neenee, dat is het niet. Een foto van maar 100KB leverde zelfs het zelfde probleem. Toch bedankt!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:55 schreef Scorpie het volgende:
hoort eigenlijk in digital corner thuis, maar ik denk dat je foto`s te groot zijn. Die services hebben namelijk een bepaalde tijd voordat zij een timeout geven.
Zoek eens op google hoe je het beste de foto`s kan verkleinen met zo min mogelijk kwaliteitsverlies.
Ik raad aan dat je photoshop gebruikt
Wij bestellen altijd foto's bij Pixum.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:50 schreef EdwardSeepers het volgende:
Of kent iemand een ándere goede service? (Niet AH, daarbij kan je niet kiezen welk deel van de foto je daadwerkelijk op papier wilt zien).
Wat met de hema fotoservice kan is het "wegknippen" van bepaalde randen die niets aan de foto toevoegen. Bijvoorbeeld aan de bovenkant een heel stuk lucht, dat kan zo "weggeknipt" worden aangezien het toch nutteloos is. Dat zoek ik een beetje.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:12 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Wij bestellen altijd foto's bij Pixum.
Je kan je foto's uploaden met een tooltje genaamd PixumUp.
Hier kun je o.a. ook je foto's mee bijsnijden naar 2:3 formaat (dit is wat je bedoeld denk ik)
We hebben goede ervaringen met Pixum en je kan gratis 10 foto's op proef af laten drukken (je hoeft alleen de verzendkosten te betalen).
Ook leuk: je wordt echt doodgegooid door Pixum met kortingsbonnen en speciale aanbiedingen als je eenmaal lid bent![]()
Dit doen wij ook altijd...bij het wijzigen van het formaat naar 2:3 krijg je een selectievenster waarmee je je uitsnede kunt bepalen. Dan kun je er dus voor kiezen om de saaie lucht weg te laten vallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:15 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Wat met de hema fotoservice kan is het "wegknippen" van bepaalde randen die niets aan de foto toevoegen. Bijvoorbeeld aan de bovenkant een heel stuk lucht, dat kan zo "weggeknipt" worden aangezien het toch nutteloos is. Dat zoek ik een beetje.
Die foto's, dat is toch wel op dat "fotospul"? Niet op "normaal" papier? Want in dat geval kan ik net zo goed mn eigen printer gebruiken,.
Dankje! Ik ga eens kijken. ^_^quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:20 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Dit doen wij ook altijd...bij het wijzigen van het formaat naar 2:3 krijg je een selectievenster waarmee je je uitsnede kunt bepalen. Dan kun je er dus voor kiezen om de saaie lucht weg te laten vallen.
En uiteraard is het fotopapierGewoon op de site kijken voor je verdere vragen. En het tooltje kun je gewoon al downloaden. Bekijk gewoon de mogelijkheden eens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |