Op die site staat ook een foto van mij. Hij is genomen in onze tuin door mijn vader.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:12 schreef Keromane69 het volgende:
In de kelder zou iemand zichzelf lang geleden van het leven hebben beroofd. Die vriendin en haar zussen die er een tijd hebben gewoond hebben daar dingen gezien. Heb ik een stukje over geschreven, zie de eerste sp00kverhalen draad. Nou ja, van de week kwam ik langs dat pand en maakte ik deze foto.
Hier een site met veel foto's:
http://www.ghoststudy.com/gallery.html
PS Ibaz, hoe weet je dat van die onderbroek?
Ja de kabouter zit op een varkentjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:18 schreef Keromane69 het volgende:
Sorry, de foto van de onderbroek is alleen voor betalende bezoekers te zien.
De verschijning op de foto van Draven doet me denken aan een kabouter. Dat ding links lijkt me het spoor van een vliegje dat tijdens de sluitertijd langs kwam.
Dus er valt op de foto in de OP helemaal niks te zien? Het is gewoon een foto bij een verhaal wat je in een ander topic hebt verteld?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:12 schreef Keromane69 het volgende:
In de kelder zou iemand zichzelf lang geleden van het leven hebben beroofd. Die vriendin en haar zussen die er een tijd hebben gewoond hebben daar dingen gezien. Heb ik een stukje over geschreven, zie de eerste sp00kverhalen draad. Nou ja, van de week kwam ik langs dat pand en maakte ik deze foto.
Hier een site met veel foto's:
http://www.ghoststudy.com/gallery.html
PS Ibaz, hoe weet je dat van die onderbroek?
Mij lijkt het eerder een foto van een vrouw/meisje met d'r rug naar de spiegel toequote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:12 schreef Eveli het volgende:
[afbeelding]
Shadow ghost image caught in the mirror
[afbeelding]
Close-up
----------------
Vaag....
Alleen zie je de kastdeur door het meisje heen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:44 schreef Lesha het volgende:
[..]
Mij lijkt het eerder een foto van een vrouw/meisje met d'r rug naar de spiegel toe
Volgens mij is het gewoon de schaduw van degene die de foto maakte...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alleen zie je de kastdeur door het meisje heen..
Kan met lange sluitertijd.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alleen zie je de kastdeur door het meisje heen..
Het was gewoon een gore verschijning. Wit, harig, verdikkingen aan de poten, recht voor m'n neus, bijna zo groot als m'n hand. Zachtjes wiegde het heen en weer alsof het leefde.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:40 schreef Thrilled het volgende:
aangezien daar ook een stukje draad op die foto ligt, dan zou dat witte spinnetje zo'n 1 cm, schrikkuh
ja van die foto werd ik n beetje... naar...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:12 schreef Eveli het volgende:
[afbeelding]
Shadow ghost image caught in the mirror
[afbeelding]
Close-up
----------------
Vaag....
Je doet alsof het heeelemaal duidelijk is dat daar een doodshoofd staan, nou sorry, maar je moet het willen zien.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:28 schreef davidagain het volgende:
Leuk idee!
[afbeelding]
Deze foto werd gemaakt tijdens een nachtelijke wandeling in de Ardennen, Belgie, rond een uur of 1 's nachts. Op het eerste gezicht is er niks vreemds aan de foto te zien, maar kijk eens beter. Op de foto is een vreemde mist of condens te zien, maar aan de rechtenkant van de foto is onmiskenbaar een doodskop te zien.De persoon op de foto wilde niet herkenbaar in beeld.
Nee, deze foto is niet bewerkt. In tegendeel, deze foto is deel van een serie van 7 foto's die rond het zelfde tijdstip gemaakt zijn. Op geen van de andere foto's is deze 'condens' te zien. De rest van de foto's heeft geen enkel verdacht of wat dan ook element in zich.
Nieuws-Platform heeft contact gezocht met de fotograaf van deze foto. Op onze vraag of hij de camera een tijdje in z'n jaszak had gehad, en dat mogelijk daardoor condens is ontstaan toen hij het toestel er weer uithaalde, antwoordde hij dat dit niet het geval was. Ook vertelde hij dat er helemaal geen mist in de buurt was. Zelf was hij ook verbaasd over de foto en wist niet wat hij zag toen hij de foto's voor het eerst bekeek.
Spook of niet?
Er is meer tussen hemel en aarde dan wij kunnen zien. Foto's kunnen soms dingen weergeven die wij niet snappen en een kleine tip van de sluier opheffen. Is het rook van een sigaret? Was er een kleine storing in de camera? We zullen het nooit zeker kunnen zeggen en dat moet misschien ook maar zo blijven.
Bron: http://www.nieuws-platform.nl/index.php?itemid=144
Welkom op Fok.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef Maaark het volgende:
[afbeelding]
Vriend van me, op de webcam.
Ik geloof eigenlijk niet in dit soort onzin.
Dank je.quote:Welkom op Fok.
Nope, want ik kreeg 'm van susan, daar stond ie namelijk op de webcam.quote:Of zou hij 't zelf gefotosoept hebben?
Prima argument ja...quote:Op zondag 23 mei 2004 21:17 schreef Maaark het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Nope, want ik kreeg 'm van susan, daar stond ie namelijk op de webcam.
En zij kan niet fotosoepen, weet je zelf ook.
Mee eens. Al dat soort foto's zijn toeval.quote:Toeval!
Kan iemand helpen, ik zie het namelijk echt niet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:28 schreef davidagain het volgende:
Leuk idee!
[afbeelding]
Deze foto werd gemaakt tijdens een nachtelijke wandeling in de Ardennen, Belgie, rond een uur of 1 's nachts. Op het eerste gezicht is er niks vreemds aan de foto te zien, maar kijk eens beter. Op de foto is een vreemde mist of condens te zien, maar aan de rechtenkant van de foto is onmiskenbaar een doodskop te zien.De persoon op de foto wilde niet herkenbaar in beeld.
Nee, deze foto is niet bewerkt. In tegendeel, deze foto is deel van een serie van 7 foto's die rond het zelfde tijdstip gemaakt zijn. Op geen van de andere foto's is deze 'condens' te zien. De rest van de foto's heeft geen enkel verdacht of wat dan ook element in zich.
Nieuws-Platform heeft contact gezocht met de fotograaf van deze foto. Op onze vraag of hij de camera een tijdje in z'n jaszak had gehad, en dat mogelijk daardoor condens is ontstaan toen hij het toestel er weer uithaalde, antwoordde hij dat dit niet het geval was. Ook vertelde hij dat er helemaal geen mist in de buurt was. Zelf was hij ook verbaasd over de foto en wist niet wat hij zag toen hij de foto's voor het eerst bekeek.
Spook of niet?
Er is meer tussen hemel en aarde dan wij kunnen zien. Foto's kunnen soms dingen weergeven die wij niet snappen en een kleine tip van de sluier opheffen. Is het rook van een sigaret? Was er een kleine storing in de camera? We zullen het nooit zeker kunnen zeggen en dat moet misschien ook maar zo blijven.
Bron: http://www.nieuws-platform.nl/index.php?itemid=144
Zo lijkt me:quote:Op zondag 23 mei 2004 22:00 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Kan iemand helpen, ik zie het namelijk echt niet.
Maar wel duidelijk. En snel.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:31 schreef Maaark het volgende:
Schraal gesoept
mjah ik ook :S kan niet langer dan 10 - 15 sec naar die foto kijken zonder me onbehaaglijk te voelen. En dat terwijl ik niet geloof in deze zakenquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja van die foto werd ik n beetje... naar...
Puh, egoquote:En ik kán gelukkkig nog altijd beter soepen dan jij!
Is niet gesoept.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
wow die van maark is wel cool idd, helemaal alsie niet gesoept is
Hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:52 schreef Maaark het volgende:
[..]
Is niet gesoept.![]()
Puh, en bedankt.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:19 schreef Credence het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?'T zou altijd kunnen. En waarom zou jij te vertrouwen zijn?
![]()
moet je er eens n negatief van makenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef Maaark het volgende:
[afbeelding]
Vriend van me, op de webcam.
Ik geloof eigenlijk niet in dit soort onzin.
En dan? ik zie er zo niks in hoor...quote:Op maandag 24 mei 2004 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je er eens n negatief van maken![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |