jij soliciteer d tquote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
toyotas zijn gewoon sloom![]()
Ik probeer hier een serieus punt duidelijk te maken. Ik verwacht dan ook geen flauwe opmerkingen o.i.d.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
toyotas zijn gewoon sloom![]()
nee jofunu was aant solliciterenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij soliciteerd
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
En mijn 155 is een terreinwagen vergeleken met die van andere ARTCers (clubleden).
je weet het zelf ook heel goed....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik probeer hier een serieus punt duidelijk te maken. Ik verwacht dan ook geen flauwe opmerkingen o.i.d.
Dit mag best eens ter sprake komen in een slowchat. is weer eens wat anders dan bagger, niet?
Ik ben het hier ondanks dat Tjabbo vandaag ongesteld is volledig mee eens.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik probeer hier een serieus punt duidelijk te maken. Ik verwacht dan ook geen flauwe opmerkingen o.i.d.
Dit mag best eens ter sprake komen in een slowchat. is weer eens wat anders dan bagger, niet?
maak je na deze een 171a slowchat met die toyotaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja belachelijke regel.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je weet het zelf ook heel goed....
degene die de eerste maakt blijft staan....
Wat zei ik nou net. Géén baggerquote:Op maandag 10 mei 2004 15:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben het hier ondanks dat Tjabbo vandaag ongesteld is volledig mee eens.
Hoi Tjabboquote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net. Géén bagger
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja belachelijke regel.
Ik weet het, ik ben er wat laat mee, maar beter laat dan nooit zou ik zeggen dus als we nu eens kunnen overleggen dat de toyota slowchats een uitzondering vormen, is het grootste deel van PTA iig tevreden. lijkt me een aanradertje...
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jazeker. daar ook ?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoi Tjabbo![]()
alles goed ?![]()
leuk joh.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en solliciteert is met een t
whehe meen je dit nou echt serieus dat we voor toyota een uitzondering moeten maken???quote:Op maandag 10 mei 2004 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja belachelijke regel.
Ik weet het, ik ben er wat laat mee, maar beter laat dan nooit zou ik zeggen dus als we nu eens kunnen overleggen dat de toyota slowchats een uitzondering vormen, is het grootste deel van PTA iig tevreden. lijkt me een aanradertje...
Jawel, ghehe kom ik bij de dokter met een dikke knie drukt ze op de andere knie en pijn joh !! Was wel even een droog aankijk moment.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jazeker. daar ook ?
Ja dat lijkt me toch wel logisch.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehe meen je dit nou echt serieus dat we voor toyota een uitzondering moeten maken???
Maw als een alfa topic eerder is dan een toyota gaat alsnog de alfa dicht??
Naja. niet als het erg veel later is natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehe meen je dit nou echt serieus dat we voor toyota een uitzondering moeten maken???
Maw als een alfa topic eerder is dan een toyota gaat alsnog de alfa dicht??
Toyota is met een hoofdletter.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Naja. niet als het erg veel later is natuurlijk.
Maar zoals net zeg maar. Als het slechts een minuutje of 2 scheelt.
Het toyota topic had me écht veel gezelliger geleken.
Als je later de lijst terugkijkt, staat er ineens zo'n stomme boot in, je zult met me eens zijn dat dat niet wenselijk is en dat we daar toch eens iets voor moeten bedenken. niet dan?
toyota is geen eigennaamquote:Op maandag 10 mei 2004 15:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota is met een hoofdletter.
wel een naam van een bedrijf dus met hoofdletterquote:Op maandag 10 mei 2004 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
toyota is geen eigennaam
huiliequote:Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel een naam van een bedrijf dus met hoofdletter
Schrijf een hoofdletter:
· aan het begin van een zin: Hij werkt in de bouw
· bij persoons- en aardrijkskundige namen en afleidingen daarvan: Karel, de heer Meijer; Goes, Frankrijk; Karels jas; de Franse taal
· ter uitdrukking van respect: God is liefde
· bij aanduidingen van vorsten, staatshoofden en kabinetsleden wanneer hun staatsrechtelijke functie bedoeld is: Zijne Koninklijke Hoogheid; de Minister
· bij namen van instellingen, organisaties, bedrijven enz.: Europese Unie, KU Nijmegen, VLD, Toyota
Voor meer informatie : zie website www.vandale.nl
ja ik snap je....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Naja. niet als het erg veel later is natuurlijk.
Maar zoals net zeg maar. Als het slechts een minuutje of 2 scheelt.
Het toyota topic had me écht veel gezelliger geleken.
Als je later de lijst terugkijkt, staat er ineens zo'n stomme boot in, je zult met me eens zijn dat dat niet wenselijk is en dat we daar toch eens iets voor moeten bedenken. niet dan?
zou het graag doen zodra het edit bugje is opgelostquote:Op maandag 10 mei 2004 16:02 schreef BoJo het volgende:
Er zitten wel meer vage SC onderwerpen in de SC lijst
FAQ Plains, Trains & Automobiles
die de modjes weleens bij mogen werken
Hoezo we kunnen geen merken gaan voortrekken?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja ik snap je....
maar we kunnen geen merken gaan voortrekken..........
ik zie de feedback al tegemoet komen, waarom is mijn topic gesloten aangezien ik eerder was....
nou eeuh omdat toyota leuker is....
![]()
denk persoonlijk dat dat niet zou gaan werken.....
Graag reactie.quote:Op maandag 10 mei 2004 @ 15:17 Schreef ThaFreak:
Bagger Slotje
daar komt het wel op neer toch....quote:Op maandag 10 mei 2004 16:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoezo we kunnen geen merken gaan voortrekken?
Omdat jij toevallig Alfa minded bent, is het ineens voortrekken als we voor Toyota (mind the T) een aparte regel bedenken?
En in dit geval, kom op zeg! een boot for Gods sake!
Ik denk dat we zijn ingesukkelt. We moeten nodig eens paal aan perk stellen hier.
Je bent wel lekker aan het rellen ofnie?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:14 schreef Tjabbo het volgende:
Oh ja en als we toch bezig zijn, waarom heb je de vorige chat gesloten?
Het was, ondanks een hoop bagger, toch best gezellig.
[..]
Graag reactie.
deze was eerder dan de andere.....quote:Op maandag 10 mei 2004 16:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Graag reactie.
Tja noem het hoe je wilt, feit blijft dat het mooie Toyota topic dicht is.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
daar komt het wel op neer toch....
dat een toyota topic open blijft ook al is die later....
lijkt erg sterk op voortrekken....
en trouwens ben helemaal niet alfa minded, ik vind gewoon wie het eerst is heeft de eer.......
en tja en als daar af en toe een boot tussen zit moet dat kunnen, want er vaak gebeurt dat niet en als ik me goed herriner heb jij er zelfs een geopend....
maar ik weet natuurlijk niet wat mutz ervan vind....
Ik heb het over dequote:Op maandag 10 mei 2004 16:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deze was eerder dan de andere.....
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Graag reactie.
wat hij zegtquote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die was vol.
Definiëren is met een ë.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
definieren
Welwaar.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij zeurt over een gesloten topic, dat nieteens gesloten is door een modje..
you gotta be kidding mequote:Op maandag 10 mei 2004 16:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Welwaar.
Lees dan eens die laatste post.
Hoezo?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
you gotta be kidding me![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 @ 15:17 Schreef ThaFreak:
Bagger Slotje
Je bent mod, ik ben het met Tjabbo eens en verwacht dan ook een degelijk antwoord.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
you gotta be kidding me![]()
hoeveel posts gaan er in een topicquote:Op maandag 10 mei 2004 16:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
nou, aangezien je door een slotje heen kunt posten meer dan dat er gezegd wordt.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoeveel posts gaan er in een topic
Weet je wat ik daar zo erg aan vind. Ik heb mijn Carina AT171 net weg moeten doen, nu was het mijn droom om een SC te openen met de AT171 om ook mijn verdriet te delen op FOK, zelfs DAT wordt me afgenomen en dan nog wel door zo'n domme bootquote:Op maandag 10 mei 2004 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat Toyota topic, dat steekt me veel meer.
elk topic gaat automatisch bij 301 posts op slot, en ja wij kunnen door een slotje heen posten....quote:Op maandag 10 mei 2004 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou, aangezien je door een slotje heen kunt posten meer dan dat er gezegd wordt.
Ik vraag me daarom ook af wat de werkelijke hoeveelheid is.
ik zal het eens met mutz overleggenquote:Ach maar laat maar, ik mis het topic niet echt.
Dat Toyota topic, dat steekt me veel meer.
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Weet je wat ik daar zo erg aan vind. Ik heb mijn Carina AT171 net weg moeten doen, nu was het mijn droom om een SC te openen met de AT171 om ook mijn verdriet te delen op FOK, zelfs DAT wordt me afgenomen en dan nog wel door zo'n domme boot
Bedankt voor je uitleg.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zal het eens met mutz overleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |