Ach kom op zeg, je hebt het nog niet eens ooit geprobeerdquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:00 schreef static het volgende:
Ja, doei, er komt echt geen mes in de buurt van mijn ballen.
Nee dank je.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, je hebt het nog niet eens ooit geprobeerd
Snie eng.. en het resultaat is echt lekkerrrrr
Ow.. en je piemel lijkt ineens groter (optisch bedrog, maartog)
klein weekje, dan zijn ze weer lang genoeg om 'netjes in gelid' te blijven zonder gaatjes in je lies te fabricerenquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:28 schreef petre86 het volgende:
als je stopt met een bepaalde plaats scheren.. hoelang voordat de stoppeltjes niet meer irriteren en prikken??
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:48 schreef right-wing het volgende:
Na 2 topics ballen scheren zijn ze onderhand wel schraal.
dat prikken is nu vanwege de schrale huid, ff wat bodylotion op doen, dan voelt het een stuk beter.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:01 schreef apophis4u het volgende:
Goed, ik heb er ook aan moeten geloven. Ik knipte het altijd wel netjes bij, maar je moet alles een keer geprobeerd hebben toch? Het ziet er wel mooi uit en voelt ook best aangenaam. Maar mijn verwachting is wel bevestigd dat het behoorlijk prikt voor de eerste keer
Mwoch, het gaat wel. Beetje hard zijn helpt natuurlijk ook welquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:41 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
dat prikken is nu vanwege de schrale huid, ff wat bodylotion op doen, dan voelt het een stuk beter.
Het prikken van de haar uitgroei is pas over een paar dagen, maar dat valt ook best wel mee.
Ik heb in elk geval wel ff schuim gebruikt. Wilde absoluut niet het risico lopen mezelf te snijdenquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:10 schreef petre86 het volgende:
hoevaak scheerdt iedereen zich eigenlijk?
elke dag.... waarom?
om de dag.
1 keer per week???
met of zonder schuim/gel/lotion/zalf...?
Ik heb nivea doucheschuim voor een gevoelige huid. Heb ik een keer gekocht omdat ik dus scheerschuim nodig had en de gewone was uitverkochtquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik gebruik absoluut geen schuim of gel meer....
heb ik nu nogsteeds irritatie van... na een week...
waarschijnlijk een alergische reactie op de scheergel
Elke dag onder de douche zonder zalfquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:10 schreef petre86 het volgende:
elke dag.... waarom?
om de dag.
1 keer per week???
als ik tijd heb toch het liefst elke dagquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:10 schreef petre86 het volgende:
elke dag.... waarom?
om de dag.
1 keer per week???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |