Tja, ik heb het zelf voor elkaar dat ik geen kleren heb die gestreken moeten worden. Ik vind het zelf niet prettig, en aangezien mijn moeder met haar arm zit wil ik het haar ook niet laten doen. Bert mag later ook echt gewoon zelf zijn overhemden strijken hoor...quote:Op maandag 10 mei 2004 20:53 schreef Sylvana het volgende:
Zo te lezen en te zien hebben jullie wel een leuke vakantie gehad Troel
Vinden jullie strijken nou echt zo zwaar, of vinden jullie het wel mee vallen?
Me ma wilde mijn was van de vakantie niet strijken, omdat ze het veel te veel vond....het waren wel 2 broeken en 2 t-shirts![]()
Ik was zo klaar
Gelukkig doet me vinger niet meer zeer ( per ongeluk tegen de strijkbout aangestoten) dus hoef ik niet naar de dokter
Ja, daarvoor had ze zelf gestreken, maar ik moest het echt zelf doenquote:Ik weet niet of ze zelf ook aan het strijken was, maar als ze bezig was en je hebt het netjes gevraagd en ze heeft het niet al te druk is het een kleine moeite om dat er even bij te strijken...
idd pluis...quote:Op maandag 10 mei 2004 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Pluis, er rust echt een vloek op dat kamertje, nee, laat ik zeggen op dat bedrijf
Zitten een paar mooie uitzicht foto's tussen. Waar was je heen geweest ??quote:Op maandag 10 mei 2004 20:15 schreef Troel het volgende:
Daar staat het vakantieverslag met de foto's (nouja, niet allemaal)
Een aantal grote foto's doet het niet, maar dat wordt nog verholpen...
elke plaats waar ze doorgereden zijn staat genoemd!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zitten een paar mooie uitzicht foto's tussen. Waar was je heen geweest ??
Heb ik daar overheen gelezen danquote:Op maandag 10 mei 2004 23:17 schreef bixister het volgende:
elke plaats waar ze doorgereden zijn staat genoemd!
Het was meer Ardennen dan alleen Luxemburg...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik daar overheen gelezen dan, oops
Anyway, Luxemburg geen wonder dat ik het landschap vaag herkende. Ben er in 2000 ook nog geweest. Foto's zijn wel van wat mindere kwaliteit (lees: niet digitaal).
En dan heb ik er nog een heleboel achterwege gelaten (lees: het opschrijfboekje ligt nog ergens anders en dit is uit mijn hoofd geschreven).quote:Op maandag 10 mei 2004 23:17 schreef bixister het volgende:
[..]
elke plaats waar ze doorgereden zijn staat genoemd!
En jij zeker lekker pesten van: het wordt wel 42 weken...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:26 schreef pluisje het volgende:
Haha, zo kan Rick zich al erg verheugen op mijn bevalling: dan begint namelijk direct zijn zomervakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |