abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 mei 2004 @ 11:50:41 #301
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_19014360
Heb wel eens lang geleden gehad dat ik in de kroeg zat te schijten en ik ineens moest kotsen, snel omdraaien dus ik was alleen nog niet helemaal klaar met schijten en aangezien we al een aantal dagen achterelkaar aan het drinken waren was dat behoorlijke dunne dus. Maar goed omdraaien daar was ik dus net te laat mee gevolg een hele smerige wc zeg maar.

En het ergste was ook nog dat toen ik me broek stond op te hijsen ik ook nog uitgleed ( die wc was immers redelijk glibberig geworden aangezien er overal kots en diarree tegen de muren en op de grond zat ). Kon gelijk naar huis om te douchen want niemand wilde meer met me praten zeg maar
  maandag 10 mei 2004 @ 13:07:38 #302
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_19016186
quote:
Op maandag 10 mei 2004 11:50 schreef doemaardrie het volgende:
Heb wel eens lang geleden gehad dat ik in de kroeg zat te schijten en ik ineens moest kotsen, snel omdraaien dus ik was alleen nog niet helemaal klaar met schijten en aangezien we al een aantal dagen achterelkaar aan het drinken waren was dat behoorlijke dunne dus. Maar goed omdraaien daar was ik dus net te laat mee gevolg een hele smerige wc zeg maar.

En het ergste was ook nog dat toen ik me broek stond op te hijsen ik ook nog uitgleed ( die wc was immers redelijk glibberig geworden aangezien er overal kots en diarree tegen de muren en op de grond zat ). Kon gelijk naar huis om te douchen want niemand wilde meer met me praten zeg maar
trainspotting idee krijg
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_19016348
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:13 schreef Tarantino het volgende:
Is me niet overgekomen maar wel gezien:

Het was dorpsfeest en een vent (rond de 40 jaar) staat al de hele avond te tongen met een vrouw. Ik ga op een gegeven moment pissen en diezelfde gast staat te kosten in de pisbak. Wat blijkt hij had een kunstgebit en hij vist dat gebit uit de kots en doet hem zonder af te spoelen weer is zijn mond. Twee minuten later staat hij weer te tongen met die vrouw.
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')