hmm, interessant experiment, ga ik eens proberen.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:12 schreef trueblue het volgende:
Knoflook neerleggen..
(en ja, het is serieus)
Ik heb van het weekend al 2 keer keer de boel met (kokend!) water overgoten.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:13 schreef Jan-jaap het volgende:
gewoon je terras onder water zettenverdrinken ze wel
Dat zijn nu verzamelobjecten gewordenquote:Op maandag 10 mei 2004 23:21 schreef WebForce het volgende:
Stuivers
Ben benieuwd of het werkt...hier stikt het ook van die klotemieren in de zomer...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:08 schreef Litman het volgende:
Ik heb gisteren petroleum over en tussen de tegels gegooid. En vanmorgen was er bijzonder weinig leven te bekennen! Dusss..... het lijkt wel geholpen te hebben. Degene die mij dit aanraadde, vertelde, dat hij de petroleum ook nog even aanstak, en om het helemaal af te maken...ga ik dat vanavond even uitproberen!
Die pereoleum zal nu wel verdampt zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:08 schreef Litman het volgende:
Ik heb gisteren petroleum over en tussen de tegels gegooid. En vanmorgen was er bijzonder weinig leven te bekennen! Dusss..... het lijkt wel geholpen te hebben. Degene die mij dit aanraadde, vertelde, dat hij de petroleum ook nog even aanstak, en om het helemaal af te maken...ga ik dat vanavond even uitproberen!
Als iets slecht is voor het milieu!quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:34 schreef Litman het volgende:
Ik heb gisteravond nogmaals petroleum gegoten, en het vervolgens aangestoken, vanmorgen waren er maar heel weinig mieren te bekennen en ook het aantal mieren in huis was flink minder.
Lijjkt te werken dus!
hebben mieren daar ook al een hekel aan?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:31 schreef Hubs het volgende:
dan moet je afrikaantjes (de plantjes niet de mensen) planten en weg zijn de mieren!!
Je hebt gelijk, helaas werkten alle natuurvriendelijke methoden (heet water, ksst roepen etc.. niet)quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als iets slecht is voor het milieu!![]()
Niet dat ik er heel erg mee kan zitten maar het was nogal tegenstrijdig met je openingspost, vandaarquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:01 schreef Litman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, helaas werkten alle natuurvriendelijke methoden (heet water, ksst roepen etc.. niet)
Erst kommt das mierfrei zijn und dann die moral.....
Ja, daar heb ik ook aan zitten denken: wat zijn de meest ideale omstandigheden voor mieren? En als het kouder wordt gaan ze dan dood, of trekken ze zich gewoon terug?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:19 schreef veldmuis het volgende:
Dat het rustiger is qua mieren gisteren en vandaag is niet zo vreemd, het zijn veel koudere dagen als de dagen hiervoor.
onrust stokerquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:19 schreef veldmuis het volgende:
Dat het rustiger is qua mieren gisteren en vandaag is niet zo vreemd, het zijn veel koudere dagen als de dagen hiervoor.
Hoe warmer hoe drukker qua mieren in de achtertuin hier. En als het koud is zitten ze lekker onder de grond. Helaas.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:21 schreef Litman het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook aan zitten denken: wat zijn de meest ideale omstandigheden voor mieren? En als het kouder wordt gaan ze dan dood, of trekken ze zich gewoon terug?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |