abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19021192
Vroeger gingen wel altijd varen met mijn ouders.. bootje huren.. eenmaal op het water dacht ik dat er een stok voorbij dreef.. bleek echter een menselijk drol te zijn.

en voorts heb ik wel eens bij Jaap in de keuken gestaan..
pi_19023957
Enigste waar ik nu op kan komen:

Ik zat in groep 8 samen met een vriend van me en eigenlijk de rest van de buurt. Allemaal zaten we samen een beetje te kutten op een stukje gras. Boom in de fik zetten (wel weer uit maken natuurlijk ) etc. Je kent het wel.
Nou was er een heel erg vieze jongen... Die moest nogal nodig poepen. Dus besloot hij daar maar te gaan poepen.
Hij hing aan een tak met 2 handen. Hij had zn broek tot zn knieen gedaan. Toen ging ie dus pissen Pist ie recht zn onderbroek in.... Daarna ging ie ook nog is poepen
Dus hij laat 3 dikke drollen.... Zegt een vriend van me: " Is dat alles !?"
Als antwoord kreeg hij: "Nee hoor" Waarna die jonge de goorste zachte kak ooit liet zien
Echt te erg voor woorden gewoon:
Gevolg: Die vriend van me rend weg half kotsend, uiteindelijk kotst ie 3 keer
Die andere gast had zn eigen ondergepist en zn ass zat onder de kak

Zelf moest ik niet kotsen (Kan echt heeel veel hebben voor ik ga kotsen, echt veel)
Maar al met al was dat een gore ervaring
pi_19025198
Zo'n meisje in groep zes had lekker in de klas lopen kotsen en dat stonk vet.
pi_19025418
quote:
Op maandag 10 mei 2004 17:36 schreef FLipKick het volgende:
Enigste waar ik nu op kan komen:

Ik zat in groep 8 samen met een vriend van me en eigenlijk de rest van de buurt. Allemaal zaten we samen een beetje te kutten op een stukje gras. Boom in de fik zetten (wel weer uit maken natuurlijk ) etc. Je kent het wel.
Nou was er een heel erg vieze jongen... Die moest nogal nodig poepen. Dus besloot hij daar maar te gaan poepen.
Hij hing aan een tak met 2 handen. Hij had zn broek tot zn knieen gedaan. Toen ging ie dus pissen Pist ie recht zn onderbroek in.... Daarna ging ie ook nog is poepen
Dus hij laat 3 dikke drollen.... Zegt een vriend van me: " Is dat alles !?"
Als antwoord kreeg hij: "Nee hoor" Waarna die jonge de goorste zachte kak ooit liet zien
Echt te erg voor woorden gewoon:
Gevolg: Die vriend van me rend weg half kotsend, uiteindelijk kotst ie 3 keer
Die andere gast had zn eigen ondergepist en zn ass zat onder de kak

Zelf moest ik niet kotsen (Kan echt heeel veel hebben voor ik ga kotsen, echt veel)
Maar al met al was dat een gore ervaring
Ieks!!! dat is echt vies!!! ik ben blij dat ik daar niet bij was
pi_19025434
en hoe heeft hij zijn kont dan afgeveegt?
pi_19025624
Ik heb gisternacht nog staan nekken toen ik mn eerste paracetamol ooit naar binnen wilde werken tegen de buikpijn. Kotsen blijft toch smerig
Jupiler is goed
pi_19026005
Toen we 3 jaar geleden s'ochtens weg wouden gaan van oostenrijk naar nederland was er geen eten meer.
Iedereen aan de brinta, ik vind dat als enigste hier lekker .
Mn zus kon er dus niet tegen en moest na een half uur rijden :x , rest van de rit een een kost lucht gezeten.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_19026021
quote:
Op maandag 10 mei 2004 18:45 schreef golden_power het volgende:

[..]

Ieks!!! dat is echt vies!!! ik ben blij dat ik daar niet bij was
Dat was bij mij les 1 survivaltraining: Moet je poepen in het wild, ga dan eerst apart pissen, anders krijg je een vieze onderbroek
  maandag 10 mei 2004 @ 19:14:42 #10
94481 Renmaestro
Kosmokrator
pi_19026084
die confronterende biologieles van een paar jaar geleden
pi_19026617
Tijdens werkweek moest ik kotsen in de bus, je weet toch had teveel gezopen, maar dat is echt zo smerig he, damn.
  maandag 10 mei 2004 @ 19:48:24 #12
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_19026951
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:14 schreef Renmaestro het volgende:
Die foto's van Sjeik Yassin waren vrij schokkend. Maar goed, ook meteen wat geleerd over botstructuur en geroosterde hersenen met nabrander-smaak.
pi_19027513
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:14 schreef Renmaestro het volgende:
je kwam erachter dat meisje ook poepen?
  maandag 10 mei 2004 @ 20:23:25 #14
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_19028102
Als onze honden in de eendenschijt hebben liggen rollen. Die stank krijg je er gewoon NIET uit!
Hoe hard je ze ook schrobt, twee dagen later ruikt je het nog en het erge is dat je het dan ook aan je eigen handen kan ruiken.

Dat...en mijn broertje die in een sloot werd gegooid door mijn andere broertje waar de boer net langs had lopen gieren. Maar dat was vooral grappig.
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
  dinsdag 11 mei 2004 @ 06:21:17 #15
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_19038066
hmm. onlangs een wielertrainin ggehoudenh, maar mijn darmen waren van slagna 80km kreeg ik he tdusdanig zwaar dat ik twee keer naar de kant moest de bosjen in om te racekakken (kwam een meter ver ) gelukkig had ik tissues bij me....
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_19038089
het goorste was toch wel dat in het bejaardentehuis iemand in haar eigen diarree was uitgegleden....en het zat werkelijkwaar door de hele badkamer en die vrouw zelf zat ook helemaal onder.....en die aanblik dat ze het in dr mond had gekregen liet mij zowat over me nek gaan :S
pi_19038098
Het verschonen van een client die tot op z'n rug onder de poep zat om 7 uur 's ochtends Dat is geen pretje
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  dinsdag 11 mei 2004 @ 08:19:48 #18
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_19038411
Er heerste griep op de basisschool en ik werd ook slachtoffer en mocht dus nar mijn moeder bellen in het concierge hok. Daarvoor was er blijkbaar ook iemand geweest die de wc niet redden en dus gekotst had over de vloer.

Over dezelfde kots glee ik uit waardoor ik zelf helemaal onder de kots zat en zelf ook over mijn nek ging.

Yep dat was met stip het meest ranzige wat ik ooit heb meegemaakt ja.
pi_19044094
Een 'meidenavond' met gourmetten en veel drank, die helaas bij mij n beetje verkeerd liep. Ik kotste buiten (dat was al wel n pluspuntje) over mn eigen schoenen heen en over t tuinmeubel. Lieve vriendinnen hebben daar maar flink wat water over heen gegooid. Daarna kwam mn vriend langs die ik doodleuk n tongzoen gaf met mn kotsmond.. hij wist van niks maar de rest kwam niet meer bij van t lachen en van de vieze gedachte.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 13:36:12 #20
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_19044511
keertje chinese bonen gegeten, halve boon op steekt er een made uit (een vliegen larve)

... ik denk dat ik ik een jaar of 8 geen chinese bonen heb gegeten
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 14:18:45 #21
27390 FLipKick
Confused!?
pi_19045478
quote:
Op maandag 10 mei 2004 18:46 schreef golden_power het volgende:
en hoe heeft hij zijn kont dan afgeveegt?
Niet
Hij woonde 60 meter verderop, toen ging ie "doushen"...
Na 1 minuut was ie alweer naar beneden (geen geintje, hooguit 2 minuten).
Wij zo: "Heb je gewassen met zeep"
Antwoord: "Nee"

Heb hem trouwens later ook nog is in de bosjes zien schijten.... echt vies ventje....
  dinsdag 11 mei 2004 @ 14:38:00 #22
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_19045899
Toen ik een jaar of 10 was kreeg ik rolschaatsen voor mijn verjaardag. Ja, rolschaatsen, geen skates. Die bestonden toen nog niet
Maar goed, ik was supertrots en ik heb die dingen meteen aangetrokken. Buiten stond een aardig windje, dus ik dacht: met die wind in de rug ga ik iig lekker snel.
Ja, snel ging ik wel degelijk. Alleen jammer dat ik dus niet wist hoe ik moest remmen.
Naast 't voetpad waar ik dus met wind in de rug overheen zoefde, lag een grasveld en een x aantal meters verderop een stoep met daarachter een weg.
Dus ik stond voor de keuze:
- of al raced op mijn nieuwe rolschaatsen de stoep af donderen en mogelijk tegen een auto omhoog rijden.
- of me in het gras laten vallen.

De keuze was dus makkelijk: het gras

Alleen jammer dat ik die grote hondendrol niet zag liggen toen ik me in het gras wierp

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie op 11-05-2004 15:16:12 ]
(Un)masking for the greater good.
pi_19049799
weet je wat goor is
als je je aan het insmeren bent met zonne creme en je een klodder mee pakt wat later meewenpoep blijkt te zijn
jaja het leven is hard
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:37:45 #24
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_19051008
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:51 schreef -sexy-sharon- het volgende:
weet je wat goor is
als je je aan het insmeren bent met zonne creme en je een klodder mee pakt wat later meewenpoep blijkt te zijn
ach, daar kom je later pas achter
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:21:41 #25
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_19078163
hmm helaas heb ik geen gore schijt verhalen ofzo.
Maar ik had een ventje op de basisschool die zo ongeveer alles at behalve stront.
Gummen, Papier, Inkt, grind, steentjes, zand, blaadjes, takjes, wazige besjes, mieren, dode vliegen, noem maar op, echt bijna alles verdween in z'n muil.
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:34:13 #26
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_19078422
tijdens een feest was ik stoned en dronke en de ochtend daarna kotste ik over de vloer en nog 5 keer in de wc.... kotse zonder iets in je maag is geen pretje
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
pi_19078466
Opweg naar school, ik zat toen in 2 havo/atheneum en voelde me echt niet lekker.
Maar mijn moeder had niet iets te vaak kennis gemaakt met mijn school 'ziektes' en stuurde me onverbiddelijk de deur uit.
En terwijl ik op de fiets zat kreeg ik gigantische buikkrampen en had last van misselijkheid. Dus ik besloot om toch maar weer naar huis te fietsen.
De laatste 500 meter die ik af moest leggen was een hel:
Ik kreeg diarree, en de dunne prut werd dankzij mijn fietsende beweging en het zadel tot aan mijn onderrug omhoog gestuwd alwaar het als een soort van bruine vulkaan mijn winterjas binnenliep.
Wetende dat dit gebeurd was heb ik dus letterlijk met de diarree ( in mijn broekspijpen, in mijn jas, écht overal) door moeten fietsen tot ik thuis was.
En terwijl ik mijn fiets in de schuur wegzette moest ik ook nog eens keihard over mijn nek.
Het gevoel en de al heersende misselijkheid eisten op dat moment hun tol.

Zo kloten, en zo beschaamd heb ik me daarna nooit meer gevoeld.

Xebrozius
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_19079289
Onze hond ligt wel eens bij me op schoot, op zijn rug. Heel vaak moet hij dan niesen, en niet zo zachtjes ook. Dus op een avond lag onze hond weer bij mij op schoot, moest die natuurlijk weer niesen, en dit keer was het zo'n harde nies dat er zeg maar spatjes poep op mijn broek zaten!!! Ik weet niet of dit het ranzigste is wat me ooit is overkomen, maar het kwam het eerste in me op...
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:22:30 #29
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_19079726
Mijn kampdoop afgelopen zomer.
we waren op kamp het was dan eindelijk mijn beurt om gedoopt te worden tot explorer!!

Het leek me niet erg of vies dacht er gewoon niet bij na...

tot dat ik iets moest drinken, het viel best mee, heb het ook gewoon opgedronken..

s'avonds werd mij verteld wat er in zat, ik zal het ff opnoemen..
yoghurt, rauwe eieren, bier met suiker, sinaasappel, de schaal van e eieren, en iemand had er in gezeken!!!

toen ben ik wel heel hard naar de plee gerend om alles toch maar weer uit te kotsten!!!

Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:24:01 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_19079759
2 weekjes geleden, helemaal onder gekotst door een goeie vriend. Was stront bezopen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_19079943
Nou ja smerigste. HEt ergste! Pissen tegen een schikdraadje

Auw!
pi_19079975
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 14:18 schreef FLipKick het volgende:

[..]

Niet
Hij woonde 60 meter verderop, toen ging ie "doushen"...
Na 1 minuut was ie alweer naar beneden (geen geintje, hooguit 2 minuten).
Wij zo: "Heb je gewassen met zeep"
Antwoord: "Nee"

Heb hem trouwens later ook nog is in de bosjes zien schijten.... echt vies ventje....
Heette hij toevallig Jelle S.? Want hij doet me erg denken aan zo'n randgeval dat wij op school hadden en iets met stront leek te hebben (van incontinentie tot het tekenen van poppetjes met zijn eigen schijt op de muur).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:38:11 #33
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_19080196
Nog niet eens zo lang geleden, ik was bezopen, en ik was knock out gegaan, lekker in mijn bedje... Word wakker, de volgende ochtend, met mijn hoofd aan mijn voeteneind... Ik wil mijn bed uit, voelen mijn voeten helemaal plakkerig, dus ik kijken wat dat was, heb ik daar gewoon in mijn eigen bed lopen kotsen . Alsof het al niet smerig genoeg was dat ik met mijn voeten in mijn eigen braaksel geslapen heb, werd ik zo misselijk van het idee (en van de drank, ok.) dat ik nog es moest kotsen, dus aan mijn voeteneind. , daarna maar gelijk beddegoed afhalen en ik ben lekker gaan douchen.

Ik heb vast nog wel meer smerigheid toe te voegen maar deze ligt nog pijnlijk vers in mijn geheugen .
power to the people
pi_19080330
Mijn ma paste altijd op van die kleine oppaskinderen. Normaal gesproken mogen die alleen maar beneden naar onze plee, maar dit keer zat er al iemand beneden dus mocht zo'n jochie van een jaar of 3 boven in de badkamer. Na een tijdje niks meer van hem vernomen te hebben denkt mijn ma van: wat duur het toch lang, dus mijn ma zegt tegen mij: 'ga jij maar ff kijken wat hij aan het uitspoken is'.

Lopend op de trap kwam er al een gore strontgeur op mij af en dat voorspelde niet veel goeds. Eenmaal in de badkamer aangekomen bleek dat dat jochie de hele boel had ondergesmeerd met zijn eigen schijt
Het bad, de plee, de wasbak en zelfs op de muren zat het. Zijn handen waren helemaal bruin van de shit

Dit is denk wel het goorste wat ik ooit heb gezien irl.
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:54:06 #35
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_19080721
Ik zat in 5VWO en had Duits. Mijn vriendin die naast me zat stootte me aan, omdat een jongen die een paar rijen voor ons zat, met zijn hoofd op zijn bureau lag. Alsof ie lag te slapen ofzo. Nogal vreemd, want het was een echte studiebol die altijd oplette. Maar goed, verder niet echt aandacht aan besteed. Mijn broertje zat ook op dezelfde school een paar klassen lager en kwam later thuis met een verhaal dat ie Duits had gehad die dag (in hetzelfde lokaal als ik) en toch iets smerigs had meegemaakt. De klas kwam het lokaal binnen en onder 1 van de bureaus lag een enorme plas kots. Mijn broertje had via via gehoord dat een jongen uit een hogere klas dat had gedaan, omdat ie niet durfde te zeggen dat ie zich ziek voelde. Ik wist dat die klasgenoot een beetje een vreemde jongen was, maar vanaf toen vond ik em helemaal

Oh ja en ook nog iets waar ik zelf bijna van over mijn nek ging (weer bij Duits!) Ik had een proefwerk en ik zat helemaal vooraan aan een tafel. De docent stond vlakbij mijn bureautje en haalde zijn zakdoek tevoorschijn om zijn neus af te vegen. Toen vloog er zo'n hard groen stukje snot op mijn bureau. Nou de concentratie voor het proefwerk was vanaf dat moment ver te zoeken
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:03:10 #36
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_19081003
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 19:41 schreef Maffioso het volgende:

Dit is denk wel het goorste wat ik ooit heb gezien irl.

Heb jij het ook schoon mogen maken
pi_19081101
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Heb jij het ook schoon mogen maken
Nee gelukkig niet, ik ben de rest van de dag niet meer in de badkamer geweest. De dag erna hing er nog steeds zo'n lichte strontlucht.
pi_19081569
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:36 schreef Vieske het volgende:
Opweg naar school, ik zat toen in 2 havo/atheneum en voelde me echt niet lekker.
Maar mijn moeder had niet iets te vaak kennis gemaakt met mijn school 'ziektes' en stuurde me onverbiddelijk de deur uit.
En terwijl ik op de fiets zat kreeg ik gigantische buikkrampen en had last van misselijkheid. Dus ik besloot om toch maar weer naar huis te fietsen.
De laatste 500 meter die ik af moest leggen was een hel:
Ik kreeg diarree, en de dunne prut werd dankzij mijn fietsende beweging en het zadel tot aan mijn onderrug omhoog gestuwd alwaar het als een soort van bruine vulkaan mijn winterjas binnenliep.
Wetende dat dit gebeurd was heb ik dus letterlijk met de diarree ( in mijn broekspijpen, in mijn jas, écht overal) door moeten fietsen tot ik thuis was.
En terwijl ik mijn fiets in de schuur wegzette moest ik ook nog eens keihard over mijn nek.
Het gevoel en de al heersende misselijkheid eisten op dat moment hun tol.

Zo kloten, en zo beschaamd heb ik me daarna nooit meer gevoeld.

Xebrozius
Ik kreeg van dit spontaan de slappe lach, je verteld het zo grappig... Vooral dit: 'Ik kreeg diarree, en de dunne prut werd dankzij mijn fietsende beweging en het zadel tot aan mijn onderrug omhoog gestuwd alwaar het als een soort van bruine vulkaan mijn winterjas binnenliep'

Vulkaan haha
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:22:08 #39
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_19083288
om zoiets moet je niet laggen maar walgen!! tsss
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
pi_19083387
Wakker worden en langzaam maar zeker tot de ontdekking komen dat je in je slaap zowel onder de dekens, onder het kussen en in een straal van 2 meter rond het bed hebt lopen kotsen.

Man, als ik er aan terugdenk word ik nog steeds onpasselijk .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19083482
quote:
Als onze honden in de eendenschijt hebben liggen rollen. Die stank krijg je er gewoon NIET uit!
Hoe hard je ze ook schrobt, twee dagen later ruikt je het nog en het erge is dat je het dan ook aan je eigen handen kan ruiken.
waarom hou je die hond eigelijk?
pi_19083718
Zondagmiddag na nog een beetje brak te zijn van de zaterdag avond liep ik naar de wastafel om mn tanden te poetsen... Net voor ik tandpasta op mn tandborstel wil doen zie ik een hele hoop kots in de wasbak liggen gatverredamme wat ranzig. Bleek later van mn zus te zijn...
pi_19084068
Een maat van me is ooit in zijn slaap in zijn bek gekotst door een ander maat van me, das pas ranzig...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 13 mei 2004 @ 01:57:43 #44
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_19091048
quote:
Heb wel eens lang geleden gehad dat ik in de kroeg zat te schijten en ik ineens moest kotsen, snel omdraaien dus ik was alleen nog niet helemaal klaar met schijten en aangezien we al een aantal dagen achterelkaar aan het drinken waren was dat behoorlijke dunne dus. Maar goed omdraaien daar was ik dus net te laat mee gevolg een hele smerige wc zeg maar.

En het ergste was ook nog dat toen ik me broek stond op te hijsen ik ook nog uitgleed ( die wc was immers redelijk glibberig geworden aangezien er overal kots en diarree tegen de muren en op de grond zat ). Kon gelijk naar huis om te douchen want niemand wilde meer met me praten zeg maar
wat een geweldige verhalen!

Zelf heb ik heel wat plees volgekotst tijdens het stappen. En dan snel ongezien weer weg zien te komen... 1x zelfs een taxi, ik zat naast de chauffeur en moest kotsen. Dus ik snel m'n hoofd naar rechts en toen brulde het er al uit. Alleen zat het raampje nog dicht... Chauffeur stond echt helemaal te flippen, heeft ons na het schoonmaken nog wel thuis gebracht trouwens...

Ik was een keer een jaar of tien, en liep ergens op een maandagochtend toen ik ineens erg misselijk werd. Dus ik ren gauw bij een garagebedrijf naar binnen en vroeg of ik even naar de WC mocht. De WC was in de kantine, en toen ik de deur opengooide spoot de kots al uit mijn mond. Echt de HELE WC zat eronder. Ik ben hem gauw weer gesmeerd, die monteurs zullen wel over hun nek gegaan zijn.

Verder een maat van mij een keer. Die moest schijten in een café. Toen ie z'n reet afwilde vegen zag ie dat er geen wc-papier hing. Dus hij heeft de handdoek die naast de wasbak hing gepakt, z'n ass afgeveegt en hem er daarna weer neergehangen. Toen hij het later vertelde snapte ik waarom we er zo snel weg moesten toen ie weer terug kwam...

Ook een keer gehad: tijdens het stappen gingen we shoarma halen, en toen ik wilde zitten was ik zo dronken dat ik m'n evenwicht verloor. Ik leunde snel op een tafel, maar die flikkerde om en de dure marmeren plaat die erop lag was compleet in tweeen. Die turken waren echt helemaal wild. Maar ik bleef mooi zitten, en wilde een broodje kipfilet. Met dodende blikken heb ik die gekregen, en zo opgegeten. Toen ik de volgende ochtend wakker werd ben ik nog nooit zo slecht geweest toen ik het me weer herinnerde. Want heb zo m'n vermoedens wat er nog meer tussen dat broodje heeft gezeten behalve kipfilet...

En m'n neefje een keer. Die moest poepen in de trein, maar was al de hele week aan de zuip geweest. Toen hij in de plee was ging ie er boven hangen, omdat hij erop zitten ranzig vond. Toen was ie dus aan de diarree... Het spoot er zo uit, achter de plee. De hele muur zat eronder. Hij heeft eerst een kwartier staan luisteren of er niemand voor de deur stond, en is hem toen snel gesmeerd. Ik ben heel benieuwd naar het gezicht van degene die het op mocht ruimen, of die na hem kwam...

[ Bericht 5% gewijzigd door pieter_pontiac op 13-05-2004 02:33:46 ]
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_19099215
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:22 schreef joogdepoog het volgende:
om zoiets moet je niet laggen maar walgen!! tsss
Het is ook wel ranzig ja... Maar de manier waarop het verteld word....
pi_19123768
f

schitterende verhalen..
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:57:30 #47
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_19124887
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 01:57 schreef pieter_pontiac het volgende:

leuke anekdotes
Hahahaha erg mooie, vooral die bij de garage!
pi_19126324
Nog een verhaal van vroeger wat ik ooit eens gehoord heb.

3 vrienden gingen eff naar een van hen thuis. Vriend A die daar woont en vrienden B en C. Pakt vriend B dus een washandje van de kamer van vriend A waar die altijd zijn zaad mee afveegde en duwde dat bij vriend C in het gezicht
Jupiler is goed
  vrijdag 14 mei 2004 @ 17:05:22 #49
27390 FLipKick
Confused!?
pi_19128522
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 19:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Heette hij toevallig Jelle S.? Want hij doet me erg denken aan zo'n randgeval dat wij op school hadden en iets met stront leek te hebben (van incontinentie tot het tekenen van poppetjes met zijn eigen schijt op de muur).
Hij heette Niels...
pi_19130092
dit topic is verreweg het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt...
maar toen mijn broer op vakantie door een meeuw op zn hoofd werd gescheten was het ook wel een mooi gezicht
Alles begint met ambitie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')