klopt ja, met die lelijke verpakking, en 2 episodes per schijffiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:06 schreef Summoner het volgende:
In regio 1 is de hele serie al eens op losse dvd's uitgebracht...
ze kunnen het ook gewoon r0 uitbrengen en in 1 keer wereldwijde dekking hebben, die ST-knurften in Amerika kopen toch wel zo'n serie opnieuw als er weer een leuke kekke verpakking omheen zitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:06 schreef Summoner het volgende:
In regio 1 is de hele serie al eens op losse dvd's uitgebracht, dus daarom heeft de R2 meer prioriteit. TOS ziet er iig geweldig uit op DVD, bij Voyager seizoen 1 zit namelijk een schijfje met daarop "Arena" en "The City on the Edge of Forever". Om te smullen, zo scherp.
tis dat?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
een leuke kekke verpakking omheen zit
Volgens Van Dale:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
tis dat?
Ik wist niet eens dat er een tekenfilmversie van Star Trek bestondquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:29 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop ook overigens nog op de Animated Series, heb ze wel als .avi's, maar dat zuigt.
Ja, met de originele cast (nou ja, eentje).quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een tekenfilmversie van Star Trek bestond
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja...quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoop dat ik nog genoeg ruimte heb in mijn kast voor al die ST boxen (zijn inmiddels best veel geworden)![]()
Natuurlijk niet, maar je mist wel een zeer belangrijk hoofdstuk van de star trek saga door TOS te negeren.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:06 schreef kriele het volgende:
Ben ik de enige Startrek fan die weinig tot niets heeft met TOS?
Als je het toch niet gaat kijken kan ik ook wel verklappen hoe het echt zat: toen ze aan boord van het schip gingen bleek dat de 'alien' slechts een pop was om de Enterprise crew te intimideren. De echte commandant was een veel minder indrukwekkende verschijning, een alien met ongeveer het lichaam van een aards kind en een erg grappig stemmetje. Leuke aflevering -----> "The Corbomite Maneuver". De titel slaat op een bluf-strategie die Kirk gebruikte tegen Balok, zoals alleen Kirk het kan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:43 schreef kriele het volgende:
dat 2e plaatje. De alien met dat grote hoofd. Is dat ras wel eens terug gekomen in latere series?
Hmm, misschien moet ik toch maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:21 schreef Summoner het volgende:
[..]
Als je het toch niet gaat kijken kan ik ook wel verklappen hoe het echt zat: toen ze aan boord van het schip gingen bleek dat de 'alien' slechts een pop was om de Enterprise crew te intimideren. De echte commandant was een veel minder indrukwekkende verschijning, een alien met ongeveer het lichaam van een aards kind en een erg grappig stemmetje. Leuke aflevering -----> "The Corbomite Maneuver". De titel slaat op een bluf-strategie die Kirk gebruikte tegen Balok, zoals alleen Kirk het kan.
Is dat niet een stukje uit Buffy (serie)? Weet het niet zeker maar als het wel zo is dan is het met Andrew: Why would Faith kill a person who studies Vulcans?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:20 schreef kinky_queen het volgende:
Leuke shotjes Summoner!
Brings back memories....
Kan niet w88 op de dvd's
ps weet je uit welke film dit is?
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |