quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:45 schreef Stranger het volgende:
Wat ben jij een achterlijke mongool.
Hj heeft gelijk, not done dit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:45 schreef Briefcase het volgende:
[..]
![]()
Nee, nu gaan we je afzeikenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:47 schreef Briefcase het volgende:
het lijkt me dan ook maar beter dat het zijn rust gaat zoeken in de spelonken van ONZ.
dat is je tweede natuur he ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nu gaan we je afzeiken
Hij maakte een kloon bekend, en dat is nu weg en nu gaan we hem afzeiken, wordt een hartstikke leuk topicquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:48 schreef Insomaniac het volgende:.
dat was vrij duidelijk voordat die post werd veranderd. Waarom ? YVONNUH, waarom ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:48 schreef mcDavid het volgende:
waar gaat dit topic over?
Jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:48 schreef Briefcase het volgende:
[..]
dat is je tweede natuur he ?
ik houdt me inquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:49 schreef El_Bartos het volgende:
wat stond er??
Goed idee!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij maakte een kloon bekend, en dat is nu weg en nu gaan we hem afzeiken, wordt een hartstikke leuk topic
maar dat is je dan het enige dat natuurlijk aan je is. Dus dat is dan je 1e natuur.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja![]()
IK HOUDT?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:49 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ik houdt me in![]()
Briljant ideequote:Op dinsdag 6 april 2004 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij maakte een kloon bekend, en dat is nu weg en nu gaan we hem afzeiken, wordt een hartstikke leuk topic
1 Woordje,quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:49 schreef Briefcase het volgende:
[..]
dat was vrij duidelijk voordat die post werd veranderd. Waarom ? YVONNUH, waarom ?
vond het wel een goed plan. Het is dinsdag vandaag. Wat moet ik anders ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goed idee!
Briefcase, je gaat toch geen klonen bekend maken debiel!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |