Jaquote:Op maandag 10 mei 2004 10:05 schreef Magneet het volgende:
kewl maarreh nog andere spannende dingen gebeurd?
Ik heb een zweep, neem jij de handboeien mee?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:06 schreef yvonne het volgende:
Shark.Bait en ik hebben nu een date
Zitten standaard in mn tassiequote:Op maandag 10 mei 2004 10:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een zweep, neem jij de handboeien mee?
Nu ik Yvonne gezien heb, ben ik dit toch op een andere manier gaan lezen; Yvonne was dus indrukwekkend...quote:Op zondag 11 januari 2004 17:26 schreef Magneet het volgende:
Hallo,
Jullie zien mij misschien niet zo vaak posten hier in c&h maar ook ik heb interresse in de historie en dan zoals zovelen met name de eerste en tweede wereldoorlog. Ik ben dan ook al een keer met Yvonne naar Ieperen geweest en ik moet zeggen dat het zéér indrukwekkend was!
Heb jij ook al een date met shark.bait? Ik ook!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:06 schreef yvonne het volgende:
Ja
Shark.Bait en ik hebben nu een date
Mannen die kunnen lezenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Uit dat andere topic.
[..]
Nu ik Yvonne gezien heb, ben ik dit toch op een andere manier gaan lezen; Yvonne was dus indrukwekkend...
Wij gingen toch daten?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij ook al een date met shark.bait? Ik ook!![]()
Eindelijk kunnen we het topic which FOK!ker would you do waarmakenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij ook al een date met shark.bait? Ik ook!![]()
Wij gingen toch intensief contact leggen, onderhouden en een gedegen basis voor toekomstige samenwerking op basis van wederzijds respect en met name een dominante rol voor de minst aanwezige creëren waarbij de functieuitvoering gedeeltelijk op stagiaire gronden zou worden vervult tot tevredenheid van betrokkenen en dan met name van mij? Toch?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:18 schreef Dagonet het volgende:
Wij gingen toch daten?
Hij stond niet op ons lijstje.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:19 schreef yvonne het volgende:
Eindelijk kunnen we het topic which FOK!ker would you do waarmaken
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:19 schreef yvonne het volgende:
Eindelijk kunnen we het topic which FOK!ker would you do waarmaken
Go your gengquote:Op maandag 10 mei 2004 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nieuw topic!!![]()
Sex archief, 2000quote:Op maandag 10 mei 2004 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar staat dit topic???
eh...dat heb ik geloof ik ooit geopend in seksualiteit in 2000 of zo.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar staat dit topic???
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Hij stond niet op ons lijstje.
Nieuw topic!!![]()
ZE IS VAN MIJ!!! OPZOUTEN KRENG!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:18 schreef Dagonet het volgende:
Wij gingen toch daten?
Goed topic, tijd voor een vervolgquote:Op maandag 10 mei 2004 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Het grote "which Fok!ker would you do" topic
Dat lijkt me een beetje eng. Ik had nu ook een resultaat van 33,3%quote:Op maandag 10 mei 2004 10:26 schreef yvonne het volgende:
Goed topic, tijd voor een vervolg
*Grin*quote:Op maandag 10 mei 2004 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje eng. Ik had nu ook een resultaat van 33,3%
Niks ervan, vervolg topics zijn nooit zo goed als het origineelquote:Op maandag 10 mei 2004 10:26 schreef yvonne het volgende:
Goed topic, tijd voor een vervolg
Nee, want dan zou iemand voor de grap er haaien in kunnen loslaten... of pirana'squote:Op maandag 10 mei 2004 10:29 schreef yvonne het volgende:
*Grin*
Shark???
Heb je een waterbed?
hij is BANGquote:Op maandag 10 mei 2004 10:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, want dan zou iemand voor de grap er haaien in kunnen loslaten... of pirana's![]()
misschien verdubbeld het deze keer?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje eng. Ik had nu ook een resultaat van 33,3%
Hee meid.. als ik mijn huis opruim en jij je vriendje, kom je dan bij mij doktertje spelen?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga er weer even vandoor. Moet een patiënt zoeken
Dat was ik zaterdag ook hoor.. als jij 2 kasteelbier op hebt en met sisi zit te zwaaien!!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:33 schreef marchien het volgende:
hij is BANG![]()
![]()
nah.... *stomverbaasd is*
ze is in staat dan te besluiten dat je nodig een endoscopie moet hebbenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee meid.. als ik mijn huis opruim en jij je vriendje, kom je dan bij mij doktertje spelen?
Ik zwaaide niet, ik liet het gewoon vallen (en je vergeet mijn Palmpjequote:Op maandag 10 mei 2004 10:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat was ik zaterdag ook hoor.. als jij 2 kasteelbier op hebt en met sisi zit te zwaaien!!
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:38 schreef marchien het volgende:
ze is in staat dan te besluiten dat je nodig een endoscopie moet hebben
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:38 schreef marchien het volgende:
Ik zwaaide niet, ik liet het gewoon vallen (en je vergeet mijn Palmpje)
Zelden zo'n foute opmerking gezien. Hulde!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee meid.. als ik mijn huis opruim en jij je vriendje, kom je dan bij mij doktertje spelen?
Lief.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ZE IS VAN MIJ!!! OPZOUTEN KRENG!!!!!
Dat had hij ook gewoon niet door he?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:42 schreef Shark.Bait het volgende:
oja, da palmke!!! da's waar ook!.... En je hebt Tara zijn messen ook gewassen met je vlekkenwater
Ja, hij is goed he?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Zelden zo'n foute opmerking gezien. Hulde!
Dat is minder, dat kan ik mij voorstellen....quote:Ik ben meer in voor het kasteelheer en damsyl-in-distress scenario dan het doktertje-patiënt scenario. Zit momenteel ook nog op de psychiatrie, dus doe me een lol en vergeet het doktertje spelen
quote:Op maandag 10 mei 2004 11:03 schreef Dagonet het volgende:
Lief.
IK een sisi spuwende draakquote:Op maandag 10 mei 2004 11:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie speelt de draak???![]()
Ik ken nog wel een paar draken op fokquote:Op maandag 10 mei 2004 11:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie speelt de draak???![]()
Geen nood, we doen wel aan live roleplayingquote:Op maandag 10 mei 2004 11:10 schreef marchien het volgende:
IK een sisi spuwende draak
En zonodig ontvoer ik Isabeau ook wel even, als je mn kop maar laat zitten!
Geef mij dat lijstje even via MSN, en die foto's van Dagonet die op de bar danstte op de meet ook evenquote:Op maandag 10 mei 2004 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken nog wel een paar draken op fok![]()
QyRoZ kwam tenminste nog even op Utrecht CS melden dat hij niet zou komenquote:Op maandag 10 mei 2004 11:37 schreef HeatWave het volgende:ik was er ook niet
.
De eerste keer dat ik niet op kom dagen bij een meeting....
Ziet er wel gezellig uit!.
nee palmquote:Op maandag 10 mei 2004 11:43 schreef eejidmeobarARAT het volgende:
tvp'tje
eh, sisi over mijn messen?
Het was dan ook een grote teleurstelling dat hij daarna niet mee gingquote:Op maandag 10 mei 2004 11:45 schreef Dagonet het volgende:
QyRoZ kwam tenminste nog even op Utrecht CS melden dat hij niet zou komen
Ik was nog niet eens wakker om die tijdquote:Op maandag 10 mei 2004 11:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
QyRoZ kwam tenminste nog even op Utrecht CS melden dat hij niet zou komen
Smoesjes, je lag gewoon te neuken.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens wakker om die tijd.
nou ja, je kan ook niet ALLE meetings aflopen.
Sorry daarvoor dat ik hem heb afgepaktquote:Op maandag 10 mei 2004 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was dan ook een grote teleurstelling dat hij daarna niet mee ging
Alsof ze je een ijsje aanbieden en het vervolgens weer afpakken.
Ik ben veel lekkerder dan een ijsje.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was dan ook een grote teleurstelling dat hij daarna niet mee ging
Alsof ze je een ijsje aanbieden en het vervolgens weer afpakken.
Ach, als ik was meegegaan had ik vandaag geen geld gehad voor eten.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:17 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Sorry daarvoor dat ik hem heb afgepakt
En hoe moet Isabeau dat weten? Heeft ze dan ooit aan je gelikt? Hmmm?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben veel lekkerder dan een ijsje.
Bah, haal die geest van je eens uit de goot!quote:Op maandag 10 mei 2004 17:46 schreef Natalie het volgende:
Ik krijg nu héle rare ideetjes, Q en Dagonet!
Ik heb al sinds zaterdag allemaal rare ideetjes OVER Dagonet,quote:Op maandag 10 mei 2004 17:46 schreef Natalie het volgende:
Ik krijg nu héle rare ideetjes, Q en Dagonet!
quote:Op maandag 10 mei 2004 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb al sinds zaterdag allemaal rare ideetjes OVER Dagonet,
maar dat bedoelde je vast niet
Pffffffft, who caresquote:Op maandag 10 mei 2004 17:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]!
Ik ben geen 19 meer!
Allebei zijn ze lekkerquote:Op maandag 10 mei 2004 17:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben veel lekkerder dan een ijsje.
Behalve Yvonne! Die was nat !quote:Op maandag 10 mei 2004 17:11 schreef Lynx666 het volgende:iedereen droog is gebleven, ondanks alles
Jah, duh, leuke mannen meequote:Op maandag 10 mei 2004 18:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Behalve Yvonne! Die was nat !
Die shark.bait tochquote:Op maandag 10 mei 2004 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah, duh, leuke mannen mee
en Marchien die begon met sisi te gooienquote:Op maandag 10 mei 2004 18:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Behalve Yvonne! Die was nat !
Magneet dan, ben me nog steeds aan het afvragen waar ik hem en randaV van ken....quote:Op maandag 10 mei 2004 18:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die shark.bait toch
*note to self* webcam UIT doen in het vervolgquote:Op maandag 10 mei 2004 12:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Smoesjes, je lag gewoon te neuken.
DUHquote:Op maandag 10 mei 2004 18:31 schreef _The_General_ het volgende:
Leuk was ook dat we allemaal in de auto op vonne aan het wachten waren, zat ze al aan de bar met een pilsje
Moet je een kopie?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*note to self* webcam UIT doen in het vervolg.
dan kwam die fooi van jouw af, wij waren iets van 60 euro kwijt met ons 2'enquote:Op maandag 10 mei 2004 18:36 schreef _The_General_ het volgende:
Zuipschuit
We hadden wel veel fooi gegeven he, Ik was aan het einde van de dag 100+ euro kwijt, geen idee waaraan
![]()
Ik heb de divx net onder "shrek2.avi" op KazaA gegooidquote:Op maandag 10 mei 2004 18:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet je een kopie?
Beschrijf de ander eens? dan weet ik of ik het wel of niet moet afbrekenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de divx net onder "shrek2.avi" op KazaA gegooid.
Oh jee, en ik maar denken dat ik me vergistequote:Op maandag 10 mei 2004 17:51 schreef yvonne het volgende:
Ik heb al sinds zaterdag allemaal rare ideetjes OVER Dagonet,
maar dat bedoelde je vast niet
Gij onbekende, maskeert uzelf in zwart, doof de kaars, laat duisternis vallen en gij ziet mijquote:Op maandag 10 mei 2004 16:13 schreef Natalie het volgende:
Wist u dat:
- we ons nog steeds afvragen wie DrWolffenstein / Finder_elf_towns nu precies is
Same thoughts here.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:02 schreef static het volgende:
Zo te lezen heb ik een dus wel leuke meet gemist.
Je speelt te veel spelletjes.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Gij onbekende, maskeert uzelf in zwart, doof de kaars, laat duisternis vallen en gij ziet mij
Nee, ik zit te veel op dit soort websites.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je speelt te veel spelletjes.
lol, ik was de jongstequote:Op maandag 10 mei 2004 19:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maarre, General is 19 hoor, niet Dagonet!
Ik werd bijna nog jonger geschat!quote:Op maandag 10 mei 2004 19:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
lol, ik was de jongste
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:05 schreef _The_General_ het volgende:
Ik dacht dat je 17 was
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:07 schreef Lynx666 het volgende:
Straks ga je nog roepen dat ik dacht dat ik eSSe was!
Tara moet volgende keer onze gids zijn... en magneet ook, die had zich in de materie verdieptquote:Op maandag 10 mei 2004 16:13 schreef Natalie het volgende:
Wist u dat:
- Dat Tara tijdens de rondleiding steeds de gids aan het verbeteren was (de gids wist niet eens hoe de huidige baron heette!!!)
Toch vaker in de crewchat komenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:09 schreef _The_General_ het volgende:
Eten?
Heb je de stream van 10 mei al afgeluisterd?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:09 schreef _The_General_ het volgende:
Eten?
je lekt.... BAN!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:34 schreef Dagonet het volgende:
Toch vaker in de crewchat komen
Liefquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je lekt.... BAN!!!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je de stream van 10 mei al afgeluisterd?
[Liev maar blont mode]quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:25 schreef Dagonet het volgende:
Lief
Ik kan ook http://fotoboek.fok.nl/esse zeggen.
Meldt het dan ff wanneer je het gehoord hebt. Donderdag krijg ik de foto's terug, gooi ik ze hier neer... als het goed is...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:15 schreef _The_General_ het volgende:, tot donderdag bij mijn vader op een crapy pc;(
Ik ben ook wel benieuwd ja!quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zow, kan ook weer meelullen
Zijn de foto's van Shark.bait en/of the_general er al?
Welkom terug Tara!quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zow, kan ook weer meelullen
Zijn de foto's van Shark.bait en/of the_general er al?
Deze rozentuin werd aangelegd ter nagedachtenis aan onze geliefde zoon Helin.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:54 schreef Shark.Bait het volgende:
De foto's
Genomen met ouderwetse camera, gescanned met 4000 dpi Nikon Coolscan V scanner
[afbeelding]
Kan iemand deze gedenksteen ff vertalen??
...
waar dan??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:46 schreef Dagonet het volgende:
Shark.bait, post die foto's ook eens in FOT.
D'r zal wel een reden zijn waarom ze het stilhouden?quote:Op maandag 17 mei 2004 23:50 schreef Shark.Bait het volgende:
oja.. yvonne en magneet hadden toch nog foto's gemaakt toen we in het cafe/ theehuisje zaten.. waar zijn die gebleven? Hoe zit het met Tara zijn foto's???? En die van _The_General_ ???
TARA had geen toestelletje bij zich, dus dat is opgelostquote:Op maandag 17 mei 2004 23:50 schreef Shark.Bait het volgende:
oja.. yvonne en magneet hadden toch nog foto's gemaakt toen we in het cafe/ theehuisje zaten.. waar zijn die gebleven? Hoe zit het met Tara zijn foto's???? En die van _The_General_ ???
Jawel, een gewoon ouderwets toestelletje waarop ik 6 foto's heb gemaakt om het Apenheul rolletje vol te maken. Maar al die foto's staan al min of meer online door het maken van ongeveer dezelfde foto's van anderen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:39 schreef marchien het volgende:
[..]
TARA had geen toestelletje bij zich, dus dat is opgelost
ja, diequote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:52 schreef Natalie het volgende:
Ah, dat was het fotorolletje wat meer niet opgerold wilde worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |