In DIG staat een lijstje met mensen die geïnteresseerd zijn, maar we raken off-topic.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee aan moet
Ik vind dit echt grote onzin hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:57 schreef Magneet het volgende:
lees dan de faq eens, diensten zijn niet toegestaan in v&a. Lucille had het op mijn verzoek gesloten vandaar dat ik even antwoord
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:19 schreef MarSSteR het volgende:
Er staat nergens in de regels dat je advertensie niet mag laten verwijzen naar eBay, en toch krijg ik een slotje
Dit eerst lezen, dan posten [V&A F.A.Q.]quote:Doorverwijzen naar een advertentie op verkoopsites zoals Marktplaats
Doorverwijzen naar een andere verkoopsite is niet toegestaan. Een foto 'hotlinken' wel, maar niet met een verwijzing naar de advertentie.
wat begrijp je nou niet uit dat stukkie uit de faqquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:05 schreef MarSSteR het volgende:
Dat is dus gewoon bullshit! Zo verkoop je 'artikel' toch veel gemakkelijker...
Fok! wil op geen enkele manier aan wapenhandel verbonden worden ook al zijn het toegestane wapensquote:Op zondag 13 juni 2004 18:15 schreef Jeff21 het volgende:
Waarom mogen sierzwaarden niet verkocht worden? Dit staat idd in de FAQ, maar wat is de reden hiervoor? Deze mogen namelijk wel gewoon in de winkels hier in Nederland aan iedereen verkocht worden, dus waarom niet via het forum?
Hij verkoopt illegale software voor behoorlijk wat geld terwijl hij vantevoren beweert dat deze software legaal is. Vervolgens wil hij niet meewerken aan een oplossing. Pure oplichting dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:26 schreef ElisaB het volgende:
MarkyB een oplichter noemen gaat wel erg ver. Wat ie in V&A deed was niet toegestaan, en daar heeft ie zijn ban voor gekregen.
Ik heb geen idee wat je bedoelt met 'oplichters zijn welkom'.
Dat is een goede reden, maar Fok! kan toch wel een verschil maken tussen sierstukken en wapens? Sierzwaarden vind ik niet direct onder de categorie wapens vallen. Deze hang je aan de muur of zet je ergens neer, net als een plantje, een poster of een beeldje. Ze zijn niet bedoeld om gebruikt te worden en je kunt ze ook niet echt gebruiken, omdat deze zwaarden bot zijn en niet gemaakt om te gebruiken als wapen (ja, je kunt ze slijpen en verstevigen, maar goed, dan moet Fok! ook de autohandel verbieden omdat je die als wapen kunt gebruiken door iemand ermee te overrijden)quote:Op maandag 14 juni 2004 08:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
Fok! wil op geen enkele manier aan wapenhandel verbonden worden ook al zijn het toegestane wapens
Ik denk dat de meeste users die de intentie hadden om wapens te verkopen hier, het ook daadwerkelijk als sierwapen gebruikte. Maar ook sierwapens kunnen makkelijk voor andere doeleinde gebruikt worden. Het is heel moeilijk om daarin een duidelijke grens te bepalen. Dus is er besloten helemaal geen wapens toe te staan.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:01 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Dat is een goede reden, maar Fok! kan toch wel een verschil maken tussen sierstukken en wapens? Sierzwaarden vind ik niet direct onder de categorie wapens vallen. Deze hang je aan de muur of zet je ergens neer, net als een plantje, een poster of een beeldje. Ze zijn niet bedoeld om gebruikt te worden en je kunt ze ook niet echt gebruiken, omdat deze zwaarden bot zijn en niet gemaakt om te gebruiken als wapen (ja, je kunt ze slijpen en verstevigen, maar goed, dan moet Fok! ook de autohandel verbieden omdat je die als wapen kunt gebruiken door iemand ermee te overrijden)
Ik vind dat je een punt hebben, maar de Admins hebben nou eenmaal een goed hart, en gunnen het knulletje nog eenmaal een kans om zich beter te profileren op het forum.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hij verkoopt illegale software voor behoorlijk wat geld terwijl hij vantevoren beweert dat deze software legaal is. Vervolgens wil hij niet meewerken aan een oplossing. Pure oplichting dus.
Verder heeft hij Fok gebruikt voor zijn oplichtingspraktijken. Hij krijgt dan weliswaar een ban in V&A maar op de rest van het forum is hij gewoon welkom. En dat terwijl je al een permban krijgt als je dreigt Fok te schaden.
Ben even weg geweest, en aan het puinruimen. Maar bedankt voor de tip.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:13 schreef Magneet het volgende:
[TK]Kaartje voor Sensation_White @ 03//07//2004
ook al tr geplaatst maar dezen worden ver boven de standaard prijs verkocht
De AT lijst is hier inderdaad goed gevuld met V&A topics met een slotje.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:22 schreef ShaoliN het volgende:
en aan het puinruimen
Krijg er ook spontaan rsi van.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De AT lijst is hier inderdaad goed gevuld met V&A topics met een slotje.
Thanks.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vergeet deze niet: [TK] Red Hot Chilli Peppers Concert Amsterdam Arena 16 Juni
Allright, misschien is 't handig om dit effe bij de FAQ te zetten, zodat iedereen weet waarom wapens verboden zijnquote:Op maandag 14 juni 2004 13:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste users die de intentie hadden om wapens te verkopen hier, het ook daadwerkelijk als sierwapen gebruikte. Maar ook sierwapens kunnen makkelijk voor andere doeleinde gebruikt worden. Het is heel moeilijk om daarin een duidelijke grens te bepalen. Dus is er besloten helemaal geen wapens toe te staan.
Er komt een compleet nieuwe FAQ aan, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:38 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Allright, misschien is 't handig om dit effe bij de FAQ te zetten, zodat iedereen weet waarom wapens verboden zijn
Vergelijking gaat best mank, vind je niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:21 schreef TC03 het volgende:
TK: SonyEricsson Terminator Dongle
In het vervolg ook maar kappen met het verkopen van CD/DVD branders?
Inderdaad, aangezien CD/DVD branders legale producten zijn. Hetgene wat aangeboden werdt was dat niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vergelijking gaat best mank, vind je niet?
Welk topic, welke user?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Stel je hebt bij iemand van fok 2 kaartjes voor een concert besteld en dus geld overgemaakt en nu blijkt dat die persoon die kaartjes niet heeft opgestuurd ( tenminste dat denk ik want hij zou ze zaterdag opsturen,,, tis nu dinsdag en nog niets in de bus)
Dus stel ze zijn er morgen nog niet, kan fok mij dan helpen met bv verstrekken mail adres zodat ik aangifte van diefstal kan doen?
Mischien is dit wel zeer overbodig hoor want hij maakte verder geen rare indruk ofzow.. maar ik ben straks wel opeens me 100 euri kwijt..... Probeer em ook al 2 dagen te bereiken via msn maar dat staat opeens al 2 dagen uit.... (persoon is wel een vaste fokker met 6 post gem. per dag)
je kan binne 14 dagen geld dat je gestort hebt volgens mij terug vorderen via de bank.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Op dinsdag 15 juni 2004 15:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Stel je hebt bij iemand van fok 2 kaartjes voor een concert besteld en dus geld overgemaakt en nu blijkt dat die persoon die kaartjes niet heeft opgestuurd ( tenminste dat denk ik want hij zou ze zaterdag opsturen,,, tis nu dinsdag en nog niets in de bus)
Dus stel ze zijn er morgen nog niet, kan fok mij dan helpen met bv verstrekken mail adres zodat ik aangifte van diefstal kan doen?
Mischien is dit wel zeer overbodig hoor want hij maakte verder geen rare indruk ofzow.. maar ik ben straks wel opeens me 100 euri kwijt..... Probeer em ook al 2 dagen te bereiken via msn maar dat staat opeens al 2 dagen uit.... (persoon is wel een vaste fokker met 6 post gem. per dag)
Welk topic, welke user?
nee kan alleen bij een machtigingquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:15 schreef Vodka_Lime het volgende:
[..]
je kan binne 14 dagen geld dat je gestort hebt volgens mij terug vorderen via de bank.
idd... met de bank gebelkd en die zeiden t zelfde...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee kan alleen bij een machtiging
Wat wil je precies? Een grote schoonmaak, of heb je hem verkocht?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:20 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[TK] Super Ultra Deluxe Nokia 3210 Simlock vrij
ik had even geen zin omt NSB knoppie te gebruiken.
wast maar waarquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
of heb je hem verkocht?
Ik zag al dat het een stomme vraag was ja.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:25 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
wast maar waar
Jawel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Inderdaad, aangezien CD/DVD branders legale producten zijn. Hetgene wat aangeboden werdt was dat niet.
Sorry Shaolin, ik heb getwijfeld, maar ik toch besloten om mijn reactie in het topic te zetten om de kans dat T.S. het leest zo groot mogelijk te maken. Ik ben namelijk echt geinteresseerd in een aantal spullen. Ik vind dat T.S. mooie dingen te verkopen heeft. Ik wil graag een richtprijs, zodat ik weet of een bod zin heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Precies wat ElisaB zegt dus. Het punt is nu wel duidelijk, en hoef niet meer herhaalt te worden.
Ja daarom liet ik het ook even staan. Maar ik wilde wel even duidelijk zijn dat jij de laatste was die met zo'n reactie kwam.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sorry Shaolin, ik heb getwijfeld, maar ik toch besloten om mijn reactie in het topic te zetten om de kans dat T.S. het leest zo groot mogelijk te maken. Ik ben namelijk echt geinteresseerd in een aantal spullen. Ik vind dat T.S. mooie dingen te verkopen heeft. Ik wil graag een richtprijs, zodat ik weet of een bod zin heeft.
Done.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:46 schreef Gunner het volgende:
[TK] Compaq Evo n1015v
Aangezien er in een dag geen aandacht wordt geschonken aan mijn TR (die ik zelfs 2x heb gedaan , ook vanmiddag en gisterdavond) mogen jullie dit topic sluiten aangezien ik het object in kwestie verkocht heb
Ervaringentopic 1quote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef thomastux het volgende:
hier mag je klagen over mensen die je wel betaald maar niets toesturen he?
Welk topic?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:27 schreef Dovenwereld het volgende:
Visie heeft nog geen legaal software zoals hij had beloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |