[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 10-12-2003 21:06]
quote:Inderdaad, mag dat zomaar? Lijkt me aardig strafbaar.
Op woensdag 10 december 2003 21:04 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Nog een wonder dat die site nog niet offline getrapt is, wat een ordinaire rotzooi. Erg triest dat hier blijkbaar mensen intrappen.
Precies, zeker gezien de hoge prijzen die ze nog vragen voor die nepzooi. Erg typisch dat dit in de algemene voorwaarden staat:quote:Op woensdag 10 december 2003 21:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Inderdaad, mag dat zomaar? Lijkt me aardig strafbaar.
quote:is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nr. 02080404 te Groningen
quote:Als het goed is bij de Kamer van Koophandel (www.kvk.nl), maar helaas ligt hun site er momenteel uit
Op woensdag 10 december 2003 21:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Waar kunnen we ze aangeven?
Geld verdienen is okee maar doe het dan eerlijk
quote:Gelukkig maar
Op woensdag 10 december 2003 21:35 schreef RijstNatie het volgende:
ik ben nog nergens ingestrapt, ik informeer alleen maar naar jullie mening. Het zou toch ook kunnen dat het afgekeurd spul was ofso
quote:Ik ga eens een belletje of mailtje sturen vandaag
Op woensdag 10 december 2003 22:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
site van kvk is weer online, misschien dat iemand aangifte kan doen?
Volgens mij weten ze wel dat het nep is en w88 ze gewoon dat iemand ze er op aanspreekt en doen ze alsof hun neus bloed!
quote:Het lijkt er inderdaad op dat het een slim opgezet crimineel handeltje is, zeker aan de nogal trieste manier van schrijven te zien. Ik hoop dat de SNB er maatregelen tegen zal nemen.
Op vrijdag 12 december 2003 11:59 schreef -Eddow- het volgende:
De Collectie Lacoste polo's is uit de verkoop genomen. De licentie houder heeft na controle geconstateerd dat, in diverse details een aantal van de aangeboden polo's waarschijnlijk een namaak produkt is. Wij bieden hiervoor onze verontschuldigingen aan! Mochten nadere licentie houders bij eventuele controle ook op iets van dien aard stuiten, dan verzoeken wij hen ons hiervan direkt op de hoogte te stellen. De aangeboden produkten komen van differente leveranciers en worden door ons ter goeder trouw opgenomen. Wij zullen bij eventuele meldingen passende maatregelen treffen. De Direktie!
Volgens mij weten ze wel dat het nep is en w88 ze gewoon dat iemand ze er op aanspreekt en doen ze alsof hun neus bloed!
quote:heel erg verdacht vaak een 10 ook
Op vrijdag 12 december 2003 12:11 schreef Se7eN20 het volgende:
Idd het gastenboek is wel heel positiefbeetje te positief
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 20-12-2003 10:01]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |