Hier ben ik het wel mee eens. Sowieso word ik een beetje moe van Mandela.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef rubbereend het volgende:
k vind wel dat ZA Mandela overal voor gebruikt om simpathie te winnen. ik heb diep respect voor die man maar t gaat er gewoon over die het beste plan heeft voor t WK
spanje heeft in 82 t wk gehadquote:Op zondag 16 mei 2004 17:49 schreef Chadi het volgende:
Het jaar na Zuid- Afrika gaat naar Brazilie of Argentinie daarna naar een Aziatisch land en weer terug naar Europa Spanje is nog niet aan de beurt gewest of Engeland. Daarna Maakt Marokko weer kans.
of de wereld niet meer als het zo doorgaatquote:Op zondag 16 mei 2004 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan zullen Mandela en Blatter er niet meer zijn, misschien dat het dan wel lukt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 17:52 schreef Meki het volgende:
[..]
of de wereld niet meer als het zo doorgaat
ZA had aanstaande WK al moeten hebben, maar toen hade commercie (Adidas!) al besloten dat het in Duitsland moest zijn. Dit WK was een goedmakertje van Blatter, dat al helemaal voorgekookt was door Afrika aan te wijzen als continent (anders zou Nike bijvoorbeeld bepalen dat het in de USA moest of weet ik veel). Dat Marokko zo naief is dat ze dus een realistische kans had is jammer: dit was minstens 4 jaar geleden al besloten. Dat heeft dus helemaal niets met anti-Islamitische sentimenten te maken, maar met commercie...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Zuid-Afrika heeft WK al binnen maar onterecht ( Mandela)
Marokko moet nu tot 2030 wachten![]()
Je vergeet "quote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef Chadi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ach die heeft het drukquote:Op zondag 16 mei 2004 17:54 schreef rubbereend het volgende:
kan dr ff een mod ingrijpen hier, t gaat nergens meer over
ouchquote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef Doc het volgende:
[..]
. Dat heeft dus helemaal niets met anti-Islamitische sentimenten te maken
Coca-cola wou Marokko sponserenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef Doc het volgende:
[..]
ZA had aanstaande WK al moeten hebben, maar toen hade commercie (Adidas!) al besloten dat het in Duitsland moest zijn. Dit WK was een goedmakertje van Blatter, dat al helemaal voorgekookt was door Afrika aan te wijzen als continent (anders zou Nike bijvoorbeeld bepalen dat het in de USA moest of weet ik veel). Dat Marokko zo naief is dat ze dus een realistische kans had is jammer: dit was minstens 4 jaar geleden al besloten. Dat heeft dus helemaal niets met anti-Islamitische sentimenten te maken, maar met commercie...
Dit valt nog wel mee hoor. Eerder is de ergste bagger al verwijderd. Zo lang er niet getrolled wordt en niet op de man gespeeld wordt heb ik er geen probleem meequote:Op zondag 16 mei 2004 17:54 schreef rubbereend het volgende:
kan dr ff een mod ingrijpen hier, t gaat nergens meer over
Bronquote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Libië wordt het volgende Afrikaanse land wat het WK mag organiseren, samen met Egypte of Tunesie.
Yeah!! Dan is Amerikaanse invloed ineens wel welkom daar in die woestijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Coca-cola wou Marokko sponseren
En als dat wel gebeurd is da zijn eigen schuldt omdat hij steeds aan het natrappen is jegens een bepaalde Zwitserquote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Doc het volgende:
[..]
en niet op de man gespeeld wordt heb ik er geen probleem mee
Mijn eigen brein wat ook al dacht dat Zuid Afrika in 2010 aan de beurt was.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron
Ach ja,zelf ben je ook altijd zo scheutig met je bronnenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron
wat wil je nou niet begrijpen man. De hele stemming was en is altijd al een poppenkast geweest. Zuid-Afrika kreeg hem 4 jaar geleden al als goedmakertje .quote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Coca-cola wou Marokko sponseren
Amerika en Marokko zijn goede vriendenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yeah!! Dan is Amerikaanse invloed ineens wel welkom daar in die woestijn.
je vliegt dan wel veiligerquote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Ik zat op Libië te hopen, maar ja, Ghadaffi ligt niet zo lekker in de wereld. Hoe zou dat komen?
Ik hoopte ook op Libië, eventueel in combinatie met Tunesië of Egypte... Ghadaffi is tegenwoordig geen paria meer trouwens. Plus dat hij met best goede plannetjes komt en van goede wil is.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Ik zat op Libië te hopen, maar ja, Ghadaffi ligt niet zo lekker in de wereld. Hoe zou dat komen?
Waarom probeerden jullie het niet te organiseren samen met een ander land. Nu heb je elkaar ook 'doodgeconcurreerd'.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Amerika en Marokko zijn goede vrienden
Marokko en Jordanie gelden als Gematigde islamtische landen![]()
Libie had ook kunnen winnenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |