quote:MARY-KATE OLSEN: WAAAY TOO THIN
On April 29, Mary-Kate and Ashley Olsen basked in the spotlight as they unveiled their star on Hollywood's Walk of Fame. It was a historic moment for the sisters -- the first ever twins to receive a sidewalk star -- but the bright moment was soon overshadowed. One onlooker caught a glimpse of Mary-Kate's stick-thin figure from behind and gasped. "She had on this beautiful purple dress, with the back cut away, and you could see her ribs!" the observer told Star. "They were peeking through skin."
Find out why Mary-Kate is Waay Too Thin in this week's Star Magazine!
Omdat het toch de andere -brave- Olsen betrof:quote:Op zondag 9 mei 2004 17:15 schreef static het volgende:
Yep, kwam het artikel eergisteren tegen, geen idee waarom ik het niet geplaatst heb.
quote:
Ashley Olsen,17, is flying solo again, having broken up with her boyfriend of three years, 20-year-old Columbia University quarterback Matt Kaplan. A rep for Olsen tells People.com that they parted on good terms.
Ik vind ze nou niet zo aantrekkelijk meer. Return the babyvet!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Olsen Twins![]()
Uh..als ik ze tegen zou komen zou ik geen nee zeggen hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 21:04 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vind ze nou niet zo aantrekkelijk meer. Return the babyvet!
dat linker kleinere fotootje lijkt me nep. Ze ziet er trouwens op die recente foto met haar zus idd niet zo geweldig uit, erg dun armpjequote:Op zondag 9 mei 2004 21:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat echt, die rug met al die uitstekende botjes? Gatver, wat eng dun dan.
De foto die de NYPost erbij plaatst doet mij denken aan Wir Kinder von Bahnhof Zoo, ofwel Christiane F.:quote:May 12, 2004 -- JEFFREY Katzenberg's son David is two-timing Mary-Kate Olsen with at least two other girls, reports Star magazine. The weekly claims that Mary-Kate "has no idea of her boyfriend's infidelities" and would be "crushed" if she knew he was cheating on her. Meanwhile, as PAGE SIX first reported, Ashley Olsen dumped her boyfriend of three years, Columbia football quarterback Matt Kaplan, to whom Star says she lost her virginity. Kaplan got the boot because he was "really overbearing," said a source. "He was very jealous . . . and I think all the pressure . . . he was putting on her finally soured her feelings for him." The mag also reports that the twins, who turn 18 on June 13, drink vodka-and- juice cocktails at parties and "don't mind being around kids who smoke pot."
Omdat het niet normaal is, en mensen die zulke problemen hebben niet echt gelukkig kunnen zijn...quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:35 schreef kriele het volgende:
Waarom toch die ophef over twee dood normaal uitziende anorexia meisjes?
Dat bedoelde ik niet. De media besteed veel aandacht aan die twee meisjes. Jongens zijn er helemaal wild van! Maar waarom nu die ophef? Acteren kunnen ze niet. Ze zien er leuk uit, maar meer ook niet. Tenminste, dat is mijn mening.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:26 schreef socalledchaos het volgende:
[..]
Omdat het niet normaal is, en mensen die zulke problemen hebben niet echt gelukkig kunnen zijn...
Belachelijk hoe dat blad haar lichaam analyseertquote:Op zondag 23 mei 2004 23:08 schreef socalledchaos het volgende:
Ook de magazines zijn het ermee eens..
[afbeelding]
Nee, dat is een rood kruisje.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:15 schreef Nyluzzz het volgende:
Eventjes voor de zekerheid: Dit is dus echt Mary-Kate?
Dat is MK ja.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:15 schreef Nyluzzz het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch prachtig, nu zijn ze eindelijk uit elkaar te houden. Wat een prachtidee. En als ze er nou wat vrolijker bij keek dan zag ze er nog leuk uit ook.
Eventjes voor de zekerheid: Dit is dus echt Mary-Kate?
Hoe laat?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:33 schreef static het volgende:
Nu bij Oprah. Vanavond herhaling.
~ 00:25.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:04 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hoe laat?
Oprah begon voorzichtig over wat de media allemaal schrijven over de Olsen Twins en "eten". MK en Ashley praatten er overheen. Ashley zei dat de media allemaal onzin schrijven en MK zei dat ze nou eenmaal erg "petit" zijn, en dat al hun kleren moeten worden ingenomen.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:07 schreef Aranka het volgende:
vroeg Oprah ook iets aan de tweeling over dat ze zo mager zijn, of is het daar normaal om een eetprobleem te hebben en wordt er niet over gepraat?
mooiste ja, maar daarvoor is MK niet lelijk hé, vind ze alletwee leuk maar als ik echt hoefde te kiezen qua uiterlijk dan A, qua amusementswaarde dan MK. Denk niet dat ze daardoor slecht zelfbeeld krijgt hoor ze weet heus ook wel dat ze mooi is, en hollywood ? die hebben amper iets met hollywood te maken die hebben hun eigen filmstudie,e.a.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:34 schreef LaPluche het volgende:
Geef die meisjes alsjeblieft wat te eten!
A werd door de meeste mensen als de mooiste van de twee aangewezen (was ik het overigens niet mee eens), misschien dat MK daardoor een slecht zelfbeeld gekregen heeft? Of het was Hollywood.
Precies. Tot voor kort hadden ze veel mer babyvet. Die aanleg is dus bullshit.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:40 schreef apestaartje het volgende:
Het punt is alleen dat zij er twee jaar geleden heel anders uit zag. Ze lijkt op foto's van toen minstens tien kilo zwaarder.
Ik geloof dus niet dat ze van nature zo skinny is.
+ het feit dat ze nogal aan de kleine kant is en kleinere mensen zijn meestal niet zo graatmager als sommige bepaalde grote vrouwen, toch minder kans toe om zo graatmager te komen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:40 schreef apestaartje het volgende:
Het punt is alleen dat zij er twee jaar geleden heel anders uit zag. Ze lijkt op foto's van toen minstens tien kilo zwaarder.
Ik geloof dus niet dat ze van nature zo skinny is.
wat een onzin post man.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:59 schreef P4nic het volgende:
[..]
+ het feit dat ze nogal aan de kleine kant is en kleinere mensen zijn meestal niet zo graatmager als sommige bepaalde grote vrouwen, toch minder kans toe om zo graatmager te komen.
Kversta eigenlijk niet waarom die eigenlijk zo mager willen zijn.... maarja dit punt versta ik bij vele vrouwen niet, beseffen die nu echt niet dat TE mager zijn nog lelijker is dan beetje van een buikje hebben ???
Kan toch ook niet prettig zijn voor haar vriendje tijdens de daad, voel je overal die beenderen steken...
ok.....quote:kleinere mensen zijn meestal niet zo graatmager als sommige bepaalde grote vrouwen, toch minder kans toe om zo graatmager te komen.
geen onzin,lulhoofd maar men moet niet veralgemenen wat ik zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:26 schreef heipaal het volgende:
[..]
wat een onzin post man.
[..]
ok.....![]()
een groter mens eet toch ook meer.....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:13 schreef P4nic het volgende:
bullshit
Mary-Kate mag af en toe wel wat meer van jouw nickname hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Topic titel mag wel worden : MS olsen heeft een probleem
Die kinderen op de achtergrond hebben het ook door.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:39 schreef socalledchaos het volgende:
wtf?quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:46 schreef merry77 het volgende:
En je gaat er echt niet dood aan. We gaan toch allemaal dood sooner or later.
Zij hoeft al geeneens haar buik in te houden!quote:Als ik mijn buik inhoud dan kan je bij mij precies alle ribben tellen en zien.
Ja iddquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Die kinderen op de achtergrond hebben het ook door.
nog zo'n lullige reactie, stop maar met reageren.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:04 schreef heipaal het volgende:
een groter mens eet toch ook meer.....![]()
Ben ik het helemaal mee eens, ze is niet van nature zo en ze ziet er buitengewoon slecht uit... mensen met anorexia hebben ook zo'n blik in hun ogen.. ze stralen niet, ze kijken dof uit, afwezig.. Ondanks haar make-up zie je dat haar blik ook zo is..quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies. Tot voor kort hadden ze veel mer babyvet. Die aanleg is dus bullshit.
....om over de foto die ik een aantal replies eerder plaatste maar te zwijgen. Die met die holle ogen.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:58 schreef socalledchaos het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, ze is niet van nature zo en ze ziet er buitengewoon slecht uit... mensen met anorexia hebben ook zo'n blik in hun ogen.. ze stralen niet, ze kijken dof uit, afwezig.. Ondanks haar make-up zie je dat haar blik ook zo is..
Nu je het zegt. Waar is de stralende smile opeens gebleven?quote:Op zondag 6 juni 2004 01:04 schreef -Lotte- het volgende:
De ogen spreken niet meer... geen geluk ...
Waar ging het over?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:40 schreef milagro het volgende:
Dadelijk bij RTL Boulevard.
Zag net een voorstukje.
nergens ..quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Dak kán gewoon niet waar zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:42 schreef Ericr het volgende:
Olsen Twins Write Diet Book
[..]
Pfff dan zijn ze echt wel slecht bezig, tvalt namelijk zo opquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:59 schreef ssebass het volgende:
Ik heb laatst op tv gehoord dat er werd gespeculeerd over een drugsprobleem.
Blijkbaar is dit dus het ideaal beeld.. alleen kan niet iedereen daaraan voldoen..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:57 schreef postinggirl het volgende:
Was me ook al opgevallen. Ik klikte achteloos een b&h-topic over hen aan, en schrok er best wel van.
Dit waren ze vroeger:
[afbeelding]
Mooie meiden, toch? En ZEKER niet te dik.
Dit is de linker nu:
[afbeelding]
Slank is blijkbaar nog niet slank genoeg.Heel erg vind ik zoiets. En dit is niet eens de ergste foto die ik heb gezien. Ik heb er ook gezien in zo'n blote paarse jurk waar al die ribbetjes doorheen komen (was hierboven ergens ook al iets van geplaatst, maar er waren nog ergere in dezelfde reeks, zoals deze --> http://members.shaw.ca/aots/00pics00/walkofame/005.jpg .)
Is dit nou de druk van de showbizz?
Dit is gewoon eng!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:03 schreef socalledchaos het volgende:
Dit is toch wel een behoorlijk verschil................ niet alleen MK
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk het, ja. Kwantumkorting?quote:
en wallenjob?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:16 schreef milagro het volgende:
nosejob?
kan je de resizende links niet even aanpassen naar links die 't normale formaat weergeven?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:38 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]×2
bij de onderste foto lijkt de hoogblonde zus wel een mini Marijke van Helwegen
bij mij werkt dat autoresizen dus niet altijd en nu is de layout dus raar, maar jij je zinquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kan je de resizende links niet even aanpassen naar links die 't normale formaat weergeven?
Dan doet de automatische resize de rest wel voor je... zoals je 't nu doet is gewoon zonde.
whoeiquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:07 schreef milagro het volgende:
[..]
bij mij werkt dat autoresizen dus niet altijd en nu is de layout dus raar, maar jij je zin
Welke borsten? Ik bedoel, ik vind kleine borsten helemaal niet onaantrekkelijk, maar als die ribben er doorheen komen vind ik het eng worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:45 schreef P4nic het volgende:
Eerste foto van Milagro, check effe tussen de borsten van MK, afgrijselijk !!!!!!
Doe niet zo achterlijk! Het zal echt hun persoonlijke wil niet zijn! Het zal waarschijnlijk de druk v/d beroemdheid zijn die er na jaren van hard werken eindelijk eens uitkomt!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:45 schreef P4nic het volgende:
Eerste foto van Milagro, check effe tussen de borsten van MK, afgrijselijk !!!!!! Echt een levend voorbeeld van vel over been. No more Olsen twins for me, ben er jaren fan van geweest maar nu zijn ze echt niet meer om aan te zien.
Eat some fucking food !!!
Gelijk heb je. Je moet wel heel diep in de put zitten wil je er zo uit gaan zien. Arm kind.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:14 schreef Diorchanel het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk! Het zal echt hun persoonlijke wil niet zijn! Het zal waarschijnlijk de druk v/d beroemdheid zijn die er na jaren van hard werken eindelijk eens uitkomt!
Ik vind het echt heel erg zielig voor ze!
Door hun drukke leven zouden ze juist minder tijd voor normaal eten hebben en juist fast food nemen (melanie C was ook zo dikquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:14 schreef Diorchanel het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk! Het zal echt hun persoonlijke wil niet zijn! Het zal waarschijnlijk de druk v/d beroemdheid zijn die er na jaren van hard werken eindelijk eens uitkomt!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:14 schreef Diorchanel het volgende:
[..]
Melanie C was ook niet zo dik omdat ze iets te vaak voor de snelle hap ging, die had een stevige depressie te pakken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Door hun drukke leven zouden ze juist minder tijd voor normaal eten hebben en juist fast food nemen (melanie C was ook zo dik) , maar volgens mij boycotten ze mc donalds ofzo
Ze at alles met dipsaus of zoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Melanie C was ook niet zo dik omdat ze iets te vaak voor de snelle hap ging, die had een stevige depressie te pakken.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze at alles met dipsaus of zo
ze werd depri omdat ze dik was
Drugs?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef milagro het volgende:
Ik vind dat ze vooral hele enge ogen hebben, rare kleine pupillen
Flitslicht. Denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef milagro het volgende:
Ik vind dat ze vooral hele enge ogen hebben, rare kleine pupillen
Ik vind het toch opvallend, die speldeprikjes, bij andere redcarpet sterren zie ik dat niet zoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Drugs?
Maar aan de andere kant, ze zijn wel fel belicht op die foto, daar krijg je ook kleine pupillen van.
Uhm...actrice?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:14 schreef -DailaLama- het volgende:
Wat doen ze nu eigenlijk voor werk?
ze hebben net toch een 'volwassen' film gemaakt?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:14 schreef -DailaLama- het volgende:
Nog steeds? Waar hebben ze dan nog in geacteerd na Full House?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhm...actrice?
ow, aha.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben net toch een 'volwassen' film gemaakt?
Pff.....Full House dus, Two of a Kind, ....in Paris, nog zo'n film waarin ze een omgewisselde tweeling (arm en rijk) spelen...Nog meer van die vriendelijk-ogende films met een goede boodschap op het einde..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nog steeds? Waar hebben ze dan nog in geacteerd na Full House?
Dit is dus van Ashley, maar je kunt wel raden in welke films Mary-Kate heeft gespeeldquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Van nieuw naar oud :
-----knip----
Ze hebben in tig films gespeeld in hun kinder/tienerjaren, die ze zelf geproduceerd hebben, maar die films zijn in Nederland niet bekend. Ze hebben ook hun eigen kledinglijn en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:14 schreef -DailaLama- het volgende:
He, is dat niet die vader van American Piequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:22 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
Die beentjes....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:44 schreef milagro het volgende:
Ze hebben wel hele grote voeten
Bij die eerste lijken ze net op rachel uit friendsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:58 schreef milagro het volgende:
[..]
en wallenjob?
jammergenoeg welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:30 schreef Vivi het volgende:
Ze waren zo mooi en nu zijn ze gewoon ENG!
niet echt neequote:Op zondag 13 juni 2004 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Topic is creepy aan het wordenZe hebben iets satanisch over zich ofzo
Bovenste foto nog niet zo, ( linker van de 2 ziet daar redelijk mooi uit) Maar andere foto's vind ik duister en leeg. Alsof er geen leven meer inzit. Best triest ook dat er niets aan gedaan wordt, zo oud zijn ze ook alweer niet om goed voor zichzelf te zorgen, enige dat ze weten van de wereld is geld hebben.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
niet echt nee
ik weet niet hoe lang ze is, maa rik schat 45 kilo hooguit bij een lengte van 1,65 mquote:Op zondag 13 juni 2004 14:03 schreef Little_Angel het volgende:
Hoe zwaar zou MK eik zijn?
20 kilo te lichtquote:Op zondag 13 juni 2004 14:18 schreef Dromenvanger het volgende:
20 kilo te licht dus. Het gevaar van 1 kilo per jaar gaat daar duidelijk niet op ( eerder de tegenovergestelde kant) Al je lichaamsfuncties gaan toch naar de klote op die manier?
hoe zwaar is het skelet dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Gisteren op tv was zo'n programma erop met "moeilijke" vragen. Een vraag was hoeveel de menselijke huid weegt. Eentje zei 15 kilo, antwoord lag in de buurt, geloof dat het 16 kilo was. Pak daarbij het gewicht van het skelet. Dan blijft er niet veel plaats meer over.
Weet ik nietquote:Op zondag 13 juni 2004 14:51 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
hoe zwaar is het skelet dan?
goed.. ik denkt dat MK ongeveer 45 kilo weegt - 16 kilo = 29 - ongeveer 10 kilo = 19quote:Op zondag 13 juni 2004 15:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ik nietIk denk 10-15 kilo? Over die huid van 16 kilo weet ik ook niet zeker, sommige programma's hoeven niet gelijk te hebben. Weet wel dat je lichaam vet nodig heeft om te verbranden, bij die twins is er geen vet, dus volgens mij raakt dat hele lichaam fucked up.
Yep, en je maag past zich aan. Dus na 1 droge boterham heeft ze genoeg gegetenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:09 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
goed.. ik denkt dat MK ongeveer 45 kilo weegt - 16 kilo = 29 - ongeveer 10 kilo = 19![]()
ehm... eng...... heeeeeeeeeeel eng
![]()
snap niet dat haar ouders er niks aan doenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep, en je maag past zich aan. Dus na 1 droge boterham heeft ze genoeg gegeten
Doe normaal joh! Jij bent helemaal niet te zwaar.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:44 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben zelf 1.73 en weeg 60-63 kilo... veel te zwaar als je het mij vraagt mja.
Nee, vanaf dat ze baby waren. Ze speelden samen die baby in Full House. Ze hebben dus nooit een normaal leven gehad.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:44 schreef STEREOTYPE het volgende:
Hoe lang staan ze nou al in de spotlights? Sins dat ze ongeveer 5 jaar oud waren toch?
Maar als je als ouder je tweeling vanaf babyleeftijd al laat acteren, ben je m.i. ook niet helemaal normaal.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:13 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
snap niet dat haar ouders er niks aan doenje ziet het toch meteen dat ze hulp nodig heeft.
Ik zou dat iig wel zien bij mijn dochter.
Ik zie alleen maar kinderenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Die kinderen op de achtergrond hebben het ook door.
Die zwemmen natuurlijk ook in het geld van hun kinderen.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar als je als ouder je tweeling vanaf babyleeftijd al laat acteren, ben je m.i. ook niet helemaal normaal.
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:20 schreef STEREOTYPE het volgende:
[..]
Heeft iemand een pic van de ouders??
nee, klopt.. ik vind dit gewoon eng.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar als je als ouder je tweeling vanaf babyleeftijd al laat acteren, ben je m.i. ook niet helemaal normaal.
Het is hun verband met de duivel. Laat ze ook maar lekker een oplossing vindenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:35 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Gaat allemaal om het geld denk ik.echt triest
Ziekquote:Op zondag 13 juni 2004 21:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Lizzie olsen is ds toch de mooiste
heb je een foto van haar? Ken dr nietquote:Op zondag 13 juni 2004 21:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ziek![]()
Wat is er mooi aan botten?
Over 4 jaar .....quote:Op zondag 13 juni 2004 22:11 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
heb je een foto van haar? Ken dr niet
Ik geef wel om zequote:Op zondag 13 juni 2004 22:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Over 4 jaar .....
[afbeelding]
En dan zeggen ze....Ooit was dit een beroemde meid...maar niemand gaf iets om haar....dus nu is ze kalk en bot.
Ik had ehm haar recente foto in gedachtenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Over 4 jaar .....
[afbeelding]
En dan zeggen ze....Ooit was dit een beroemde meid...maar niemand gaf iets om haar....dus nu is ze kalk en bot.
zie alleen een plaatje van fortunecityquote:Op zondag 13 juni 2004 22:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Als dit mijn kind zou zijn, dan zou ik haar alle hoeken van het huis laten zien.
Ze valt wel heeeeeeeeeel erg snel af, ze koopt een brilquote:Op zondag 13 juni 2004 22:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Als dit mijn kind zou zijn, dan zou ik haar alle hoeken van het huis laten zien.
Zo zie je maar, geld is betrekkelijkquote:Op zondag 13 juni 2004 23:49 schreef Aventura het volgende:
Zoveel geld op je bankrekening en er dan nog zo uitzien. Als je het op die manier bekijkt is het toch zo bizar. Hoe rijker, hoe dunner. Vetzucht is iets voor de (kans)armen tegenwoordig. Hoe ironisch, eigenlijk.
Ik begrijp die problemen, heb het van dichtbij gezien ook, meisjes die aan het infuus lagen. De schuld leg ik bij de ouders jah. Op de een of andere manier zijn de ouders het schuld....quote:Op maandag 14 juni 2004 00:22 schreef Diorchanel het volgende:
Ze zijn ziek mensen, wat kunnen jullie toch wreed en hard zijn... Snappen jullie het echt allemaal niet of zijn jullie allemaal zo dom?
Dat ze er niet voor kiezen? Dat je kinderen met annorexia wel door de kamer kan gooien maar dat dat niks helpt? Dat ze kapot gaan omdat ze al zo jong zo beroemd waren? Dat ze hulp nodig hebben en geen kritisch geklets van jullie?
:}quote:Op maandag 14 juni 2004 00:40 schreef xman het volgende:
Ik weet niet waar iedereen zich nou zo druk om maakt. Ze gaan een dieetboek uitgeven en ze moeten er wel dun uitzien om het te promoten. Bovendien is het in hun kringen zo dat er een bepaalde schoonheidsideaal is. Het is allemaal zakelijk.
Ik heb liever dit, dan dat ze zich allebei helemaal volvreten en dat ze op hun 20e allebei 80 kilo zijn.
Ah, jij bent echt ziek...quote:Op maandag 14 juni 2004 00:40 schreef xman het volgende:
Ik heb liever dit, dan dat ze zich allebei helemaal volvreten en dat ze op hun 20e allebei 80 kilo zijn.
Niet te serieus nemen die gasten...quote:Op maandag 14 juni 2004 00:49 schreef Diorchanel het volgende:
[..]
Ah, jij bent echt ziek...![]()
Als je 80 weegt kan je nog wel 'gezond' zijn, maar dat zijn zij niet hoor...
Hoezo zouden ze niet gezond zijn? Ze hebben genoeg geld om persoonlijke voedingsdeskundigen in dienst te hebben. En aangezien ze een dieetboek uitbrengen, zullen ze wel meer van voeding afweten dan jij! Als ze gewoon alle basisstoffen binnenkrijgen die ze nodig hebben dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:49 schreef Diorchanel het volgende:
[..]
Ah, jij bent echt ziek...![]()
Als je 80 weegt kan je nog wel 'gezond' zijn, maar dat zijn zij niet hoor...
:'(quote:Op maandag 14 juni 2004 01:12 schreef xman het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze niet gezond zijn? Ze hebben genoeg geld om persoonlijke voedingsdeskundigen in dienst te hebben. En aangezien ze een dieetboek uitbrengen, zullen ze wel meer van voeding afweten dan jij! Als ze gewoon alle basisstoffen binnenkrijgen die ze nodig hebben dan is er niets aan de hand.
Toen ik hun leeftijd had, was ik ook zo mager. Niks aan de hand.
quote:Op maandag 14 juni 2004 01:12 schreef xman het volgende:
En aangezien ze een dieetboek uitbrengen, zullen ze wel meer van voeding afweten dan jij!
Nee ik kies geen partij voor ze, maar heb zoiets van: waar bemoei je je mee? Je kent ze niet, je weet niet wat de situatie is, je leest wat en ziet wat foto's in een roddelblad en hebt meteen je mening klaar.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Ik probeerde iets positief bij te brengen, maar ik doe het niet
Jij beweert dus die lijken meer weten van voeding dan mij? Ga je gang, daag me uit, ik lul die skeletten onder de tafel, en jou ook. Als je partij kiest voor zulke zombies ben je zelf dood.....
Een kledinglijn kunnen ze weldegelijk mee helpen ontwikkelen. En sommige idols hebben inderdaad hun eigen nummers geschreven.(hoe triest dat ook kan klinken).quote:Op maandag 14 juni 2004 01:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Alles uit die kledinglijn van ze hebben ze zeker ook zelf ontworpen. En winnaars van programma's als iDols schrijven zeker zelf hun eigen nummers.
Yep, mijn mening over die germaamtes baseer ik op die gekken van de privequote:Op maandag 14 juni 2004 01:39 schreef xman het volgende:
[..]
Nee ik kies geen partij voor ze, maar heb zoiets van: waar bemoei je je mee? Je kent ze niet, je weet niet wat de situatie is, je leest wat en ziet wat foto's in een roddelblad en hebt meteen je mening klaar.
Als ze hier 'gelukkig' mee zijn, dan moeten ze dat zelf weten. Ik denk niet dat het ze wat kan schelen wat iemand uit Nederland denk,t die in een roddelblad heeft vernomen dat ze te mager zijn en hun beweegredenen en leefstijl niet kent.
Dus speculeer je maar helemaal kapot!
Ik vind persoonlijk iemand die de Privé/Storie/Weekend leest en omdat hij/zij geen leven heeft, maar over iemand anders leven gaat zeiken een zombie. Maar dat is maar mijn bescheiden mening.
Ter voorbeeld dus..... je kunt een aap neer zetten op uit te laten beden of een mens :quote:Op maandag 14 juni 2004 02:26 schreef static het volgende:
En ho maar weer, Dromenvanger.
Ja je hebt echt gelijk!! Ze zien er echt gezond en gelukkig uit!! Wat een onzin dat ze te mager zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:39 schreef xman het volgende:
[..]
Nee ik kies geen partij voor ze, maar heb zoiets van: waar bemoei je je mee? Je kent ze niet, je weet niet wat de situatie is, je leest wat en ziet wat foto's in een roddelblad en hebt meteen je mening klaar.
Als ze hier 'gelukkig' mee zijn, dan moeten ze dat zelf weten. Ik denk niet dat het ze wat kan schelen wat iemand uit Nederland denk,t die in een roddelblad heeft vernomen dat ze te mager zijn en hun beweegredenen en leefstijl niet kent.
Dus speculeer je maar helemaal kapot!
Ik vind persoonlijk iemand die de Privé/Storie/Weekend leest en omdat hij/zij geen leven heeft, maar over iemand anders leven gaat zeiken een zombie. Maar dat is maar mijn bescheiden mening.
Hoezo ligt de schuld bij de ouders???? Ouders zijn niet de oorzaak van eetstoornissen! Helemaal als je het al van dichtbij hebt gezien, hoe kun je dan zeggen 'op de een of andere manier zijn de ouders de schuld'. Dat is gewoon het probleem, iedereen denkt dat ie weet wat het allemaal inhoudt, omdat al die bladen ook vol onzin staan over eetstoornissen, dus iedereen roept vanalles. Misschien moet je eens wat meer erover lezen voordat je zulke uitspraken doet, want dit slaat helemaal nergens op! Wie ben jij trouwens om de schuld bij de ouders te leggen!quote:Op maandag 14 juni 2004 00:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik begrijp die problemen, heb het van dichtbij gezien ook, meisjes die aan het infuus lagen. De schuld leg ik bij de ouders jah. Op de een of andere manier zijn de ouders het schuld....
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:44 schreef P4nic het volgende:
Druk druk druk druk waar zitten jullie toch over te klagen.... die hebben helemaal niet zoveel druk als de gemiddelde acteur hoor !! En die is ook niet zo mager ! Het is gewoon hun eigen fout zoals vele jonge meisjes doen. Jaar terug had hantuchova ook zo'n probleem, nu is die ook terug op haar normale gewicht.
Hopelijk beseffen die twee het op tijd en daarna is er niets meer aan de hand. Kunnen we hen terug aanschouwen op hun mooist.
Als je daarmee rondloopt moet je wel je pedopas in de aanslag houdenquote:
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet snap?quote:Op maandag 14 juni 2004 02:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ter voorbeeld dus..... je kunt een aap neer zetten op uit te laten beden of een mens :
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:14 schreef twentemeisje het volgende:
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet snap?
Misschien zijn ze idd door hun ouders gepusht, wat ik bedoelde in mijn reactie op Dromenvanger, is dat ouders in het algemeen niet de oorzaak zijn van anorexia. Dit is een opvatting uit de oudheid, in de jaren zeventig en daarvoor (ook nog wel vaak daarna) kregen ouders altijd de schuld, vooral de moeder. Er werd mensen een schuldgevoel aangepraat. Terwijl het helemaal niet waar is. Er zijn wel meer kindsterretjes, die krijgen toch ook niet allemaal anorexia? Nog zoiets, ze zeggen vaak dat bijvoorbeeld een scheiding de oorzaak is: waarom krijgt dan niet iedereen met gescheiden ouders een eetstoornis? Omdat het niet de oorzaak is, maar misschien een aanleiding. Er is dus meer aan de hand, en die scheiding speelt dan misschien mee, maar dat is dan zeker niet de oorzaak, en men moet de ouders dan niet de schuld geven. Ik vind zulke uitspraken altijd erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:29 schreef ChildOfBodom het volgende:
Tja, ik kan me niet voorstellen dat twee 10 jarige meisjes met het idee kwamen om een bedrijf op te starten dat miljoenen/miljarden aan omzet ging maken![]()
Zijn het de ouders ? tja, dat weet ik niet. Het heeft in ieder geval wel te maken met de druk van het leven wat ze leid, dat kan haast niet anders
Het is niet de schuld van de ouders. Dat klopt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:40 schreef socalledchaos het volgende:
[..]
Hoezo ligt de schuld bij de ouders???? Ouders zijn niet de oorzaak van eetstoornissen! Helemaal als je het al van dichtbij hebt gezien, hoe kun je dan zeggen 'op de een of andere manier zijn de ouders de schuld'. Dat is gewoon het probleem, iedereen denkt dat ie weet wat het allemaal inhoudt, omdat al die bladen ook vol onzin staan over eetstoornissen, dus iedereen roept vanalles. Misschien moet je eens wat meer erover lezen voordat je zulke uitspraken doet, want dit slaat helemaal nergens op! Wie ben jij trouwens om de schuld bij de ouders te leggen!
Dan is er nog wel meer aan de hand, want niet ieder kind dat wordt geslagen ontwikkelt een eetstoornis. Het ligt dieper. Ik vind uiteraard ook dat die ouders moeten ingrijpen, maar ze kunnen iemand niet dwingen om te eten, dan bereik je vaak het tegenovergestelde effect.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:38 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van de ouders. Dat klopt.
Maar ze zouden wel moeten ingrijpen. Zou jij je kind er zo uit laten zien?ik iig niet!
Elk normaal mens heeft toch gelijk door dat er dan iets aan de hand is? Of ben ik gewoon niet goed bij m'n hoofd?
Een eetstoornis heeft vaak meerdere oorzaken en geloof me, ouders kunnen er één van zijn.
Om maar even een voorbeeld te noemen: iemand wordt geslagen thuis en er wordt tegen diegene gezegd dat hij/zij niks waard is en dik is. Dan KAN diegene dit ook nog eens gaan geloven en bijv. niet meer eten.. wat je dus later een eetstoornis kunt gaan noemen.
Dat was dus alleen maar een voorbeeld. Maar ik geloof best dat dit wel eens voorkomt.
En dan is het wel de schuld van de ouders.
Dat zeg ik dus juist, ouders staan machteloos en kunnen het kind niet dwingen. Ik heb inderdaad ook dezelfde docu gezien, en je zag die ouders telkens huilend voor de camera staan. Trouwens Mary-KAte is 18, endan kun je alleen met een rechterlijk bevel worden opgenomen, wat trouwens ook niet fijn is, dwang is nooit goed in het geval van een eetstoornis, daarmee verergert het alleen maar.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:51 schreef polly_rulez het volgende:
wat suggereren jullie nu eigenlijk dat die ouders moeten doen? kind volstoppen met eten en vervolgens 24 uur ernaast gaan zitten om te kijken of ze niet naar de wc gaan en het uitkotsen?
Die ouders zullen ook wel radeloos zijn en echt wel veel geprobeerd hebben om hun kind(eren) te laten eten!
ik zag laatst een documentaire over een meisje met anorexia. Daar zag je ook heel duidelijk de machteloosheid van die ouders. Ze probeerden van alles om haar meer te laten eten. Zonder het tegen haar te zeggen, deden ze overal room in en allerlei dikmakend spul. Het meisje zelf had ook allerlei truukjes waardoor ze niet hoefde te eten of deed alsof ze al eten had gehad. Ze keerde bijvoorbeeld het broodrooster om boven haar bord om de kruimels op te vangen. Dan kon ze daarna zeggen dat ze al gegeten had.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het nogal dom en ondoordacht is van sommigen, om meteen met de vinger naar de ouders te wijzen. Een eetstoornis is iets psychisch en de eerste stap van genezing is dat degene het zelf onderkent en inziet dat het niet normaal is. Zolang ze dat niet doen, staan zelfs de ouders machteloos!
Denial, noemen ze datquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:55 schreef SEMTEX het volgende:
Goh.
In de Beau Monde zei ze nog dat alle Hollywoodsterren geassocieerd werden met een eetstoornis
quote:'Mary-Kate Olsen onder behandeling wegens anorexia'
Uitgegeven: 23 juni 2004 08:44
AMSTERDAM - Mary-Kate Olsen, de bruinharige helft van de televisietweeling, is in een behandelcentrum opgenomen om professionele hulp te krijgen voor een eetstoornis, hebben de tijdschriften Us Weekly en People gemeld.
Mary-Kate en haar zusje Ashley zijn 13 juni 18 geworden. Zij hebben pas eindexamen gedaan en willen dit najaar gaan studeren in New York. Ze acteren samen sinds ze negen maanden waren. Ze zijn het bekendst van de tv-comedy Full House. Verder hebben zij hun naam verbonden aan verschillende producten, uiteenlopend van kleding tot schoonheidsartikelen en woningdecoratie. Hun speelfilmdebuut, New York Minute, flopte in mei.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:03 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Even afgezien van hun eetprobleem, ik verbaas me erover dat zij zulke schattige meisjes zijn geworden, het waren echt monsterlijk lelijke kinderen vroeger.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:11 schreef Zapper het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:11 schreef Zapper het volgende:
![]()
![]()
![]()
schattepoeperiglieflijk toch of niet?quote:
Lekker geslapen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:15 schreef shredder het volgende:
damn het staat op nu.nl
hoe lang staat het bericht op nu.nl?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:21 schreef Copycat het volgende:
Lekker geslapen?
Sinds woensdag. Zie de post van Ole hierboven.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:29 schreef shredder het volgende:
[..]
hoe lang staat het bericht op nu.nl?
Plastic surgery does the trickquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:03 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Even afgezien van hun eetprobleem, ik verbaas me erover dat zij zulke schattige meisjes zijn geworden, het waren echt monsterlijk lelijke kinderen vroeger.
Denk je?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:47 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Plastic surgery does the trick.
Mag dat op zo'n jonge leeftijd indien het geen verminking o.i.d. betreft?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:47 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Plastic surgery does the trick.
quote:Ashley Olsen has cancelled plans for a promotional tour of Australia and New Zealand to stay with her sister Mary-Kate, who is currently being treated for "a health-related issue".
Robert Thorne, chief executive of the Olsen twins' Dualstar Entertainment Group, made the announcement yesterday, explaining: "Ashley Olsen has decided to be with her family at this time."
Ashley had been scheduled to attend the premiere of her new movie, New York Minute, in Melbourne next week, but that and other appearances will have to wait. "While it is unfortunate that plans have been cancelled, Mary-Kate and Ashley appreciate everyone's support and understanding at this time," Thorne's statement continued. "They look forward to coming to Australia and New Zealand in the very near future."
ze is opgenomen in een kliniek, zoals je kunt lezen, maar volgens jou stelt ze zich aan dus, en is ze gewoon lekker slankquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:18 schreef -tammie- het volgende:
apart..voor dit gerucht hoorde je niemand over het figuur van die meiden en nu is het ineens 'ieeew getver moet je die ribbetjes zien!
men hoort weer es wat en gaat meteen mee lopen lullen met de media...alles wordt zo opgeblazen; ik vind de reakties zwaar overdreven. Zeker aangezien we helemaal niks weten over haar eetgedrag...alles is zo'n beetje gebaseerd op wat foto'tjes en de zin 'ja ik heb een eetstoornis'. (waar verschillende gradaties in zijn!)
ik zei dat de media en iedereen eromheen de situatie opblazen en zo het probleem misschien wel groter doen ljiken dan het werkelijk is. (ik heb niet gezegd dat het onzin is...dat maak jij er dan weer van)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is opgenomen in een kliniek, zoals je kunt lezen, maar volgens jou stelt ze zich aan dus, en is ze gewoon lekker slank
Mary-Kate laat zich dus zeker ook meeslepen door de berichtgeving, ze heeft zich een stoornis aan laten praten, aangezien ze toevallig ook nog eens erg slank is, is dat dus logisch
Als je die foto's bekijkt zie je dat ze wel degelijk ziek is. Zo'n gewicht is niet gezond, sterker nog je kunt er aan overlijden.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:49 schreef -tammie- het volgende:
[..]
ik zei dat de media en iedereen eromheen de situatie opblazen en zo het probleem misschien wel groter doen ljiken dan het werkelijk is. (ik heb niet gezegd dat het onzin is...dat maak jij er dan weer van)
Tegenwoordig wordt iedereen overal en nergens voor opgenomen. Bijna alle sterren in amerika hebben wel een persoonlijke psychiater....ik geloof dat de osbournes zelfs al een afkickkliniek naast hun huis hebben laten bouwen. Dat dat meisje is opgenomen in een kliniek impliceert niet meteen dat ze doodziek is.
Precies.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:01 schreef Toeps het volgende:
Als je die foto's bekijkt zie je dat ze wel degelijk ziek is. Zo'n gewicht is niet gezond, sterker nog je kunt er aan overlijden.
Kijk dan naar de foto's, mutsje.. die 'lege' spijkerbroekquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:49 schreef -tammie- het volgende:
[..]
ik zei dat de media en iedereen eromheen de situatie opblazen en zo het probleem misschien wel groter doen ljiken dan het werkelijk is. (ik heb niet gezegd dat het onzin is...dat maak jij er dan weer van)
Tegenwoordig wordt iedereen overal en nergens voor opgenomen. Bijna alle sterren in amerika hebben wel een persoonlijke psychiater....ik geloof dat de osbournes zelfs al een afkickkliniek naast hun huis hebben laten bouwen. Dat dat meisje is opgenomen in een kliniek impliceert niet meteen dat ze doodziek is.
Niet alleen je hart.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:07 schreef milagro het volgende:
Als je moedwillig zo dun wilt zijn, heb je anorexia en ben je doodziek, immers meer afvallen belast je hart en dan is het einde oefening.
Idd.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Niet alleen je hart.
Je weerstand neemt ontzettend af, dus je kunt letterlijk doodgaan als je een longontsteking oploopt.
Je darmen en maag gaan kapot, dus als je wel weer gaat eten neem je niet meer alle voedingsstoffen op.
Je botten ontkalken, dus je kunt in een rolstoel belanden.
Je ogen gaan ervan achteruit.
...sprak de alwetende (yeah right)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk dan naar de foto's, mutsje.. die 'lege' spijkerbroek
Als je moedwillig zo dun wilt zijn, heb je anorexia en ben je doodziek, immers meer afvallen belast je hart en dan is het einde oefening.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:31 schreef JohnDDD het volgende:
moet je je voorstellen dat ze naakt op hun knietjes zitten met hun mond open om je hele lading te ontvangen
met hun glinsterende oogjes kijken ze je aan en zeggen ze "YEAH CUM IN MY MOUTH"
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:55 schreef -tammie- het volgende:
[..]
...sprak de alwetende (yeah right)
als jij alleen al denkt aan de hand van een aantal fotootjs kunt constateren dat dat kind doodziek is, vraag ik me af waarom we nog dokters en psychiaters hebben.
tja, als je al bij iemand een klein beetje z'n ribben kunt zien, dan meteen 'ANOREXIA' gaat lopen gillen, vind ik dat zwaar overdreven. Volgens BMI-tests ben ik ook 20 kilo te licht. Ben ik nu ook doodziek?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als jij mensen uit Afrika op teevee ziet denk je ook dat ze gezond zijn?
"Welnee, wat een onzin, die mensen hebben onze hulp niet nodig! Ze doen gewoon aan een streng dieet, niks mis mee!"
Ja, zo'n idee had ik al, gezien je felle posts.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:11 schreef -tammie- het volgende:
[..]
tja, als je al bij iemand een klein beetje z'n ribben kunt zien, dan meteen 'ANOREXIA' gaat lopen gillen, vind ik dat zwaar overdreven. Volgens BMI-tests ben ik ook 20 kilo te licht. Ben ik nu ook doodziek?![]()
![]()
Twintig kilo te licht? Dat is wel héél erg veel! Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:11 schreef -tammie- het volgende:
tja, als je al bij iemand een klein beetje z'n ribben kunt zien, dan meteen 'ANOREXIA' gaat lopen gillen, vind ik dat zwaar overdreven. Volgens BMI-tests ben ik ook 20 kilo te licht. Ben ik nu ook doodziek?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:18 schreef JohnDDD het volgende:
*off-topic
OMG Toeps jij moet echt wel de knapste veganist op deze planeet zijn.
Groetjes, een mede-veganist.
jij eet niet, hè .quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:55 schreef -tammie- het volgende:
[..]
...sprak de alwetende (yeah right)
als jij alleen al denkt aan de hand van een aantal fotootjs kunt constateren dat dat kind doodziek is, vraag ik me af waarom we nog dokters en psychiaters hebben.
Klopt. Ashley is ook wel dun, maar 'normaal' dun. Die ziet er uit alsof ze gewoon erg gezond eet en niet snoept. Of dat waar is kan ik van hier uit niet zeggen, misschien eet ze wel chips en ijs en kotst ze daarna alles weer uit, maar ze ziet er in ieder geval gezonder uit dan Mary Kate.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar mensen wel effe duidelijk he
MK heeft een probleem niet A
uuuuuuuuuuuuuuuuh..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:11 schreef -tammie- het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is dat niet waar hoor. Kan me niet voorstellen dat er mensen zouden zijn die dat willen kopen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:52 schreef milagro het volgende:
(om maar over hun dieetboek plannen te zwijgen).
nu niet meer , neequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet waar hoor. Kan me niet voorstellen dat er mensen zouden zijn die dat willen kopen.
Sterker nog... Zie ik daar wat vet op haar schouder? Mag nog wel een kilootje af!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:58 schreef milagro het volgende:
[..]
nu niet meer , nee
alhoewel.... ze is toch gewoon "lekker slank"?
wie wil dat nu niet , zo'n lijfje
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:06 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Nogmaals, Tammie. Kijk naar die armen, kijk naar die borstkas, kijk naar die taille.
Dit meisje heeft klinisch ernstig ondergewicht, en ja, dat kan ik van hier zien.
Before they were famous.. Toen waren ze een half jaarquote:
dat kinnetje, zo spitsquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
En toch vind ik 't verschil duidelijk te zien aan verschillende foto's.
Check maar weer 's hier:
[afbeelding]
En recent:
[afbeelding]
Ik vind Asley er anders ook akelig magertjes uit zien.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar mensen wel effe duidelijk he
MK heeft een probleem niet A
Nou, die heeft nog een kont, nog figuur.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:06 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ik vind Asley er anders ook akelig magertjes uit zien..
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:06 schreef Kylee het volgende:
Ik vind Asley er anders ook akelig magertjes uit zien..
Ze is voor een eetstoornis opgenomen, dus je kunt van alles beweren, maar niet dat ze geen eetstoornis heeft.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:32 schreef -tammie- het volgende:
Als je naar Ashly kijkt (vooral haar bortkas) zie je dat die nou ook niet echt bepaald dik is terwijl die geen eetstoornis heeft. Het lijkt mij dat die 2 meiden van zichzelf sowieso al een slanke bouw hebben. Als je ze zo naast elkaar ziet scheelt het niet veel en dan snap ik niet dat er een hele ophef gemaakt word om de ene.
Dat je dat niet snapt zegt erg veel over jou.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:32 schreef -tammie- het volgende:
Als je naar Ashly kijkt (vooral haar bortkas) zie je dat die nou ook niet echt bepaald dik is terwijl die geen eetstoornis heeft. Het lijkt mij dat die 2 meiden van zichzelf sowieso al een slanke bouw hebben. Als je ze zo naast elkaar ziet scheelt het niet veel en dan snap ik niet dat er een hele ophef gemaakt word om de ene.
oh hmm leg es uit als je het allemaal zo goed weetquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat je dat niet snapt zegt erg veel over jou.
Je ziet gewoon dat Ashley er gezond uit ziet, wat mij betreft is ze ook wel heel dun, maar niet op zo'n ongezonde manier als Mary-Kate. En ophef???? Anorexia is een ernstige ziekte hoor! Dat moet niet onder stoelen of banken worden geschoven! Ze geeft het nu ook toe, nu ze is opgenomen, dus het is geen roddel ofzo. Trouwens, kijk maar eens naar haar ogen, ze heeft van die holle ogen, dat krijg je met ondergewicht.. ze straalt niets meer uit, Ashley wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:32 schreef -tammie- het volgende:
nahja dit is dus precies wat ik bedoel met ophef....de een ziet er gezond uit en de ander ziet er doodziek uit; beetje errug overdreven. Precies hetzelfde met die holle ogen; kom op zeg! volgens mij gaan jullie dingen zien ofzo; ze hebben bijna dezelfde ogen!! (bovendien komt dat ook door de make-up, maar dat terzijde)quote:Op zondag 27 juni 2004 12:41 schreef socalledchaos het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat Ashley er gezond uit ziet, wat mij betreft is ze ook wel heel dun, maar niet op zo'n ongezonde manier als Mary-Kate. En ophef???? Anorexia is een ernstige ziekte hoor! Dat moet niet onder stoelen of banken worden geschoven! Ze geeft het nu ook toe, nu ze is opgenomen, dus het is geen roddel ofzo. Trouwens, kijk maar eens naar haar ogen, ze heeft van die holle ogen, dat krijg je met ondergewicht.. ze straalt niets meer uit, Ashley wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |