Ik ken er ook wel wat mensen, plus bijna alle medewerkers van de vestiging Breda.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:20 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ik ken de eigenaar van My com
Geen genoegen
Ja standaardquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik ken er ook wel wat mensen, plus bijna alle medewerkers van de vestiging Breda.
Altijd gezellig hoor, krijg iets te drinken aangeboden áls ik al moet wachten, en wordt altijd keurignetjes geholpen.
En altijd goede garantie-regelingen.
Mijn natuurkunde/scheikunde leraar dan, die man is mijn idool.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Doe wat ik heb gedaan, ff doorbijten en slagen
Ik heb ook ooit een ongelukje gehad met m'n natuurkundedocent
Ik had nooit m'n spullen bij en mocht dus weer eens zijn pen lenen, aan het eind van de les vroeg hij hem terug dus ik maak een schijnbeweging, zegtie: ja gooi 'm maar dus ik gooide (per ongeluk) recht in z'n oog
de arme man, ik vond/vind die kerel nl. best ok!
Bij mij deden ze na 2 jaar nog een monitor omwisselenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja standaard
Jaar op mycom daarna leverancier
bretelsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:24 schreef yootje het volgende:
[..]
Mijn natuurkunde/scheikunde leraar, die man is mijn idool.
Waarom? Hij speelt op de gamecube, heeft gewoon een fokking fabriek opgericht, legt goed uit en, last but not least, hij draagt bretels
Ga je ze kopen!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:32 schreef yootje het volgende:
Ik wil Shawshank Redemption en Saving Private Ryan, en wel NU!
Klote, had ik eerder moeten bedenken, nu heb ik ze al besteld.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga je ze kopen!![]()
Al me dvd´s zijn orgineel :$quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:36 schreef yootje het volgende:
[..]
Klote, had ik eerder moeten bedenken, nu heb ik ze al besteld.Maar ik wacht al een paar dagen, en dat zijn een paar dagen te lang
Hehe, niks geen warez![]()
Same for me (Wat ik op mijn harde schijf heb staan is een andere zaakquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al me dvd´s zijn orgineel :$
Eh nee. Het zijn de leftovers van de vakantie van vorige week, waarbij iedereen iets heeft meegenomen terug naar huis toe.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:23 schreef QuietGuy het volgende:
[..]jij ook al? Ik had 3 zakken op m'n bureau. Kreeg jij ze ook gratis bij je boodschappen van Albert.nl?
Alle films orineelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:41 schreef yootje het volgende:
[..]
Same for me (Wat ik op mijn harde schijf heb staan is een andere zaak), ook al zijn dat er weinig, begin pas sinds een korte tijd met kopen. Heb nu LOTR FOTR 4-disc version en LOTR TTT 4-disc version (erg trots op
) Highlander (5 euro, was wel benieuwd
), Bad taste en Finding Nemo
Foto van je dvd collectie!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alle films orineel
En heb iets van 150 DVD´s dus orgineel
Die is God!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:51 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Godlike02
Collega van me heeft er 800 orgineel
en 400 illegaal
Die is ziek
Arme jijquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:45 schreef yootje het volgende:
Kan iemand me troosten trouwens?
Ik had vandaag 2 herkansingen.
Ik dacht dat ik er 1 had![]()
Heb je al door waarom ik je niet hier uitnodigde?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:28 schreef QuietGuy het volgende:
Ben trouwens weer terug van de mycom, en zoals gewoonlijk, goed geholpen
Ik ga even m'n kamer opruimen om 2 redenen:Post hier je bureau NU !!
volgende week dinsdag komt troel op bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |