en die heeft ook z'n hersens besmet, tjee wat een malootquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:32 schreef Oppersmurf het volgende:
Geert Wilders heeft een schimmel op zijn hoofd.
Regiseren is GEEN Nederlands woordquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:31 schreef Briefcase het volgende:
gaat Rita Verdonk het regiseren ?
Geert Wilders als Hannibal Smith...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:32 schreef Oppersmurf het volgende:
Geert Wilders heeft een schimmel op zijn hoofd.
mis ik iets ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:34 schreef tong08 het volgende:
[..]
Regiseren is GEEN Nederlands woord
* motown vindt het een grof schandaal (als eveneens jarenlange A-team fan, maar dan aan de andere kant van het politieke spectrum)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:54 schreef sinemet het volgende:![]()
![]()
*ligt nog steeds in een deuk* (als jarenlange A-team fan)
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:01 schreef motown het volgende:
[..]
* pberends vindt het een grof schandal (als eveneens jarenlange A-team fan, maar dan aan de andere kant van het politieke spectrum)
[offtopic]quote:Op zondag 9 mei 2004 00:05 schreef pberends het volgende:
[..]
:')
LOLquote:Op zondag 9 mei 2004 00:33 schreef motown het volgende:
[..]
[offtopic]
Gefeliciteerd, pberends!Je hebt volgens mij wederom een nieuwe bug ontdekt. De me-tags in de oorspronkelijke tekst veranderen van context zodra het door een andere user wordt gequoted. Op naar het Replique-forum dan maar?
![]()
[/offtopic]
Keep the soul alive!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:![]()
![]()
![]()
Toch een kanttekening:
- Echte FACE was meer "The Faceman"
- Hannibal is meer een leider dan die sufkut Wilders
Staat tegenover:
- Theo kan zo instromen in "A-Team, the movie"
- Ayaan moet alleen nog ff opgepompt, dan lukt het wel ....
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:58 schreef kLowJow het volgende:pberends
!
!
!
Dit Was Het Nieuwsquote:Op zondag 9 mei 2004 01:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Keep the soul alive!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |