abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19008028
Aanzet voor een topic om spookfoto's te laten zien, of foto's van plekken waar het heet te spoken. Graag evt copyrightregels in acht nemen en bronvermelding plaatsen.

Zie maar of de topic iets is, anders haal ik hem wel weer weg.

---
Oude melkfabriek, St Oedenrode, tegenwoordig deels Chinees restaurant en deels kantoor. Een vriendin van me woonde er indertijd en heeft er verschillende dingen meegemaakt. Ik heb eens een stukje geschreven over een voorval in de kelders daar.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  maandag 10 mei 2004 @ 00:01:20 #2
59009 paullo
vini vidi vici
pi_19008262
Wat is er in de kledder gebeurd dan??
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  Redactie Frontpage maandag 10 mei 2004 @ 00:01:23 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_19008267
nou eeh, vertel
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  maandag 10 mei 2004 @ 00:02:26 #4
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_19008284
Waar moet ik kijken, ik zie het spook niet
yankee charlie dinges
  maandag 10 mei 2004 @ 00:03:51 #5
65918 IBAZ
broeinest
pi_19008311
in de kelder deed ze haar onderbroek uit, nou goed.
pi_19008441
hey dat ken ik. Heb daar ook ooit gegeten.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_19008471
In de kelder zou iemand zichzelf lang geleden van het leven hebben beroofd. Die vriendin en haar zussen die er een tijd hebben gewoond hebben daar dingen gezien. Heb ik een stukje over geschreven, zie de eerste sp00kverhalen draad. Nou ja, van de week kwam ik langs dat pand en maakte ik deze foto.

Hier een site met veel foto's:
http://www.ghoststudy.com/gallery.html

PS Ibaz, hoe weet je dat van die onderbroek?
  maandag 10 mei 2004 @ 00:34:29 #8
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_19008859
dat staat op je website...
pi_19017340
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:12 schreef Keromane69 het volgende:
In de kelder zou iemand zichzelf lang geleden van het leven hebben beroofd. Die vriendin en haar zussen die er een tijd hebben gewoond hebben daar dingen gezien. Heb ik een stukje over geschreven, zie de eerste sp00kverhalen draad. Nou ja, van de week kwam ik langs dat pand en maakte ik deze foto.

Op die site staat ook een foto van mij. Hij is genomen in onze tuin door mijn vader.
Verder weet ik niet wat het is hoor... had em juist ingestuurd om hem te laten 'beoordelen'.

Het kan ook geen haar zijn die voor de lens zit, dat zou mn vader wel willen (hij is kaal nl)

Er staan wel leuke foto's op de site daar
  maandag 10 mei 2004 @ 14:13:31 #10
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_19017875
Dan kan er alsnog wel een haar voor de lens zitten.
  maandag 10 mei 2004 @ 21:47:37 #11
83419 Tapion
If you can't understand
pi_19031025
Geesten op de foto dat lijkt me altijd zo onwaarschijnlijk Met alle respect maar als iemand dood is maar het misschien niet weet heeft die wel wat beters te doen dan voor jouw cameralens te hangen denk ik
pi_19037681
Sorry, de foto van de onderbroek is alleen voor betalende bezoekers te zien.

De verschijning op de foto van Draven doet me denken aan een kabouter. Dat ding links lijkt me het spoor van een vliegje dat tijdens de sluitertijd langs kwam.
pi_19038153
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 03:18 schreef Keromane69 het volgende:
Sorry, de foto van de onderbroek is alleen voor betalende bezoekers te zien.

De verschijning op de foto van Draven doet me denken aan een kabouter. Dat ding links lijkt me het spoor van een vliegje dat tijdens de sluitertijd langs kwam.
Ja de kabouter zit op een varkentje

Nah t lijkt me sterk dat het iets bovennatuurlijks is maar vindt en de foto grappig en het commentaar op die spooksite
(volgende keer probeer ik t met een gemanipuleerde foto, eens kijken wat ze dan zeggen)
pi_19043789
Wat kijkt die kabouter eng....
pi_19043842

Shadow ghost image caught in the mirror

Close-up
----------------
Vaag....
pi_19045295
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:12 schreef Keromane69 het volgende:

Dus er valt op de foto in de OP helemaal niks te zien? Het is gewoon een foto bij een verhaal wat je in een ander topic hebt verteld?

Zit ik voor niks te turen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19075297
Sorry voor het turen, maar ik schreef:
Aanzet voor een topic om spookfoto's te laten zien, of foto's van plekken waar het heet te spoken

Persoonlijk vind ik zulke plekken interessant, meestal ademt zo'n plek sfeer uit. De foto van die fabriek komt wat minder uit de verf zo, maar het is een prachtig oud gebouw aan de rivier de Dommel. Er staan meer mooie gebouwen in de omgeving, oude glorie. Ik ben opgegroeid in een huis schuintegenover die fabriek/restaurant. Dat ademt geschiedenis allemaal. Je kunt op momenten gevangen worden door een tijdloosheid zoals ik al een schreef. Misschien dat daar m'n interesse vandaan komt.

Anyway, in het fabriekspand zijn meer dingen gebeurd volgens die vriendin. Dingen die verschoven, dingen die kapot vielen, klappende deuren. Nou ja, de standaard poltergeist verschijnselen zeg maar. Ik weet niet of de nieuwe bewoners er iets van gemerkt hebben. Enne, persoonlijk hou ik gewoon mijn skeptisch-kritische slag om de arm. Sfeer doet meer met mensen dan een 'entiteit'.
pi_19103635
Geen spookfoto maar wel leuk... ik schrok me daarnet even een ongeluk.

Ik ging in de meterkast de standen noteren. Toen ik voor me keek in het schemer zag ik iets zachtjes heen en weer wiegen... recht voor m'n neus.

donderdag 13 mei 2004 @ 20:28:33 #19
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_19106926
wat moet ik daar in zien?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_19107390
een spinnetje natuurlijk
Tri State. Tri State. !
pi_19126139
aangezien daar ook een stukje draad op die foto ligt, dan zou dat witte spinnetje zo'n 1 cm , schrikkuh
pi_19136571
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 13:12 schreef Eveli het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Close-up
----------------
Vaag....
Mij lijkt het eerder een foto van een vrouw/meisje met d'r rug naar de spiegel toe
(VERVALLEN VANWEGE ONGEWENST POSTEN EN TEVEEL OP ET SEXCATEGORIE ZITTEN WAT DE VERTROUWEN VAN HAAR VRIEND ERG SCHAAD)
pi_19136620
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:44 schreef Lesha het volgende:

[..]

Mij lijkt het eerder een foto van een vrouw/meisje met d'r rug naar de spiegel toe
Alleen zie je de kastdeur door het meisje heen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19141196
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:46 schreef MUUS het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon de schaduw van degene die de foto maakte...
en het gezicht dat je lijkt te zien komt gewoon door de vlek op de spiegel.
pi_19151667
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:46 schreef MUUS het volgende:

[..]

Kan met lange sluitertijd.
Ik heb foto's van mezelf waar je de kast, de scanner, mijn toetsenbord, een asbak, de achterdeur etc. door me heen kunt zien
ja..? dus..? en..?
  zondag 16 mei 2004 @ 13:24:20 #26
85219 windjes
pffff......
pi_19169063
Tadaaa.. hij is gewoon het spook!
Niet gelijk boos worden!!
pi_19262801
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:40 schreef Thrilled het volgende:
aangezien daar ook een stukje draad op die foto ligt, dan zou dat witte spinnetje zo'n 1 cm , schrikkuh
Het was gewoon een gore verschijning. Wit, harig, verdikkingen aan de poten, recht voor m'n neus, bijna zo groot als m'n hand. Zachtjes wiegde het heen en weer alsof het leefde.

Dit is mooier. Deze heeft iemand meegenomen uit Thailand.

Lekker off topic
pi_19265776
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 13:12 schreef Eveli het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Close-up
----------------
Vaag....
ja van die foto werd ik n beetje... naar...
Tap tap tap
pi_19267854
Leuk idee!

Deze foto werd gemaakt tijdens een nachtelijke wandeling in de Ardennen, Belgie, rond een uur of 1 's nachts. Op het eerste gezicht is er niks vreemds aan de foto te zien, maar kijk eens beter. Op de foto is een vreemde mist of condens te zien, maar aan de rechtenkant van de foto is onmiskenbaar een doodskop te zien.De persoon op de foto wilde niet herkenbaar in beeld.

Nee, deze foto is niet bewerkt. In tegendeel, deze foto is deel van een serie van 7 foto's die rond het zelfde tijdstip gemaakt zijn. Op geen van de andere foto's is deze 'condens' te zien. De rest van de foto's heeft geen enkel verdacht of wat dan ook element in zich.

Nieuws-Platform heeft contact gezocht met de fotograaf van deze foto. Op onze vraag of hij de camera een tijdje in z'n jaszak had gehad, en dat mogelijk daardoor condens is ontstaan toen hij het toestel er weer uithaalde, antwoordde hij dat dit niet het geval was. Ook vertelde hij dat er helemaal geen mist in de buurt was. Zelf was hij ook verbaasd over de foto en wist niet wat hij zag toen hij de foto's voor het eerst bekeek.

Spook of niet?
Er is meer tussen hemel en aarde dan wij kunnen zien. Foto's kunnen soms dingen weergeven die wij niet snappen en een kleine tip van de sluier opheffen. Is het rook van een sigaret? Was er een kleine storing in de camera? We zullen het nooit zeker kunnen zeggen en dat moet misschien ook maar zo blijven.

Bron: http://www.nieuws-platform.nl/index.php?itemid=144
www.Nieuws-Platform.nl
waarheid is slechts een illusie
pi_19272059
niet zoveel paffen als je een foto maakt
pi_19289765
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:28 schreef davidagain het volgende:
Leuk idee!

[afbeelding]

Deze foto werd gemaakt tijdens een nachtelijke wandeling in de Ardennen, Belgie, rond een uur of 1 's nachts. Op het eerste gezicht is er niks vreemds aan de foto te zien, maar kijk eens beter. Op de foto is een vreemde mist of condens te zien, maar aan de rechtenkant van de foto is onmiskenbaar een doodskop te zien.De persoon op de foto wilde niet herkenbaar in beeld.

Nee, deze foto is niet bewerkt. In tegendeel, deze foto is deel van een serie van 7 foto's die rond het zelfde tijdstip gemaakt zijn. Op geen van de andere foto's is deze 'condens' te zien. De rest van de foto's heeft geen enkel verdacht of wat dan ook element in zich.

Nieuws-Platform heeft contact gezocht met de fotograaf van deze foto. Op onze vraag of hij de camera een tijdje in z'n jaszak had gehad, en dat mogelijk daardoor condens is ontstaan toen hij het toestel er weer uithaalde, antwoordde hij dat dit niet het geval was. Ook vertelde hij dat er helemaal geen mist in de buurt was. Zelf was hij ook verbaasd over de foto en wist niet wat hij zag toen hij de foto's voor het eerst bekeek.

Spook of niet?
Er is meer tussen hemel en aarde dan wij kunnen zien. Foto's kunnen soms dingen weergeven die wij niet snappen en een kleine tip van de sluier opheffen. Is het rook van een sigaret? Was er een kleine storing in de camera? We zullen het nooit zeker kunnen zeggen en dat moet misschien ook maar zo blijven.

Je doet alsof het heeelemaal duidelijk is dat daar een doodshoofd staan, nou sorry, maar je moet het willen zien.

Onzin dus.
pi_19289915
in rook kun je zoveel dingen zien!
Ik zie er ook 3 waterbuffels in die een gangbang aan het houden zijn.
Het is maar wat je wil zien!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 23 mei 2004 @ 21:10:34 #33
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_19346060

Vriend van me, op de webcam.
Ik geloof eigenlijk niet in dit soort onzin.
pi_19346132
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef Maaark het volgende:
[afbeelding]

Welkom op Fok.
Nou, als Rene het niet overleeft heeft, wordt het misschien maar tijd dat je erin gaat geloven.
Of zou hij 't zelf gefotosoept hebben?
  zondag 23 mei 2004 @ 21:17:44 #35
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_19346287
quote:
Welkom op Fok.
Dank je.
quote:
Of zou hij 't zelf gefotosoept hebben?
Nope, want ik kreeg 'm van susan, daar stond ie namelijk op de webcam.
En zij kan niet fotosoepen, weet je zelf ook.
pi_19346346
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:17 schreef Maaark het volgende:

[..]

Dank je.
[..]

Nope, want ik kreeg 'm van susan, daar stond ie namelijk op de webcam.
En zij kan niet fotosoepen, weet je zelf ook.
Prima argument ja...
Hum.. dan weet ik 't zo snel ook niet
Toeval!
  zondag 23 mei 2004 @ 21:52:44 #37
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_19347310
quote:
Toeval!
Mee eens. Al dat soort foto's zijn toeval.

Duidelijk geval van eerst zien, dan geloven.
pi_19347570
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:28 schreef davidagain het volgende:
Leuk idee!

[afbeelding]

Spook of niet?

Kan iemand helpen, ik zie het namelijk echt niet.
pi_19348174
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:00 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Kan iemand helpen, ik zie het namelijk echt niet.
Zo lijkt me:

meer zie ik er ook niet in
  zondag 23 mei 2004 @ 22:31:22 #40
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_19348643
Schraal gesoept
pi_19349453
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:31 schreef Maaark het volgende:
Schraal gesoept
Maar wel duidelijk. En snel.

En ik kán gelukkkig nog altijd beter soepen dan jij!
  maandag 24 mei 2004 @ 04:21:58 #42
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_19355072
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ja van die foto werd ik n beetje... naar...
mjah ik ook :S kan niet langer dan 10 - 15 sec naar die foto kijken zonder me onbehaaglijk te voelen. En dat terwijl ik niet geloof in deze zaken
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 24 mei 2004 @ 09:13:03 #43
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_19355959
quote:
En ik kán gelukkkig nog altijd beter soepen dan jij!
Puh, ego
ik soep gewoon nooit.
Maar weer ontopic...
  maandag 24 mei 2004 @ 11:48:16 #44
64831 2NutZ
pi_19358770
wow die van maark is wel cool idd, helemaal alsie niet gesoept is
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 24 mei 2004 @ 17:52:29 #45
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_19368469
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
wow die van maark is wel cool idd, helemaal alsie niet gesoept is
Is niet gesoept.
pi_19369237
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:52 schreef Maaark het volgende:

[..]

Is niet gesoept.
Hoe weet je dat nou? 'T zou altijd kunnen. En waarom zou jij te vertrouwen zijn?
  maandag 24 mei 2004 @ 23:01:23 #47
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_19378268
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:19 schreef Credence het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou? 'T zou altijd kunnen. En waarom zou jij te vertrouwen zijn?
Puh, en bedankt.
pi_19378921
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef Maaark het volgende:
[afbeelding]

moet je er eens n negatief van maken
Tap tap tap
  dinsdag 25 mei 2004 @ 09:03:59 #49
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_19383983
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

moet je er eens n negatief van maken
[afbeelding]
En dan? ik zie er zo niks in hoor...
  dinsdag 25 mei 2004 @ 12:29:32 #50
64831 2NutZ
pi_19388510
je ziet wel degelijk dat boze gezicht ( kent iemand het spel mortal kombat? en dan deeltje 2 geloof ik met zon level dat je voor bomen vecht, deze bomen hebben bijna net zon boos gezicht :p )
Als het een weerkaatsing was in het kastje achter je had je dat niet moeten zien bij de negatief als ik het goed heb.

Impressive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')