Ieks!!! dat is echt vies!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 17:36 schreef FLipKick het volgende:
Enigste waar ik nu op kan komen:
Ik zat in groep 8 samen met een vriend van me en eigenlijk de rest van de buurt. Allemaal zaten we samen een beetje te kutten op een stukje gras.Boom in de fik zetten (wel weer uit maken natuurlijk
) etc. Je kent het wel.
Nou was er een heel erg vieze jongen... Die moest nogal nodig poepen. Dus besloot hij daar maar te gaan poepen.
Hij hing aan een tak met 2 handen. Hij had zn broek tot zn knieen gedaan. Toen ging ie dus pissenPist ie recht zn onderbroek in.... Daarna ging ie ook nog is poepen
![]()
Dus hij laat 3 dikke drollen.... Zegt een vriend van me: " Is dat alles !?"
Als antwoord kreeg hij: "Nee hoor" Waarna die jonge de goorste zachte kak ooit liet zien![]()
![]()
Echt te erg voor woorden gewoon:
Gevolg: Die vriend van me rend weg half kotsend, uiteindelijk kotst ie 3 keer![]()
Die andere gast had zn eigen ondergepist en zn ass zat onder de kak![]()
Zelf moest ik niet kotsen (Kan echt heeel veel hebben voor ik ga kotsen, echt veel)
Maar al met al was dat een gore ervaring
Dat was bij mij les 1 survivaltraining: Moet je poepen in het wild, ga dan eerst apart pissen, anders krijg je een vieze onderbroekquote:Op maandag 10 mei 2004 18:45 schreef golden_power het volgende:
[..]
Ieks!!! dat is echt vies!!!ik ben blij dat ik daar niet bij was
![]()
Die foto's van Sjeik Yassin waren vrij schokkend. Maar goed, ook meteen wat geleerd over botstructuur en geroosterde hersenen met nabrander-smaak.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:14 schreef Renmaestro het volgende:
die confronterende biologieles van een paar jaar geleden
je kwam erachter dat meisje ook poepen?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:14 schreef Renmaestro het volgende:
die confronterende biologieles van een paar jaar geleden
Nietquote:Op maandag 10 mei 2004 18:46 schreef golden_power het volgende:
en hoe heeft hij zijn kont dan afgeveegt?
ach, daar kom je later pas achterquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:51 schreef -sexy-sharon- het volgende:
weet je wat goor is
als je je aan het insmeren bent met zonne creme en je een klodder mee pakt wat later meewenpoep blijkt te zijn
Heette hij toevallig Jelle S.? Want hij doet me erg denken aan zo'n randgeval dat wij op school hadden en iets met stront leek te hebben (van incontinentie tot het tekenen van poppetjes met zijn eigen schijt op de muur).quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:18 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Niet
Hij woonde 60 meter verderop, toen ging ie "doushen"...
Na 1 minuut was ie alweer naar beneden (geen geintje, hooguit 2 minuten).
Wij zo: "Heb je gewassen met zeep"
Antwoord: "Nee"![]()
Heb hem trouwens later ook nog is in de bosjes zien schijten.... echt vies ventje....
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:41 schreef Maffioso het volgende:
Dit is denk wel het goorste wat ik ooit heb gezien irl.
Nee gelukkig niet, ik ben de rest van de dag niet meer in de badkamer geweest. De dag erna hing er nog steeds zo'n lichte strontlucht.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb jij het ook schoon mogen maken
Ik kreeg van dit spontaan de slappe lach, je verteld het zo grappig... Vooral dit: 'Ik kreeg diarree, en de dunne prut werd dankzij mijn fietsende beweging en het zadel tot aan mijn onderrug omhoog gestuwd alwaar het als een soort van bruine vulkaan mijn winterjas binnenliep'quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:36 schreef Vieske het volgende:
Opweg naar school, ik zat toen in 2 havo/atheneum en voelde me echt niet lekker.
Maar mijn moeder had niet iets te vaak kennis gemaakt met mijn school 'ziektes' en stuurde me onverbiddelijk de deur uit.
En terwijl ik op de fiets zat kreeg ik gigantische buikkrampen en had last van misselijkheid. Dus ik besloot om toch maar weer naar huis te fietsen.
De laatste 500 meter die ik af moest leggen was een hel:
Ik kreeg diarree, en de dunne prut werd dankzij mijn fietsende beweging en het zadel tot aan mijn onderrug omhoog gestuwd alwaar het als een soort van bruine vulkaan mijn winterjas binnenliep.
Wetende dat dit gebeurd was heb ik dus letterlijk met de diarree ( in mijn broekspijpen, in mijn jas, écht overal) door moeten fietsen tot ik thuis was.
En terwijl ik mijn fiets in de schuur wegzette moest ik ook nog eens keihard over mijn nek.
Het gevoel en de al heersende misselijkheid eisten op dat moment hun tol.
Zo kloten, en zo beschaamd heb ik me daarna nooit meer gevoeld.
Xebrozius
waarom hou je die hond eigelijk?quote:Als onze honden in de eendenschijt hebben liggen rollen. Die stank krijg je er gewoon NIET uit!
Hoe hard je ze ook schrobt, twee dagen later ruikt je het nog en het erge is dat je het dan ook aan je eigen handen kan ruiken.
quote:Heb wel eens lang geleden gehad dat ik in de kroeg zat te schijten en ik ineens moest kotsen, snel omdraaien dus ik was alleen nog niet helemaal klaar met schijten en aangezien we al een aantal dagen achterelkaar aan het drinken waren was dat behoorlijke dunne dus. Maar goed omdraaien daar was ik dus net te laat mee gevolg een hele smerige wc zeg maar.
En het ergste was ook nog dat toen ik me broek stond op te hijsen ik ook nog uitgleed ( die wc was immers redelijk glibberig geworden aangezien er overal kots en diarree tegen de muren en op de grond zat ). Kon gelijk naar huis om te douchen want niemand wilde meer met me praten zeg maar
Het is ook wel ranzig ja... Maar de manier waarop het verteld word....quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:22 schreef joogdepoog het volgende:
om zoiets moet je niet laggen maar walgen!! tsss![]()
Hahahaha erg mooie, vooral die bij de garage!quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
leuke anekdotes
Hij heette Niels...quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heette hij toevallig Jelle S.? Want hij doet me erg denken aan zo'n randgeval dat wij op school hadden en iets met stront leek te hebben (van incontinentie tot het tekenen van poppetjes met zijn eigen schijt op de muur).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |