whahaha woops typoquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:38 schreef Herkauwer het volgende:
hehe, ga jij maar bold...
Wij zijn bald
Ja aan de ene kant denk ik ook wel eens...stel dat je uitschietquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Het lijkt inderdaad een trend te worden. Bij mij niks scherps in de buurt van m'n ballen.
voelt erg prettig en de vrouwtjes vinden het geweldigquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:42 schreef speezend het volgende:
en wat is het voordeel ervan dan??
iddquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Het lijkt inderdaad een trend te worden. Bij mij niks scherps in de buurt van m'n ballen.
Je voelt meer tijdens de sex, en imho ziet het er mooier uit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:42 schreef speezend het volgende:
en wat is het voordeel ervan dan??
Gewoon Wilkinson Sword messen nemen, dan kun je hooguit een beetje snijden maar echt uitschieten kan dan niet. Als je het in bad of onder de douche doet is het zelfs nog makkelijker.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:43 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant denk ik ook wel eens...stel dat je uitschiet![]()
Je hele sjaak aan diggelen....![]()
Ik heb me nog nooit kunnen snijden....en ik doe het ondertussen al nonchalant.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Wat dacht je van een electrisch scheer ding.... dan gaat er ook niets bloedenquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Gewoon Wilkinson Sword messen nemen, dan kun je hooguit een beetje snijden maar echt uitschieten kan dan niet. Als je het in bad of onder de douche doet is het zelfs nog makkelijker.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:46 schreef t0n het volgende:
Mach 3 Turbo.
Electrisch is niet zo glad hequote:Op dinsdag 20 april 2004 23:47 schreef qworkx het volgende:
[..]
Wat dacht je van een electrisch scheer ding.... dan gaat er ook niets bloeden
Nou ik heb een braun ding maar is lekker glad hoor......quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef Boobobob het volgende:
[..]
Electrisch is niet zo glad he![]()
AUW! GVD, wil je zoiets niet meer zeggen?! Met mach 3 gaat t primaquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef White_Wolf het volgende:
Vroeger knipte ik met een nagelschaartje het haar op mijn ballen weg totdat ik een keer in mijn bal knipte.![]()
![]()
![]()
Dat Braun ding heb ik voor mijn baar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:50 schreef qworkx het volgende:
[..]
Nou ik heb een braun ding maar is lekker glad hoor......
En het kriebeld totaal niet erna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |