Hij is nog niet volquote:Op maandag 10 mei 2004 18:49 schreef Romek het volgende:
Wow check die peuken!!![]()
(asbak)
Vraag mn kind maar na, Orange, die weet dat het waar isquote:Op maandag 10 mei 2004 18:50 schreef Baklap het volgende:
Ik vind het altijd zo triest dat bij zulke foto's alle pakjes peuken in huis gezocht worden en de mobiel ff in het oog gelegd wordt.
Buro is nu nog opgeruimd, vergeleken met een paar weken trugquote:Op maandag 10 mei 2004 18:50 schreef Baklap het volgende:
Ik vind het altijd zo triest dat bij zulke foto's alle pakjes peuken in huis gezocht worden en de mobiel ff in het oog gelegd wordt.
Godver.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:58 schreef Adelante het volgende:
maar ik rook niet
Tering wat een bende!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:48 schreef yvonne het volgende:
Zoals het er NU uitziet,
niet stiekum opruimen
[afbeelding]
ligt er nou een peuk in je volle bak koffie ?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
jouw buro lijkt nogal op die van kastanova :')
[afbeelding]
disclaimer: deze is dus van kastanova
Is dat een bierblikje?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:06 schreef Snakey het volgende:
Brakke cam, maar zo kan in ieder geval niemand me werk lezen wat daar ligt![]()
[afbeelding]
Ik moet minder drinken van m'n dokterquote:Op maandag 10 mei 2004 19:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Is dat een bierblikje?
Goh , worden ook steeds kleiner he...
wat een kutdokter heb jij zeg!quote:Op maandag 10 mei 2004 19:16 schreef Snakey het volgende:
Ik moet minder drinken van m'n dokter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |