quote:Op zondag 9 mei 2004 16:17 schreef methodmich het volgende:
Heb je raar gedaan met een hond?
dat was toch in het live hce verslagen topic:?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:14 schreef sqlsmurft het volgende:
euh Brighton bedoelde dat van die hond natuurlijk niet zo.
Beetje rare kreet. Excuus hierbij een bier om het goed te maken.
Hi-ha-hondenlul. Mooi voetballied.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:32 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]haha nou die floepte eruit en nu heb ik denk ik de man op zijn pik getrapt.
NIet zo netjes van mij.
half 9 is gezonder voor jequote:Op zondag 9 mei 2004 16:50 schreef FrankyMcG het volgende:
We hoeven vanavond dus pas om half 8 de tv op Studio Sport te zetten!
Ik zet mijn pa wel op de uitkijk, om door te geven als de kust veilig is.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
half 9 is gezonder voor je
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zet mijn pa wel op de uitkijk, om door te geven als de kust veilig is.
Studio Voetbal is vanavond ook weer verboden gebied, Jack met zijn pleurissmoel!
die is echt bloedgeil vanavondquote:Op zondag 9 mei 2004 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zet mijn pa wel op de uitkijk, om door te geven als de kust veilig is.
Studio Voetbal is vanavond ook weer verboden gebied, Jack met zijn pleurissmoel!
Ik vind het wel grappig al die gefrustreerde mannetjes die onder stenen vandaan kruipen.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:03 schreef Inquistor87 het volgende:
:'(.
Ik ben net van mn stoel gepleurd van het lachen :'(. Stomme kut calimero's
Binnen mijn vriendengroep brullen we dit nog wel eens tegen elkaar.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat was toch in het live hce verslagen topic:?
Is het zo niet altijd?quote:Op zondag 9 mei 2004 17:11 schreef golfer het volgende:
Ik vind het wel grappig al die gefrustreerde mannetjes die onder stenen vandaan kruipen.
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Beuren jullie me ff op met wat leuks?
Vanmorgen was het wél stil, hence de TT.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Topictilel gaat voor vandaag niet echt op, misschien dat er wat mensen blijven plakken na vanavond op VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |