lees ditquote:Op maandag 10 mei 2004 14:52 schreef Stpan het volgende:
Ik weet niet wie Blatter het meest betaald heeft. Dat land krijgt het.
Heel Europa steunt Marokko . omdat Marokko niet ver is en de tijdverschil is kleinquote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik denk dat Zuid-Afrika de meeste kans maakt, al was het maar als goedmakertje voor 2006
Tijdverschil is in Zuid-Afrika in de zomer ook nihil, maar het is inderdaad een stuk dichterbijquote:Op maandag 10 mei 2004 15:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Heel Europa steunt Marokko . omdat Marokko niet ver is en de tijdverschil is klein
Waarom Zuid Afrikaquote:Op maandag 10 mei 2004 18:46 schreef tong80 het volgende:
Doe maar Z-A.
Er wonen te veel Marokanen in Bommel.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom Zuid Afrika
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er wonen te veel Marokanen in Bommel.
Egypte gaat het niet halenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:25 schreef rubbereend het volgende:
hier is er al veel over gepraat; ook een overzicht van de nu al beschikbare stadions bij de kandidaten en de geplande stadions: Egypte wil WK 2010 organiseren
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:36 schreef Plato1980 het volgende:
Ik gok en hoop op Zuid-Afrika!
Heel goed . Marokko krijgt zelfs steun van VS en van Nederlandquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:27 schreef rubbereend het volgende:
t zal een dubbeltje op zn kant worden, zuid Afrika heeft meer ervaring met grote toernooien maar Zuid Afrika is niet meer het troetel land wat het was toen de apartheid net over was, dus kl denk dat Marokko het zal krijgen
Meki shop is faillietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:00 schreef Eilanden het volgende:
Wow the one and only Meki van de beroemde Meki Shop op FOK!
Op de Tjetsjeense manier zeker, met explosieven in de tribune gemetseldquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:58 schreef Meki het volgende:
[..]
slaap je nog
Marokko heeft al bijna 6 stadions gebouwd
Marokko gaat nog eentje bouwen dan is dat de tweede grootste stadion van de wereld![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:39 schreef Code13.0 het volgende:
[..]
Op de Tjetsjeense manier zeker, met explosieven in de tribune gemetseld
Doe je verder even normaal? Anders is je postgedrag in VBL wel van erg korte duur.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:39 schreef Code13.0 het volgende:
Op de Tjetsjeense manier zeker, met explosieven in de tribune gemetseld
ik weet niet denk Zaterdagquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
Aanstaande vrijdag wordt er toch al gestemt?
ik gun op Marokkoquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:31 schreef thetruth het volgende:
Ik hoop op Zuid-Afrika. Ik gun het die Mohammedanen niet![]()
uuh Marokko heeft al 2 stadions gebouwd nog 4 te gaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het wordt Zuid-Afrika.
Jammer dat Tunesië, Libië en Egypte niet gezamenlijk met een kandidatuur zijn gekomen, dat had best kans gemaakt.
Zuid Afrika heeft een hele grote kans hoor, die hebben al een heleboel stadions op WK formaat af en ervaring mer grote toernooien, qua tijdzone maakt t nix uit.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:51 schreef Meki het volgende:
Kan je niet beter lezen kijk bij het begin
Waarom denk je datquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Al lang gelezen hoor kneus. Toch denk ik dat het Zuid-Afrika wordt.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zuid Afrika heeft een hele grote kans hoor, die hebben al een heleboel stadions op WK formaat af en ervaring mer grote toernooien, qua tijdzone maakt t nix uit.
Qua stadions is het zeker een kanshebber en qua tijdzone scheelt Zuid-Afrika ook niet veel met Europa.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom denk je dat
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Qua stadions is het zeker een kanshebber en qua tijdzone scheelt Zuid-Afrika ook niet veel met Europa.
Een zwaluw maakt nog geen zomer....quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:20 schreef Meki het volgende:
[..]
[afbeelding]
de een na de grootste stadion in de wereld MAROKKO CASABLANCA
FIFA baas Blatter gaat volgens BBC voor Marokko kiezenquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer....
95.000 mensenquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:22 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel kunnen er in?
Eerst zien, dan geloven....quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
FIFA baas Blatter gaat volgens BBC voor Marokko kiezen
en dat moet dan t op één na grootste stadion ter wereld zijnquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
95.000 mensen
Bronquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat moet dan t op één na grootste stadion ter wereld zijn
wat dacht je van:
het May Day Stadium te Pyöngyang, daar gaan dr 150.000 in
het Yuba Bharati Krirangan te Kolkata daar gaan dr 120.000 in
het Estadio Azteca te Mexico city daar gaan dr 114.465 in
het Jornalista Mário Filho te Rio (het Maracana) daar gaan dr 103.045 in
en dan nog 4 waar dr 100.000 ingaan
http://www.bbcnews.com/quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven....
www.worldstadiums.com, overzicht van de stadions in de wereld. en het einde van jouw beweringquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron
en dat is met alle sportenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
www.worldstadiums.com, overzicht van de stadions in de wereld. en het einde van jouw bewering
*zucht*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat is met alle sporten
die in Casablanca is voetbal
Maar dat is in Noord-Amerikaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*zucht*
het Estadio Azteca te Mexico city daar gaan dr 114.465 in
het Jornalista Mário Filho te Rio (het Maracana) daar gaan dr 103.045 in
en als je t nou nog nie gelooft; ook het Camp Nou is met 98.000 groter
ja zo lust ik er nog wel 10, je gaat gewoon t gebied verkleinen en ooooo Camp nou ligt in Barcelonaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar dat is in Noord-Amerika
Maar die van Casablanca wordt de grootste van Afrika en Europa
die is erg mooi net als die van Casablancaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja zo lust ik er nog wel 10, je gaat gewoon t gebied verkleinen en ooooo Camp nou ligt in Barcelonaen dat is echt europa
al moet k wel ff kwijt dat t stadion wat ze in Marrakesh gaan bouwen erg mooi is
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
fijne discussie hier
Waarom vind je die niet mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:33 schreef rubbereend het volgende:
*zucht* je neemt toch nix aan en je geilt alleen maar op dat stadion in casablanca, wat ik niet eens een bijzonder mooi stadion vind
dat heb ik nou inmiddels ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:41 schreef BZ het volgende:
Alleen al door Meki hoop ik dat Zuid Afrika het WK krijgt.
Wuhahahahaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik nou inmiddels ook
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Marokko het toegewezen krijgt.
Prachtig land, mooie cultuur en een WK in een Arabisch land is sowieso wel leuk voor de verandering..
De stadions zijn ook erg mooi..!
Go Marokko!
[edit]
Zo te zien kijken een hoop mensen zich weer blind op het woordje Marokko...
Die voorspelbaarheid heeft ook wel weer z'n charme, het geeft aan dat er eigenlijk geen tegenargumenten zijn om het niet in Marokko te houdenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[edit]
tegenargumenten ?? voorargumenten wordt het juistquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die voorspelbaarheid heeft ook wel weer z'n charme, het geeft aan dat er eigenlijk geen tegenargumenten zijn om het niet in Marokko te houden
Gezien de gang van zaken omtrent het WK06 geef ik Z-A de grootste kans. Goedmakertje van de FIFA..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die voorspelbaarheid heeft ook wel weer z'n charme, het geeft aan dat er eigenlijk geen tegenargumenten zijn om het niet in Marokko te houden
werderom, wat mij betreft mag marokko t krijgen, net zoals zuid Afrika, Marokko heeft ook een leuk voetballende nationale ploeg. In dat andere topic staat een link naar en prachtig promotiefilmpje vor Marokko. Alleen dat gezeur van Meki staat mij tegen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Marokko het toegewezen krijgt.
Prachtig land, mooie cultuur en een WK in een Arabisch land is sowieso wel leuk voor de verandering..
De stadions zijn ook erg mooi..!
Go Marokko!
[edit]
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien de gang van zaken omtrent het WK06 geef ik Z-A de grootste kans. Goedmakertje van de FIFA..
Marokko geniet mijn persoonlijke voorkeur moet ik zeggen. Ik kan iig geen tegenargumenten bedenken waarom Marokko niet zou voldoen..
Kwam het op tvquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:45 schreef Code13.0 het volgende:
Ik ga bijna hopen op Marokko, na Mandela bezig gezien te hebben op RTLZ.
De wereld is het aan ZA verplicht
ik wacht er ook opquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
Shit, heb ik dat ding om 1 uur gemist! ARGH, heeft iemand een link naar de stream van de presentatie?!?!?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:41 schreef BZ het volgende:
Alleen al door Meki hoop ik dat Zuid Afrika het WK krijgt.
ha ahquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een jankbal kan dat zijn zeg
Zou hij zich hier nog laten zien als ZA bijna alle stemmen heeft gekregen en dus het WK?
Je bedoeld "ha ha"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:15 schreef Meki het volgende:
[..]
ha ah![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:16 schreef rubbereend het volgende:
het filmpje over Marokko: http://tinyurl.com/2s6bp
Wat vind je van de filmpjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:16 schreef rubbereend het volgende:
het filmpje over Marokko: http://tinyurl.com/2s6bp
Het is HET filmpje... niet DE...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat vind je van de filmpje
ik vind de filmpje mooi. Maar ik heb ook helemaal nix tegen Marokko. Ze bouwen ook een paar mooie stadions en een grote plus, tis volgend jaar al bijna allemaal af.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat vind je van de filmpje
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind de filmpje mooi. Maar ik heb ook helemaal nix tegen Marokko. Ze bouwen ook een paar mooie stadions en een grote plus, tis volgend jaar al bijna allemaal af.
Maar je hoort het alleen van Mekiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Morgen hoor je het wel van mij of Marokko het krijgt
Ok meester en nuquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:22 schreef Kos het volgende:
[..]
Het is HET filmpje... niet DE...
vandaar het woord BIJNAquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:23 schreef Meki het volgende:
[..]
niet alles - Grand stade van Casablanca gaat binnenkort worden gebouwd
ik volg het nieuws op het voetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar je hoort het alleen van Meki![]()
Komt uiteraard nergens in de media
![]()
Waarom is Mandela nou weer zielig???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
Het zou inderdaad leuk zijn dat Marokko het wordt, maar ik reken er niet op (en Meki dat moet je ook niet doen hoor). Ik weet wel bijna zeker dat Zuid Afrika het mag hosten vanwege zielige Mandela.
Ik denk het wel ( insa-allah )quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
Het zou inderdaad leuk zijn dat Marokko het wordt, maar ik reken er niet op (en Meki dat moet je ook niet doen hoor). Ik weet wel bijna zeker dat Zuid Afrika het mag hosten vanwege zielige Mandela.
Zuid-Afrika op Financieel gebied, ticketing, veiligheid en moet een gedeelte van de trainingsfaceliteiten vernieuwenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:30 schreef rubbereend het volgende:
rapporten van de FIFA over landen; http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/africa/3684199.stm
Marokko moet op Medisch gebied, de trainingsfaceliteiten en op het gebied van de ticketing nog heel wat doen
Volgens de rapporten is eigenlijk alleen Libië kansloos
Wat is er nou weer mis met Mandela?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
Niets, maar het is zielig dat ie zo oud is en dus bijna dood gaat. Het zou een fantastische "cadeautje" zijn omdat ze de vorige keer het hosten misliepen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Mandela?.
De man heeft zich jarenlang kapot gevochten voor Z-A, natuurlijk wil hij het daar hebben!
Mandela zit bij FIFA te huilen voor WKquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Mandela?.
De man heeft zich jarenlang kapot gevochten voor Z-A, natuurlijk wil hij het daar hebben!
Dus?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Mandela zit bij FIFA te huilen voor WK![]()
respect is ook ver te zoeken bij Meki en kornuitenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Mandela zit bij FIFA te huilen voor WK![]()
Kornuiten? Bovendien heeft ie een clownsmilie erachter gezetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
respect is ook ver te zoeken bij Meki en kornuiten
Net als de eerdere post....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kornuiten? Bovendien heeft ie een clownsmilie erachter gezet
-2 generaliserenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
respect is ook ver te zoeken bij Meki en kornuiten
Ga nou niet de moraalridder uithangen Daggla, want als het Hendrik Tjepkema uit Heerenveen was geweest dan had ik hetzelfde gezegd ..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
-2 generaliseren.
Hence the PI,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga nou niet de moraalridder uithangen Daggla, want als het Hendrik Tjepkema uit Heerenveen was geweest dan had ik hetzelfde gezegd ..![]()
Klopt ja, het gaat dus nog maar tussen 3 landen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
Tunesië heeft zich een tijdje terug teruggetrokken...
Eigenlijk maar tussen 2 denk ik, te weten Z-A en Marokko.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt ja, het gaat dus nog maar tussen 3 landen.
Zuid Afrika en Marokkoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eigenlijk maar tussen 2 denk ik, te weten Z-A en Marokko.
De rest geef ik niet echt veel kans.
Waarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Net de bid van Libya gezien, ze hebben wel een leuke presentatie gemaakt.
Libie geeft geen kansquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoop Libië, ik denk Zuid Afrika.
Is er nog niet, kijk de livestream dan ffquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:45 schreef Leatherface het volgende:
Op Nos TT staat er nog altijd geen uitslag
I know, maar ik dacht dat de definitieve uitslag al om 11.00 uur bekend zou worden gemaaktquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is er nog niet, kijk de livestream dan ff
TIs volgens mij een beetje uitgelopenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
I know, maar ik dacht dat de definitieve uitslag al om 11.00 uur bekend zou worden gemaakt
Je mag niet zien hoe ze het manipuleren.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:09 schreef pfaf het volgende:
de stream doet het niet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je mag niet zien hoe ze het manipuleren.
Het was bij RTLZ van de week, zal ff zoeken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Kwam het op tv
Bron ( geef ff link )
Erg jammer idd, maar het was wel te verwachten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
Awwwww. Zuid afrika
WK Cricket ook vorig jaarquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:42 schreef tong80 het volgende:
Leuk voor ZA. Na het WK rugby nu het voetbal WK. Ze worden verwend.
't Is in ieder geval dezelfde tijdzonequote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:58 schreef ErikT het volgende:
Da's ver voor een potje voetbalHopelijk ben ik dan al rijk...
Wat zijn de temperaturen in Marokko en Zuid-Afrika tijdens het WK? Dat kan mijns inziens wel een grote factor zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:37 schreef Doc het volgende:
Marokko was voor Europa leuker geweest ...
ga maar vast sparenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:58 schreef ErikT het volgende:
Da's ver voor een potje voetbalHopelijk ben ik dan al rijk...
Wat is er mis met een lekker zonnetje ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Beetje een flauwe goedmaker, dit. Lekker ook, met dat klimaat daar.
nee serieus!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:53 schreef Suijk het volgende:
Bovendien is het tijdens onze zomer, daar winter, maar dan wel een zachte, niet met sneeuw ofzo.
Ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:10 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
nee serieus!!!![]()
![]()
![]()
Al het getroll en reacties die op de persoon zijn gespeeld zijn en zullen worden verwijderdquote:Op zondag 16 mei 2004 00:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit bash topic werd mede mogelijk gemaakt door mensen die aanstoot geven aan trollerige opmerkingen.
Die is zo maar opeens verdwenen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:04 schreef rubbereend het volgende:prima land voor t WK iemand Meki nog gesingaleerd?
neeh die is hierquote:Op zondag 16 mei 2004 12:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die is zo maar opeens verdwenen.
Hahaha! Nog steeds zo vastberaden dat het WK in Marokko wordt gespeeld?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:41 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh die is hier
Titel moet zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 15:47 schreef Doc het volgende:
Titel aangepast
de uitslag was al bekend bij de Zuid-afrikanen . ik zag ze alleen maar lachen .quote:Op zondag 16 mei 2004 17:07 schreef DutchGooner het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Negers lachen ook alleen maar. In tegenstelling tot bv Marokkanen, die zijn alleen maar zuurquote:Op zondag 16 mei 2004 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
de uitslag was al bekend bij de Zuid-afrikanen . ik zag ze alleen maar lachen .
En terecht.quote:Blatter is naar Mandela geweest en zei : Fuck Marokko en Egypte Jullie krijgen hem![]()
waar is de Columnquote:Op zondag 16 mei 2004 17:09 schreef Suijk het volgende:
Meki, je stukje op je site kun je ook even posten in het column topic. Werkelijk fantastisch!
Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Negers lachen ook alleen maar. In tegenstelling tot bv Marokkanen, die zijn alleen maar zuur.
[..]
En terecht.
Neeh dat is niet waarquote:Op zondag 16 mei 2004 17:10 schreef Chadi het volgende:
Dat zuid-afrika hem zou krijgen was 4 jaar geleden al bekend
Ach man doe niet zo naif. Zuid-Afrika werd laatst gewoon genaaid op de laatste stemdag en sindsdien weet IEDEREEN dat Zuid-Afrika de volgende zou zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh dat is niet waar
Blatter zei tegen Marokkaanse koning jullie krijgen de WK als jullie zo doorgaan
Marokko heeft de wegen verbouwd stadions erbij gebouwd
Maar nog krijgt Zuid-Afrika hem .
Veiligheid is in Zuid-Afrika heel slecht
gezondheidszorg en trainigsfaceliteiten in Marokko waren niet voldoendequote:Op zondag 16 mei 2004 17:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh dat is niet waar
Blatter zei tegen Marokkaanse koning jullie krijgen de WK als jullie zo doorgaan
Marokko heeft de wegen verbouwd stadions erbij gebouwd
Maar nog krijgt Zuid-Afrika hem .
Veiligheid is in Zuid-Afrika heel slecht
Zuid Afrika 14 stemmen en Marokko 10 stemmenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gezondheidszorg en trainigsfaceliteiten in Marokko waren niet voldoende
Bron?quote:Op zondag 16 mei 2004 17:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Zuid Afrika 14 stemmen en Marokko 10 stemmen
Zuid-Amerika wou op Marokko stemmen maar Blatter had zware druk op Zuid-Amerika uitgeoefend
De Tanger Daillyquote:Op zondag 16 mei 2004 17:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bron?
Daar doen we niet aan. Gevoel en emoties zijn veel betere raadgevers.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bron?
Zelfs al zou Zuid-Amerika op Marokko gestemd hebben, dan nog was de verhouding 13-11. Maakt dus niets uit, in tegenstelling tot wat de posts van Meki doen vermoeden.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De Tanger Dailly
en Libie mocht niet stemmen als Libie mocht stemmen had Libie gestemd op Marokko en dan stond het gelijkquote:Op zondag 16 mei 2004 17:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zelfs al zou Zuid-Amerika op Marokko gestemd hebben, dan nog was de verhouding 13-11. Maakt dus niets uit, in tegenstelling tot wat de posts van Meki doen vermoeden.
effe verbeterdquote:Op zondag 16 mei 2004 17:27 schreef Meki het volgende:
[..]
en Libie mocht niet stemmen als Libie mocht stemmen had Libie gestemd op Marokko en dan stond het gelijk 13-12
ZA natuurlijk,zou ik persoonlijk voor gezorgd hebben,en Blatter natuurlijkquote:Op zondag 16 mei 2004 17:29 schreef Meki het volgende:
Op wie had Nederland gestemd ??
Blatter had ons bedreigd.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:29 schreef Meki het volgende:
Op wie had Nederland gestemd ??
Ik jank nietquote:Op zondag 16 mei 2004 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meki je bent echt dom....
Ik zei het toch dat je je geen illusies moest maken. Stoppen met janken dus.
quote:Op zondag 16 mei 2004 17:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik jank niet
als Marokko slim is dan moet Marokko bezwaar tekenen bij fifa en dan rechtzaak beginnen tegen Blatter
Je jankt wel kneus. Dat WK wordt gewoon in Zuid-Afrika gespeeld. Ze hebben gewonnen met de stemming dus dat WK gaat naar Zuid Afrika. Kan jij zo hoog en laag springen als je wilt maar dat WK wordt in Zuid Afrika gespeeld, zoals ik al tijden zei tegen je overigens.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik jank niet
als Marokko slim is dan moet Marokko bezwaar tekenen bij fifa en dan rechtzaak beginnen tegen Blatter
quote:Morocco is a Muslim country, but the commercial capital Casablanca woke this morning with a feeling of Christmas Day expectation.
Crowded round a tiny, battered black and white television set in Casablanca's ancient Medina, Moroccans gathered to watch the announcement which they felt would change their country and their lives.
Morocco will have to wait decades for its next chance
Their faces, some worn and wrinkled, others smooth and wide-eyed, registered excruciating hope and then utter disappointment as the envelope of the winning country was opened, revealing the words South Africa.
One man managed a weak round of applause.
"At least it will be in Africa," he said, but he clapped alone.
"It's terrible," said another, "four Arab countries involved and there was no solidarity. Morocco, Libya, Tunisia and Egypt could not speak with one voice."
Impressive bid
It is not the first time Morocco has felt let down. Four times Morocco has bid to host the World Cup. It was the first African country to bring the continent to Fifa's attention.
Morocco was seen as a strong contender up to the end
Although Fifa's leaked report registered some concern that Morocco's stadiums were running behind schedule, the bid was generally recognised as solid.
Fifa praised Morocco on its budget, with plans to finance the Cup itself and plough Fifa's money into Football without Frontiers, a scheme to develop the sport across Africa.
For Moroccan sports journalist Reda Alalli, the Morocco 2010 team organised not just a bid for a sports event, but a new vision for the country.
"It's not Fifa's fault that the only plan for Morocco was the 2010 World Cup," he said.
"Fifa is not an NGO or charity, it's big business."
Long odds
Fifa's decision came as no great surprise.
Moroccans knew they were bidding against a country with better infrastructure and a bigger market for the products of the World Cup sponsors.
But that is exactly why this poor North African Kingdom, battling against poverty and Islamic extremism, felt it needed football's most prestigious event so much more than its richer, southern rival.
"This meant everything to Morocco and now there is nothing," said Fouad El Maki, with bitter disappointment.
The World Cup would have brought Morocco countless job opportunities and five billion dollars worth of investment.
For the other toothless old men in the Medina with a shrug of the shoulders it was all over, and they turned back to their mint tea.
Shadow of terror
Across the city police stood forlornly by barricades erected to cope with a joyful crowd that never was.
Local authorities in Casablanca's main Mohammed V square began packing away the bunting and loading up the sound systems, as they had known in their hearts they would.
The next event Moroccans have to look forward to is the one-year anniversary of the Casablanca bombings, in which Islamic extremists killed 45 people in suicide attacks on May 16th.
With Moroccans linked to the Madrid bombings in March, it is a harsh reminder that Morocco must struggle against increasing Islamic radicalism in the country, and Morocco must do it without the help of the development and international vote of confidence the World Cup would have brought.
Lekker boeiend, ze hebben wel het WK.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:37 schreef Meki het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit kan Zuid-Afrika niet bouwen
12 keer Onterechtquote:Op zondag 16 mei 2004 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ze hebben wel het WK.
Onzin. Ze hebben gewoon de meeste stemmen gehaald en dan heb je het WK binnen.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:42 schreef Meki het volgende:
[..]
12 keer Onterecht
Zuid-Afrika heeft WK al binnen maar onterecht ( Mandelaquote:Op zondag 16 mei 2004 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin. Ze hebben gewoon de meeste stemmen gehaald en dan heb je het WK binnen.
Dan zullen Mandela en Blatter er niet meer zijn, misschien dat het dan wel lukt.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Zuid-Afrika heeft WK al binnen maar onterecht ( Mandela)
Marokko moet nu tot 2030 wachten![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Sowieso word ik een beetje moe van Mandela.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef rubbereend het volgende:
k vind wel dat ZA Mandela overal voor gebruikt om simpathie te winnen. ik heb diep respect voor die man maar t gaat er gewoon over die het beste plan heeft voor t WK
spanje heeft in 82 t wk gehadquote:Op zondag 16 mei 2004 17:49 schreef Chadi het volgende:
Het jaar na Zuid- Afrika gaat naar Brazilie of Argentinie daarna naar een Aziatisch land en weer terug naar Europa Spanje is nog niet aan de beurt gewest of Engeland. Daarna Maakt Marokko weer kans.
of de wereld niet meer als het zo doorgaatquote:Op zondag 16 mei 2004 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan zullen Mandela en Blatter er niet meer zijn, misschien dat het dan wel lukt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 17:52 schreef Meki het volgende:
[..]
of de wereld niet meer als het zo doorgaat
ZA had aanstaande WK al moeten hebben, maar toen hade commercie (Adidas!) al besloten dat het in Duitsland moest zijn. Dit WK was een goedmakertje van Blatter, dat al helemaal voorgekookt was door Afrika aan te wijzen als continent (anders zou Nike bijvoorbeeld bepalen dat het in de USA moest of weet ik veel). Dat Marokko zo naief is dat ze dus een realistische kans had is jammer: dit was minstens 4 jaar geleden al besloten. Dat heeft dus helemaal niets met anti-Islamitische sentimenten te maken, maar met commercie...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Zuid-Afrika heeft WK al binnen maar onterecht ( Mandela)
Marokko moet nu tot 2030 wachten![]()
Je vergeet "quote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef Chadi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ach die heeft het drukquote:Op zondag 16 mei 2004 17:54 schreef rubbereend het volgende:
kan dr ff een mod ingrijpen hier, t gaat nergens meer over
ouchquote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef Doc het volgende:
[..]
. Dat heeft dus helemaal niets met anti-Islamitische sentimenten te maken
Coca-cola wou Marokko sponserenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef Doc het volgende:
[..]
ZA had aanstaande WK al moeten hebben, maar toen hade commercie (Adidas!) al besloten dat het in Duitsland moest zijn. Dit WK was een goedmakertje van Blatter, dat al helemaal voorgekookt was door Afrika aan te wijzen als continent (anders zou Nike bijvoorbeeld bepalen dat het in de USA moest of weet ik veel). Dat Marokko zo naief is dat ze dus een realistische kans had is jammer: dit was minstens 4 jaar geleden al besloten. Dat heeft dus helemaal niets met anti-Islamitische sentimenten te maken, maar met commercie...
Dit valt nog wel mee hoor. Eerder is de ergste bagger al verwijderd. Zo lang er niet getrolled wordt en niet op de man gespeeld wordt heb ik er geen probleem meequote:Op zondag 16 mei 2004 17:54 schreef rubbereend het volgende:
kan dr ff een mod ingrijpen hier, t gaat nergens meer over
Bronquote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Libië wordt het volgende Afrikaanse land wat het WK mag organiseren, samen met Egypte of Tunesie.
Yeah!! Dan is Amerikaanse invloed ineens wel welkom daar in die woestijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Coca-cola wou Marokko sponseren
En als dat wel gebeurd is da zijn eigen schuldt omdat hij steeds aan het natrappen is jegens een bepaalde Zwitserquote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Doc het volgende:
[..]
en niet op de man gespeeld wordt heb ik er geen probleem mee
Mijn eigen brein wat ook al dacht dat Zuid Afrika in 2010 aan de beurt was.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron
Ach ja,zelf ben je ook altijd zo scheutig met je bronnenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron
wat wil je nou niet begrijpen man. De hele stemming was en is altijd al een poppenkast geweest. Zuid-Afrika kreeg hem 4 jaar geleden al als goedmakertje .quote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Amerika en Marokko zijn goede vriendenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yeah!! Dan is Amerikaanse invloed ineens wel welkom daar in die woestijn.
je vliegt dan wel veiligerquote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Ik zat op Libië te hopen, maar ja, Ghadaffi ligt niet zo lekker in de wereld. Hoe zou dat komen?
Ik hoopte ook op Libië, eventueel in combinatie met Tunesië of Egypte... Ghadaffi is tegenwoordig geen paria meer trouwens. Plus dat hij met best goede plannetjes komt en van goede wil is.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Ik zat op Libië te hopen, maar ja, Ghadaffi ligt niet zo lekker in de wereld. Hoe zou dat komen?
Waarom probeerden jullie het niet te organiseren samen met een ander land. Nu heb je elkaar ook 'doodgeconcurreerd'.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Amerika en Marokko zijn goede vrienden
Marokko en Jordanie gelden als Gematigde islamtische landen![]()
Libie had ook kunnen winnenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Op hoog niveau zijn het vrienden. Erg geliefd zijn Amerikanen daar toch niet bij de bevolking volgens mij...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Met buurland Algerije dan maak je zeker een grote kans.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom probeerden jullie het niet te organiseren samen met een ander land. Nu heb je elkaar ook 'doodgeconcurreerd'.
ik noemde expres niet de naam van een ander land.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Met buurland Algerije dan maak je zeker een grote kans.
Bron?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Libie had ook kunnen winnen
Maar alleen weigerde Libie Israel toe te laten als Libie de wk zou krijgen
Mauratanie nietquote:Op zondag 16 mei 2004 18:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Met buurland Algerije dan maak je zeker een grote kans.
BBCquote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bron?
Lambal,jij wilt ons van iets overtuigen,dan willen we het wel graag op een presenteerblaadje krijgenquote:
mauritanie? dat meen je niet!!!! Spanje zou wel hardstikke tof zijn en leuk voor de betrekkingen en toenadering die maar niet wil lukken Politiek gezien door die tyfus zakkenvullers in Rabat.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Mauratanie niet
Alleen Spanje kon nog
Spanje kan het ook best op eigen kracht organiseren. Plus dat Spanje in een ander continent ligt en dat was nu niet helemaal de bedoeling.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Mauratanie niet
Alleen Spanje kon nog
Nee, geef nou gewoon een link naar dat artikel. Als dat artikel al bestaat....quote:
zoals ik al zei heb ik daar geen tijd voorquote:Op zondag 16 mei 2004 18:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Spanje kan het ook best op eigen kracht organiseren. Plus dat Spanje in een ander continent ligt en dat was nu niet helemaal de bedoeling.
Maar heb je al een linkje voor me waarin staat dat Israel niet zou worden toegelaten als Libie het organiseert...
quote:In their bid, Libyan officials had stipulated that every nation was welcome except Israel, said the official.
Kijk dat is al iets maar ik zie heel het woord Israel niet staanquote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef Meki het volgende:
[..]
zoals ik al zei heb ik daar geen tijd voor
het stond ergens op
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/africa/3718941.stm
of bij een andere
ff zoeken en je vindt het wel
Heet jij ook al Meki? Sterkte!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:10 schreef Suijk het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/africa/3717539.stm
[..]
Je hebt ook tijd om hier te janken en om die kutsite van je bij te houden dus als dat artikel echt bestaat en je hebt het gelezen is het een kleine moeite de link er van hier neer te zetten...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef Meki het volgende:
[..]
zoals ik al zei heb ik daar geen tijd voor
het stond ergens op
of bij een andere
ff zoeken en je vindt het wel
nee hoor, maar 1 dingetje klopte wel in zijn 'betoog'.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heet jij ook al Meki? Sterkte!![]()
Oke, niet raar dus dat Libië afgevallen is.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:10 schreef Suijk het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/africa/3717539.stm
[..]
Israel, als ze zich al kwalificeren (kleine kans), had haar wedstrijden in Tunesie kunnen afwerken aangezien Libie en Tunesie het ook wel samen wilden organiseren.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
nee hoor, maar 1 dingetje klopte wel in zijn 'betoog'.
Wat niet wegneemt dat Libië sowieso al geen kanshebber was.
Zou dan het eerste WK zijn wat op twee verschillende continenten wordt gespeeld. Weet niet of de FIFA daar mee akkoord zou zijn gegaan eigenlijk...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
mauritanie? dat meen je niet!!!! Spanje zou wel hardstikke tof zijn en leuk voor de betrekkingen en toenadering die maar niet wil lukken Politiek gezien door die tyfus zakkenvullers in Rabat.
Alsof de Noord-Afrikaanse landen er economisch slecht voorstaan.....quote:Zuid-Afrika is denk ik inderdaad de beste optie in Afrika. Staat er economisch gezien toch beter voor dan de Noord-Afrikaanse landen
Dan heeft ZA blijkbaar krachtiger commercielen achter zich dan Coca-Cola, of Coca-Cola wilde ook ZA sponseren (twee ijzers in het vuur is niet ongebruikelijk)quote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
off-topic kutjoodquote:Op zondag 16 mei 2004 18:24 schreef Doc het volgende:
[..]
: AAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
Die zwitser waar jij ook zo enooooooooooooorm dol op bent bedoel jequote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En als dat wel gebeurd is da zijn eigen schuldt omdat hij steeds aan het natrappen is jegens een bepaalde Zwitser
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
off-topic kutjood
Jah die,niet persoonlijk worden hequote:Op zondag 16 mei 2004 18:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Die zwitser waar jij ook zo enooooooooooooorm dol op bent bedoel je
Maar dan is het toch weer onzin om te zeggen dat de anti-islamitische sentimenten een rol spelen?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Alsof de FIFA zich een minuut om zou bekommeren om democratiequote:Op zondag 16 mei 2004 18:16 schreef Plato1980 het volgende:
daarnaast is het land een democratie Een belangrijk punt want semi-dictaturen als Marokko en Egypte behoren een dergelijk groot evenment niet te organiseren.
Is Blatter een zwitserquote:Op zondag 16 mei 2004 18:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Die zwitser waar jij ook zo enooooooooooooorm dol op bent bedoel je
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Is Blatter een zwitser
ik heb gehoord een franse manquote:Op zondag 16 mei 2004 20:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Oh jee, en waarom dan niet?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:52 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb gehoord een franse man
Maar als ik Blatter zie dan is ie lang niet meer jarig
En dan ram je maar iemand op zijn bek (niet dat jij daartoe in staat bent zonder 10 broers en 30 neven hoor)?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:58 schreef Meki het volgende:
Omdat hij zijn beloftes niet nakomt
Je bent geblokkeerd wegens het verstoren van de openbare orde in Meki Gastenboekquote:Op zondag 16 mei 2004 20:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En dan ram je maar iemand op zijn bek (niet dat jij daartoe in staat bent zonder 10 broers en 30 neven hoor)?
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:03 schreef Chadi het volgende:
Groot gelijk fuck de VS en hun tyfus plannen tering Nazi's
hoezo, volgens mij heeft blatter alleen gezegd dat als ze zo door zouden gaan ze het wk zouden kunnen organiseren, alleen bleek marokko niet op alle gebieden te voldoen, dus jammer, exit marokkoquote:Op zondag 16 mei 2004 20:52 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb gehoord een franse man
Maar als ik Blatter zie dan is ie lang niet meer jarig
Klaar - Marokko moest hem krijgen - maar onterecht kreeg zuid afrika hemquote:Op zondag 16 mei 2004 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, volgens mij heeft blatter alleen gezegd dat als ze zo door zouden gaan ze het wk zouden kunnen organiseren, alleen bleek marokko niet op alle gebieden te voldoen, dus jammer, exit marokko
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Klaar - Marokko moest hem krijgen - maar onterecht kreeg zuid afrika hem
DOG of de andere Moderator kan deze topic wel sluiten
Inderdaad.. alles wat gezegd moest worden is reeds gezegd, nu past alleen nog een plechtig stilzwijgenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:13 schreef Meki het volgende:
Neeeh geen zin in
Die zijn vast veel mooier dan de Marokkaansequote:Op zondag 16 mei 2004 22:49 schreef rubbereend het volgende:
heeft er iemand plaatjes van de bouwplannen van ZA of een site met info? Hoe de stadions nu zijn weet ik al wel
Marokko moest hem helemaal niet krijgen... Zuid Afrika had de meeste stemmen. Er staat nergens dat het WK 2010 persé in Marokko moet worden gehouden.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Lees deze topic nog maar eens goed door.. het staat er wel degelijkquote:Op zondag 16 mei 2004 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Marokko moest hem helemaal niet krijgen... Zuid Afrika had de meeste stemmen. Er staat nergens dat het WK 2010 persé in Marokko moet worden gehouden.
Meki bedoel je? Lijkt mij dat de FIFA zich weinig aantrekt van wat Meki vindt dat moet.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lees deze topic nog maar eens goed door.. het staat er wel degelijk
Dat mag je de FIFA dan best kwalijk nemen...quote:Op zondag 16 mei 2004 23:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Meki bedoel je? Lijkt mij dat de FIFA zich weinig aantrekt van wat Meki vindt dat moet.
Deze topic ?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko had de meeste kansquote:Op zondag 16 mei 2004 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Marokko moest hem helemaal niet krijgen... Zuid Afrika had de meeste stemmen. Er staat nergens dat het WK 2010 persé in Marokko moet worden gehouden.
Het is Doc, niet DOGquote:Op zondag 16 mei 2004 22:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, ZA de enige kans. De beslissing was nl. al 4 jaar geleden gevallen. Als Blatter iets positief over Marokko gezegd heeft was dat om de schijn op te houden dat het er eeerlijk aan toe ging. Maar de FIFA is GEEN eerlijke organisatie en Blatter is GEEN eerlijk man. Al zou Marokko in feite het beste het WK kunnen organiseren (zou best kunnen dat dat het geval is), dan NOG zouden ze het niet krijgen. Het feit dat Afrika gekozen was als continent was puur om ZA al in feite aan te wijzen als organisator, als goemaker voor het missen van het WK 2006.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko had de meeste kans
quote:Op maandag 17 mei 2004 09:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is Doc, niet DOG
dog is toch Hondquote:Op maandag 17 mei 2004 09:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is Doc, niet DOG
Marokko wou WK organiseren voor 1994 . 1998 . 2002 . 2010quote:Op maandag 17 mei 2004 09:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, ZA de enige kans. De beslissing was nl. al 4 jaar geleden gevallen. Als Blatter iets positief over Marokko gezegd heeft was dat om de schijn op te houden dat het er eeerlijk aan toe ging. Maar de FIFA is GEEN eerlijke organisatie en Blatter is GEEN eerlijk man. Al zou Marokko in feite het beste het WK kunnen organiseren (zou best kunnen dat dat het geval is), dan NOG zouden ze het niet krijgen. Het feit dat Afrika gekozen was als continent was puur om ZA al in feite aan te wijzen als organisator, als goemaker voor het missen van het WK 2006.
Wat een onzin zeg. Het was echt Zuid Afrika dat de meeste kans had, is ook wel gebleken inmiddels lijkt me.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko had de meeste kans
De laaste weken wel omdat Mandela naar Zurich kwamquote:Op maandag 17 mei 2004 09:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Het was echt Zuid Afrika dat de meeste kans had, is ook wel gebleken inmiddels lijkt me.
Daarvoor ook al, eigenlijk al vanaf het moment dat Duitsland het WK van 2006 kreeg toegewezen maakten ze de meeste kans op het WK 2010, helemaal toen Blatter zei dat het in Afrika zou worden gehouden.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:13 schreef Meki het volgende:
[..]
De laaste weken wel omdat Mandela naar Zurich kwam
Marokko had al 5 kansen gekregenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarvoor ook al, eigenlijk al vanaf het moment dat Duitsland het WK van 2006 kreeg toegewezen maakten ze de meeste kans op het WK 2010, helemaal toen Blatter zei dat het in Afrika zou worden gehouden.
Wat een onzin zeg. Als je je kandidaat stelt en je wordt niet gekozen om de een of andere reden dan ben je niet meteen bestolen. Als ze het al 4 keer niet hebben gehaald dan zouden ze toch moeten weten waar het aan ligt en wat ze er aan moeten doen....quote:Op maandag 17 mei 2004 10:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko had al 5 kansen gekregen
allemaal gestolen door andere landen
Als er 1 land bestolen is, dan is het Zuid-Afrika de vorige keer wel.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko had al 5 kansen gekregen
allemaal gestolen door andere landen
reactie van Blatterquote:Op maandag 17 mei 2004 10:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Als je je kandidaat stelt en je wordt niet gekozen om de een of andere reden dan ben je niet meteen bestolen. Als ze het al 4 keer niet hebben gehaald dan zouden ze toch moeten weten waar het aan ligt en wat ze er aan moeten doen....
quote:Blatter, accused by a Moroccan journalist of working against their bid, said he understood the pain of the North African nation which had failed in its fourth attempt to host football's most prestigious event.
"I always have sympathy for those that lose because in my time when I played amateur football, we were always fighting against relegation and not promotion.
"But Morocco have to live with that. They have to take a look at what they did wrong and what they did right. It is not up to me to make an analysis of their situation."
"But Morocco have to live with that. They have to take a look at what they did wrong and what they did right. It is not up to me to make an analysis of their situation."quote:Op maandag 17 mei 2004 10:24 schreef Meki het volgende:
[..]
reactie van Blatter
[..]
Blatter is gewoon anti-Marokkoquote:Op maandag 17 mei 2004 10:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
"But Morocco have to live with that. They have to take a look at what they did wrong and what they did right. It is not up to me to make an analysis of their situation."
Dus na 4 mislukte pogingen is die analyse de 5e keer nog steeds niet goedBeetje raar... Het dikgedrukte is overigens ook een goede raad voor jou.
quote:King Mohammed VI, however, sent a message of congratulations to South African President Thabo Mbeki.
Communications minister Nabil Benabdellah also sent his congratulations but insisted Morocco would force ahead to develop its football infrastructure.
Bron?quote:Op maandag 17 mei 2004 10:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Blatter is gewoon anti-Marokko
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/africa/3717321.stmquote:Op maandag 17 mei 2004 10:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bron?
Marokko heeft nu al voor de 5e keer haar zaakjes niet voor elkaar. Beetje matig want een ezel stoot zich normaal niet 2 keer aan dezelfde steen.
Ik zie daar alleen wat Marokkaans gejank staan omdat ze verloren hebben van Zuid Afrika met de stemming. Waaruit blijkt nou dat Blatter anti-Marokko is?quote:Op maandag 17 mei 2004 10:30 schreef Meki het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/africa/3717321.stm
quote:Blatter, accused by a Moroccan journalist of working against their bid, said he understood the pain of the North African nation which had failed in its fourth attempt to host football's most prestigious event
Jij bent triestquote:Dat is een jankstukje van jouw trieste kutsite.
Wanneer 2030 ??quote:Op maandag 17 mei 2004 10:37 schreef SCH het volgende:
Ik snap je niet Meki - volgens mij heeft Marokko het prima gedaan maar na de schande van de vorige keer kon het niet anders dan dat Zuid-Afrika ging winnen. Waarom nou allemaal van die complotverhalen op gaan hangen. Wees liever trots op je land en steek je energie in een volgende poging een groot tournooi binnen te halen.
Blatter wordt door een gefrustreerde Marokkaanse journalist van iets beschuldigd. Dat zegt vrij weinig. Waaruit blijkt dat Blatter anti-Marokko is?quote:Op maandag 17 mei 2004 10:37 schreef Meki het volgende:
[..]
[..]
Jij bent triest
Als Blatter er niet was had Marokko de wk alquote:Op maandag 17 mei 2004 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Blatter wordt door een gefrustreerde Marokkaanse journalist van iets beschuldigd. Dat zegt vrij weinig. Waaruit blijkt dat Blatter anti-Marokko is?
Steek liever de hand in eigen boezem. Marokko heeft al 4 pogingen gewaagd en nog steeds hebben ze het lek niet boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |