oiquote:Op zondag 9 mei 2004 14:53 schreef Ultimora het volgende:
goedemiddag
done.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:58 schreef Xtreem het volgende:
Half.... probeer F1 te kijken
help mij 'ns in grip vs. driften topic....is de ondergrond de reden?
Hoiquote:Op zondag 9 mei 2004 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen
Tis al ff middag hoor...quote:Op zondag 9 mei 2004 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben nog niet zo lang wakkerquote:Op zondag 9 mei 2004 15:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis al ff middag hoor...
het feest is in volle gang!!quote:Op zondag 9 mei 2004 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
Enne, iedereen al moederdag 'gevierd' ?
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind zondagen maar saai!
Ik heb helemaal niks te doen.. en me ouders zijn allebei bezig dus die gaan ook niks doen..
quote:En me broer ligt nog te slapen..
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:44 schreef Xtreem het volgende:eensch. Ik heb nog wel zooi te doen, maar ben te lamballerig vandaag
Nou, me broer is wel een Freakquote:je bent het zusje van ThaFreak?!
k heb dinsdag en vrijdag een deadline... dan 1 weekje niets, dan in 4 weken 5 of 6 tentamens, dan vanaf 30 juli een paar herkansingen... en dan in september weer collegequote:Op zondag 9 mei 2004 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Ik ook, ik moet nog aan me project werken.. woensdag eerste deadline
Maar ik heb geen zin!
[..]
Nou, me broer is wel een Freak
Maar die zit gelukkig niet op fok!
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
k heb dinsdag en vrijdag een deadline... dan 1 weekje niets, dan in 4 weken 5 of 6 tentamens, dan vanaf 30 juli een paar herkansingen... en dan in september weer college
Euhm.. bijna zekerquote:Hoe zeker weet je dat je broer niet op fok zit?
Valt me mee dat er niemand over neuken enzo. begint...quote:Op zondag 9 mei 2004 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind zondagen maar saai!
Ik heb helemaal niks te doen.. en me ouders zijn allebei bezig dus die gaan ook niks doen..
En me broer ligt nog te slapen..
verdwaald?quote:Op zondag 9 mei 2004 15:52 schreef Wiseone het volgende:
Hallooo....
Ja, me vriend kan niet vandaagquote:Op zondag 9 mei 2004 15:53 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Valt me mee dat er niemand over neuken enzo. begint...
Waar is OOkGek?
He, we zijn niet 24/7 gefrustreerdquote:Op zondag 9 mei 2004 15:53 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Valt me mee dat er niemand over neuken enzo. begint...
Waar is OOkGek?
Ach, heeft ie geen vervanger geregeld?quote:Op zondag 9 mei 2004 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, me vriend kan niet vandaag![]()
Man in kwestie zeker ook.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, we zijn niet 24/7 gefrustreerdOp zondag ben ik vrij
Nee.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:55 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Ach, heeft ie geen vervanger geregeld?
*vrijwilliger meld*quote:Op zondag 9 mei 2004 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee..
Ja. Maar ik heb hart voor de zaak.. en dan moet je soms je vrije dagen opofferenquote:Op zondag 9 mei 2004 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
Je was toch vrij op zondag?.
Welke zaak?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb hart voor de zaak.. en dan moet je soms je vrije dagen opofferen
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke zaak?![]()
Nah, ik hoef niet zo nodig vandaagquote:Op zondag 9 mei 2004 16:03 schreef Wiseone het volgende:
Zoek een virtueel sexhuis! hebben ze vast wel bij Onzin!?
En wat levert jou dat op???quote:Op zondag 9 mei 2004 16:03 schreef Wiseone het volgende:
anders ga jij daar ff heen ofzo....quote:Op zondag 9 mei 2004 16:03 schreef Wiseone het volgende:
Verzadigdquote:Op zondag 9 mei 2004 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, ik hoef niet zo nodig vandaag
Vijandig?!quote:Op zondag 9 mei 2004 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
anders ga jij daar ff heen ofzo....![]()
Neuh, nooit, zover ik weet.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
neuh.... jij wel?
Dat mag altijd!quote:Op zondag 9 mei 2004 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
scheelt een hoop!!!
vroeg me al af of ik in mijn broek moest poepen![]()
Als je er maar geen foto van gaat makenquote:Op zondag 9 mei 2004 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
* ijsmeis ff zijn best gaat doen...
V70R of S60R natuurlijk!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 16:13 schreef Xtreem het volgende:
<subtiele verandering van onderwerp>
Uit welke auto komt mijn usericon?
Nieuwe avatar?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:13 schreef Xtreem het volgende:![]()
![]()
Uit een snellequote:Op zondag 9 mei 2004 16:13 schreef Xtreem het volgende:
<subtiele verandering van onderwerp>
Uit welke auto komt mijn usericon?
amateur...quote:Op zondag 9 mei 2004 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uit een snelle
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
* Xtreem meldt zich...![]()
dan is ze 19 min te laat...quote:Op zondag 9 mei 2004 16:19 schreef Wiseone het volgende:
Cup a soup?
stond toch eten of ben ik nou weer achterlijkquote:Op zondag 9 mei 2004 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben er alweer.. met een 300 gram zak chips*mjam*
Nu al of nu pas??quote:Op zondag 9 mei 2004 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga even wat eten![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
stond toch eten of ben ik nou weer achterlijk![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
stond toch eten of ben ik nou weer achterlijk![]()
ok ok... maar ik ga nu weer offline....quote:Op zondag 9 mei 2004 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We hadden niks bijzonders (Lees: Geen zin om iets klaar te maken)
Ik wacht wel tot me ouders wat gaan maken en doe ik ondertussen wel wat chipjes eten.
Foei!quote:Op zondag 9 mei 2004 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ok ok... maar ik ga nu weer offline....
ff vriendinnetje pesten!!![]()
Ik wordt zo langzamerhand wel ziek van die kutschumacher!!quote:Op zondag 9 mei 2004 16:25 schreef BazzoS het volgende:
f1, saaie kutrace
Ja, tuurlijk, maar als dat nu eens voor het kampioenschap zou zijn....quote:Op zondag 9 mei 2004 16:49 schreef Xtreem het volgende:
Tsja, Schumi is met voorsprong de beste..... Als je hem ff wegdenkt: Het gevecht van Alonsa/montoya/ button/ etc om plaats 3 in de WK is wel super mooi!
Welke opleiding?? (kan ik nog switchen!!??quote:Op zondag 9 mei 2004 16:48 schreef Hagedis het volgende:
Schumi!!!
* carfreak gaat vast kijken of ie voor engineer kan soliciteren bij Ferrari straks, hij doet eer iig. de goede opleiding voor
2e vind ik gelijk aan het kampioenschapquote:Op zondag 9 mei 2004 16:51 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar als dat nu eens voor het kampioenschap zou zijn....
Klien weet ik nog niet, maar Bruni zou ook wel goed kunnen worden. Hij is nu iig wel veeeeeel sneller dan die Baumgartner!! Maar dat zal wel iets langer duren dan 2006 denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2e vind ik gelijk aan het kampioenschap
volgend jaar... misschien pas 2006 .... Strijd om het kampioenschap: Alonso, Button, Klien? Massa
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:57 schreef carfreak het volgende:
Oeps, zijn we Coulthard nog vergeten![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:59 schreef BoJo het volgende:
Hallo
Nou...let maar es op! Jij zou wel eens veeel sneller kunnen zijn als jouw oma, als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op zondag 9 mei 2004 16:58 schreef Xtreem het volgende:
sneller dan baumgarter.... dat is hetzelfde als dat ik sneller ben dan m'n oma....het zegt niks...
Hoiquote:Op zondag 9 mei 2004 16:59 schreef BoJo het volgende:
Hallo
Zondagquote:Op zondag 9 mei 2004 16:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]niet werken?
Hoi Mutzie, zijn ze een beetje lief geweest?quote:Op zondag 9 mei 2004 17:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
'k vond het al zo heeerlijk rustig hierquote:Op zondag 9 mei 2004 17:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zondag![]()
Ben vandaag net terug uit Zeeland, 3 daagse Alfa club BBQ meeting![]()
Ze zijn al verhuisd van microdrive naar pc, beetje onderbelicht. Ik kijk even wat derestquote:Op zondag 9 mei 2004 17:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k vond het al zo heeerlijk rustig hier
foto's ?
Ze hebben zich redelijk mak gehouden...quote:Op zondag 9 mei 2004 17:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoi Mutzie, zijn ze een beetje lief geweest?![]()
Hooizolder??? (sluit niet om 02.00 hoor!!)quote:Op zondag 9 mei 2004 17:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat een gat is dat Zeeland zeg, om 02:00 sloten de feesttenten al![]()
jij bent gewoon naar de verkeerde tenten geweest.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ze zijn al verhuisd van microdrive naar pc, beetje onderbelicht. Ik kijk even wat derest
gemaakt heeft, mijne waren niet zo bijzonder. Post zo wel wat![]()
Wat was F1 saai zeg, ik ben bij nog 44 ronden te gaan in slaap gevallen en werd wakker
bij de finish![]()
Wat een gat is dat Zeeland zeg, om 02:00 sloten de feesttenten al![]()
was wel afgezonke in 53 hoor, maar toen bedacht de regering dat zeeuwen wel goed waren en hebbe ze het maar weer drooggepompt. Aardig hoor. En nu zijn zeeuwen de meest productieve mensen in nederland, dus gelijk hadde zequote:Op zondag 9 mei 2004 17:15 schreef Xtreem het volgende:
Zeeland.... 't is nog net niet afgezonken....
foto's van de autootjes bedoel ik he? bbq boeit me niet zo
quote:Op zondag 9 mei 2004 17:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent gewoon naar de verkeerde tenten geweest.
[..]
was wel afgezonke in 53 hoor, maar toen bedacht de regering dat zeeuwen wel goed waren en hebbe ze het maar weer drooggepompt. Aardig hoor. En nu zijn zeeuwen de meest productieve mensen in nederland, dus gelijk hadde ze
quote:Op zondag 9 mei 2004 17:20 schreef Fugie het volgende:
En nu zijn zeeuwen de meest productieve mensen in nederland, dus gelijk hadde ze
hehe breezerdorp nummer 1quote:Op zondag 9 mei 2004 17:23 schreef BoJo het volgende:
We waren in Renesse uit geweest geloof ik, daar sloot de boel wel om 02:00![]()
Ik heb niet zo'n boeiende foto's dus ik wacht ff tot de andere fotografen ze op ons forum posten.
Hoiquote:Op zondag 9 mei 2004 17:24 schreef Ultimora het volgende:
Hooizolderquote:Op zondag 9 mei 2004 17:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehe breezerdorp nummer 1. Had je beter naar goes of hooizolder kunnen gaan! (weet je dat voor de volgende keer)
hooizolder is maar matig, discotheken in belgiequote:Op zondag 9 mei 2004 17:25 schreef carfreak het volgende:
[..]
Hooizolder![]()
Het was m'n eerste keer in Zeeland in 22 jaar, dus of er zo snel een volgende keer komtquote:Op zondag 9 mei 2004 17:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehe breezerdorp nummer 1. Had je beter naar goes of hooizolder kunnen gaan! (weet je dat voor de volgende keer)
nog zon breezer kunnen pakken in je alfaquote:Op zondag 9 mei 2004 17:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het was m'n eerste keer in Zeeland in 22 jaar, dus of er zo snel een volgende keer komt![]()
Maar je hebt wel gelijk, wat een breezahslettebakken daro![]()
Das wel erg ver voor mij, maar je hebt in het zuiden des lands wel heel veel mensen die naar België gaan idd...quote:Op zondag 9 mei 2004 17:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
hooizolder is maar matig, discotheken in belgie![]()
De meeste waren nogal om van tequote:Op zondag 9 mei 2004 17:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
nog zon breezer kunnen pakken in je alfa![]()
Welke auto zat er omheen?quote:Op zondag 9 mei 2004 17:28 schreef BoJo het volgende:
Ik vergeet trouwens het belangrijkste te vertellen, ik mocht van FOK! user "Alfisti" in zijn V6 rijden, wat is dat geweldig zeg !!!![]()
![]()
![]()
Ik weet al waar ik nu voor ga sparen![]()
nou vanuit zeelend kun je kiezen: belgie of rotterdam ofzo (hooizolder gaat na 3 jaar 2x per week vervelen enzoquote:Op zondag 9 mei 2004 17:28 schreef carfreak het volgende:
[..]
Das wel erg ver voor mij, maar je hebt in het zuiden des lands wel heel veel mensen die naar België gaan idd...
Zou het toch zo zijn dat ze daar toch iets beter kunnen dan wij??![]()
waarom zou hij 'alfisti' heten?quote:Op zondag 9 mei 2004 17:29 schreef carfreak het volgende:
[..]
Welke auto zat er omheen?
Snap ik, maar wat voor Alfa...quote:Op zondag 9 mei 2004 17:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom zou hij 'alfisti' heten?
Ben der 2 keer een week op vakantie geweest; dat was goed!!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou vanuit zeelend kun je kiezen: belgie of rotterdam ofzo (hooizolder gaat na 3 jaar 2x per week vervelen enzo). Dan is belgie aantrekkelijker want ze hebben daar vrij veel mooie tenten en wat minder allochtonen bevolking en de sfeer op zich is ook meestal relaxt.
Alfa Romeo 155quote:Op zondag 9 mei 2004 17:33 schreef carfreak het volgende:
[..]
Snap ik, maar wat voor Alfa...![]()
heehhe ja hoor ik veel dat mensen de hooi koel vinden. Hangt leuke sfeer enzo. Maar in de zomer is het op zaterdag te druk voro mij, dan hang ik daar dus gewoon doordeweeks rond. Maar das niet best voor je portomonee om 4/5 x per week in een discotheek te hangenquote:Op zondag 9 mei 2004 17:34 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ben der 2 keer een week op vakantie geweest; dat was goed!!![]()
Tja, wij deden dat een weekje en konden dan weer lekker het geld gaan terugverdienen!!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
heehhe ja hoor ik veel dat mensen de hooi koel vinden. Hangt leuke sfeer enzo. Maar in de zomer is het op zaterdag te druk voro mij, dan hang ik daar dus gewoon doordeweeks rond. Maar das niet best voor je portomonee om 4/5 x per week in een discotheek te hangen
Ok!! is wel ff beter denk ik idd!!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alfa Romeo 155![]()
![]()
![]()
ik rij zelf in een 155 1.8 8v en dit was de 1ste keer in een 155 V6, geweldig![]()
Zeker weten, bij mij is het pas vanaf 4500/5000 toeren knallen maar de V6 trekt gewoon vanuit elk toerental lekker hard doorquote:Op zondag 9 mei 2004 17:40 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ok!! is wel ff beter denk ik idd!!![]()
beterschap dan maarquote:Op zondag 9 mei 2004 17:59 schreef PeuRac het volgende:
Zo ik ga m'n bed weer in (met 39.6° koorts) morgen maar ff naar de doktervoor t eerst in 5jr
Sterktequote:Op zondag 9 mei 2004 17:59 schreef PeuRac het volgende:
Zo ik ga m'n bed weer in (met 39.6° koorts) morgen maar ff naar de doktervoor t eerst in 5jr
Sterkte en beterschap...quote:Op zondag 9 mei 2004 17:59 schreef PeuRac het volgende:
Vocht??quote:Op zondag 9 mei 2004 18:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Ik heb sinds gisteren ineens een dikke knie, kan amper lopen![]()
Dat krijg je van onhygienische swarmaquote:Op zondag 9 mei 2004 18:03 schreef ijsmeis het volgende:
Scheterbap!
Dan zal dat het zijn.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat krijg je van onhygienische swarma
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn.
Smakelijkquote:Op zondag 9 mei 2004 18:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SmakelijkIk heb pizza op trouwens
![]()
* Xtreem zit aan de maceroni uit de magnetronquote:Op zondag 9 mei 2004 18:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SmakelijkIk heb pizza op trouwens
![]()
Ik denk het wel, heb geen idee. Het is wel dezelfde knie waar ik de knieschijf van gebroken had en buiten pezen gescheurd, maar dat was jaaaren geleden.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vocht??
Lijkt me zeer sterk, ik zat alsof ik in m'n eigen auto zat alleen reed deze een stuk lekkerderquote:Op zondag 9 mei 2004 18:14 schreef Xtreem het volgende:
Heeft vast iets met die V6 te maken.... heeeeel krampachtig gas danwel rem ingeduwd oid?
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:16 schreef Ultimora het volgende:
* ijsmeis zet zijn ma aan het werk
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:14 schreef Xtreem het volgende:
Heeft vast iets met die V6 te maken.... heeeeel krampachtig gas danwel rem ingeduwd oid?
Je was gewoon bang voor dat kleine beetje extra vermogenquote:Op zondag 9 mei 2004 18:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk, ik zat alsof ik in m'n eigen auto zat alleen reed deze een stuk lekkerder![]()
m'n knie kon al dat vermogen niet meer aan.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je was gewoon bang voor dat kleine beetje extra vermogen
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
attention whore
gefelicitaart met aantal posts
oja nu zie ik het pasquote:Op zondag 9 mei 2004 18:55 schreef BoJo het volgende:
Nee, die 3de (zilvere) is een smallbody en die blauwe een widebody. Kijk maar naar de wielkasten.
onderbouw uwen mening eensquote:Op zondag 9 mei 2004 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind geen enkele mooi
Ik vind het gewoon zo'n ouwe lullen wagen.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
onderbouw uwen mening eens
rijd er hier in lichtenvoorde een civic rond, en ik heb gehoord, dus 't kan net zo goed niet waar zijn, dat de eigenaar 't blok heeft laten overvliegen en tunen in japanquote:Op zondag 9 mei 2004 19:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo'n ouwe lullen wagen.
Ik vind er niks stoers aan..
Rare modellen steeds.. vage neus, stomme achterkant.
En wat heeft dat met de lelijke alfa's te maken en met mijn quote?quote:Op zondag 9 mei 2004 19:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
rijd er hier in lichtenvoorde een civic rond, en ik heb gehoord, dus 't kan net zo goed niet waar zijn, dat de eigenaar 't blok heeft laten overvliegen en tunen in japan![]()
dat ding maakt me een teringherrie zeg, niet normaal meer, en klappen als ie terugschakelt, geweldig
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de lelijke alfa's te maken en met mijn quote?
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo'n ouwe lullen wagen.
Ik vind er niks stoers aan..
Rare modellen steeds.. vage neus, stomme achterkant.
Jij vind vast en zeker andere auto's lelijk die ik weer mooi vindquote:Op zondag 9 mei 2004 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
CRX was het he? Die past in mijn kofferbakquote:Op zondag 9 mei 2004 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij vind vast en zeker andere auto's lelijk die ik weer mooi vind
Kan je nagaan wat voor lomp schip je hebtquote:Op zondag 9 mei 2004 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
CRX was het he? Die past in mijn kofferbak
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
wansmaak is Opel ook een smaak
Hij is alles behalve lomp en ik kan harder de bochten door dan veel andere auto's (ook als ik die crx in m'n kofferbak hebquote:Op zondag 9 mei 2004 19:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor lomp schip je hebt
dat is pas lompquote:Op zondag 9 mei 2004 19:32 schreef Xtreem het volgende:
Ik had gisteren een CRX bijna in de motorkap, telt dat ook
Nee. Hij reed aso, en dat probeerde ik 'm subtiel duidelijk te makenquote:Op zondag 9 mei 2004 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is pas lomp
blijft lomp...quote:Op zondag 9 mei 2004 19:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Hij reed aso, en dat probeerde ik 'm subtiel duidelijk te maken
Geen abs....quote:Op zondag 9 mei 2004 19:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
blijft lomp...
* Xtreem is een lompe boerquote:Op zondag 9 mei 2004 19:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
blijft lomp...
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Tjabbo is een lompe boer
PAS NOU OOOOHOOOOP!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:32 schreef Xtreem het volgende:
Ik had gisteren een CRX bijna in de motorkap, telt dat ook
Het autootje mag blijven, een deel van de bestuurders liever niet.... maar daar hebben we het al vaker over gehadquote:Op zondag 9 mei 2004 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
PAS NOU OOOOHOOOOP!
Ze zijn al bijna uitgestorven!
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het autootje mag blijven, een deel van de bestuurders liever niet.... maar daar hebben we het al vaker over gehad
Je vriend ken ik nietquote:Op zondag 9 mei 2004 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Maar je bent het ermee eens dat niet elke CRX-rijder zo is hè?
Maar veel wel jaEn het liefst zou ik die mensen een schop onder de kont willen geven.
Ze geven de CRX alleen maar een slechte reputatie.![]()
Maar ik ken hem welquote:Op zondag 9 mei 2004 19:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je vriend ken ik niet
Nee, ik heb geleerd dat vooroordelen vaak kloppen, maar zeker niet altijd.....
*ril*quote:Op zondag 9 mei 2004 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
Rob, ik heb nu wel nieuwe foto's
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*ril*
*eng*
quote:Foto's bekijken doe je op je eigen risico!
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
[..]
Ze zijn wel van erg slechte kwaliteit hè?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vervangen... niet erbij, vervangenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze zijn wel van erg slechte kwaliteit hè?
Maare, nu moet jij nog een foto eigenlijk erbij
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vervangen... niet erbij, vervangen
1x met m'n smoel online is genoegquote:Op zondag 9 mei 2004 20:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Waarom?
Watjequote:Op zondag 9 mei 2004 20:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1x met m'n smoel online is genoeg
Moet jij nodig zeggen, bij jou zijn de foto's zo onduidelijk dat je ze net zo goed niet had hoeven te plaatsenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Watje
De eerste twee zijn onduidelijk ja, de rest valt toch wel meequote:Op zondag 9 mei 2004 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, bij jou zijn de foto's zo onduidelijk dat je ze net zo goed niet had hoeven te plaatsen
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, bij jou zijn de foto's zo onduidelijk dat je ze net zo goed niet had hoeven te plaatsen
NEEquote:Op zondag 9 mei 2004 20:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]Ga slapen man!
Anne: done.. 2 zelfs
Hoe laat Hoe laat?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NEEben met m'n vriendin op msn, en heb nog maar 38.5° koorts
plus dat ik zodadelijk Top Gear ga kijken![]()
![]()
2100 , BBC 2 , NIEUWE afleveringen..quote:Op zondag 9 mei 2004 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe laat Hoe laat?Ik heb het vrijdag gemist..
top gear @ Veronicaquote:Op zondag 9 mei 2004 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe laat Hoe laat?Ik heb het vrijdag gemist..
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
top gear @ Veronica![]()
ik heb het over de echte, op BBC2 om 21u
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Shit, ik weet niet of ik die zender al heb.
Dat hoeft niet te betekenen dat ze em op de TV heeft ingsteldquote:Op zondag 9 mei 2004 20:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]standaard op de kabel...
jaja, maar ik heb een nieuwe TV en niet alles staat al ingesteld volgens mij..quote:Op zondag 9 mei 2004 20:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]standaard op de kabel...
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
jaja, maar ik heb een nieuwe TV en niet alles staat al ingesteld volgens mij..
Of hoeft dat niet?
Die vraag was sarcastisch!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk wel dat het handig is om em in te stellen ja
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:54 schreef Xtreem het volgende:
vrouwen en techniek....
Je hebt nog 4 min om te zoekenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Ik heb bijna alles ingesteld hoor, maar BBC kan ik me niet meer herinneren.
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt nog 4 min om te zoeken
* PeuRac heeft TV en PC lekker dicht bij elkaarquote:Op zondag 9 mei 2004 20:58 schreef Xtreem het volgende:
* PeuRac is naar de tv
Sorry, vroeg je dat echtquote:Op zondag 9 mei 2004 20:59 schreef Fugie het volgende:
is top gear leuk dan ?
Als je aan Alfa komt dan kom je aan mijquote:Op zondag 9 mei 2004 20:51 schreef Fugie het volgende:
ik bash geen alfa dus bash ook geen opel, ik zeg gewoon wat ik van die autos op die fotos vindIs nix persoonlijks hoor...
braaf zo fidoquote:Op zondag 9 mei 2004 21:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je aan Alfa komt dan kom je aan mij
Ik bash normaal nooit een bepaald auto merk, maar af en toe word ik
een beetje moe van Alfa gebash.
Niks tegen jou of jouw Opel hoor![]()
Ach ja.. meerdere automerken worden wel gebasht hoor.. of bepaalde auto's..quote:Op zondag 9 mei 2004 21:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je aan Alfa komt dan kom je aan mij
Ik bash normaal nooit een bepaald auto merk, maar af en toe word ik
een beetje moe van Alfa gebash.
Niks tegen jou of jouw Opel hoor![]()
neuh, maar kheb het vorige week ofzo ook gezien toen was het ondertiteld ofzo. Kijk nooit tv dus vraag me niet waar ik het zagquote:Op zondag 9 mei 2004 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
man man man, kende je het echt niet??
veronica...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
neuh, maar kheb het vorige week ofzo ook gezien toen was het ondertiteld ofzo. Kijk nooit tv dus vraag me niet waar ik het zag
last van klapperend relaisquote:Op zondag 9 mei 2004 22:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
lampje in je icon is stuk
heb nog wel een nieuwe voor 10 euro...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
last van klapperend relais
Neem een Guzzi en dan klapperen alle relais.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
last van klapperend relais
Ik steun je in je strijd hoor...quote:Op zondag 9 mei 2004 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja.. meerdere automerken worden wel gebasht hoor.. of bepaalde auto's..
Zoals de Honda CRX![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik steun je in je strijd hoor...
En wie had het over discotheken in België??? Gisteren ben ik in de Versuz in Hasselt geweest: damn! volgens mij weigeren ze gewoon de lelijke vrouwen bij de deur....![]()
ga maar weer eens over 2 weken als ik weer geld hebquote:Op zondag 9 mei 2004 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik steun je in je strijd hoor...
En wie had het over discotheken in België??? Gisteren ben ik in de Versuz in Hasselt geweest: damn! volgens mij weigeren ze gewoon de lelijke vrouwen bij de deur....![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef BazzoS het volgende:
ik woon dichtbij duitsland
Doetinchem, graafschap
kun je tenminste wel ff een dagje gaan scheuren bij de buuren....quote:Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef BazzoS het volgende:
ik woon dichtbij duitsland
Doetinchem, graafschap
als ik mn rijbewijs en auto heb wel jaquote:Op zondag 9 mei 2004 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kun je tenminste wel ff een dagje gaan scheuren bij de buuren....
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:57 schreef Fugie het volgende:
http://www.cabrionews.de/katalog/mercedes/170s.php
doe datquote:Op zondag 9 mei 2004 23:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar ik ga zo slapen denk ik
Trustequote:Op zondag 9 mei 2004 23:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
doe dat
Ik ook, morgen om 11 uur beginnen![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 23:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
doe dat
Ik ook, morgen om 9 uur beginnen![]()
Succes! Maar zal wel niet iets super ernstigs zijn, hoop ik?quote:Op maandag 10 mei 2004 08:56 schreef BoJo het volgende:
goeiemorge
Zo naar de dokter.
zolang ze m'n been niet afhakken vind ik alles bestquote:Op maandag 10 mei 2004 08:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Succes! Maar zal wel niet iets super ernstigs zijn, hoop ik?
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang ze m'n been niet afhakken vind ik alles best. Heb een dikke knie, durf amper m'n been te strekken want dat voelt alsof ie dan gelijk de andere kant op knikt
![]()
Sterkte...quote:Op maandag 10 mei 2004 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang ze m'n been niet afhakken vind ik alles best. Heb een dikke knie, durf amper m'n been te strekken want dat voelt alsof ie dan gelijk de andere kant op knikt
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:38 schreef BoJo het volgende:
Ik ben alweer terug, moet een weekje rust houden en met m'n poot omhoog. Als dan nog niet over is, terug komen.
10 minuten binnen geweest tss die huisartsen van tegenwoordig![]()
Ja dat wel, maar ze weten nooit wat het is (bij mij danquote:Op maandag 10 mei 2004 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Beter dan dat het 2 uur doet en je je kapot zit te vervelen.. of dat je een uur moet wachten
Ow.. ik heb dat nog nooit gehad..quote:Op maandag 10 mei 2004 09:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ze weten nooit wat het is (bij mij dan) en het enige advies is altijd rust houden. Was trouwens al 2 jaar niet meer bij haar geweest
![]()
oi Tjab leuk weekend gehad...?quote:Op maandag 10 mei 2004 09:53 schreef Tjabbo het volgende:
hey tom
Er is toch niks buiten Amsterdamquote:Op maandag 10 mei 2004 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow.. ik heb dat nog nooit gehad..
Misschien maar eens verhuizen naar hier?
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er is toch niks buiten Amsterdam![]()
waar is hier btw?
naah, moet ik een visum aan gaan vragen voor Limbabwequote:Op maandag 10 mei 2004 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier is Gennep.. plaatsje met stadsrechten![]()
20 km onder Nijmegen, maar nog wel in Limburg
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
naah, moet ik een visum aan gaan vragen voor Limbabwe![]()
wel aardige mensen daro![]()
Ik bedoelde limbabwe in het algemeen. Nou in Gennep kom ik niet hoor, ik zuip en rook nietquote:Op maandag 10 mei 2004 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]In Gennep wonen bijna geen aardige mensen hoor
Zijn allemaal van die zuiperds en rokerds
zuip en rook jij ookquote:Op maandag 10 mei 2004 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]In Gennep wonen bijna geen aardige mensen hoor
Zijn allemaal van die zuiperds en rokerds
stoutertquote:Op maandag 10 mei 2004 10:38 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
ben stiekem aant spijbelen
oi BoJoquote:Op maandag 10 mei 2004 10:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
stoutert![]()
![]()
![]()
Je bent ook echt out of control!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:38 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
ben stiekem aant spijbelen
duidelijk, maaar ik heb er alles voor over om die mercedes slowchat te openenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:42 schreef carfreak het volgende:
[..]
Je bent ook echt out of control!!!![]()
mercedesquote:Op maandag 10 mei 2004 10:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
duidelijk, maaar ik heb er alles voor over om die mercedes slowchat te openen![]()
Hoiquote:Op maandag 10 mei 2004 10:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi BoJo
alles goed, met je alfa ook enzo?![]()
foto's van je buurmeisjequote:Op maandag 10 mei 2004 10:49 schreef LWaS het volgende:
Oh, en paintball was heel koel!
Was gisteren alleen wel gesloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |