Ze is gewoon eng magerquote:Op zondag 27 juni 2004 15:14 schreef -tammie- het volgende:
nahja dit is dus precies wat ik bedoel met ophef....de een ziet er gezond uit en de ander ziet er doodziek uit; beetje errug overdreven. Precies hetzelfde met die holle ogen; kom op zeg! volgens mij gaan jullie dingen zien ofzo; ze hebben bijna dezelfde ogen!! (bovendien komt dat ook door de make-up, maar dat terzijde)
Ze zijn 1 miljard USD waard dus een drugsprobleem zal ze niet hebben, aangezien ze er altijd aan kan komen, je hebt pas een drugsprobleem als je er geen geld voor hebtquote:Op zondag 27 juni 2004 15:20 schreef Ole het volgende:
Ik las trouwens in de Weekend van deze week, dat er gevreesd wordt dat Ashley een drugsprobleem heeft..
De Weekend is natuurlijk niet een van de meest betrouwbare bronnen. Maar het zou me niet verbazen. Zo jong, zo beroemd, zo veel geld... Daar kunnen mensen rare dingen van gaan doen.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:20 schreef Ole het volgende:
Ik las trouwens in de Weekend van deze week, dat er gevreesd wordt dat Ashley een drugsprobleem heeft..
Gaat lekker met die twee!
Volgens mij heb je ook een probleem als het ten koste van je gezondheid of je werk gaat hoor!quote:Op zondag 27 juni 2004 15:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zijn 1 miljard USD waard dus een drugsprobleem zal ze niet hebben, aangezien ze er altijd aan kan komen, je hebt pas een drugsprobleem als je er geen geld voor hebt
Als dat geen een-eiïge tweeling is...quote:Op zondag 27 juni 2004 15:26 schreef SunChaser het volgende:
het verschil tussen Mary-Kate en Ashley komt overigens ook door het feit dat ze GEEN 1-eiige tweeling zijn.
Dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als dat geen een-eiïge tweeling is...
Breekt mijn spreekwoordelijke klomp.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan?
kun je hier zien:quote:Op zondag 27 juni 2004 15:47 schreef twiFight het volgende:
is er geen betere foto voorhanden?
zucht...wat lul je nou over dat ik niet wil geloven dat ze anorexia heeft. Als ze zelf zegt een eetprobleem te hebben , zal dat heus wel waar zijn. (Maarja dit krijgen we dan weer te horen via de media, dus misschien is het niet eens waar) Dit is dus helemaal beside the point; Waar het mij omgaat is dat iedereen maar meteen doet alsof ze het allemaal weten, terwijl we hier alleen maar naar plaatjes zitten te kijken en een ''bekentenis'' uit de bladen hebben. We weten helemaal niks over de ernst van haar eetgedrag, wat nogal uiteenlopend kan zijn; misschien laat ze d''r bordje gewoon liever staan of kotst ze na elke hap het hele zooitje er wel weer uit. Het enige wat ik hier op z''n plaats vind is een iets meer sceptischere houding van sommige mensen. (het gaat hier bovendien om beweringen uit de media die er alles aan doet om een spannend verhaal te maken)quote:Op zondag 27 juni 2004 15:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
De Weekend is natuurlijk niet een van de meest betrouwbare bronnen. Maar het zou me niet verbazen. Zo jong, zo beroemd, zo veel geld... Daar kunnen mensen rare dingen van gaan doen.
@Tammie: Je ziet toch zeker wel het verschil tussen Mary Kate en Ashley?! Waar Ashley bolle wangen heeft, ziet Mary Kate er ingevallen uit. Ook als je de schouders van die twee vergelijkt zie je dat Ashley slank is, maar Mary Kate eng mager.
Waarom wil jij niet geloven dat Mary Kate Anorexia heeft? Moet ze eerst doodgaan voordat jij de ernst van de situatie inziet? Of is het dan ook gewoon botte pech, en kan iedereen een hartstilstand krijgen?
kan ook niet ; het zijn 2 verschillende eitjes en 2 verschillende zaadjesquote:Op zondag 27 juni 2004 15:41 schreef SunChaser het volgende:
Wist niet eens dat dat ook kon
Jij reageerde in het voorgaande topic ook op iets wat ik zei. Het is bevestigd door de woordvoerder van de twee meisjes, die man zal heus geen roddels in de wereld brengen. Het is belangrijk om je bronnen te checken, een woordvoerder lijkt me behoorlijk betrouwbaar. We weten idd niets over de ernst van haar eetgedrag, maar aan haar uiterlijk te zien, zal dat wel behoorlijk ernstig zijn.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:23 schreef -tammie- het volgende:
[..]
zucht...wat lul je nou over dat ik niet wil geloven dat ze anorexia heeft. Als ze zelf zegt een eetprobleem te hebben , zal dat heus wel waar zijn. (Maarja dit krijgen we dan weer te horen via de media, dus misschien is het niet eens waar) Dit is dus helemaal beside the point; Waar het mij omgaat is dat iedereen maar meteen doet alsof ze het allemaal weten, terwijl we hier alleen maar naar plaatjes zitten te kijken en een ''bekentenis'' uit de bladen hebben. We weten helemaal niks over de ernst van haar eetgedrag, wat nogal uiteenlopend kan zijn; misschien laat ze d''r bordje gewoon liever staan of kotst ze na elke hap het hele zooitje er wel weer uit. Het enige wat ik hier op z''n plaats vind is een iets meer sceptischere houding van sommige mensen. (het gaat hier bovendien om beweringen uit de media die er alles aan doet om een spannend verhaal te maken)
Wat betreft de vergelijkingen van de 2 vind ik de reacties nogal ver gaan. Volgens mij als de media ineens zou beweren dat A ook anorexia zo hebben, zouden sommigen hier dat ook geloven. Ik denk dat men eerder een bevestiging van de beweringen van de media aan het zoeken is in deze foto''s, ipv eens objectief naar de (kleine) verschillen tussen de 2 kijkt.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Is het minder erg om je bordje te laten staan? Ik begrijp niet wat je nou wil zeggen. Maar als je zo dun bent kun je er van uit gaan dat het erg is. Of ze nou eet en kotst, of gewoon veel te weinig eet.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:23 schreef -tammie- het volgende:
We weten helemaal niks over de ernst van haar eetgedrag, wat nogal uiteenlopend kan zijn; misschien laat ze d''r bordje gewoon liever staan of kotst ze na elke hap het hele zooitje er wel weer uit.
De verschillen zijn niet klein. De foto's laten eenduidelijk verschil zien tussen een dunne, maar niet extreem magere Ashley, en een anorectische Mary Kate. Ik kijk objectief naar de foto's, en ik schrik ervan hoe Mary Kate er uit ziet.quote:Wat betreft de vergelijkingen van de 2 vind ik de reacties nogal ver gaan. Volgens mij als de media ineens zou beweren dat A ook anorexia zo hebben, zouden sommigen hier dat ook geloven. Ik denk dat men eerder een bevestiging van de beweringen van de media aan het zoeken is in deze foto''s, ipv eens objectief naar de (kleine) verschillen tussen de 2 kijkt.
verdedigen is een groot woord... ik vind alleen dat er vaak te overdreven geoordeelt wordt; de een wordt graatmager genoemd terwijl de ander zogenaamd wel een normaal figuur heeft. Ik vind deze bewoordingen nogal ver uit elkaar lopen als jehet vergelijkt met de uiterlijke verschillen. (tuurlijk zie ik ook wel dat de een wat dunner is dan de ander en ook de beurse plekken waren me al opgevallen...maar er wordt gesproken over een wereld van verschil en dat vind ik een beetje drama-makerij) Het is echt sneu als ze werkelijk deze ziekte heeft..(.toch blijf ik een beetje sceptisch; ach ja, je kent de media heh.)quote:Op zondag 27 juni 2004 18:46 schreef socalledchaos het volgende:
Ik heb ook het idee dat je (Tammie) haar verdedigt... wat echt erg zou zijn, niet dat ze er iets aan kan doen, je kiest niet voor anorexia, maar ga vooral niet doen alsof er niets aan de hand is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |