quote:Op maandag 10 mei 2004 15:15 schreef EricusMaximus het volgende:
1 Normal Life
2 Angela's ashes
3 Asphalt Jungle
4 Mallrats
5 Enemy at the Gate
6 Lolita
Film is:
Malena
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:16 schreef dolle_hond het volgende:
maar ik ben dolle_hond en niet dolle_honde
Dat klopt toch ook! ?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
En ik maar zoeken naar filmtitels met NAAMEL als letters.
taz izz met een franzzzz eccente ..trechiq hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 15:16 schreef dolle_hond het volgende:
maar ik ben dolle_hond en niet dolle_honde
Jawel, maar ik kon geen (bij mij) bekende titel bedenken.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook! ?
Four Word Film Reviewsquote:Op maandag 10 mei 2004 15:42 schreef Phennim het volgende:
FWFR?
Outbreakquote:Op maandag 10 mei 2004 15:39 schreef scanman01 het volgende:
GHOST
(paar Dustin Hoffman films erbij)
Bij die laatste zat ik eerst aan een Batman film te denken trouwens...
Ja, ik ook, en ik wist de tweede niet. Dus met GHOB is het moeilijk een bestaande filmtitel te bedenken. Maar inderdaad. Arnold en Danny speelden beide in een Batman film en samen in Twins.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:39 schreef scanman01 het volgende:
GHOST
(paar Dustin Hoffman films erbij)
Bij die laatste zat ik eerst aan een Batman film te denken trouwens...
Tweede is Sleepersquote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
welke is die 2e en de laatste dan?
o.hg.
Outbreak (ook Met Hoffman)quote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Phennim het volgende:
2 = sleepers. Wat is 1?
Outbreakquote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Phennim het volgende:
2 = sleepers. Wat is 1?
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:17 schreef EricusMaximus het volgende:
Mrs Doubtfire
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:18 schreef EricusMaximus het volgende:
Tootsie
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:22 schreef twentemeisje het volgende:
The Evil Dead
Tootsie
Natural Born Killers
Fatal Attraction
Eyes Wide Shut
Scary Movie
FESTEN
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:24 schreef scanman01 het volgende:
Puntje gepikt
Okee.. niks gezegdquote:Op maandag 10 mei 2004 16:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]kwist ze allemaal!!!
Nieuwe vraag komt eraan...
Beetje laat maar wel goed !quote:Op maandag 10 mei 2004 16:27 schreef ranja het volgende:
1 moet met een E beginnen dan kan het Festen worden.
dus... Evil dead?
ok te laat dus
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Cover 1 zou Kinky Queen vast wel weten
Niet echt, want in deze usercomments staan echt heel veel weggevers. Dan zouden we niet doen als het slechts om 1 te raden film ging.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:58 schreef ranja het volgende:
ik weet de 2eVroeger was dat nog genoeg voor een punt...
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:58 schreef ranja het volgende:
ik weet de 2eVroeger was dat nog genoeg voor een punt...
als het maar lang genoeg duurde werden de comments steeds duidelijkerquote:Op maandag 10 mei 2004 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt, want in deze usercomments staan echt heel veel weggevers. Dan zouden we niet doen als het slechts om 1 te raden film ging.
En in dat stadium ben ik meteen begonnenquote:Op maandag 10 mei 2004 17:02 schreef ranja het volgende:
[..]
als het maar lang genoeg duurde werden de comments steeds duidelijker![]()
preciesquote:Op maandag 10 mei 2004 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En in dat stadium ben ik meteen begonnen
Toch wel klasse dat je dan deze titel eerst postquote:Op maandag 10 mei 2004 17:11 schreef EricusMaximus het volgende:
Vanilla Sky dus, nu nog ff puzzelen, denk alleen dat Respawn sneller zal zijn
dit was bedoeld als hulp voor respawn of ranja, maar ik zie dat dolle_hond alweer een punt heeftquote:Op maandag 10 mei 2004 17:13 schreef EricusMaximus het volgende:
Aha, de a van Life less ordinary hoefde niet :|
Vanilla Sky
Life less ordinary
Entrapment
Annie Hall
In the line of Fire
Dolle_hond denk ik, maar dan moet ie wel een leuke vraag verzinnenquote:Op maandag 10 mei 2004 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel weer lullig natuurlijk. Wie moet ik nu het punt geven???
Dat doe ik met opzet omdat je anders met 3 letters al kunt gokken wat de oplossing is en dat is niet echt leuk. Vandaar dat alle titels erbij het nog iets moeilijker maakt.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal eerlijk zeggen dat ik het punt niet hoef en dat ik dit alweer doe omdat ik dit soort vragen, waarin je perse alles in een post moet zetten, niet leuk vind.
Dit vind ik wel een creatieve en tevens gunstige oplossing ja!quote:Op maandag 10 mei 2004 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Zo maar doen dan? Want ik vind dat Respawn ook wel recht op het punt heeft:
ReSpawn +1
de laatste tijd is er een beetje een overkill aan dit soort vragen inderdaad (puzzeltjes waarbij alle suboplossingen ook gegeven moet worden bedoel ik).quote:Op maandag 10 mei 2004 17:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal eerlijk zeggen dat ik het punt niet hoef en dat ik dit alweer doe omdat ik dit soort vragen, waarin je perse alles in een post moet zetten, niet leuk vind.
Maar ben jehet er ook niet mee eens dat anders iemand die maar een paar letters heeft het antwoord al toevallig goed kan gokken... en dat is niet echt leuk.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:19 schreef ranja het volgende:
[..]
de laatste tijd is er een beetje een overkill aan dit soort vragen inderdaad (puzzeltjes waarbij alle suboplossingen ook gegeven moet worden bedoel ik).
Ben al volop bezig.... geef me een minuutje of 5quote:Op maandag 10 mei 2004 17:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Edit anders ff de punten en geef er alleen 1 aan Respawn, aangezien d_h zijn punt niet hoeft. Kan Respawn een nieuwe vraag verzinnen.
Is gebeurd.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Edit anders ff de punten en geef er alleen 1 aan Respawn, aangezien d_h zijn punt niet hoeft. Kan Respawn een nieuwe vraag verzinnen.
maar nu kun je het prima inpikken.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ben jehet er ook niet mee eens dat anders iemand die maar een paar letters heeft het antwoord al toevallig goed kan gokken... en dat is niet echt leuk.
Daar heb je ook weer gelijk ja!quote:Op maandag 10 mei 2004 17:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar nu kun je het prima inpikken.
Dat vind jij niet leuk. Ik juist wel omdat ik toch vaak niet alles weet en dan toch mee kan doen zonder teveel antwoorden te pikken van anderen.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doe ik met opzet omdat je anders met 3 letters al kunt gokken wat de oplossing is en dat is niet echt leuk.
Denk je dat?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:38 schreef ranja het volgende:: You don't have any.
: I'm still young. Give me time.
dit komt me wel bekend voor. denk ik.
Nopequote:Op maandag 10 mei 2004 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Was dat niet uit Ocean's Eleven ofzo?
Njetquote:Op maandag 10 mei 2004 17:43 schreef EricusMaximus het volgende:
Casablanca?
Juistem!quote:Op maandag 10 mei 2004 17:48 schreef truSteh het volgende:
The Ninth Gate ?
Ja... Er is volgens mij idd wel een dergelijke film waarin een soortgelijke conversatie wordt gehouden... Maar deze kwam toch echt uit The 9th gate...quote:Op maandag 10 mei 2004 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik meende toch echt die scene te herinneren uit een "overval" film ofzo..
gewoon stellen, kom op zeg!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:09 schreef truSteh het volgende:
Iemand mag de vraag wel "overnemen" , kan echt niks fatsoenlijks verzinnen, ben eerlijk gezegt nooit goed in vragen verzinnen![]()
staat toch in de OPquote:Op maandag 10 mei 2004 18:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Haha, misschien hadden we dat erbij moeten zeggen
geen series
Misschien moet je een andere vraag verzinnen? Of krijgt scanman zijn punt?
[wazige bui]quote:Op maandag 10 mei 2004 18:20 schreef EricusMaximus het volgende:
geen series
Ik dacht net ook goedte zitten met Ocean's Eleven, maar was ook fout. Deze misschien ook welquote:Op maandag 10 mei 2004 18:20 schreef EricusMaximus het volgende:
geen series
nee, dat mag de vraagsteller ook zelf bepalenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:21 schreef truSteh het volgende:
Zeg het ff... is toch niet echt een serie
Die laatste zin maakt het ook veeeeeel te makkelijkquote:Op maandag 10 mei 2004 18:35 schreef truSteh het volgende:
Filmaholic? Het moet niet gekker worden...
Smakelijk!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:36 schreef dolle_hond het volgende:
eerst eten
Ik denk dat jij die binnenkort vast nog wel kunt gebruikenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat lekker in photoshop te copy/pasten en wissen... en dan dit...
Ik weet het, maar een halve-quote leek me niet echt goedquote:Op maandag 10 mei 2004 18:37 schreef Phennim het volgende:
[..]
Die laatste zin maakt het ook veeeeeel te makkelijk
Ik ben het er trouwens helemaal niet mee eens, maar het ging me toch meer om het stellen van de vraag dan het punt... dus nevermind...quote:Op maandag 10 mei 2004 18:39 schreef Phennim het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die binnenkort vast nog wel kunt gebruiken
Ow ja.. .goed dat je t zegt...quote:Op maandag 10 mei 2004 18:40 schreef scanman01 het volgende:
Ga ik nu eerst lekker ER kijken...
same herequote:Op maandag 10 mei 2004 20:09 schreef EricusMaximus het volgende:
waar ken ik die gast ook al weer van
Dat verbaast me niet zo veel. Het is een oude fotoquote:Op maandag 10 mei 2004 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
rip
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:44 schreef ranja het volgende:
Alan King? ken 'm niet maar weet wel dat-ie pas overleden is.
Van The Doors... Ja, geweldig nummerquote:Op maandag 10 mei 2004 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
apocaplyse now
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:03 schreef kinky_queen het volgende:
THE END OF VIOLENCE
![]()
Die bedoel ikquote:Op maandag 10 mei 2004 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
apocalypse now
edit:typo
herhaling van een vraag van vorig jaar, alleen nu met een nieuw antwoordquote:Op maandag 10 mei 2004 21:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Die bedoel ik
Dolle_Hond +1
Na 5 seconden film al kippevel
Meestal zeg ik het tegen mezelf, nu tegen jou: altijd roepen wat je denkt.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:13 schreef scanman01 het volgende:
(Ik dacht bij The End ook meteen aan dt nummer van The Doors. Had ik ook maar gewoon Apocalypse Now geroepen)
la mala educacionquote:Op maandag 10 mei 2004 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Bad Education ofzo?
Ik lees veel Engelse filmbladen.. sorryquote:Op maandag 10 mei 2004 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
la mala educacion
maar jij noemt de engelstalige titel.
voordeel van de twijfel, omdat het wel t festival in cannes en niet in engelstalig gebied is
scanman01 +1
No shit Sherlockquote:Op maandag 10 mei 2004 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Metropolis?
Met veel genoegen schenk ik dit punt aan de oprichtster van m'n fanclub.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Amelie.
Helaas.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Kansas City?
in Belgie zeker?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Onlangs nog op TV geweest![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 23:03 schreef Phennim het volgende:
almost famous
Yep, Alle andere hadden beste film en regisseur oscars gewonnen.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:47 schreef scanman01 het volgende:
De films wonnen wel de beste regisseur oscar maar niet de beste film oscar?
Is correct!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:24 schreef kinky_queen het volgende:
1 Nicole Kidman
2 Jack Nicholson
3 Dustin Hoffman
4 Renee Zellweger?
5 Cuba Gooding jr
6 Paul Newman
7 Gene Hackman?
8 Jon Voight
Julianna Moore is (nog) geen oscarwinnares.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:27 schreef sweek het volgende:
J. Moore
Die had ze best wel mogen krijgen voor Far From Heaven in ieder geval, maargoed.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Julianna Moore is (nog) geen oscarwinnares.
weh heh, nee hoor geen BK in deze filmquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:50 schreef Price het volgende:
The Mask Of Fu Manchu
nopequote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:12 schreef victorinox het volgende:
Sword in the Moon?
Even voor de zekerheid... Hoe bedoel je het precies... Is er 1 acteur die in die drie films heeft gespeeld? En heeft hij of zij drie ex-en?? Snap het niet helemaal maar dat ligt misschien aan mij...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:08 schreef sasquatsch het volgende:
Anders heb ik wel een vraagjje voor tussendoor
Wie is de ex van de ex van de acteur (m/v) die in de volgende drie (gemangelde) films speelt?
GNUGUSONY
DERESANEG
UFINDURECAGOREER
Alledrie hebben zij ook een film gemeen. Hoe heet deze?
Ja, maar dan moet dP.J. Soles daar dus ook in spelen. En ik had Young Guns nog niet eens... en daar zit Quaid niet eens inquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:17 schreef ranja het volgende:
zitten Quaid en Ryan niet beide in Innerspace?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid... Hoe bedoel je het precies... Is er 1 acteur die in die drie films heeft gespeeld?En heeft hij of zij drie ex-en??
Snap het niet helemaal maar dat ligt misschien aan mij...
quote:[b]Op dinsdag 11 mei 2004 schreef EricusMaxximus
Young Guns
Renegades
Courage under Fire
----> Lou Diamond Phillips?
Geen flauw idee welke film ze gemeen hebben en wie de ex van zijn ex is
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:21 schreef twentemeisje het volgende:
Aha........ ik snap 'm!!! (wakker worden TM)
De ex van LD Phillips heeft een relatie gehad met Melissa Etheridgeen zij speelden alledrie samen in Theresa's Tattoo!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:21 schreef twentemeisje het volgende:
en zij speelden alledrie samen in Theresa's Tattoo!
Het klopt dat ze niet samen in een film speelden, maar de naam van de film en de ex is goed en daar vroeg ik om.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:30 schreef Phennim het volgende:
Helemaal niet te simpel. Ik vind trouwens dat het prive leven van acteurs weinig met films te maken heeft. IMHO
Niet, want ik dacht dat Melissa alleen maar zong in die filmquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:32 schreef twentemeisje het volgende:
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat de formulering van Scan's antwoord beter was dan dat van mij... Dus ik heb er vrede mee als het punt aan hem wordt toegekend....
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het klopt dat ze niet samen in een film speelden, maar de naam van de film en de ex is goed en daar vroeg ik om.
Dat is wel movie trivia toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:30 schreef Phennim het volgende:
Helemaal niet te simpel. Ik vind trouwens dat het prive leven van acteurs weinig met films te maken heeft. IMHO
Dus dan blijft het punt voor twentemeisje.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet, want ik dacht dat Melissa alleen maar zong in die film
En jij had de antwoorden die gevraagd werden wel goed. Eigenlijk werd alleen de derde acteur gevraagd (Etheridge dus) en de gezamelijke film.
[..]
Tuurlijk.. mijn opmerking over dat de regisseuse niet in de film speelde was alleen maar een toevoeging. Verder nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus dan blijft het punt voor twentemeisje.
En wat Melissa betreft, zij speelde een hoertje in die film.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:17 schreef Gorro het volgende:
Die van kinky_queen: My Sassy Girl
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:16 schreef ranja het volgende:
Ik ga toch even gokken op Bruce Willis vanwege de Monkeys (weliswaar geen 12), hij zingt en er is een relatie met Vincent (Vega ipv Van Gogh) door Pulp fiction.
Planet of the Apes, Vincent...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:26 schreef ReSpawn het volgende:
Tim Burton dan?
Pompoen = Nightmare before Christmas
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:26 schreef ReSpawn het volgende:
Tim Burton dan?
Pompoen = Nightmare before Christmas
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:28 schreef California het volgende:
Planet of the Apes, Vincent...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:30 schreef sasquatsch het volgende:
Christpher Plummer dan (speelde in Twelve Monkeys en Money)
Kutquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:30 schreef twentemeisje het volgende:...
I.p.v. de pompoen had ik ook dit kunnen plaatsen:
[afbeelding]
Toch nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:36 schreef sasquatsch het volgende:
Tim Roth,
speelde in de Million Dollar Hotel en Planet of the Apes
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:36 schreef sasquatsch het volgende:
Tim Roth,
speelde in de Million Dollar Hotel en Planet of the Apes
Ik laat de eer aan Gorroquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
In dit geval mag Kinky_Queen de vraag stellen aangezien ik vanochtend in zijn plaats een vraag heb gesteld.
Juistumquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:08 schreef CeeJee het volgende:
Dark Water ?
Niet volgens het plusje voor je naamquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:16 schreef CeeJee het volgende:
Volgende mag een ander stellen, ik ben even offline
Maak onlinestatus openbaar: Neequote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet volgens het plusje voor je naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |