Ik deel je meningquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:30 schreef BaggerUser het volgende:
veeg het er eens af ofzo..
waar kan jij jezelf zo aan ergeren ?
mensen die neus niet snuiten, half geschoren mensen? roept u mar
* PuLZe kan dus niet tegen mensen die hun mond niet afvegen
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:30 schreef BaggerUser het volgende:
veeg het er eens af ofzo..
waar kan jij jezelf zo aan ergeren ?
mensen die neus niet snuiten, half geschoren mensen? roept u mar
* Fulcrum_X kan dus niet tegen mensen die hun mond niet afvegen
Och, alsof dit mijn eerste naamtopic is, sukkelquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
gun die mongool anders ook nog de aandacht van een naamtopic!
Wil jij ook gebaft worden?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:33 schreef Frasier het volgende:
Dat zijn ergens restjes van...
nee sourcy is het zolangzamerhand wel gewent het middelpunt van hoon te zijn geworden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:39 schreef sourcy het volgende:
[..]
Och, alsof dit mijn eerste naamtopic is, sukkel
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:42 schreef joogdepoog het volgende:
jaja nog 1, sourcy op een fiets... SNORFIETS!! Whehe... ok latrzz
Dat doet je zeker aan je moeder denken?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:42 schreef joogdepoog het volgende:
jaja nog 1, sourcy op een fiets... SNORFIETS!! Whehe... ok latrzz
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:44 schreef Luuksor het volgende:
Snorcy op een bromfiets... Bromsnor
Damn.. Iiieeehl- info..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:45 schreef joogdepoog het volgende:
mijn moeder? nee man, netjes geschoren... goed voorbeeld voor sourcy
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:45 schreef joogdepoog het volgende:
No thanksquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:40 schreef sourcy het volgende:
[..]
Wil jij ook gebaft worden?![]()
Dat jij niet normaal een vriendin kan krijgen en ja daardoor aan je moeder gaat vergrijpenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:45 schreef joogdepoog het volgende:
Oh jullie nerds praten ook allemaal in enen en nullenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:48 schreef veldmuis het volgende:
Dit is wel een beetje een 1-0 situatie in het voordeel van sourcy.
Het lijkt wel voetbal!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:49 schreef sourcy het volgende:
[..]
Oh jullie nerds praten ook allemaal in enen en nullen![]()
Nietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:50 schreef Luuksor het volgende:
HeauMeau.. I rest my case..
Maar er zijn wel mensen net als jij die 100% homo zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:52 schreef sourcy het volgende:
[..]
Niet
Niemand is 100% hetero en jij ook niet.
Echt niet... dat is een glijdende schaal, veldluisquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maar er zijn wel mensen net als jij die 100% homo zijn.
Groetjes,
veldmuis
Hmm. Volgens mij weet ik van wie je een kloon bent.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:54 schreef sourcy het volgende:
[..]
Echt niet... dat is een glijdende schaal, veldluis
Ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij weet ik van wie je een kloon bent..
beetje lamquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:55 schreef joogdepoog het volgende:
beeeeeheheeeee
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:56 schreef Luuksor het volgende:
Want hij gaat schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn.
Dat jij je graag daar aan vergrijptquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:55 schreef Briefcase het volgende:
ik vind het tijd voor een schaap
[afbeelding]
Jij bent nu echt een homopathische goudgele drol!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:57 schreef Luuksor het volgende:
Whahaha..
Hij hebt al op de een of andere manier op zn eigen bovenlip gekaktquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:00 schreef bonke het volgende:
ps:-) jullie zijn allemaal errug flauw hoor , beetje de trots op ze bovelip bekakke
sourcy! trek et je niet aan hoor ( over een jaar of tien hebbie een volle snor ) ;-)
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:01 schreef Briefcase het volgende:
laat ons dit eens analyseren:
Username: sourcy
E-mail:
MSN:
Ondertitel: Sparkling...
Signature: Masturberen is voor homo's.
Homepage: http://forum.fok.nl/user/history/59897
Usericon(s): uploadicon:
Persoonlijke gegevens
Voornaam: Gino
Achternaam: Gabriël
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1980-07-19 > deze jongen zou dus straks 24 worden
Opleiding:
Beroep: Makelaar > Hij is makelaar
Hobbies/interesses: Sterke drank, coke, vrouwen, garage > Zijn interesses stroken met die van elke 16-jarige jongen uit de beilmer die graag een ganster wil zijn.
Continu homo's afbranden > dit doen alleen homofoben, die meestal ook zo nicht als een paard zijn.
Dit foto als zijnde avatar kom je overal 10 keer tegen op internet.
Conclusie:
We hebben hier te maken met een 16 jarige puber, iemand die danig de weg kwijt is en snel hulp moet zoeken om van zijn grootheidswaanzin te genezen.
de laatste keer dat ik dat geflikt heb werd het best een leuke SM partij met Yvonne en Insoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:04 schreef veldmuis het volgende:
Het is een kloon. Van. nee zeg ik niet, vind ik lullig voor *desbetreffende user*
Met wie was dat ookweer?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:05 schreef Briefcase het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik dat geflikt heb werd het best een leuke SM partij met Yvonne en Inso![]()
met croupouqequote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met wie was dat ookweer?.
Briefcase afzeiktopicquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met wie was dat ookweer?.
nopequote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:13 schreef veldmuis het volgende:
isdie van knut?.
is je snorfiets gejatquote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:16 schreef sourcy het volgende:
Snorrrieeeeeboyyyyy!!! Alles lekker??? Je hebt het vast wel heel erg naar je zin op Fok!?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:16 schreef sourcy het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Verkoopt die CD van je vader een beetje?
[afbeelding]
He bah, wat is dat nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:43 schreef BlackDraco het volgende:
Er zit echt wat op z'n lip
en niet alleen op z'n lip...
[afbeelding]
Spermaquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:27 schreef sourcy het volgende:
[..]
He bah, wat is dat nou?
Hoe kan dat? Kan jij normaliter ook zo goed mikken dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:34 schreef dingendoener het volgende:
Van jezelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |