Ik wilde al een hele tijd al naar Fort Breendonk.
Ik ga mee, iteejer gaat mee,
zijn er al 2
Toch kan ik nog niet met zekerheid zeggen dat ik aanwezig kan zijn. Ik doe liever geen beloftes die ik niet kan houden... maar áls ik kan, dan kom ik.
en als tis niet echt een fort maar in willemstad is een een gaaf wo2 bunker complex(haven verdediging, lekker veel kazematten en munitie opslagbunkers en zo)
Zeker de moeite waard van het bekijken en ligt wel enigzins op de lijn Dordrecht antwerpen (bij Steenbergen afslaan)
de groenten van een oude bekende
mackensen
quote:is er ook 1 om in het achterhoofd te houden maar ik moet vanuit net niet Limburg komen dus net een beetje een andere kant
Op donderdag 15 januari 2004 23:50 schreef mackensen het volgende:
eben emael is niet echt in de buurt van `t aantwaarpse maar zeker en vast en heel erg aan te bevelenen als tis niet echt een fort maar in willemstad is een een gaaf wo2 bunker complex(haven verdediging, lekker veel kazematten en munitie opslagbunkers en zo)
Zeker de moeite waard van het bekijken en ligt wel enigzins op de lijn Dordrecht antwerpen (bij Steenbergen afslaan)
de groenten van een oude bekende
mackensen
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 07:41 schreef Magneet het volgende:[..]
is er ook 1 om in het achterhoofd te houden maar ik moet vanuit net niet Limburg komen dus net een beetje een andere kant
dan ligt eben emael zowat in je achteruin
De datum maakt me niet uit, dat vrij nemen is wel te regelen. Tegen die tijd zal ik m'n nieuwe camera ook wel onder knie hebben
quote:net-niet NL limburg dus hé NO Brabant dus
Op vrijdag 16 januari 2004 23:16 schreef mackensen het volgende:[..]
dan ligt eben emael zowat in je achteruin
Maar rond de data die genoemd wordt, komt mijn vriend terug naar Nederland. Natuurlijk wil ik erbij zijn om hem te verwelkomen. ![]()
Ik kan pas zeggen of ik kan, als er een datum is vastgesteld.
quote:Hij gaat gewoon mee
Op zaterdag 17 januari 2004 09:48 schreef Natalie het volgende:
* yvonne is gek op forten!Maar rond de data die genoemd wordt, komt mijn vriend terug naar Nederland. Natuurlijk wil ik erbij zijn om hem te verwelkomen.
Ik kan pas zeggen of ik kan, als er een datum is vastgesteld.
quote:We slepen hem gewoon mee, yvonne
Op zaterdag 17 januari 2004 09:59 schreef yvonne het volgende:Hij gaat gewoon mee
quote:Ik denk dat 2 meer dan zat is, anders veslapt je aandacht
Op zaterdag 17 januari 2004 12:12 schreef Magneet het volgende:
oh ja 3 hoeft ook niet per sé, als we er twee doen hebben de mensen die van verder afkomen meer tijd om te komen en kunnen we misschien gewoon meer tijd aan die 2 besteden want nu zitten we op 2 á 2 1/2 uur per fort en die rondleidingen duren soms alleen al 2 uur.
De gekozen data zijn alleen nog zo ver weg, dat ik het moeilijk vind om al definitief toe te zeggen.
quote:dat had inderdaad ook gekunnen maar mij persoonlijk gaat het om de forten die actief gebruikt zijn en gebouwd voor de eerste wereldoorlog
Op woensdag 21 januari 2004 11:34 schreef -Carioca- het volgende:
Waar ik zelf nog niet geweest ben, maar ook wel aardig lijkt is Fort Liefkenshoek, op de Linkeroever, thv de Liefkenshoektunnel dus. Misschien ook wel ``to be visited``?
Kijk ook voor meer info op http://www.afsnet.be/beveren/fort_liefkenshoek.htm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |