Hij was heel voorzichtig ja.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:18 schreef golfer het volgende:
Jorien was mild bij Studio Voetbal.
En gaf tussen neus en lippen nog even Rob Baan een trap na.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:22 schreef RuudGullit het volgende:
Hij was heel voorzichtig ja.
Maar hij meldde wel dat ie niet tevreden was over de sportieve prestaties van Feyenoord. (En terecht natuurlijk).
Die 2 zijn idd niet zulke goede vriendjes meer nee.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En gaf tussen neus en lippen nog even Rob Baan een trap na.
je verwart me.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:44 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Die 2 zijn idd niet zulke goede vriendjes meer nee..
vertel?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn opmerking over Cohen!
Hij zei dat hij vond dat Cohen een beetje erg voorbarig was met zijn "volgend jaar nummer 30" opmerking, verder zei ie er niet veel over!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:14 schreef mister_popcorn het volgende:
vertel?
(kijk nooit studio sport oid)
'ik denk dat hij iets te voorbarig was met zijn 'tot volgend jaar' 'quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
vertel?
(kijk nooit studio sport oid)
Nou nou, dat is me daar inderdaad een uitspraak! Wie weet kan Feyenoord voor de vierde keer in dertig jaar kampioen worden, komend seizoen! Uitermate sterke selectie!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij zei dat hij vond dat Cohen een beetje erg voorbarig was met zijn "volgend jaar nummer 30" opmerking, verder zei ie er niet veel over!
Lodewijksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:07 schreef RedGuy het volgende:
Wie vonden jullie de beste Feyenoorder dit seizoen? (Zal vast wel gevraagd zijn).
Mijn top 3 is:
1. Kuyt
2. Lodewijks
3. Buffel
Mee eens! Je merkt het aan de verdediging nu hij er niet in staat. Hij coacht de verdediging beter dan Zoetebier.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:35 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb vooral Lodewijks als tweede gekozen omdat hij niet alleen een hele goede keeper is, maar ook een goede leider in het veld is.
Nouja, het moet wel gezegd worden dat de verdediging nu beter staat dan eerder dit seizoen. Weinig goals tegen in de laatste 7/8 wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mee eens! Je merkt het aan de verdediging nu hij er niet in staat. Hij coacht de verdediging beter dan Zoetebier.
Daar scoor jij inderdaad een punt. Ik dacht toen Lodewijks geblesseerd raakte : Oei dat gaat punten kosten! Maar Edwin heeft het zeer goed overgenomen, dat was aan het begin van het seizoen wel effe anders.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nouja, het moet wel gezegd worden dat de verdediging nu beter staat dan eerder dit seizoen. Weinig goals tegen in de laatste 7/8 wedstrijden.
1. Buffelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:07 schreef RedGuy het volgende:
Wie vonden jullie de beste Feyenoorder dit seizoen? (Zal vast wel gevraagd zijn).
wh00t!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:58 schreef Cart_man het volgende:
Past goed bij Feijenoord dus, hehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |