klopt ja, met die lelijke verpakking, en 2 episodes per schijffiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:06 schreef Summoner het volgende:
In regio 1 is de hele serie al eens op losse dvd's uitgebracht...
ze kunnen het ook gewoon r0 uitbrengen en in 1 keer wereldwijde dekking hebben, die ST-knurften in Amerika kopen toch wel zo'n serie opnieuw als er weer een leuke kekke verpakking omheen zitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:06 schreef Summoner het volgende:
In regio 1 is de hele serie al eens op losse dvd's uitgebracht, dus daarom heeft de R2 meer prioriteit. TOS ziet er iig geweldig uit op DVD, bij Voyager seizoen 1 zit namelijk een schijfje met daarop "Arena" en "The City on the Edge of Forever". Om te smullen, zo scherp.
tis dat?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
een leuke kekke verpakking omheen zit
Volgens Van Dale:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
tis dat?
Ik wist niet eens dat er een tekenfilmversie van Star Trek bestondquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:29 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop ook overigens nog op de Animated Series, heb ze wel als .avi's, maar dat zuigt.
Ja, met de originele cast (nou ja, eentje).quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een tekenfilmversie van Star Trek bestond
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja...quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoop dat ik nog genoeg ruimte heb in mijn kast voor al die ST boxen (zijn inmiddels best veel geworden)![]()
Natuurlijk niet, maar je mist wel een zeer belangrijk hoofdstuk van de star trek saga door TOS te negeren.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:06 schreef kriele het volgende:
Ben ik de enige Startrek fan die weinig tot niets heeft met TOS?
Als je het toch niet gaat kijken kan ik ook wel verklappen hoe het echt zat: toen ze aan boord van het schip gingen bleek dat de 'alien' slechts een pop was om de Enterprise crew te intimideren. De echte commandant was een veel minder indrukwekkende verschijning, een alien met ongeveer het lichaam van een aards kind en een erg grappig stemmetje. Leuke aflevering -----> "The Corbomite Maneuver". De titel slaat op een bluf-strategie die Kirk gebruikte tegen Balok, zoals alleen Kirk het kan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:43 schreef kriele het volgende:
dat 2e plaatje. De alien met dat grote hoofd. Is dat ras wel eens terug gekomen in latere series?
Hmm, misschien moet ik toch maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:21 schreef Summoner het volgende:
[..]
Als je het toch niet gaat kijken kan ik ook wel verklappen hoe het echt zat: toen ze aan boord van het schip gingen bleek dat de 'alien' slechts een pop was om de Enterprise crew te intimideren. De echte commandant was een veel minder indrukwekkende verschijning, een alien met ongeveer het lichaam van een aards kind en een erg grappig stemmetje. Leuke aflevering -----> "The Corbomite Maneuver". De titel slaat op een bluf-strategie die Kirk gebruikte tegen Balok, zoals alleen Kirk het kan.
Is dat niet een stukje uit Buffy (serie)? Weet het niet zeker maar als het wel zo is dan is het met Andrew: Why would Faith kill a person who studies Vulcans?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:20 schreef kinky_queen het volgende:
Leuke shotjes Summoner!
Brings back memories....
Kan niet w88 op de dvd's
ps weet je uit welke film dit is?
[afbeelding]
Ik ben 31 en ik heb op BBC wel eens een aflevering gezien. Maar dat was te verspreid. Dan zag ik eens een aflevering en dan weken niet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:10 schreef Summoner het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb over de jaren gemerkt dat veel lui van onder de 20 moeite hebben met de verouderde special effects en dat je af en toe kan zien dat een loctatie op een planeet een set is. Ik moest er zelf ook even aan wennen, maar ik vind het vreemd dat veel lui kennenlijk zoveel moeite hebben met dat soort oppervlakkige zaken dat ze daardoor ook de geweldige verhalen niet eens kunnen waarderen. Als het geen flashy CGI bevat slaan ze een serie al over.
Ik weet niet of dat ook jouw redenen zijn waarom je niet over TOS kan, maar ik raad je zeker aan om je erin te verdiepenen want TOS heeft een hele hoop klassiekers voortgebracht en de relatie Spock-Kirk-McCoy is een van de leukste verhoudingen van de hele serie. Bovendien zit er erg veel humor in en draagt de serie ook genoeg bij aan de relaties tussen Klingons en Federation en Romulans en Federation.
Vast uit "Trekkies" of misschien "Free Enterprise"?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:20 schreef kinky_queen het volgende:
ps weet je uit welke film dit is?
[afbeelding]
Eenendertig, oke dan val je duidelijk buiten die categorie die ik noemde.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:18 schreef kriele het volgende:
Ik ben 31 en ik heb op BBC wel eens een aflevering gezien. Maar dat was te verspreid. Dan zag ik
eens een aflevering en dan weken niet.
GALAXINAquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:47 schreef Summoner het volgende:
Vast uit "Trekkies" of misschien "Free Enterprise"?
TNG vind ik ook de beste serie. Maarre de productie waarden van enterprise zijn juist geweldig. helemaal voor tv begrippen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:38 schreef Rock-shocker het volgende:
Mijn god, wat ziet William Shatner er nog geniaal jong uit op die plaatjes.
Wie is het trouwens met mij eens dat The Next Generation de beste serie is? Ik ben te jong om nog echt de eerste serie intensief gezien te hebben, maar de films (al zijn die wel van iets later natuurlijk) boeien me nog altijd heel erg. Gisteren nog naar The Search For Spock zitten kijken. Toch wel weer erg vet (was niet pas de x-te keer dat ik die zag ofzo)
Die nieuwe serie vind ik dan toxh maar weer matig, moet ik zeggen... Dan leven we in de 21ste eeuw en zie weer te duidelijk dat het sets zijn...
He Shockrocker: Wat heb je gerookt? Of waren het paddo's?quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:57 schreef Summoner het volgende:
Waar heeft Rock-shocker het over? "Zie weer te duidelijk dat het sets zijn..." Enterprise?!
En Deep Space Nine is de beste serie.
DS9 is voor mij de beste. Ohhh, had ik ze maar op DVD(ook TNG).quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kan eigenlijk niet kiezen tussen TNG en DS9, totaal verschillende series maar vond ze beide geweldig.
Ben benieuwd hoeveel die gaat kosten. Ik hoop goedkoper dan Voyager (59,99 bij MM).quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:18 schreef kinky_queen het volgende:
26 Aug. dames & mensen!!!
en het schiet al lekker op!
[afbeelding]
koopje!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:49 schreef kinky_queen het volgende:
kuch...!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:18 schreef kinky_queen het volgende:
26 Aug. dames & mensen!!!
en het schiet al lekker op!
Als je die compleet hebt, en meneer Summoner onderhand een btje kennendequote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:37 schreef Summoner het volgende:
Heerlijk, kan ik eindelijk die TOS VHS boxen op zolder zetten.
Het zijn drie boxen van ieder tien video's. Ze kwamen toen uit naar aanleiding van het dertigjarige bestaan van de serie.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:40 schreef kinky_queen het volgende:
Als je die compleet hebt, en meneer Summoner onderhand een btje kennendezijn dat een flink aantal dozen!
Ik zag er bij de Cultvideotheek al geloof ik een stuk of 86 of zo
Tsk tsk.. Anime. the word is Anime.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:26 schreef Seborik het volgende:
Haha, of een manga-versie.
Een oppoetsbeurt zou geen overbodige luxe zijn en er is vast wel een markt voor te vinden.
Of hebben ze dit er toch nog uit gehaald?quote:Two versions of "The Cage" (black/white and color)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |