quote:Op zondag 9 mei 2004 15:09 schreef Djaser het volgende:
Release datum is dus nu verschoven naar volgend jaar
Ik dacht dat het net bekend geworden was dat hij deze zomer uit zou komenquote:Op zondag 9 mei 2004 15:09 schreef Djaser het volgende:
Release datum is dus nu verschoven naar volgend jaar
juist...quote:Op zondag 9 mei 2004 15:27 schreef babba het volgende:
[..]
Ik dacht dat het net bekend geworden was dat hij deze zomer uit zou komen
Wat een originele vraagquote:Op zondag 9 mei 2004 15:29 schreef Mtijn het volgende:
*terugvindpost* ik wil ook weten wanneer hl2 uitkomt
Volgens mij weten ze bij valve echt wel hoe ze een shooter met goede gameplay maken en naast de 'geweldige graphics' is dit ook een heel belangrijk punt aan half-life 2, dan zou het toch wel goed moeten zitten?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat een originele vraag
Volgens mij verwacht iedereen te veel van half life. En wordt de game wel mooi enzo. Maar de gameplay enzo wordt totaal niets. Dit zou natuurlijk een behoorlijke tegenslag betekenen, voor mensen die er al een jaar (meer) op zitten te wachten..
Hij gaat iig tegenvallen, deel I word nooit meer overtroffenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze bij valve echt wel hoe ze een shooter met goede gameplay maken en naast de 'geweldige graphics' is dit ook een heel belangrijk punt aan half-life 2, dan zou het toch wel goed moeten zitten?
ik den kniet dat het een topper gaat wordenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:45 schreef Leipo666 het volgende:
HL2 is voor mij het moment dat ik een nieuwe PC aan ga schaffen (nu een TB1200, GF2ti) en ik heb er het volste vertrouwen in dat dit spel echt een topper gaat worden
ach ja dan heb ik in ieder geval een neiuwe PCquote:Op maandag 10 mei 2004 21:16 schreef meninwhite het volgende:
[..]
ik den kniet dat het een topper gaat worden![]()
Hee zie ik daar een soort buggyquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:40 schreef febster het volgende:
Nieuwe screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deze zomer, volgens IGNquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:45 schreef 7up het volgende:
komt het ooit nog ut dan? :S
ik vind 'm tof!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef Woffel het volgende:
Ik zal wel weer spuit elf zijn
http://212.61.68.76/rebels/hl2/
Tja...lijkt me sterk (marketingtechnisch gezien) maar het zou wel kunnen. Twee benchmarkprogs, één voor nVidia en 1 voor Ati. Als nou de nieuwe 3dmark ook nog eens komt is het helemaal feestquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:33 schreef Deviant1 het volgende:
Waarschijnlijk komt hij tegelijk met doom3 in de zomer uit.
De systeemeisen die Valve aanraden: p4 2 Ghz of hoger, GF4 / Radeon 9600 of hoger, 512 MB geheugenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
is er al een indruk over systeem eisen?
Dat is geen CS2 maar CS on Source zoals Gabe dat zei en ja die beelden zagen er zeer mooi uit. Waarschijnlijk komt er ook een CS2 versie in de toekomstquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Er waren ook al beelden van Counterstrike 2, zwaar goed
Die beelden komen voor in de laatste 5 minuten van dat 600+ Mb filmpje.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:22 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik hoorde dat er beelden waren van de_AZTEC .. kan iemand mij een linkje geven van de demofilmpje?
Ja, met baggerinstellingen en een hoop wachten, das altijd zo bij "minimumeisen". Ik ga moeten wachten tot ik mn nieuwe comp heb denk ik...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
De systeemeisen die Valve aanraden: p4 2 Ghz of hoger, GF4 / Radeon 9600 of hoger, 512 MB geheugen
Maar de minimale pc eisen volgens Valve zijn: p3 700Mhz, DX6/7 kaartje en 256mb geheugen. Jaja op een p3 700Mhz proccesor schijnt het ook nog te werken.![]()
Blind?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:43 schreef 7up het volgende:
wat zijn de minimun systeemeisen dan?
Populaire map van CS. de_aztec dan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:29 schreef Najra het volgende:
Wat is de _AZTEC? Ongeveer hetzelfde als de _MAYA
bronquote:It was no secret that the culprits involved in the Half-Life 2 source code theft had been caught. Today however, Valve's Doug Lombardi has sent out a press release regarding the matter. It has now been confirmed that there have been arrests made in several countries and the press release also extends a thank you to the Half-Life 2 community on behalf of Gabe Newell.
ARRESTS MADE IN RELATION TO HALF-LIFE 2 THEFT
Online Community Tracks Down Hackers
June, 10 2004 - Arrests have been made in several countries related to the break-in to Valve's network, theft of the Half-Life 2 source code, and release of the source code on the Internet.
"Within a few days of the announcement of the break-in, the online gaming community had tracked down those involved," said Gabe Newell, Valve's CEO. "It was extraordinary to watch how quickly and how cleverly gamers were able to unravel what are traditionally unsolvable problems for law enforcement related to this kind of cyber-crime."
Thousands of tips were received related to the criminal activities, with a core group of people who were able to analyze and backtrack from these clues. Subsequent to these individuals being identified, Valve has been working with various national authorities to prepare cases against those involved, leading to these arrests.
"It was very uplifting to see how the community rallied and tracked these people down. Everyone here at Valve is once again reminded of how much we owe to the gaming community," added Mr. Newell.
En als dank gaan ze HL2 voor 25 eutjes verkopen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:25 schreef Trigger_Hippie het volgende:
"It was very uplifting to see how the community rallied and tracked these people down. Everyone here at Valve is once again reminded of how much we owe to the gaming community," added Mr. Newell.
Levert dit geen problemen op via de MP?quote:Wat betreft nieuws over internationale versies, kon Newell melden dat er een speciale Duitse versie van het spel zal verschijnen, met minder geweld, en dat lokale versies beschikbaar zullen zijn in het Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans, Russisch, Koreaans, Chinees, Japans en Thais.
Nee hoor.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:42 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Levert dit geen problemen op via de MP?
Alleen tekst en geluid was anders toch en grafisch hetzelfde? Zo ik het opmaak gaat het grafisch er verschillend er uit zien.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee hoor.
Van HL 1 en ook bijvoorbeeld UT zijn diverse versies te krijgen, en dat levert in MP geen probleem. (wel eens in het frans UT gespeeld? Dat klinkt echt grappig)
niet zo bijdehandquote:Op maandag 28 juni 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
tvp
Zou het soepel draaien op P4 3,0 Ghz met 786 DDR ram en een Radeon 9800 Pro?
goeie vraagquote:Op maandag 28 juni 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
tvp
Het draait er sowieso op, maar kan ik hem op dezelfde settings van alle filmpjes draaien?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
niet zo bijdehand![]()
Ik hoop het wel anders draait het misschien niet goed op mijn P4 3 Ghz met 1024 GB en Radeon 9800 XT.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:29 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik hoop het wel anders draait het misschien niet goed op mijn P4 3 Ghz met 1024 GB en Radeon 9800 XT.
Dat kan met 95% van alle games hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef Blinker het volgende:
Ik hoop dat ze de tradities voorzetten zoals met Half life 1.
Die kon je bijna op elke pc wel spelen
Wat ik ervan weet is dat alleen voor Duitsland een grafische aanpassing gemaakt wordt. Groen bloed ipv rood.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:12 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Alleen tekst en geluid was anders toch en grafisch hetzelfde? Zo ik het opmaak gaat het grafisch er verschillend er uit zien.
Als je iemand helemaal kapotschiet wil je toch niet dat er groene pus uitdruipt? Bloed, bloed aan de muren!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet is dat alleen voor Duitsland een grafische aanpassing gemaakt wordt. Groen bloed ipv rood.
Maar dat was ook al het geval met HL1, dus ik denk niet dat het heel erg veel problemen zal geven.
Dat willen we allemaalquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je iemand helemaal kapotschiet wil je toch niet dat er groene pus uitdruipt? Bloed, bloed aan de muren!
dat laatste stukje counterstrike, is dat counterstrike op de halflife2 engine ofzo?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:14 schreef Skwish het volgende:
Er is ook een 600+ MB filmpje uit van HL2 op de E3 (meer dan 30 min)
Zijn opgenomen in de HL2 Theater ruimtes (VU / ATi) op de 3D expo en laten verschillende demo's zien
http://www.fileplanet.com/files/140000/140589.shtml
http://www.bfmaps.nl/~lig(...)e32004%20Zip.torrent
ftp://ftp.iinet.net.au/pu(...)_fulldemo_e32004.zip
![]()
Mwah, dan moet het toch zeer zeker goed draaien op m'n AMD FX-53 (socket 939) 1GB (2-2-2-5) en m'n ATI X800pro... zal m'n 2x Raptor37GB 10k 8MB cache in RAID 0 ook helpen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:29 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik hoop het wel anders draait het misschien niet goed op mijn P4 3 Ghz met 1024 GB en Radeon 9800 XT.
1024 GB? Das ook niet weinigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:29 schreef Najra het volgende:
[..]
Vraag me af hoe groot dat mobo dan wel niet moet zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
1024 GB? Das ook niet weinig
Serieus?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat willen we allemaalMaar het heeft te maken met de duitse censuur (welke ze wellicht ook willlen gaaninvoeren in heel Europa)
Welcome to the EU, Duitsland en Frankrijk drammen wel vaker dit soort onzin door onze strot...quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Serieus?
Pleuris moet ik dalijk mijn spellen uit amerika over gaan laten komen
Heb je een bron?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh, dan moet het wel prima lopen op mijn AMD Athlon 1600+ met 392Mb DDR2100 en GeForce 4 Ti.4200 64Mbquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:15 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Minimale systeemeisen zijn bekend gemaakt:
Een computer met een 1.2 GHz Processor, 256 MB Ram, DirectX 7 Videokaart, Windows 2000/XP/ME/98
Wat!?!?!?! Geen trackball en joystick ondersteuning!?!?quote:en een Muis/Toestenbord/Beeldscherm zou moeten volstaan om het spel naar behoren te kunnen spelen.
Wow, kick-ass PC!quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh, dan moet het wel prima lopen op mijn AMD Athlon 1600+ met 392Mb DDR2100 en GeForce 4 Ti.4200 64Mb. Ik heb er wel alleen maar Windows 2000 op staan, niet al die andere OSsen die ze noemen, maar als ze het persee willen zet ik die andere troep er ook wel op.
[..]
Wat!?!?!?! Geen trackball en joystick ondersteuning!?!?![]()
![]()
Geen directe, maar in de PC Zone van april was er een soort 1 april grap wat neerkwam op een wettelijk wereldwijd verbod op gamen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Serieus?
Pleuris moet ik dalijk mijn spellen uit amerika over gaan laten komen
Heb je een bron?
Het was geen Counter-Srike 2, maar CS in de Source engine. Counter-Strike 2 komt pas later.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Er waren ook al beelden van Counterstrike 2, zwaar goed
Same here.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:49 schreef Blinker het volgende:
lage specs...
Wel beter dan kan mijn upgrade nog ff w8en
Ayequote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:46 schreef Evil_Jur het volgende:
We lijken nog maar een paar weken verwijderd van goldstatus dus ik geef dit topic maar es een schop.
Ik vind het trouwens wel leuk dat je gratis de nieuwste CS erbij krijgt.
Dat betwijfel ik hoor, half life is nog steeds debeste pc game ooit, en heel wat mensen zitten op het vervolg te wachten.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef speedfreakssj het volgende:
het is al zovaak uitgesteld volgens mij, ik denk dat ze dat weer gaan doen ofzo want Doom III zal denk ik best wel beter verkopen.
HL2 zal een, op het eerste gezicht, een langere houdbaarheid (hiermee doel ik op de source mods etc) hebben dan DoomIII, en is wat vriendelijker voor de low specs comps.Als ik zou moeten kiezen, en ik had +- 50 eu te besteden (stel dat ze nou tegelijk uitkomen), in een winkel tussen doom 3 en hl 2 zou ik voor hl2 gaan. (ondanks dat ik Doom III wel gepre-ordered hebquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik hoor, half life is nog steeds debeste pc game ooit, en heel wat mensen zitten op het vervolg te wachten.
Met de specs voor Doom valt het wel mee. Op een redelijk laag budget systeem is het heel goed te spelen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:59 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
HL2 zal een, op het eerste gezicht, een langere houdbaarheid (hiermee doel ik op de source mods etc) hebben dan DoomIII, en is wat vriendelijker voor de low specs comps.Als ik zou moeten kiezen, en ik had +- 50 eu te besteden (stel dat ze nou tegelijk uitkomen), in een winkel tussen doom 3 en hl 2 zou ik voor hl2 gaan. (ondanks dat ik Doom III wel gepre-ordered heb)
Er was toch volgens mij wel het een en ander duidelijk over de min specs ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met de specs voor Doom valt het wel mee. Op een redelijk laag budget systeem is het heel goed te spelen.
Helaas is hier bij HL2 nog 0,0 over bekend.
Ze laten ons wel behoorlijk lang in het duister nu.
Ze mogen wel weer eens wat screenies of filmpjes geven
Ik vermoed eerder dat er voor Doom een vies politiek spelletje gespeeld wordt om meer NVidia kaarten te verkopen. Ik vind de specificaties voor Doom iig alles behalve meevallen. Vier jaar in ontwikkeling en het draait net op 1024x768 op een kaart die begin dit jaar de topkaart was die beschikbaar was. Dat is dus of heel erg slecht van John Carmack (en dat geloof ik niet) of het is een verkooptruc. Bovendien die arrogante uitspraken van iD dat de wereld hun volgtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met de specs voor Doom valt het wel mee. Op een redelijk laag budget systeem is het heel goed te spelen.
Helaas is hier bij HL2 nog 0,0 over bekend.
Ze laten ons wel behoorlijk lang in het duister nu.
Ze mogen wel weer eens wat screenies of filmpjes geven
Inderdaad, als D3een spel gaat worden wat slechts 2% van de gamers op volle glorie kan draaien, 38% op redelijk en de rest op matig of low, dan denk ik niet dat het erg lang gekocht gaat worden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:59 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
HL2 zal een, op het eerste gezicht, een langere houdbaarheid (hiermee doel ik op de source mods etc) hebben dan DoomIII, en is wat vriendelijker voor de low specs comps.
HL1: Jij bent Gorden Freeman, werkt in de Black Mesa Research Facility als onderzoeker. Je werkt op een afdeling die probeert een portal naar een andere dimensie te maken. Dat lukt alleen wordt de portal open gehouden en komen er allemaal aliens doorheen. Je moet vluchten en proberen de BMRF uit te komen die helemaal infested is met aliens. Ondertussen probeert de overheid met elite troepen de hele BMRF uit te roeien, niet alleen de aliens, maar ook alle werknemers. Een grote coverup dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:26 schreef Gimeone2 het volgende:
okay excuses voor het ongemak, Maar het verhaal van half life 2. Waar gaat/draait het precies om en waarspeelt het zich af. Ik ken half life 1 wel een beetje maar niet zeker niet dat je me een kenner ervan mag noemen. dus iemand?
Dat heb ik er nu ook zitten (MB)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
klinkt lekker....nou hl2 wanneer kom je uit op de xboxquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:23 schreef Vision het volgende:
[..]
HL1: Jij bent Gorden Freeman, werkt in de Black Mesa Research Facility als onderzoeker. Je werkt op een afdeling die probeert een portal naar een andere dimensie te maken. Dat lukt alleen wordt de portal open gehouden en komen er allemaal aliens doorheen. Je moet vluchten en proberen de BMRF uit te komen die helemaal infested is met aliens. Ondertussen probeert de overheid met elite troepen de hele BMRF uit te roeien, niet alleen de aliens, maar ook alle werknemers. Een grote coverup dus.
HL2 weet ik niet psies, maar diezelfde aliesn proberen iig de aarde over te nemen, en jij mag ze gaan stoppen
ik meende gelezen/gehoord te hebben dat het begin september moet uitkomenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:51 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dat heb ik er nu ook zitten (MB)Wanneer moet HL2 nu uitkomen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
HL2 is een must have iig
Morgen vandaag dus nu al (dinsdag) krijg ik CS:Source (kheb gamecafé accountsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:37 schreef Najra het volgende:
Op gamespot is er een interview met 2 mensen van Valve en een van die kerls heeft het over Counterstrike Source beta test begint in augustus met een aantal aan Valve gelieerde internet cafe's. Vervolgens wordt die test uitgebreid en daarna volgt de release.
Dan lijkt me dat de verwachte gold versie pas begin september is aangezien Counterstrike ook bij HL2 wordt geleverd.
erm ik vind dat juist goed, dat geeft aan dat de engine ongeveer nog een vijftal jaar zal meegaan. Kijk maar naar quake3, toen het uitkwam draaide het spel ook niet echt even vlot op een toendertijdse gemiddelde pc. En dat was ook het geval met quake1 waarop later de halflife engine is gebasseerd.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:05 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat er voor Doom een vies politiek spelletje gespeeld wordt om meer NVidia kaarten te verkopen. Ik vind de specificaties voor Doom iig alles behalve meevallen. Vier jaar in ontwikkeling en het draait net op 1024x768 op een kaart die begin dit jaar de topkaart was die beschikbaar was. Dat is dus of heel erg slecht van John Carmack (en dat geloof ik niet) of het is een verkooptruc. Bovendien die arrogante uitspraken van iD dat de wereld hun volgt![]()
De doom 3 engine is volgens mij lang niet zo flexibel als de unreal/source engine. Alleen al het feit dat het geen grote buitenomgevingen kan weergeven zal er wel voor zorgen dat de engine weinig gebruikt gaat worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:40 schreef r0b1n het volgende:
[..]
erm ik vind dat juist goed, dat geeft aan dat de engine ongeveer nog een vijftal jaar zal meegaan. Kijk maar naar quake3, toen het uitkwam draaide het spel ook niet echt even vlot op een toendertijdse gemiddelde pc. En dat was ook het geval met quake1 waarop later de halflife engine is gebasseerd.
Was ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:58 schreef Najra het volgende:
Dat is tegenwoordig geen kaart meer om mee te patsen.
Mja denk dat de aard van Doom ook niet ligt/lag in grote buitenomgevingen. Maar dat wil niet zeggen dat de engine niet capabel of efficient genoeg is om het wel te kunnen weergeven. Time will tell I guessquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
De doom 3 engine is volgens mij lang niet zo flexibel als de unreal/source engine. Alleen al het feit dat het geen grote buitenomgevingen kan weergeven zal er wel voor zorgen dat de engine weinig gebruikt gaat worden.
En:quote:Originally Posted by PC Zone
HALF-LIFE 2: SEPTEMBER
Final code heads to Vivendi in the next few days; Valve says mid/late September for full release
12:40 "When it's done", is the oft borrowed phrase which canny developers use to thwart our polite journalistic enquires about release dates.
But now, finally ending months of speculation, Valve's Doug Lombardi seems to have confirmed that the most eagerly awaited PC title of this, or indeed any other year, is finally done.
According to Lombardi, Half-Life 2 will be passed on to publishers Vivendi "within days" for final mastering and duplication, well within Valve's target August delivery date - he has added that the game will hit retail mid- to late September.
Half-Life 2 for September it is then and we're going to hold them to that ...Unless of course anything else changes.
Begint steeds meer erop te lijken dat het een september release wordtquote:http://pc.ign.com/articles/535/535268p1.html
Doug also stated that there wouldn't be any more screenshots, demos or additional media for two reasons. The first one is that the game is close to submission, so the developers wanted to focus on polishing the gameplay and squashing bugs. The other is that Valve wanted to ensure that players discovered the story and action of Half-Life 2 without having the experience spoiled by constant media coverage of gameplay and plot points. This way, when a surprise occurs the first time you play, you'll truly react the way they want you to instead of expecting things to happen thanks to video that's been posted on the Web for months. Considering that what was shown in the demo seemed polished enough to be sitting on store shelves, you can believe that we'll have more info about the game as soon as it's released.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:03 schreef Refragmental het volgende:
2 nieuwsberichten.
[..]
En:
[..]
Begint steeds meer erop te lijken dat het een september release wordt![]()
bronquote:Gabe Newell, CEO of Valve Software, has confirmed pre-load dates for the upcoming Counter-Strike: Source beta. Along with this he has also confirmed the date that Half-Life 2 will start pre-loading through Steam!
Here's the full post from Gabe:
Just got out of a review meeting. 8/11 the Cafe's turn on (tomorrow). 8/16 CZ/ATI users pre- load. 8/18 CZ/ATI turns on. 8/17 HL-2 pre-load starts (textures, audio and other stuff that doesn't change).
This is very exciting news, not only are most of us merely a week away from playing Counter-Strike: Source, but we're also a very short time away from Half-Life 2 actually shipping if Gabe's statement about the Half-Life 2 pre-load is true.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:00 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
No way!! als dit ingame is dan.... omg
idd, fsckin absurdquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:00 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
idd ja, ik zat ook even 10 secs te twijfelen of t een hoax was, maar toen ik de grond zag had ik t door, WAUWquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:34 schreef Mtijn het volgende:
[..]t lijkt wel een foto
wat denk je zelfquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:00 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat spick een korte benaming voor hispanic was.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:07 schreef Najra het volgende:
Een spick is een italiaan geen turk.
die laatste komt toch echt uit de game.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat spick een korte benaming voor hispanic was.
Verder lijkt me die foto behoorlijk nep.
Tis gewoon veeeeel te realistisch.
een spick is een mexicaan, of een spaanssprekendequote:Op maandag 16 augustus 2004 19:07 schreef Najra het volgende:
Een spick is een italiaan geen turk.
Volgens dictionary.com heb je gelijkquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:29 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
een spick is een mexicaan, of een spaanssprekende
Nou volgens mij toch niet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
die laatste komt toch echt uit de game.
het zijn de hele tijd vergelijkingen tussen echt/gamequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nou volgens mij toch niet.
Hier...
[afbeelding]
Uit dezelfde slideshow.
Ook ingame... zeer duidelijk niet.
De screenshots daar zijn allemaal van een presentatie, en daar zaten volgens mij ook echte foto's tussen als vergelijkingsmateriaal.
bron: gamers.nlquote:Het zal je maar gebeuren! Je bent bezig aan een game waar ongeveer meer dan de helft van de wereld op zit te wachten en een groot deel van je code komt op internet terecht. Het overkwam Valve verleden jaar, hun Half-Life2 code/beta lekte het internet op en werd door vele gretig bekeken.
Je zou denken dat je dan als ontwikkelaar wel je maatregelen zou nemen om eventuele vervolg scenario’s te vermijden. Alhoewel er nu geen source code of beta is gelekt, hebben ze bij het uitsturen van de beta van CS: Source een bestand meegestuurd welke het gehele dialoog van Half-Life2 verteld.
According to reports, the dialogue is embedded in a .gcf file sent out along with the beta. Apparently, it was included for closed-captioning purposes and was overlooked because .gcf files aren’t meant to be opened. Obviously, it was not meant for public eyes and contains numerous spoilers about the game, including its (surprising) ending.
Er zullen geheid mensen zijn die de verleiding niet kunnen weerstaan om te zien wat Gordon tegen zijn mede- en tegenspelers zal gaan zeggen. De angst voor vele gamers, waaronder ikzelf, is dat deze mensen het plot van toch wel één van de langst verwachte games zal gaan verzieken. Laten we hopen dat ze hun smoel kunnen houden.
"G-man gaat dood"quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wel sneu, alsof het echt zo erg is als het verhaal lekt. Alleen diegene die het willen lezen kunnen het toch lezen?
Weet ik. Maar serieus zijn er echt mensen die hiervan wakker liggen? Zoveel verhaal heeft HL ook weer niet om zich. Als het een film, boek of echt een RPG game was... dan begrijp ik het wel. Maar nu reageren sommigen echt overdreven op gamers.nl en GoT.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
"G-man gaat dood"
En je bent te laat. Dus als er een of andere grapjas is zijn ook wij de lul
Overigens wat hierboven staat verzin ik net![]()
Kijk maar uit, dadelijk willen ze het weer een jaar uitstellen om het script te herschrijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wel sneu, alsof het echt zo erg is als het verhaal lekt. Alleen diegene die het willen lezen kunnen het toch lezen?
Dat lijkt me heel erg sterk. Geen goede reden imo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:23 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dadelijk willen ze het weer een jaar uitstellen op het script ter herschrijven.
Al de optie overwogen dat die crackende hackertjes misschien níet al die moeite willen nemen voor een mindere game, maar wel alles op alles willen zetten voor de echte TOP games?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:29 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik krijg toch steeds meer het idee dat dit soort dingen express gedaan word.
wel toevallig dat alleen die echte TOP games uitlekken en mindere games zeg maar altijd binnensdeurs blijven.
Ik ga HL2 denk ik wel kopen en wil eik niet veel meer weten.
amen, Ik koop hl2 voor de multiplayer, en meer wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:29 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ga HL2 denk ik wel kopen en wil eik niet veel meer weten.
onzinquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:46 schreef Markster het volgende:
Is ie nou al klaar? Ik zie namelijk aantal torrents staan van 1200mb en die zijn al bijna 22.000 keer gedownload.
Dat is die CS Source zooi volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
onzin
Of de leak.
Dat is 366MB geen 1200quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is die CS Source zooi volgens mij.
Hmmm, dan zet ik hem morgen toch maar weer aanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is 366MB geen 1200
Kan Markster weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is 366MB geen 1200
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kan Markster weer opnieuw beginnen.
http://www.gamershell.com/download_6502.shtmlquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:51 schreef laffe.anonieme.haas het volgende:
Ik las dat er ergens een filmpje was van Couter Strike Source van 13 min, iemand enig idee waar die te downloaden is??
als die kaart directx 7 ondersteund welquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:39 schreef King_of_cubes het volgende:
Zou ik half life 2 aankunnen met: een 1.7 ghz, 512 mb ram, Nvidia geforce 2 Mx (en ik weet niet of het uitmaakt maar win XP en 32 bits systeem) ?
Neequote:Op zondag 22 augustus 2004 19:39 schreef King_of_cubes het volgende:
Zou ik half life 2 aankunnen met: een 1.7 ghz, 512 mb ram, Nvidia geforce 2 Mx (en ik weet niet of het uitmaakt maar win XP en 32 bits systeem) ?
moet die dan niet al gold zijn gegaan, of mis ik wat ?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:07 schreef laffe.anonieme.haas het volgende:
Hm is niet helemaal de file die ik bedoel, ik bedoel deze http://www.computergames.(...)/did-3702/index.html maar ik wordt elke keer weer teruggelinked naar de site, vaag gedoe.
Oh ja dit is ook wel grappig: http://www.steampowered.com/marketing/hl2_preload/english.html
Ik zeg over 2 weken in de winkel??
Hij is niet af, voor zover wij weten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:00 schreef laffe.anonieme.haas het volgende:
Geen idee wat het nut is van dat pre-loaden, maar het spel is dus af en moet dan toch binnenkort in de winkels liggen lijkt me......
Thnx, moet er alleen nog een plaatje bij zoekenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:18 schreef Najra het volgende:
Wel een briljante naam laffe anonieme haas.
idd, ik wil wat materie om me aan vast te klampenquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:26 schreef Un-X-PecteD het volgende:
true. Ik zorg ook dat ik de cd koop ipv hem via steam te downloaden... er zal wel een optie voor zijn neem ik aan, maar met een cdtje en een doosje heb je toch echt wat gekocht
Dat 200mb filmpje is echt kicken, hopelijk gaat ie snel goud.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:33 schreef Deviant1nl het volgende:
100 Mb filmpje
200 MB filmpje
Zijn allebei verschillende filmpjes met hoge kwaliteit![]()
Alleen bij die van 200 MB moet je niet vanaf Nederlandse server downen, want toen ik hem gedownd had, en ik hem uitpakte gaf hij error aanDus heb hem toen maar vanaf Griekenland gedownd.
Dit spel mag van mij maar al te graag snel uitkomen![]()
![]()
quote:Already on it.
I got the game to boot using a kernel debugger and a little trial and error. SoftICE revealed the installer makes a call to something in _vis.dll, which in turn checks to see if hl2_acf.nfo exists within the steam install directory.
Decompiled _vis.dll with DisC, replaced the function call to a new function that always returns true. Recompiled _vis with Visual C++, nogo, then tried with Borland and the game booted.
Posting a crack tonight.
M
Te verwachten, ik snap deze actie van valve niet helemaal... Ze weten dat er cracks komen, en toch zetten ze de boel gratis te downloaden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:08 schreef ChOas het volgende:
Hum, en iemand op /. is al druk bezig...
[..]
Die post was toch aardig fake, maar inderdaad, het is een rare vorm van verspreiden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Te verwachten, ik snap deze actie van valve niet helemaal... Ze weten dat er cracks komen, en toch zetten ze de boel gratis te downloaden.
Waarom? Counterstrike en Half life zijn nu ook al gratis via steam te downloaden, je hebt alleeen een legale key nodig. Zonder key werkt het echt niet en met keygens ook niet, bij de oude CS en HL wilde dat nog wel eens lukken als je geluk had maar met deze nieuwe key niet meer. De enige manier is dus om aan de full package te komen en dan via een crack non-steam te spelen maargoed dan ben je vrij eenzaam zonder servers. Cracken hou je altijd trouwens, of je je spel nou via een download aanbied of een cracker verspreid de CD of DVD via FTP's verschil is er echt niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die post was toch aardig fake, maar inderdaad, het is een rare vorm van verspreiden.
Word.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom? Counterstrike en Half life zijn nu ook al gratis via steam te downloaden, je hebt alleeen een legale key nodig. Zonder key werkt het echt niet en met keygens ook niet, bij de oude CS en HL wilde dat nog wel eens lukken als je geluk had maar met deze nieuwe key niet meer. De enige manier is dus om aan de full package te komen en dan via een crack non-steam te spelen maargoed dan ben je vrij eenzaam zonder servers. Cracken hou je altijd trouwens, of je je spel nou via een download aanbied of een cracker verspreid de CD of DVD via FTP's verschil is er echt niet.
Nee, fakequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij is uit op suprnova
En hier ben je ook niet welkom met je warez, trieste lamer...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij is uit op suprnova
Precies, als je gaat wielrennen koop je toch ook geen fiets bij een junk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Ach, ik wil hem toch legaal kopen.
Ik denk dat het eerder het feit is dat ik een schuldgevoel wil afkopen, CS, HL1, en alle addons heb ik illegaal gespeeld, dus nu komt daar verandering inquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies, als je gaat wielrennen koop je toch ook geen fiets bij een junk?
Heb jij je fietsen toevallig ook altijd bij de junks gehaald?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder het feit is dat ik een schuldgevoel wil afkopen, CS, HL1, en alle addons heb ik illegaal gespeeld, dus nu komt daar verandering in.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb jij je fietsen toevallig ook altijd bij de junks gehaald?
Ja en als je een cd koopt en die gaat stuk ben je hem ook kwijtquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Wat ik me nu afvraag, je hebt HL2 dan kunnen downen met zo'n ding dat bij je kaart zat. Wat als je later nu op en andere PC weer HL2 wilt speen? je kan er niet effe een cd'tje inproppen en gaan met die banaan. Zal je hem dus opnieuw moeten downloaden en vraag me af of dat kan.
Ja kan dan wel 1 keer doen maar als die HDD dan crasht waar je eerst mee werkte dan ben je je spel ook kwijt toch?
Je mist z'n punt, hij zegt dat er altijd wel wat kán gebeuren, en juist dáárom heeft het absoluut geen zin om het ook maar ter discussie te stellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:59 schreef MrSkyline het volgende:
ja maar dan stuur je m op met 5 euro en je krijgt een cdtje terug (bij EA iniedergeval wel)
hak met battlefield...
jajaja weet ik, maar ik heb persoonlijk toch liever een versie met hoesje en boekje, dat geeft mij gewoon een voldaan gevoel, echt zo van; ik heb iets.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je mist z'n punt, hij zegt dat er altijd wel wat kán gebeuren, en juist dáárom heeft het absoluut geen zin om het ook maar ter discussie te stellen.
En daar heeft hij groot gelijk in.
ga dan nog maar prima 2 nachtjes slapenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb de pre-load al binnen, wachten op de sourcecode. IK WIL SPELEN [afbeelding]
wachten op een cracked versie als je een key hebt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:45 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ga dan nog maar prima 2 nachtjes slapen
of wachten op de ckracked versie
2 september toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Het wordt nu toch wel vervelend dat er nog steeds geen release-date is...
Bron?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 september toch?
Ik had vanmiddag ergens iets gelezen dat Gabe Newell had gepost dat het 2 september gold zou gaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bron?
Ik zou het graag willen weten namelijk maar men is ERG geheimzinnig
Volgens Valve moet een Radeon 9800 Pro genoeg zijn om alles op max detail te draaien, Counterstrike Source Beta doet dat iig op z'n sloffen. Ik zit tussen de 75 en 125 FPS op max detail, ik verwacht dat HL 2 wel wat zwaarder gaat worden dan CS: Source maar we zullen zien. * Dubbeldrank is benieuwdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:05 schreef Verbal het volgende:
Ik was mijn interesse in HL2 een beetje verloren...
Tot ik de filmpjes eens bekeek die bij PC Format zaten, afgelopen maand
Fnarking HELL wat ziet dat er gaaf uit (op een killer PC met een nieuwe ATI-kaart en +3 Ghz etc, yadayadayada)
V.
gold gaan en echt in de winkel liggen zijn 2 verschillende dingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ergens iets gelezen dat Gabe Newell had gepost dat het 2 september gold zou gaan.
Ik heb geen Radeon 9800 Pro, ik heb een Nvidia Ti 4280.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens Valve moet een Radeon 9800 Pro genoeg zijn om alles op max detail te draaien,
Mijn bovenbuurman draait CS: Source Beta op +/- 50 - 75 FPS op max detail, het spel schakelt terug naar DX8 mode en is daar ook prima geoptimaliseerd. Ik was echt verbaasd om te zien hoe goed het bij hem liepquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb geen Radeon 9800 Pro, ik heb een Nvidia Ti 4280.
V.
Dat was een fake, Gabe's account was gejat: http://games.slashdot.org(...)d=204&tid=206&tid=10quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ergens iets gelezen dat Gabe Newell had gepost dat het 2 september gold zou gaan.
Hahahaa, dat is ook wel erg stupid om zo'n wachtwoord te nemenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat was een fake, Gabe's account was gejat: http://games.slashdot.org(...)d=204&tid=206&tid=10
vannacht = cracked versie online denk ik... duz das 2 dagen eerderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
wachten op een cracked versie als je een key hebt?
Hmmm, praktisch mijn specs...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurman draait CS: Source Beta op +/- 50 - 75 FPS op max detail, het spel schakelt terug naar DX8 mode en is daar ook prima geoptimaliseerd. Ik was echt verbaasd om te zien hoe goed het bij hem liephij draait op een P4 2.4GHz 1GB mem en een Ti4200 128MB 8x AGP
En nadat een geme 'gold' gaat kan het nog weken duren tot de release. Gold gaan betekent dat er wordt gestart met de productie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar CS: Source is een stuk minder veeleisend dan HL2 zelf lijkt me.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurman draait CS: Source Beta op +/- 50 - 75 FPS op max detail, het spel schakelt terug naar DX8 mode en is daar ook prima geoptimaliseerd. Ik was echt verbaasd om te zien hoe goed het bij hem liephij draait op een P4 2.4GHz 1GB mem en een Ti4200 128MB 8x AGP
nee, de preload is alleen maar textures en audio, de engine zit er nog niet bij hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:21 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
vannacht = cracked versie online denk ik... duz das 2 dagen eerder
Dat had ik hier al geconcludeerdquote:Op zondag 29 augustus 2004 09:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar CS: Source is een stuk minder veeleisend dan HL2 zelf lijkt me.
Kan HL2 ook terugschakelen naar DX8mode danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja, het is een zeer goede engine, waardoor de "mindere" PC's ook het spel kunnen draaien, hetzelfde principe als HL dusquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef kippiej het volgende:
[..]
Kan HL2 ook terugschakelen naar DX8mode dan
Bij baggerkaarten geeft DX 8 soms betere prestaties dan DX 9, daarom gebruiken ze dat, best aardig en inventiefquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef kippiej het volgende:
[..]
Kan HL2 ook terugschakelen naar DX8mode dan
En heel slim want ze bereiken nu een groter publiekquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bij baggerkaarten geeft DX 8 soms betere prestaties dan DX 9, daarom gebruiken ze dat, best aardig en inventief
Dat is dan wel brute shit!quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, het is een zeer goede engine, waardoor de "mindere" PC's ook het spel kunnen draaien, hetzelfde principe als HL dus.
want alleen de harde kern heeft thuis een systeempje van 1500 euro + staanquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
En heel slim want ze bereiken nu een groter publiek
Zoals het hoortquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
want alleen de harde kern heeft thuis een systeempje van 1500 euro + staan
Halflife 2 -deel 4-quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:16 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Voor degene die het niet hebben meegekregen:
Zaterdag kwam het bericht van Gabe dat Half-life 2 as. maandag gold zou gaan. Verder op de dag bleek dat iemand Gabe's pasword had proberen te raden, en dit naderhand ook goed had (pw bleek "gaben" te zijn). Die iemand had dus onder Gabe's account gepost dat Half-life2 Maandag gold zou gaan. Dit was dus een fake message.
Gabe moet zich eens achter zijn dikke nek gaan krabben. Eerst de souce dat gelekt wordt, en nu iemand die gewoon je wachtwoord raad omdat je je voornaam hebt gebruikt.
Hey, weet jij of je ook handmatig terug kan schakelen op directx 8? Ik heb nl een radeontje 9200 die directx 9 wel ondersteunt maar niet echt geweldig snel allemaal. Zou handig zijn als het ook handmatig kon, graphics boeien bij een spel als cs vrij weinig nl.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Halflife 2 -deel 4-
Maar ik moet toegeven dat het wel een EIKEL is ja
Een radeon 9200 is ook een direct X 8 kaartje vanaf radeon 9500 is het direct X 9.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:54 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Hey, weet jij of je ook handmatig terug kan schakelen op directx 8? Ik heb nl een radeontje 9200 die directx 9 wel ondersteunt maar niet echt geweldig snel allemaal. Zou handig zijn als het ook handmatig kon, graphics boeien bij een spel als cs vrij weinig nl.
Waarom denk je dat de serie met een 9 begintquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:05 schreef noutie het volgende:
[..]
Een radeon 9200 is ook een direct X 8 kaartje vanaf radeon 9500 is het direct X 9.
Ik denk niet dat dat kan, tenminste niet in de settings ingame. Misschien dat er via de cfg files iets te tweaken is maar dat denk ik niet. Ik denk dat ze gewoon een GPU capaciteits check hebben voor het DirectX level.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:54 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Hey, weet jij of je ook handmatig terug kan schakelen op directx 8? Ik heb nl een radeontje 9200 die directx 9 wel ondersteunt maar niet echt geweldig snel allemaal. Zou handig zijn als het ook handmatig kon, graphics boeien bij een spel als cs vrij weinig nl.
Kijk maar hier: http://www.ati.com/products/radeon9200/index.htmlquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de serie met een 9 begint
Krijg nou.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:20 schreef noutie het volgende:
[..]
Kijk maar hier: http://www.ati.com/products/radeon9200/index.html
Dan zouden we nou bij DX 10 moeten zijnquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Krijg nou.....
Je hebt helemaal gelijk, ik was echt in de veronderstelling dat de 7, 8 en 9 serie van de radeons overeen kwamen met de DX versie's of iig de DX versie capaciteiten
Got a point there.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:44 schreef noutie het volgende:
[..]
Dan zouden we nou bij DX 10 moeten zijn
radeon X800 en de X staat voor 10.
dat lukt toch nooit want de winkels lekken altijdquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:07 schreef Elocyp het volgende:
Of ze zeggen gewoon niet dat ie al gold is gegaan. En dan 's ochtends net voordat de winkels opengaan zeggen 'En nu moeten jullie maar eens in de winkel kijken'
Maar stel, echt, word je 's ochtends wakker: Half Life 2!quote:Op maandag 30 augustus 2004 07:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat lukt toch nooit want de winkels lekken altijd
ik heb idd al een paar man gehoord die menen dat ze hem al hadden, maar ik geloof er eigelijk geen reet vanquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zie trouwens dat hij net op de warez markt is verschenen, ik vraag me af of hij werkt. Als het zo is dan betekent dat dat ik niet meer zo lang hoef te wachten op steam waarschijnlijkHet lijkt me dat als ze aan het preloaden zijn dat de versie dus al gold is of er moeten nog wat last minute changes aan de sourcecode komen
Half.Life.II.REPACK.REAL.PROPER.XXXXXX.XXXXXX-VENGEANCEquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:16 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
ik heb idd al een paar man gehoord die menen dat ze hem al hadden, maar ik geloof er eigelijk geen reet vanKan hooguit de pregeloade versie zijn...
Ten eerste is die fake,quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Half.Life.II.REPACK.REAL.PROPER.XXXXXX.XXXXXX-VENGEANCE
Ik heb de filename ff verneukt om warez gezeur te voorkomen, maar zo gaat hij al rond over internet. Dus ik weet het nog net zo niet, maar als dit de full version is dan hoeven we niet lang meer te wachten denk ik
Bij Valve hebben ze allemaal de full version, hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ten eerste is die fake,
Ten tweede kan niemand nog een full version hebben, aangezien hl2 nog niet eens gold is gegaan
bijdehandjequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bij Valve hebben ze allemaal de full version, hoor.
das knap want ze zijn nog bezig denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bij Valve hebben ze allemaal de full version, hoor.
precies ... maar ze mogen best opschieten...quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ten eerste is die fake,
Ten tweede kan niemand nog een full version hebben, aangezien hl2 nog niet eens gold is gegaan
Aha, beterquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:05 schreef noutie het volgende:
[..]
Een radeon 9200 is ook een direct X 8 kaartje vanaf radeon 9500 is het direct X 9.
En met jou dus 60.000 andere GoT'ersquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:55 schreef Baris het volgende:
Heb een mail naar Gabe gestuurd om een gesingeerde poster te vragen. Iemand op GoT had dat ook gedaan en had ook een gesingeerde poster gekregen.
Ik hoop gewoon dat ik die poster krijg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En met jou dus 60.000 andere GoT'ers
Komt door t plaatje van Baris.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom wil mn pc ineens op een site inloggen?
probeer het eens met username Gabe en wachtwoord gabenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom wil mn pc ineens op een site inloggen?
Little-gamers avatars ownenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:16 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Dat is het plaatje dat hij wil laten zien
Zeker weten..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Little-gamers avatars ownen
quote:
Erwin
We loved the picture. Gabe really laughed, as did many of the others of the company.
Thank you for your interest and support!!
I would like to send a poster to you, although I do not have a mailing address for you.
(If this is a duplicate message, please disregard)
I had your cool comic up most of last week, but couldn’t remember if I had replied to you or not.
Forgive my tardiness if not.
Thank you again, and write back soon.
KayLee Vogt
Valve Office Manager
kaylee@valvesoftware.com
(425) 889 - 9642 ext. 169
Dat ziet er goed uit._O_quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:16 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Dat is het plaatje dat hij wil laten zien
Post die comic hier dan eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:22 schreef Xrenity het volgende:
Ik krijg een poster
in reply op een comic die ik had gestuurd
[..]
als ik er een poster mee verdien ben ik blijquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:35 schreef wc-eend het volgende:
Eerlijk gezegd.. vondt ik ze niet zo bijzonder.. maarja.. je kan wel beter tekenen dan ik kan
quote:The second phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today.
This will allow users to download the majority of the audio of Half-Life 2 in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be ready to start playing right away.
Op de dag dat hij uitkomt kan je gelijk spelen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
http://www.steampowered.com/?area=news
Preload 2 has started WOEI!!!!!!!!!!!!
Ik kan zo spelen, mensen met een key of die hem via steam hebben gekocht kunnen right away spelen zeggen zeMijn dag zit acuut volgeplanned als dat zo is
Zou mooi zijn. 2 top FPS's in een maand. Namelijk Halo 2 en Half-Life 2.quote:Nothing like some more release date predictions to keep you speculating! In this week's edition of Gamespot's rumour control, we hear that September 15 is the likely date for a Half-Life 2 Release Candidate. Following on from an analyst's earlier comment which suggested a November release, Gamespot e-mailed Valve's Doug Lombardi and received this response:
We're currently planning to send release candidates to Vivendi by September 15th. However, VUG hasn't given us a ship date yet. Might be best for you to ask them directly. Let me know what you hear.
Vivendi is sticking to "no comment" at this stage. A mid-September RC date would possibly make sense for a November release, though it seems a large gap. Going on Doug's comment, even an October release could be on the cards at this point. Given the recent Valve impersonations, we were a little tentative to report the news but as Gamespot concludes, we're calling this "not bogus".
Niet mooi, Half Life 2 moet nuquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:32 schreef Baris het volgende:
Half Life 2 misschien in Novemeber:
[..]
Zou mooi zijn. 2 top FPS's in een maand. Namelijk Halo 2 en Half-Life 2.
Bron: http://www.hl2fallout.com/forums/index.php?act=ST&f=2&t=5255
Wil je dan een afgerafelde game?quote:Op zondag 5 september 2004 02:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet mooi, Half Life 2 moet nu
Sorry, maar na 5 jaar wil ik m'n game wel eens ja.quote:Op zondag 5 september 2004 10:15 schreef Baris het volgende:
[..]
Wil je dan een afgerafelde game?
Geef ze rustig de tijd.
Download dan die geleakte pre-alpha van een jaartje terug?.quote:Op zondag 5 september 2004 10:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar na 5 jaar wil ik m'n game wel eens ja.
Afgeraffeld? Kom op zeg, na alle release dates die gekomen en gegaan zijn zouden ze toch wel erg ver moeten zijn met de afwerking nu.quote:Op zondag 5 september 2004 10:15 schreef Baris het volgende:
[..]
Wil je dan een afgerafelde game?
Geef ze rustig de tijd.
Bljikbaar is het volgens Valve het spel toch niet helemaal af. Ik bedoel, we hebben hier te maken met HL2. Geef ze rustig de tijd om een top game te maken.\quote:Op zondag 5 september 2004 10:34 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Afgeraffeld? Kom op zeg, na alle release dates die gekomen en gegaan zijn zouden ze toch wel erg ver moeten zijn met de afwerking nu.
Wanneer een game zo vaak wordt uitgesteld, worden de verwachtingen van mensen bijna onmogelijk hoog. Dan valt het bijna altijd tegen, er zijn genoeg voorbeelden van.quote:Op zondag 5 september 2004 11:06 schreef Baris het volgende:
[..]
Bljikbaar is het volgens Valve het spel toch niet helemaal af. Ik bedoel, we hebben hier te maken met HL2. Geef ze rustig de tijd om een top game te maken.\
HL2 mag niet teleurstellen.
Klopt, ik denk ook dat iedereen nu veel te hoge verwachtingen heeft waardoor veel mensen HL2 gaan vinden tegenvallen.quote:Op zondag 5 september 2004 11:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wanneer een game zo vaak wordt uitgesteld, worden de verwachtingen van mensen bijna onmogelijk hoog. Dan valt het bijna altijd tegen, er zijn genoeg voorbeelden van.
Als ik zo naar het E3 filmpje kijk lijkt me dat bijna onmogelijk met zoveel nieuwe mogelijkheden en graphics. Maar eerlijk is eerlijk, Tombraider VI had dat ook en werd een klote spel.quote:Op zondag 5 september 2004 11:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wanneer een game zo vaak wordt uitgesteld, worden de verwachtingen van mensen bijna onmogelijk hoog. Dan valt het bijna altijd tegen, er zijn genoeg voorbeelden van.
Dat denk ik ook. Één jaar geleden was het nog allemaal fantastisch, maar na de physics van Max Payne 2, de buitenomgeving en de voertuigen uit Farcry, en de graphics uit Doom 3 moet Half life 2 wel erg ze best doen om dit alles te overtreffen. Natuurlijk is HL2 wel de eerste die alle nieuwe technieken combineert op een heel uitgebreide wijze, maar de vraag is of mensen nog wel zo onder de indruk zullen zijn.quote:Op maandag 6 september 2004 01:23 schreef davidov het volgende:
ik denk inderdaad dat als het spel over een maand uitkomt, dat het niet meer zo wereld schokkend zal zijn zoals ooit de bedoeling was. Als het ook maar een half jaar eerder uit kwam dan was alles nog veel nieuwer, maar inmiddels hebben we al een visueel spektakel gezien bij doom3 en farcry, dus van puur graphics moet hl2 het al niet meer hebben.
Maar ik weet haast wel zeker dat het spel alsnog een hit zal worden, misschien niet zo groot als het had kunnen zijn, maar de game play zal weer super zijn, de graphics engine, de manier hoe je je omgeving kan gebruiken in het spel, de wapens, alles zal extreem gelikt eruit zien en erg soepel spelen... Farcry was alleen mooi buiten, doom3 was alleen mooi binnen....beiden hadden een beetje een zwak verhaal en de wapens waren ook niet echt grandioos (zeker bij doom3 waren sommige wapens een beetje standaard). Ik weet haast wel zeker dat hl2 daar verandering in zal brengen.
Het is en blijft een vernieuwend spel, een spel dat weer een nieuwe periode van spellen zal inluiden...namelijk dat graphics wel mooi enzo zijn maar dat een goed spel meer dan dat nodig heeft...alleen jammer dat halo2 dan ook uitkomt...zou het kut vinden als dat spel hl2 snel in de schaduw zou zetten.
Maar HL2 lijkt die ook steeds minder te hebbenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:57 schreef RetepV het volgende:
Een hoop bla bla over gameplay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |