Who gives a rat ass?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:34 schreef Spunks het volgende:
Gwyneth loopt er ook al een tijdje mee
Dat zeggen ze van deze ookquote:Op zondag 9 mei 2004 00:41 schreef Spunks het volgende:
ze zitten erg lekker![]()
Als ie leuke kleurtjes zou hebben misschien wel... niks mis met het model al zeg ik het zelf....quote:Op zondag 9 mei 2004 00:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van deze ook
[afbeelding]
Maar dat doe ik toch ook maar niet...
Ja, ik heb daar nare herinneringen bij. Enge biologieleraren enzo. Schijnt dat die dingen verplicht zijn daar op de opleiding.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:47 schreef daeri het volgende:
[..]
Als ie leuke kleurtjes zou hebben misschien wel... niks mis met het model al zeg ik het zelf....
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van deze ook
[afbeelding]
Maar dat doe ik toch ook maar niet...
*Ril...quote:Op zondag 9 mei 2004 00:48 schreef tomme6 het volgende:
Dan toch maar liever puntschoenen....
Nou ja, zoals 'Gwynneth' vind ik ze er nog wel ok uit zien, maar dan wel voor hartje winter, terwijl je onderweg bent naar Warme Chocolademelk bij de kerstboom.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:52 schreef Spunks het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk is het mode-gevoelighed wat hier de klok slaat, maar ik blijf erbij dat ze de leukheidsgrens overstijgen indien juist gecombineerd![]()
maar ze loopt wel een beetje vreemdquote:Op zondag 9 mei 2004 00:34 schreef Spunks het volgende:
Gwyneth loopt er ook al een tijdje mee
Ze ze hebben ze ook in kleurtjes. Oprah heeft ze met licht blauw en rozequote:Op zondag 9 mei 2004 00:47 schreef daeri het volgende:
[..]
Als ie leuke kleurtjes zou hebben misschien wel... niks mis met het model al zeg ik het zelf....
Als we toch zo gaan beginnen..quote:Op zondag 9 mei 2004 12:35 schreef Spunks het volgende:
Ooooh sorryIk dacht dat ik hier in LIF zat, maar zit ik toch in KLB
hallo moraalridders & 'ik-draag-alleen-waar-ik-me-fijn-in-voel'-types
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Als we toch zo gaan beginnen..
Hallo 'ik-heb-geen-eigen-smaak-en-ben-onzeker-dus-loop-ik-maar-achter-de-B-sterren-aan"-type.
En wat nou als je ze toevallig wél leuk vind? Dan heb je ook geen eigen smaak en ben je onzeker en loop je achter de B-sterretjes aan? Hmm, nice one. Zo kun je nooit iets mooi vinden wat toevallig in de mode is..quote:Op zondag 9 mei 2004 12:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Als we toch zo gaan beginnen..
Hallo 'ik-heb-geen-eigen-smaak-en-ben-onzeker-dus-loop-ik-maar-achter-de-B-sterren-aan"-type.
Mag ik het hier even heel erg mee eens zijnquote:Op zondag 9 mei 2004 13:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En wat nou als je ze toevallig wél leuk vind? Dan heb je ook geen eigen smaak en ben je onzeker en loop je achter de B-sterretjes aan? Hmm, nice one. Zo kun je nooit iets mooi vinden wat toevallig in de mode is..
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:54 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Ik hou het maar bij deze, en ze zijn nog goedkoper ook! En ze staan prachtig, als je een spijkerbroek aan hebt!!
[ontopic]
Ik vind ze dus echt niet mooi! Pascalle van GTST had ze ook, damn wat waren ze lelijk op tv
.
oorspronkelijk zwerden ze juist meestal in de zomer gedragen, het is bedacht door een australische surfer en werd ook gedragen eerst door bijna alleen maar surfers.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:57 schreef Maffioso het volgende:
Kansloos als je hiermee gaat lopen, vooral met dit weer.
Idd, puntschoenen zijn ook verschrikkelijk. Dan zijn deze dingen in vergelijking nog om aan te zien.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:18 schreef Fixers het volgende:
Lelijk vind ik ze niet, 't is weer eens wat anders dan die verschrikkelijke puntschoenen. Maar draag ze lekker als het koud is in de winter. Niet met blote benen onder een rokje, dat ziet er niet uit.
http://www.dutchfactory.nl/Producten.htmlquote:Op maandag 10 mei 2004 23:32 schreef Willaaam het volgende:
Weet iemand ook een plaats waar je ze daadwerkelijk kunt kopen?
Ach een paar Nikes is duurder moet je maar denken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
OMG, natuurlijk betaal je er ook nog eens een godsvermogen voor!
Hoge leren laarzen zijn gewoon duur, dat is al jaren zoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nikes koop ik ook niet. 175 Euro! Weten we wel waar we het over hebben?
Ik reken normaal gesproken niet om, maar hallooooo dat is dus 385 gulden voor een paar winterlaarzen!?!?!?!?![]()
Ieder zijn ding natuurlijk, maar mij gaat het echt te ver...
Nog daargelaten dat ik ze dus niet mooi vind.
surequote:Op maandag 10 mei 2004 19:46 schreef xxsaskiaxx het volgende:
[..]
oorspronkelijk zwerden ze juist meestal in de zomer gedragen, het is bedacht door een australische surfer en werd ook gedragen eerst door bijna alleen maar surfers.
idd, sure, Als je zo goed ugg plaatjes kan zoeken, kan je vast ook wel ff goed kijken door wie uggs oorspronkelijk werden gedrag.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:54 schreef 303 het volgende:
[..]
sure![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:36 schreef Haanibal het volgende:
Wat moet je daar een zweetklauwen in krijgen... ik vind ze trouwens ook niet echt mooi...
Welke winkel?quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja, vet man!
Bij ons in een winkel in G. kun je de Ugg's bestellen.
Er zijn alleen nog al veel verschillende versies, dus ik moet er nog even over nadenken.
Ik denk dat het van die lage beige worden.
Wel jammer dat iedereen denkt dat het zo ontzettend warm is in de zomer.
Het is gemaakt van schapenvacht en dus ademt het in de zomer en houdt het vast in de winter.
Bij ons kosten ze maar 49,95 en het zijn de originele van het Australische merk!
Ja ik kan niet wachten tot ze worden besteld!!
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Welke winkel?
De Leeuw, t.o. de perry sportquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Welke winkel?
Bedankt! Morgen gelijk naar De Leeuwquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
De Leeuw, t.o. de perry sport
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:58 schreef Que-Pasa het volgende:
Ik vond ze eerst niet mooi, maar nu wil ik ze toch wel hebben..maar of ik daar 200 euro voor over ga hebben of een paar nepperd ga kopen ben ik nog niet over uit....
Vertel eens: Wat is een sgool? Ik hoor daar wel meet mensen over, is dat een soort van sportclub?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:07 schreef B_BOY het volgende:
bij mij op sgool al minstens7 meiden mee gezien.
In Rotterdam, loopt u even alexandrium in ( Capelle a/d Ijssel )..en bij de van Ansum shoe-winkel hebben ze hele stapels Uggsquote:Op maandag 10 mei 2004 23:32 schreef Willaaam het volgende:
Weet iemand ook een plaats waar je ze daadwerkelijk kunt kopen?
D'r zijn ook puntugss met hak dat is pas erg. Hoe bedoel je "worst of both worlds"quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:38 schreef Que-Pasa het volgende:
smaken verschillen gelukkig, waar ik van over mijn nek ga zijn die puntschoenen in allerlei vrolijke kleurtjes.....![]()
Omdat types als Britney en Gwyneth ermee lopen, lopen alle breezerkutjes van 16 er ook meteen mee...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:54 schreef SHE het volgende:
Ik heb zelden zulke onvrouwelijke eskimio-shoes gezien als Uggs
Smaak kun je niet kopen..zelfs Gwyneth en Brittany niet
Kuddevolk![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:00 schreef Fixers het volgende:
[..]
D'r zijn ook puntugss met hak dat is pas erg. Hoe bedoel je "worst of both worlds"
Zo denk ik er dus ook over, dan maar langer sparen voor de echte, dan voor lul lopen met nepperds.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:38 schreef Copycat het volgende:
Mijn god, wat een afschuwelijke fake dingen! Je zou bijna de echte uggs nog mooi gaan vinden...
Of eigenlijk: liever voor lul lopen met echte Uggs dan met nep-Uggsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:48 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over, dan maar langer sparen voor de echte, dan voor lul lopen met nepperds.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:50 schreef Catsy het volgende:
[..]
Of eigenlijk: liever voor lul lopen met echte Uggs dan met nep-Uggs![]()
Dubbelquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:51 schreef BadGirly het volgende:
Gewoon helemaal geen van beide kopen, loop je sowieso niet voor lul![]()
Kijk gerust nog even naar buiten, in de stad, tram of waar dan ook, enig idee hoeveel mensen, al dan niet UGGs dragend, er sowieso voor lul lopen??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:51 schreef BadGirly het volgende:
Gewoon helemaal geen van beide kopen, loop je sowieso niet voor lul![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:00 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind dat gebrul over kortzichtig en meeloperij zo'n onzin. Er bestaat bijna geen unieke kleding en de sneakers die jij draagt heeft iemand anders ook, ben je dan meteen een meeloper?
Gegevens nodig?quote:On-topic;
Ik wil ze al heel lang hebben en sinds ik de Uggs van mn vriendin aan heb gehad, ben ik helemaal verkocht.. Ik heb ze toen heel leuk gecombineerd met een rokje en ze zitten ontzettend lekker. Ik heb moeilijke voeten en dus altijd problemen met schoenen, maar Uggs zitten heerlijk comfortabel en in tegenstelling tot wat iedereen hier beweert, ze zijn absoluut niet warm. Heb op internet hele leuke gevonden (de originele uit Australie voor 150 USD) en zodra mn budget het toestaat ga ik ze bestellen.
Och, ik heb mijn eigen stijl. Ik speur graag kleine aparte winkeltjes af op originele zaken. De ene keer ben ik een trend voor, de andere keer zit ik midden in een trend en soms vind ik dingen pas leuk, of vallen ze me pas op als het al "uit" is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:17 schreef Yodaah het volgende:
[..]Alsof de Fok!-kers graag met kleding uit het jaar nul willen lopen. De kleding hoeft allemaal niet zo spectaculair trendy te zijn, een beetje van deze tijd is geen overbodige luxe.
Ik ga straks meteen even kijken.quote:Gegevens nodig?Bij de UGG Store.com ben ik heel vriendelijk geholpen (weliswaar via e-mail).
Toen ik ze eenmaal aan had gehad, was ik idd helemaal verkocht.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:22 schreef milagro het volgende:
Ik vind ze mooi en ze lopen/zitten heerlijk
Zodra ik het me kan veroorloven koop ik een paar
Zal ik de hoge of de half hoge nemen dan
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:19 schreef Insomaniac het volgende:
Och, ik heb mijn eigen stijl. Ik speur graag kleine aparte winkeltjes af op originele zaken. De ene keer ben ik een trend voor, de andere keer zit ik midden in een trend en soms vind ik dingen pas leuk, of vallen ze me pas op als het al "uit" is.
Laat je niet afschrikken, omdat ze niet meer op voorraad zijn. Gewoon bestellen, geduld loont tenslotte en tot die tijd kun je alvast sparenquote:Ik ga straks meteen even kijken..
Ik denk dat ik ook voor de hoge gaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen ik ze eenmaal aan had gehad, was ik idd helemaal verkocht.. Ik ga voor de hoge, dan vallen mn spillepoten minder op.
Mijn vriendin heeft nogal stevige benen en heeft hoge en halfhoge en die halfhoge staan echt fantastisch bij haar..
Beetje te prijzig voor mequote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:28 schreef What het volgende:
[..]
Neem ze allebei.
Ik vind de hoge leuker uitkomen onder een knie- of minirok. Dus de hoge kunnen over je broek en bij een rok. Meer combi-mogelijkheden dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook voor de hoge ga
Maar dan ga ik toch weer twijfelen, want die lage zijn weer handig als je ze eens niet óver je broek heen wilt...
kutzooi
ik haat kiezen
Daar heb je gelijk in, alleen ik heb de Women Classic Short Sand gekozen. Mijn keuze is gebaseerd op dat ik over het algemeen veel spijkerbroeken draag en weinig (spijker)rokjes. En ik ben ook nog eens klein van stuk (1.56 m), dus voor mij lijken die hoge haast lieslaarzen voor mijquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind de hoge leuker uitkomen onder een knie- of minirok. Dus de hoge kunnen over je broek en bij een rok. Meer combi-mogelijkheden dus.
Geen idee en dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. En anders biedt ik ze hier op Fok! te koop aanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:47 schreef milagro het volgende:
zijn de verzendkosten niet erg hoog?
Ik twijfel tussen sand en pink. Hangt er natuurlijk ook vanaf met welke kleren je ze wilt combineren.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:35 schreef milagro het volgende:
Okay de hoge, zonder neus/hiel stuk, die vinnik het mooist
En nu de kleur
Licht of toch iets donkerder
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:51 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Geen idee en dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. En anders biedt ik ze hier op Fok! te koop aan![]()
Typisch Nederlands weer...als het maar weer geld scheelt. Slim of niet, voor deze UGGs betaal ik $110,-. Dat is omgerekend ¤ 90,32 i.p.v. ¤ 200,- die je hier moet neertellenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]lekker slim
je kunt ze ook op die Nederlandse site, hier boven ergens vermeld, bestellen, scheelt toch weer aan verzendkosten
En de verzendkosten?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:11 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Typisch Nederlands weer...als het maar weer geld scheelt. Slim of niet, voor deze UGGs betaal ik $110,-. Dat is omgerekend ¤ 90,32 i.p.v. ¤ 200,- die je hier moet neertellen![]()
![]()
Ik heb ze bij the Uggstore zelf besteld en niet bij UGG Australia, geeft niet hoor, had je ook niet kunnen wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:17 schreef milagro het volgende:
[..]
En de verzendkosten?
Op die site die ik noemde zijn ze geen 200 euro , hoor
Edit : al gevonden
All other international shipping charges range from $29.95 to $119.95 depending upon the cost of the purchased products. Standard Delivery to Canada and Standard International Delivery require the consignee pay duty and taxes as mandated by the Government for which the shipment is received. Please check with your local agency for details on estimated fees. UGG Australia is not responsible for duties and taxes. The customer is responsible for these fees.
dan weet je, lijkt me, ook wel wat de verzendkosten zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:39 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Ik heb ze bij the Uggstore zelf besteld en niet bij UGG Australia, geeft niet hoor, had je ook niet kunnen weten![]()
Ja dat klopt en deze heb ik ook ontvangen. Hierop stond dus die $ 110,-, maar ik geloof dat zij de verzendkosten voordien incasserenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:41 schreef milagro het volgende:
[..]
dan weet je, lijkt me, ook wel wat de verzendkosten zijn
je hebt toch een invoice gekregen per email of zo, neem ik aan
quote:en niet meer zo kattig doen, hoor
Die staan ook wel bij mij in de kast ja, zie ik nog liever vrouwen op lopen dan met die berenklauwenquote:Op zondag 9 mei 2004 13:54 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Ik hou het maar bij deze, en ze zijn nog goedkoper ook! En ze staan prachtig, als je een spijkerbroek aan hebt!!
[ontopic]
Ik vind ze dus echt niet mooi! Pascalle van GTST had ze ook, damn wat waren ze lelijk op tv
.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:44 schreef Gelderland het volgende:
wow, wat een lelijke moonboots
"So last tuesday"quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:36 schreef Nynex het volgende:
Zijn allang weer passé
Ik heb Martijn Krabbe ermee zien lopen. Die had zijn spijkerbroek niet erinquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:12 schreef Qarinx het volgende:
Ik vind ze wel grappig op zich, vooral met een spijkerbroek erin.. wie weet als ik ooit m'n lijstje must-haves heb afgewerkt dat ik de Uggs aanschaf
Daar wil ik wel een foto van zien.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:00 schreef Fixers het volgende:
[..]
D'r zijn ook puntugss met hak dat is pas erg. Hoe bedoel je "worst of both worlds"
Precies, ik heb het idee dat het bij mij heel lomp zal staanquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:32 schreef Brennie het volgende:
Ze lijken me wel lekker voor de winter
Maar geen idee of het me staat.
Dat dacht ik ook, tot ik die van mn vriendin had gepast.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, ik heb het idee dat het bij mij heel lomp zal staan.
Suggereer je hiermee dat hij zijn spijkerbroek erin had moeten doen?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb Martijn Krabbe ermee zien lopen. Die had zijn spijkerbroek niet erin.
quote:Op zondag 25 juli 2004 01:59 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Suggereer je hiermee dat hij zijn spijkerbroek erin had moeten doen?![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef milagro het volgende:
Yodaah, als jij ze ontvangen hebt, laat je dan even weten of ze groot of klein vallen?
Idd! *bwork*quote:Op maandag 26 juli 2004 15:41 schreef Yodaah het volgende:
over puntschoenen gesproken, wie weet is dit wel de nieuwe trend:
[afbeelding]
![]()
Wat zijn dat? Indianen schoenen?quote:Op maandag 26 juli 2004 15:41 schreef Yodaah het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn iig lelijk!quote:Op maandag 26 juli 2004 16:54 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Indianen schoenen?
very UGGlyquote:Op maandag 26 juli 2004 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn iig lelijk!
*grin* soort van ja...quote:Op maandag 26 juli 2004 16:54 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Indianen schoenen?
Nee, is geen trend. Op de site staat "America's #1 Source for Show/Theater Costumes".quote:Op maandag 26 juli 2004 15:41 schreef Yodaah het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik krijg ze pas begin oktober binnen en iets ervoor weet ik pas wat zij aan kosten zullen afschrijven. De boots kosten me sowieso $ 110,- en verscheep/verzendkostenquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:09 schreef imago het volgende:
Yodaah, heb je ze al binnen? En wat waren de kosten uiteindelijk omgerekend in euro's inclusief verzendkosten?
Wat duurt dat lang zeg!quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:17 schreef Yodaah het volgende:
Ik krijg ze pas begin oktober binnen en iets ervoor weet ik pas wat zij aan kosten zullen afschrijven. De boots kosten me sowieso $ 110,- en verscheep/verzendkosten. Ik hou je op de hoogte!
![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:23 schreef imago het volgende:
[..]
Wat duurt dat lang zeg!![]()
Bedoel je Alf?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag vandaag een meisje in de trein ermee, en hoe je voeten eruit zien doen me heel erg denken aan een 'pop' van TV.Beetje Pino formaat beest, met een soort van cremige dreads als vacht.
Geen idee hoe dat ding heet, maat het is een soort van Sesamstraat/Samson en Gert/Freggles achtig ding.
hee jy bent de zus van suzannequote:Op maandag 10 mei 2004 21:04 schreef Ereshkigal het volgende:
M'n zusje kwam er laatst mee thuis
Ze heeft ze in het roze en ik moet zeggen dat ze erg leuk staan onder een rokje hoor !!
Lees dit topic anders gewoon door.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:56 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Noem ze wat je wilt noemen.. kwestie van smaak, maargoed... Begrijp dat jullie me dus niet verder kunnen helpen??
Ik was vanmiddag in Amsterdam bij Invito en daar hadden ze juist alleen nog maar maten boven de 40... Gewoon even goed zoeken misschien?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:21 schreef Morgil het volgende:
Ik vind ze wel cool, eigenlijk. Ik zoek een paar neppe (niet zo duur) in maat 42 (niet te vinden) in Tilburg, of Breda. Het liefst zwarte.
Iemand?
hoe bedoel je dat? is je zusje leuk, of vind je zusje de Uggs ook leuk?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:16 schreef superheist het volgende:
m'n zusje..
ach so..quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:12 schreef Copycat het volgende:
Als ik afga op de topictitel, bedoelt ie dat z'n zusje al UGG's heeft.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:12 schreef Copycat het volgende:
Als ik afga op de topictitel, bedoelt ie dat z'n zusje al UGG's heeft.
waar???quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:25 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik heb zojuist Uggs besteld via internet vanuit Australië. Kost ¤80,- inclusief verzendkosten. Het duurt 10 - 12 dagen. Kan niet wachten!
een mode voorwerp dat uit de jaren 70 stamt en om het nog erger te maken kwam het uit australie. Hoe zijn die dingen in godsnaam in de mode nu?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:30 schreef KonnieKipke het volgende:
ach, die dingen had je toch al in 1981? Kijk maar eens naar wat video's van ABBA.
Toch zie ik er niet veel meiden mee op straat rondlopen. Wellicht dat in hippe zaken als de zebra lounge en jimmy wo er een hogere concentratie te vinden valt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:05 schreef schatje het volgende:
Er zijn zelfs wachtlijsten voor die dingen. In Amsterdam dan bij bepaalde zaken.
ben ze nog niet tegen gekomen in de zebra loungequote:Op zondag 29 augustus 2004 21:34 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Toch zie ik er niet veel meiden mee op straat rondlopen. Wellicht dat in hippe zaken als de zebra lounge en jimmy wo er een hogere concentratie te vinden valt.
Je ziet ze juist hartstikke veel. De neppe versies dan...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:34 schreef KonnieKipke het volgende:
Toch zie ik er niet veel meiden mee op straat rondlopen. Wellicht dat in hippe zaken als de zebra lounge en jimmy wo er een hogere concentratie te vinden valt.
Stalkquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:36 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb ze 20 jaar geleden al gedragen![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stalk
http://www.ikonaustralia.com/short-sand-uggs.htmquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:51 schreef imago het volgende:
[..]
waar???
ga naar de bovengenoemde website, daar zag ik ze namelijk staanquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:15 schreef myfairlady het volgende:
Klopt ja. bij de sacha hadden ze die lelijke dingen ook al bij de mannen afdeling staan![]()
Heb geen idee wat er zo anders aan het model ofzo zou moeten zijn. andere kleuren waarschijnlijk.
al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding... ach, lelijk zijn heeft ook z'n charmesquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:51 schreef myfairlady het volgende:
Die dingen kan je ook alleen onder een rok dragen en dan zijn ze NOG lelijk
Net van die pino dingen.
Who cares?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:34 schreef Spunks het volgende:
Gezien bij Britney Spears, SJP, Pamela Anderson en wie al niet meer. Ik ga ze dinsdag halen![]()
Idd. als britney t draagt hoef je t toch niet meteen te dragen..quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Who cares?
:\.
Eskimo schoenen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:56 schreef superheist het volgende:
oja.. die van m'n zusje: zijn hier te vinden
Heb jij wel eens goed naar het algemeen straatbeeld gekeken? Driekwart van wat de mensen aan hebben kán gewoon echt niet (meer) en dan miepen dat de Uggs niet meer kunnen??quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
nep uggs zijn cool
als je echte koopt
wordt je genaaid waar je bijstaat
in de elle staat overigens dat uggs tegenwoordig echt niet meer kunnen!
uit die dingen koop de regenlaars! nieuwe trend dus!
Ziek dat ze er een site over maaktquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:56 schreef superheist het volgende:
oja.. die van m'n zusje: zijn hier te vinden
het moment dat iedereen ze heeft zijn ze uit de mode. Net als von dutch, het was in toen niemand het had.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:09 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Heb jij wel eens goed naar het algemeen straatbeeld gekeken? Driekwart van wat de mensen aan hebben kán gewoon echt niet (meer) en dan miepen dat de Uggs niet meer kunnen??
In of niet in, wat mij betreft is alles wat we dragen retro. Zelfs de All Stars worden weer met alle plezier gedragen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:15 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
het moment dat iedereen ze heeft zijn ze uit de mode. Net als von dutch, het was in toen niemand het had.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Moet ik altijd denken aan Nederlandse vrouwen die onder het genot van een kopje bosbessenhuppelkut thee lekker zitten te klessebessen over het mode-drama dat zich de Nederlandse man noemt. De afgelopen anderhalf jaar hebben we kunnen zien hoe fantastisch mode-gevoelig onze vrouwen en meisjes zijn. Als je maar meeloopt.... dan zit het wel goed.
Lik toch m'n lul mens (algemeen bedoeld)... 'vind ze wel mooi'. Het enige dat voor deze dingen te zeggen valt is dat ze de kroon van lelijkheid kunnen overnemen van die achterlijke laarzen over de spijkerbroek.
Dames, dames wat doen jullie ons aan.
Je hóeft niet naar ons te kijken hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Moet ik altijd denken aan Nederlandse vrouwen die onder het genot van een kopje bosbessenhuppelkut thee lekker zitten te klessebessen over het mode-drama dat zich de Nederlandse man noemt. De afgelopen anderhalf jaar hebben we kunnen zien hoe fantastisch mode-gevoelig onze vrouwen en meisjes zijn. Als je maar meeloopt.... dan zit het wel goed.
Lik toch m'n lul mens (algemeen bedoeld)... 'vind ze wel mooi'. Het enige dat voor deze dingen te zeggen valt is dat ze de kroon van lelijkheid kunnen overnemen van die achterlijke laarzen over de spijkerbroek.
Dag meisje uit den haag en bus 23quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:19 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Je hóeft niet naar ons te kijken hoorKleding (dus ook schoeisel) maken de vrouw, maar ook de man. Ben erg benieuwd hoe jij in het dagelijks leven erbij loopt (ongetwijfeld zónder Uggs)
![]()
Ieek... ik word gestalkt!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dag meisje uit den haag en bus 23
Um, newsflash : de wereld draait niet om mannen en wat zij van onze schoenen vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
`quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:45 schreef Scandalous het volgende:
Zeer comfortabel en niet sexy, dat mag ook wel eens.![]()
Zo zijn er talloze dingen in het leven die ik afstotelijk en belachelijk vind... zoals jouw opmerking bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
`
Je zal afstotelijk en belachelijk bedoelen.
Al klopt dat niet sexy ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
`
Je zal afstotelijk en belachelijk bedoelen.
Kijk van jou moeten we er meer hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:45 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Um, newsflash : de wereld draait niet om mannen en wat zij van onze schoenen vinden.
Het feit dat zoveel mannen deze schoenen zo vreselijk lelijk vinden, vind ik al bijna genoeg reden om die Uggs aan te schaffen.
Ik vind het best een statement eigenlijk, jarenlang moeten vrouwen op onmogelijke stilettohakken lopen, en nu is het eindelijk okee om gewoon op wollen pantoffellaarzen te lopen. Zeer comfortabel en niet sexy, dat mag ook wel eens.![]()
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk van jou moeten we er meer hebben
Lekker comfi en warm, jij vast ook![]()
Over bekrompen vrouwen-logica gesproken...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef Scandalous het volgende:
mannen raken helemaal in paniek als vrouwen iets gaan dragen wat zij niet geil vinden
Kijk dan eens naar de reacties van mannen in dit topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:23 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Over bekrompen vrouwen-logica gesproken...
Pre-pubers is een betere omschrijving denk ik. Schoenen moeten niet geil zijn, maar liefquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar de reacties van mannen in dit topic
Okee, pre-pubers is inderdaad een betere omschrijving.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:25 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Pre-pubers is een betere omschrijving denk ik. Schoenen moeten niet geil zijn, maar lief.
Ik vermijd in het dagelijks leven kledingstukken die worden gedragen door clowns, inheemse indianenstammen en enge melkbekken uit Engelse comedy shows uit de 70's. Dit alles met inachtneming van het risico een saaie lul te worden gevonden. Maar ik probeer in ieder geval niet uit alle macht vóór lul te lopen. En voor het geld dat die uggs mogen kosten kleed ik me 100x beter dan eenieder die deze duivelse zeehonden-met-opgerekte-anus aan z'n poten draagt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:19 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Je hóeft niet naar ons te kijken hoorKleding (dus ook schoeisel) maken de vrouw, maar ook de man. Ben erg benieuwd hoe jij in het dagelijks leven erbij loopt (ongetwijfeld zónder Uggs)
![]()
Jaja mensen, de door mannelijke varkens gedomineerde maatschappij wankelt nu wel heel vervaarlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:45 schreef Scandalous het volgende:
Um, newsflash : de wereld draait niet om mannen en wat zij van onze schoenen vinden.
Het feit dat zoveel mannen deze schoenen zo vreselijk lelijk vinden, vind ik al bijna genoeg reden om die Uggs aan te schaffen.
quote:Ik vind het best een statement eigenlijk, jarenlang moeten vrouwen op onmogelijke stilettohakken lopen, en nu is het eindelijk okee om gewoon op wollen pantoffellaarzen te lopen. Zeer comfortabel en niet sexy, dat mag ook wel eens.![]()
Zoals ik al zei, onze dominantie komt ten einde. De ugg zal het symbool zijn van een nieuwe wereld waarin onze vrouwen geen stokslagen meer hoeven vrezen wanneer zij zonder pumps de straat opgaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja heerlijkVind het wel humor, mannen raken helemaal in paniek als vrouwen iets gaan dragen wat zij niet geil vinden (puntschoenen, uggs, whatever)
Logisch. Je ervaart de mannelijke reacties als afwijzing. De feministische radicaal in je ontsteekt in (milde) blinde woede en een persoonlijke snauw is mijn deel .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Okee, pre-pubers is inderdaad een betere omschrijving.![]()
Ik vind het juist positief dat mannen er zo op tegen zijn, niet alle vrouwen zitten te wachten op die aandacht hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Logisch. Je ervaart de mannelijke reacties als afwijzing. De feministische radicaal in je ontsteekt in (milde) blinde woede en een persoonlijke snauw is mijn deel .
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:07 schreef Oksel het volgende:
Scan, bij jouw geile lichaam, je mooie kop, en je geile lange haar staan ze vast goed.
Koop ze maar.
Lieve schat, aandacht heeft er niet eens zozeer mee van doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het juist positief dat mannen er zo op tegen zijn, niet alle vrouwen zitten te wachten op die aandacht hoor![]()
Of de algemene mannelijke behoefte om hun mening er door te drammen en zich te ergeren als vrouwen die mening niet delen, over schoeisel nota bene.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lieve schat, aandacht heeft er niet eens zozeer mee van doen
Ook de drang om te tonen hoezeer de hedendaagse onafhankelijke vrouw een broertje dood heeft aan het andere geslacht en hun aandacht staat er in feite buiten.
Het gaat nu meer om de algemene vrouwelijke schreeuw om acceptatie![]()
lopen ze lekker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:50 schreef Miesjemies het volgende:
Ik heb ze van de Invito
Uggs? Of gewoon Invito-boots in die stijl?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:50 schreef Miesjemies het volgende:
Ik heb ze van de Invito
Dat laatste dus. Uggs vond ik zelf net iets te duur. Echt tijdloos zijn ze nou ook weer niet namelijk als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uggs? Of gewoon Invito-boots in die stijl?
Oh, vandaar. Kon me al niet voorstellen dat Invito Uggs verkocht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:57 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Uggs vond ik zelf net iets te duur. Echt tijdloos zijn ze nou ook weer niet namelijk als je begrijpt wat ik bedoel
Laat ik daar nou net geen last van hebben. Andermans mening interesseert me geen reetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Of de algemene mannelijke behoefte om hun mening er door te drammen en zich te ergeren als vrouwen die mening niet delen, over schoeisel nota bene.
Heb je niets beter te doen
Waar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:59 schreef Insomaniac het volgende:
Hoeveel waren ze dan? Want ik ga binnenkort () voor honderd dollar Uggs bestellen.
praatje is goed, smoesje deugt nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Laat ik daar nou net geen last van hebben. Andermans mening interesseert me geen reet![]()
En ik moet toch wat, zo tussen het strijken door.
219 euro!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:02 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Waar?
Vriendin van mij heeft ze ergens besteld en daar kosten ze 219 euro.... dat ga ik er dus echt niet voor betalen.
Wat een bedrag hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:08 schreef Insomaniac het volgende:
219 euro!!
quote:Via een vriendin van me, die had een goede site op internet gevonden, wel creditcard only.
Zal later die link hier neer zetten.
Als je gewoon een paar posts terugleest zie je dat ik ze voor ¤ 80,- heb gekocht plus de link waar ik ze gekocht heb.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:10 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Wat een bedrag he![]()
[..]
Thanx!
Vriendin had ook de korte besteld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:15 schreef milagro het volgende:
ja maar dat zijn de korte, d ehoge zijn natuurlijk effe duurder dan dat
Ow beter...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:12 schreef Nokia3310 het volgende:
Nog even voor de volledigheid: http://www.ikonaustralia.com/short-sand-uggs.htm
Dan heb je dus echte Uggs boots voor ¤80,0 (inclusief verzendkosten). Moet er wel om lachen dat mensen er meer dan 200 euro voor hebben neergelegd!
jeetje, dat is idioot duur, danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:17 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Vriendin had ook de korte besteld.
Mjah...? Ik zeg toch nergens dat meisjes niet op uggs mogen lopen? Ik probeer ook niemand ervan te overtuigen ze vooral niet te kopen. Ik geef alleen aan dat het grappig is om van Nederlandse vrouwen altijd vanalles te horen over wat er niet deugt aan mannen (en dan vooral qua kleding) terwijl ze zelf opeens de eskimo look tot het summum der modetrends verheffen. Het is ook geen halszaak ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:05 schreef milagro het volgende:
[..]
praatje is goed, smoesje deugt niet![]()
je maakt er anders een flink punt vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
teveeltekst en dan Het is ook geen halszaak ofzo.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:29 schreef milagro het volgende:
[..]
je maakt er anders een flink punt van
maar het was leuk, nu ga je vervelen
Ja, het is nu wel duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
UGG!
![]()
Maar dat zijn zeg maar wel wat ze oorspronkelijk in Australië echte uggs noemen, maar het zijn niet de "echte" die nu hip zijn met het labeltje aan de achterkant. Niet dat mij dat wat kan schelen, en het zijn geen neppers van plastic van de Invito ofzo, maar ze zijn wel anders..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:12 schreef Nokia3310 het volgende:
Als je gewoon een paar posts terugleest zie je dat ik ze voor ¤ 80,- heb gekocht plus de link waar ik ze gekocht heb.
Nog even voor de volledigheid: http://www.ikonaustralia.com/short-sand-uggs.htm
Dan heb je dus echte Uggs boots voor ¤80,0 (inclusief verzendkosten). Moet er wel om lachen dat mensen er meer dan 200 euro voor hebben neergelegd!
Ik heb trouwens halfhoge, kleur chestnut besteld.
Het was dan ook het slotakkoord. Toch bedankt dat je die open deur nog even intrapte Xenaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het is nu wel duidelijk hoor.
Schat, die zíjn nu in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:05 schreef dafjedaf het volgende:
Wanneer worden schoenen met comfortabele, ronde neuzen en niet al te hoge hakken weer eens in, liefst in hele hoge variant?
Echt? Ik kan nergens leuke vinden, alleen met platte of puntige neuzen, of sandaaltjes / ballerina's, geen laarzen. Heb je tips waar ze leuke hebben? Ik heb echt al jaren geen schoenen meer gekocht, ja sneakers, maar dat telt niet, vanwege die domme mode...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:07 schreef Moonah het volgende:
Schat, die zíjn nu in.
Alleen omdat het volgens jou niet 'in' is, betekent het niet dat je ze nergens kan krijgen hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Echt? Ik kan nergens leuke vinden, alleen met platte of puntige neuzen, of sandaaltjes / ballerina's, geen laarzen. Heb je tips waar ze leuke hebben? Ik heb echt al jaren geen schoenen meer gekocht, ja sneakers, maar dat telt niet, vanwege die domme mode...
Ja ik vind natuurlijk niet meteen alle schoenen met ronde neuzen leuk... Bij de schoenenreus heb ik nog nooit wat leuks gezien, en ik wil ook een beetje kwaliteit enzo. Hier in de stad zie ik gewoon nooit wat leuks, en ik hou sowieso al niet van schoenenwinkels... Iedere keer als ik ga kijken kom ik er chagrijnig weer uit, geen een leuk paar gezien, niks wat ook maar in de buurt zit. Ga maar weer aan de legerkistjes ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:09 schreef Insomaniac het volgende:
Alleen omdat het volgens jou niet 'in' is, betekent het niet dat je ze nergens kan krijgen hoor.
Bij schoenenreus e.d. hebben ze vaak laarzen met een lage hak en ronde neuzen. En laatst zag ik nog een paar staan bij Manfield.
Legerkisten zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:38 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ga maar weer aan de legerkistjes ofzo![]()
Ik vind ze best sexy, het idee dat daar een klein zacht vrouwenvoetje warmdraaitquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:45 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zeer comfortabel en niet sexy, dat mag ook wel eens.![]()
Op de site staat dat je een halve maat van je echte maat af moet trekken, ze vallen dus iets groter dan je eigen maat zeg maar. Alleen wel lastig die halve maten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:18 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ow beter...![]()
Hoe vallen ze qua maat? Ik koop schoenen nl. altijd te klein
Volgens mij zijn dit wel die met dat labeltje? Als je goed kijkt op de foto zie je net een labeltje toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:38 schreef imago het volgende:
[..]
Maar dat zijn zeg maar wel wat ze oorspronkelijk in Australië echte uggs noemen, maar het zijn niet de "echte" die nu hip zijn met het labeltje aan de achterkant. Niet dat mij dat wat kan schelen, en het zijn geen neppers van plastic van de Invito ofzo, maar ze zijn wel anders..
haha die zijn eigenlijk best wel coolquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:07 schreef ransbal het volgende:
oei, geil![]()
snel bestellen, kan ik tenminste ook hip de herfst in![]()
Herenmodel Uggs:
[afbeelding]
kruising tussen een Rus en Australierquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:20 schreef Lolalala het volgende:
Zouden die schoenen ook staan als je nijlpaard benen hebt?
[afbeelding]
Volgensmij staat het alleen leuk bij slanke benen.
Ik zag laatst foto van Beyonce die ze ook aan had wat niet echt mooi stond.
Ik vind ze er wel leuk uitzien, als ik iemand ermee zie lopen dan blijf ik echt lang kijkenMaar het is denk ik niet ech tiets voor mij. Onder een spijkerbroek, pijpen omhoog... Ik weet niet. Ze vallen zo op
Bij Beyonce vond ik ze inderdaad ook niet mooi staan, en bij dit model wel. Gewoon passen in de winkel en kijken of het staat, ik denk het wel hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:20 schreef Lolalala het volgende:
Zouden die schoenen ook staan als je nijlpaard benen hebt?
[afbeelding]
Volgensmij staat het alleen leuk bij slanke benen.
Ik zag laatst foto van Beyonce die ze ook aan had wat niet echt mooi stond.
Ik vind ze er wel leuk uitzien, als ik iemand ermee zie lopen dan blijf ik echt lang kijkenMaar het is denk ik niet ech tiets voor mij. Onder een spijkerbroek, pijpen omhoog... Ik weet niet. Ze vallen zo op
Woon je in de omgeving van Amsterdam?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:05 schreef dafjedaf het volgende:
Was ik net zo blij dat we van die punten af waren, is dit ineens weer hip. Wanneer worden schoenen met comfortabele, ronde neuzen en niet al te hoge hakken weer eens in, liefst in hele hoge variant? *zucht* Ik heb nieuwe schoenen nodig! Geen pantoffels van 100 euro!
*maar ik ben heel blij voor jullie hoor*
Mwah, ik denk dat ze bedoelt dat ze niet van Australian Ugg zijn, het Amerikaanse merk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:00 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit wel die met dat labeltje? Als je goed kijkt op de foto zie je net een labeltje toch?
Australisch merk hoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 06:55 schreef sefer het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze bedoelt dat ze niet van Australian Ugg zijn, het Amerikaanse merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |