De topics gaan tegenwoordig echt alleen nog maar hier overquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:32 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, is deze topic nou nog niet vol
De volgende is van mij hoor!!!
Of degene die hem opent mag hem zo gaan noemen:
GTST # 58: Ludo, playing Hide and Seek with the Kids.
Jou mag ik welquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:44 schreef Wytze het volgende:
[..]
Meesterlijke titel
Jou mag ik ECHT wel!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:45 schreef Wytze het volgende:
Martine gaat niet dood, Sjors gaat dood
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
De topics gaan tegenwoordig echt alleen nog maar hier over.
Ik denk dat ik het volgende topic openMet een andere titel
![]()
En dan geef ik 'm # 40. Liggen we eindelijk voor met de ONM-topics
Aha, Victor ken je dus wel! Dan kun je ook wel even stemmen in de finale van het ONM-Tournament! Arthur of Victor!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
ONM is echt zooooooooooo
Het enige goede nog aan ONM is Claire. Na het vertrek van Victor, vind ik er geen bal aan! Victor in ONM was de Ludo van GTST!!
Victor de Ludo van GTST? Last time I checked deed die Victor plastisch Chirurgie en zat Ludo in de kunsthandelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
ONM is echt zooooooooooo
Het enige goede nog aan ONM is Claire. Na het vertrek van Victor, vind ik er geen bal aan! Victor in ONM was de Ludo van GTST!!
Ze hebben allebei dat EVIL touch, maar toch weer cool en aardig tegen dierbaren..soms...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:07 schreef Wytze het volgende:
[..]
Victor de Ludo van GTST? Last time I checked deed die Victor plastisch Chirurgie en zat Ludo in de kunsthandel
Zeg!!! Als je wilt dat ik ga stemmen, dan mag je er tenminste moeite voor doen om een link neer te zettenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aha, Victor ken je dus wel! Dan kun je ook wel even stemmen in de finale van het ONM-Tournament! Arthur of Victor!
Dat is overduidelijk Erik Vogel!!! Kan niet anders gewoon!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:14 schreef Wytze het volgende:
BTW, is Ludo nou wel of niet diegene die de Dell reclame's inspreekt op TV. Ik was eerst overtuigt van wel, maar weet het nu niet meer
Jah, sorry, ik ging even posten in ONMquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:21 schreef Wytze het volgende:
Topic staat al 8 minuten stil mensen... DOOORPOSTEN !
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah, sorry, ik ging even posten in ONM
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:21 schreef Wytze het volgende:
Topic staat al 8 7 minuten stil mensen... DOOORPOSTEN !
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:24 schreef Dizer het volgende:
Dat is overduidelijk Erik Vogel!!! Erik de Vogel Kan niet anders gewoon!!!!
Xandra was een tussenvrouwtje wanneer Jef en Sylvia tijdelijk uit elkaar gingen als ik me niet vergis. Ik had zo iets ook ergens op het internet geplukt. Ik kon haar naam niet meer naar boven halen totdat ik het tegenkwam.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:50 schreef BVO het volgende:
Dizer, wie was trouwens Xandra?
Is het ook, was de (vaak dronken) vader van Peter Kelder.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:56 schreef Svensational het volgende:
Dat lijkt Frits Lambrechts wel links naast Daniël Daniël
quote:AMSTERDAM - Het boek De Zevensprong van Tonke Dragt is vanaf september als musical te zien in de Nederlandse theaters. In de musical zijn rollen weggelegd voor Wilbert Gieske, beter bekend als Robert Alberts in de televisieserie Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) en voor Rop Verheijen, alias Robin in dezelfde serie. Het script van de musical is van Dick van den Heuvel en de regie en liedteksten zijn van Koen van Dijk. De Zevensprong werd voor het eerst uitgegeven in 1966, en werd een regelrechte hit voor de ouders-van-nu. Het boek maakte het zelfs tot televisieserie, opgenomen in de Achterhoek. Het verhaal zit kennelijk zo goed in elkaar dat het ook de kinderen-van-nu lijkt aan te spreken: de serie is onlangs nog herhaald en het boek zelf is aan de achttiende druk toe. Gieske zal de rol van graaf Geert-Jan Grisenstijn op zich nemen. "Ik kijk er ontzettend naar uit. Lekker uitpakken met cape en schmink", vertelde hij dit weekeinde op de terugweg van het Celebrity Golftoernooi uit Tunesië. "Kinderen vormen een fantastisch publiek: ze zijn ontzettend oprecht in wat ze vinden en ze leven met de personages mee."
Over de invulling van de andere hoofdrol, meester Frans, wordt nog druk onderhandeld.
In De Zevensprong heeft meester Frans moeite met orde houden in de klas, behalve wanneer hij vertelt over zijn avonturen die hij zogenaamd zelf mee heeft gemaakt, onder anderen als ridder vechtend voor kasteel Torelore. Dan weet hij even geen verhaal meer en zegt hij de kinderen dat hij wacht op een brief met een nieuwe opdracht. Bij bliksemflits en donderslag waait 's avonds écht een brief met opdracht in de bus. Afzender GR... GR... Samen met zijn leerlingen gaat hij op zoek naar de afzender en het mysterie van de schat die zij moeten vinden. Dan ontspint zich een spannend avontuur, waarbij de zevensprong een soort magisch luik is waarlangs je in de fantasie terechtkomt.
Gieske maakt regelmatig uitstapjes naar het theater. Hij speelt in musicals, in toneelstukken en had ook eigen producties. "Ik speel in het theater alleen nog rollen die heel ver van me af staan. Rollen die ik niet kan spelen met mijn dagelijkse kleding aan, zoals een psychiater of een oude man bijvoorbeeld. Ik houd van de illusie. Voor de graaf moet ik me echt verkleden." Hij is benieuwd, vertelt Gieske, wat hij van de graaf over zichzelf zal leren. "Want 'elke rol leert je wel iets over jezelf', zei acteur Gijs Scholten van Aschat eens. Hij heeft gelijk. Dat maakt spelen ook zo leuk. Je kunt taboes in jezelf onderzoeken, dingen die mensen vaak netjes achter een hekje geparkeerd hebben omdat je ze niet hoort te voelen en er zeker niet naar hoort te handelen. Maar iedereen heeft wel iets duisters in zich, denk ik. Op toneel mag je die kanten onderzoeken.
De graaf, daar ben ik wel benieuwd naar: aan de ene kant is hij ontzettend vriendelijk naar kinderen - hij heeft ze immers ook nodig. Aan de andere kant haat hij ze."
Om de rol zo goed mogelijk te kunnen spelen zal Gieske in ieder geval voor zes weken uit de soapserie geschreven worden. Hij verliet de serie een keer eerder, vanwege toneelactiviteiten. Toen zat Robert in een kliniek om af te kicken van een alcoholverslaving. "Misschien kom ik dit keer wel in de gevangenis ofzo...", mijmert hij alvast vooruit
Jammerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef Svensational het volgende:
Heette hij trouwens echt Daniel Daniel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |