Kan de link niet vinden gezien de post boven hierboven zal dat hier wel ergens zijn geweest dan.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:27 schreef nexcro het volgende:
hier heb ik al eens ene topic over gezien ik geloof op GOT zal de link es zoeken.
Dit geven ze zelf al aan op hun site... Het lijkt me puur nep spul..veels te goedkoop allemaalquote:13. Produkten
De Collectie Lacoste polo's is uit de verkoop genomen. De licentie houder heeft na controle geconstateerd dat, in diverse details een aantal van de aangeboden polo's waarschijnlijk een namaak produkt is. Wij bieden hiervoor onze verontschuldigingen aan! Mochten nadere licentie houders bij eventuele controle ook op iets van dien aard stuiten, dan verzoeken wij hen ons hiervan direkt op de hoogte te stellen. De aangeboden produkten komen van differente leveranciers en worden door ons ter goeder trouw opgenomen. Wij zullen bij eventuele meldingen passende maatregelen treffen. De Direktie!
vrij echt is niks.. echt of nep.. er is geen tussenwegquote:Op zondag 9 mei 2004 17:58 schreef thetruth het volgende:
hmm die longsleeves en truien van evisu zagen er wel vrij echt uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |