het boek.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:17 schreef Rasing het volgende:
[..]
Wat is Koekerus in het Engels? Ik lees alleen het origineel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |