Meer bruin ja...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:02 schreef dolle_hond het volgende:
die linker lijkt trouwens wel ehm, zwart
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:08 schreef EricusMaximus het volgende:
eddie murphy en martin lawrence in life?
Ayquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:19 schreef Skimmer het volgende:
Mickey Blue Eyes?
Hugh Grant & Jeanne Tripplehorn
Misschien een beetje veel er uit gehaald... misschien te veel... maar hopelijk genoeg om het moeilijk te maken...quote:takes stupidity to new depths . How dumb is this movie ? On a scale of one to ten it gets A+ that`s how dumb it is
The central plot revolves around the idea that an alien influence isin order to rid the world of humanity . Yeah so it`s not documentary material but there`s worse ideas for a movie , but where everything falls apart is the internal continuity of what constitutes a
, weather satellites and motorised boats don`t count but all
do . Well not all
because some characters are seen to
while other people are being killed by them , don`t ask me why this should be , and please don`t ask me how the
and
are able to " see " human beings because I don`t have a clue either
But what really yanked my chain was the lack of logic involved . We see a contraption with a machine gun mounted on it . How could that have been built ? There obviously must of been some metal work involved so do oxy-acelytyne torches and vices count asor is there some seriously ill thought out writing involved ? I also couldn`t help noticing people lying dead after being attacked by remote controlled
. Even if they were taken over by some unimaginable alien power a
wouldn`t possess enough potential or kinetic energy [..] to kill someone . Likewise a homicidal
could run over your toes but to kill someone seems unlikely
Strangely for a( Which he wrote so he can`t blame anyone except himself )
is devoid of characterisation , the characters aren`t characters at all they`re cyphers just there to spout lines . There`s no character interaction and I had a problem remembering most of their names , in fact while watching the movie I forgot most of the characters existed until they got killed , that`s how much impression they made on me
There are a couple of clever bits amongst the choking stupidity . If you look closely you can see one of the cards at the clocking on machine reads " Gene Poole " ( Geddit ? ) while I there`s an in-joke of having a van with the letters( The band who did the music for the movie ) crash around on a bridge but this is one of the most stupid movies from the last 20 years that doesn`t even begin to make sense
De schrijver is wereld beroemd... daar zal het niet aan liggen... de film is volgens mij ook vrij bekend... maar wel al wat 'ouder'quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:01 schreef EricusMaximus het volgende:
Geen flauw idee
War of the Worlds kan al niet, I robot ook niet, verder kan ik ff niets bedenken ivm een schrijver, of is de schrijver niet zo bekend?
Daar ga ik wel van uit ja...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:11 schreef EricusMaximus het volgende:
De film is wel serieus bedoeld toch?
Euhm... 'Als je me benzine geeft, laat ik je leven... anders rijd ik je over'quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Hint?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:35 schreef kinky_queen het volgende:
MAXIMUM OVERDRIVE geschreven door Stephen King met Emilio Estevez
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hell Comes To Frogtown
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:47 schreef kinky_queen het volgende:
TOUCH OF EVIL
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:54 schreef Gorro het volgende:
Jennifer Connelly
Career Opportunities, behalve Connelly een kutfilmquote:Op zondag 9 mei 2004 01:02 schreef victorinox het volgende:
Welke Film?
Eens kijken wat jullie hier van maken. Welke film?quote:has scores of film and television adaptations of his novels. Few of them disappoint. However,
stands above the rest. Credit goes to a tightly woven script by
and superb direction by
. Most important is a masterful performance by
, arguably his finest.
Maar die maakt de film zo ergquote:Op zondag 9 mei 2004 01:03 schreef Gorro het volgende:
Career Opportunities, behalve Connelly een kutfilm
Goede schrijver, verkeerde filmquote:Op zondag 9 mei 2004 01:11 schreef Eluc het volgende:
The Shining
quote:This is by far the best adaptation of anovel. The casting was a complete coup and each cast member delivers an excellent performance. Although the production was probably not as well funded as other
movies the sparseness actually contributed to the overall excellence giving the movie a faded gray look which works. The whole movie seems "dreamlike". Those of us who have no read the book should do so immediately. Several other reviewers have recited the incidents of film that deviate from the book but these details are trivial and don't detract from the movie. The whole bit about the serial killer was straight from the book. This movie is an 8.5 out of 10. Those people who didn't like this movie astound me.
quote:Very nice movie, the way the music went with it made you think this was a very scary type of horror film, but it's not. It has an interesting message, and that message is "With every gift comes a price." watch the movie if you haven't yet and you'll see what I mean. Or just read the bookby
. I recommend it.
quote:works so well, because I think it has some of the strongest characters and themes in King's work. This is not a word-for-word adaptation, and I believe that is not essential for a "good"
movie. Rather, they get the tone just right.
is at his most sympathetic as
, the sad young man who loses the best years of his life and the woman he loved to a coma.
is excellent as the brilliant but clearly mad politician with dreams of glory. Watch the movie, then read the book.
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Dan kunnen we wel vaststellen dat het een NLse film is denk ik
Nobody's perfectquote:Op zondag 9 mei 2004 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
* SaintOfKillers geen Nederlander is
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bijkomende hint. ik heb samen met de regisseur op school gezeten (niet in dezelfde klas weliswaar)
De acteur die de vriend speelt van de dame op de foto, is een neef van m'n collega op het werk.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Zijn wel weggevers hoor, die hints!
Dan weet ik het antwoord nu zeker... Maar heb alleen geen zin om een nieuwe vraag te bedenken.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De acteur die de vriend speelt van de dame op de foto, is een neef van m'n collega op het werk.
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:38 schreef Phennim het volgende:
[..]
![]()
nahja, gokje dan maar.
De zaak Alzheimer
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:50 schreef Gorro het volgende:
Any Way the Wind Blows
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
"Le vieux pianist en noir et blanc"
Nee, weer niet zo oud, en ander Europees landquote:Op zondag 9 mei 2004 13:49 schreef Sasandra het volgende:
The bycicle thief?![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:51 schreef Gorro het volgende:
Les quatre cents coups
quote:is one of those unique movies that asks more questions than it answers.
has created a story about a complicated conflict between flawed and realistic characters. There are few real 'villains' just as there are no true heroes. It all really depends on the attitude that the viewer chooses to take towards what he sees.
When the climax has concluded, most people aren't left with a clear sense of an end or satisfaction...but more a real look at some of the uglier results of xenophobia and prejudice. In a way, it's more like peering through a window at a real event that occurred in a small neighborhood in New York. An event that makes you examine yourself and how you would've reacted to each situation.
scanman01 +1quote:Op zondag 9 mei 2004 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Hunt for red october?
Marina Sirtis (Deanna Troi uit Star Trek TNG Serie en films)quote:Op zondag 9 mei 2004 15:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wie is 4 eigenlijk
Missing Link is goed!quote:Op zondag 9 mei 2004 15:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou zeggen Missing Link, maar ik weet niet of dat wel een film is....
En wie is 4 eigenlijk
Er ontbreekt er eentjequote:Op zondag 9 mei 2004 16:11 schreef SODA het volgende:
ducksoup
skeet ulrich
bill pullman
julia ormond
-
rebecca demornay
johnny knoxville
glenn close
terence stamp
Ik weet t.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er ontbreekt er eentje
Haar bekendste film is er een van David Fincherquote:Op zondag 9 mei 2004 16:13 schreef SODA het volgende:
[..]
Ik weet t.
Welke dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Haar bekendste film is er een van David Fincher
Die met dat spelquote:Op zondag 9 mei 2004 16:21 schreef SODA het volgende:
[..]
Welke dan?
Wat een kutfilm was dat.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die met dat spel
Ze doet ook mee in een Cronenbergfilm over mensen met vreemde sexuele kicks.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:26 schreef SODA het volgende:
[..]
Wat een kutfilm was dat.
Jamaar. Dit helpt niet echt met het gokken van haar naam.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze doet ook mee in een Cronenbergfilm over mensen met vreemde sexuele kicks.
-edit-
In de naam Unter is maar één letter fout.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:33 schreef SODA het volgende:
[..]
Jamaar. Dit helpt niet echt met het gokken van haar naam.
Of is het soms Holly Unter?
*Schrik*quote:Op zondag 9 mei 2004 16:33 schreef SODA het volgende:
Of is het soms Holly Unter?
sneakyquote:Op zondag 9 mei 2004 16:37 schreef dolle_hond het volgende:
ducksoup
skeet ulrich
bill pullman
julia ormond
deborah unger
rebecca demornay
johnny knoxville
glenn close
terence stamp
ik vind het idd extreem lomp en lullig om zoiets te doenquote:Op zondag 9 mei 2004 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
sneaky
dolle_hond +1
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:37 schreef dolle_hond het volgende:
ducksoup
skeet ulrich
bill pullman
julia ormond
deborah unger
rebecca demornay
johnny knoxville
glenn close
terence stamp
gekkequote:Op zondag 9 mei 2004 16:40 schreef Phennim het volgende:
Laat ik em voor Soda liggen, gaat die gekke hond er mee aan de haal![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Farinelli?
Gedeeltelijk Belgische film.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Farinelli: il castrato
SaintOfKillers +1
Waarover zou dit in godsnaam gaan?quote:Simply, this movie rocks! Any of you out there that took this movie seriously missed the point. Corny, scary, hilairious, GREAT!
Seeingstrip in a graveyard and walk around completely naked for the majority of the movie is reason enough to see it!
WHAT ARE YOU WAITING FOR? RENT IT!
No shit, Sherlockquote:Op zondag 9 mei 2004 19:14 schreef scanman01 het volgende:
Return of the living dead
Hartstikke fijn voor je, man. Ik gun het je van harte. Gewoonweg te gek!!! Doe zo voort. Your're the man. Dat er nog vele mogen volgen. R.E.S.P.E.C.T. Hip, hip, hoera!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Is dat nu de manier om iemand te feliciteren met een punt?
Goh, wat spontaan! En dat zonder toespelingen!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
bla bla bla
Dat is supersnel!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:08 schreef California het volgende:
True Grit.
Is Congratulations van Cliff ook goed?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:08 schreef California het volgende:
En als er voor mij geen Zarathustra wordt gedraaid accepteer ik het punt niet eens.
Is dat een liedje?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is Big Brother (gezongen door de bewoners!!) wel goed?
Goed voor spontane maagomkering? Ja, perfectquote:Op zondag 9 mei 2004 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Is Congratulations van Cliff ook goed?
was dat de oorzaak van de problemen van mike vorig jaarquote:Op zondag 9 mei 2004 20:12 schreef California het volgende:
[..]
Goed voor spontane maagomkering? Ja, perfect.
Geen Cliff fan? (gelukkig maarquote:Op zondag 9 mei 2004 20:12 schreef California het volgende:
Goed voor spontane maagomkering? Ja, perfect.
Ken je Tol Hanse wel met Big City?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:11 schreef California het volgende:
[..]
Is dat een liedje?
Ongetwijfeld. Alle problemen overal zijn de oorzaak van Cliff Richard.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
was dat de oorzaak van de problemen van mike vorig jaar
Open een topic zou ik zeggenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag ik een SoK fanclub starten?
Ik was bezig aan een vraagquote:Op zondag 9 mei 2004 20:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Waarom zou ik? Er wordt hier ook genoeg geslowchat zonder de fanclub.
Ik kan haast niet wachten.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:35 schreef California het volgende:
Ik was bezig aan een vraag.
Da's niet duur. Als we het niet zo vaak oneens waren werd ik meteen lidquote:Op zondag 9 mei 2004 20:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
En ja hoor, 5 euro toegangsprijs.
Ach wat jammer toch.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's niet duur. Als we het niet zo vaak oneens waren werd ik meteen lid [afbeelding]
Bite me!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Instinker!
Geen!
Niet zo diep!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:.
S
.
O
.
K
.
SoK
!
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
SoK-hater, bemoei je er niet mee!
Jawel.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Cool hand Luke
Dat maak ik dan zelf wel uit als je het niet erg vindt. Heb je niet iets anders te doen nu?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het zijn maar 5 woorden hoor.
Bemoei. Je. Er. Niet. Mee.
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kuch...
Fok! Movie Trivia - Slow/FastChat-topic #10
Nee, ik heb he-le-maal niets anders te doen. Jammer he?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat maak ik dan zelf wel uit als je het niet erg vindt. Heb je niet iets anders te doen nu?
je kunt fabelachtig goed tellen trouwens. Valt me al weer erg mee![]()
Okayquote:Op zondag 9 mei 2004 20:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niets.
Ach, je meent het...quote:Op zondag 9 mei 2004 20:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oh please.
Als er iemand hier is die niets te zeggen heeft over slowchat ben jij 't wel, scanman.
Uit m'n hoofd, zo langzamerhand.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee. Maar m'n rekeningnummer is bekend bij je, volgens mij?
Goedzo. Ik heb jouw hier de afgelopen uren geen vragen zien stellen of beantwoorden. Dus je bent hier alleen maar om te chatten lijkt het. Maar geeft niet hoor. Ga gerust verder.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja.
Oh, dus als je niet genoeg vragen kan beantwoorden mag je hier alleen maar komen om te chatten? Zet dan voortaan ook even in de titel 'Elitair clubje'.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goedzo. Ik heb jouw hier de afgelopen uren geen vragen zien stellen of beantwoorden. Dus je bent hier alleen maar om te chatten lijkt het. Maar geeft niet hoor. Ga gerust verder.
Graag gedaan! Jij lijkt me ook erg lief.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bedankt trouwens, lieve scanman (of Bijna?), dat ik hier van je mag blijven reageren![]()
.
Blond?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oh, dus als je niet genoeg vragen kan beantwoorden mag je hier alleen maar komen om te chatten? Zet dan voortaan ook even in de titel 'Elitair clubje'.
Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg scanman01, wanneer komt die vraag?
Dank je. Het lag wel voor de hand.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Intelligent antwoord.
quote:Op zondag 9 mei 2004 21:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen idee
Sorry, fans
Dan geef ik het antwoord meteen weg.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:44 schreef EricusMaximus het volgende:
Heb je geen tip over de schrijver, dan moet het wel lukken mag ik hopen.
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:32 schreef dolle_hond het volgende:
die blechtrommel natuurlijk
Ook goedemorgenquote:Op maandag 10 mei 2004 08:50 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorruguhhhh!nog 3 dagen werken en dan heb ik een maand vakantie!!!!!!!!!
dat is niet de overeenkomst die ik zoekquote:Op maandag 10 mei 2004 09:22 schreef victorinox het volgende:
Dat ik ze alledrie niet ken.
heel erg koudquote:Op maandag 10 mei 2004 09:35 schreef sasquatsch het volgende:
Gaan ze allemaal over mythologische figuren ?
warmquote:Op maandag 10 mei 2004 10:00 schreef Sannetie het volgende:
ut zijn allemaal nwe films die volgend jaar uitkomen ofzo???
wil je een datum weten ofzo??quote:Op maandag 10 mei 2004 10:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
warm
dat wel, maar niet wat ik zoekquote:Op maandag 10 mei 2004 10:07 schreef EricusMaximus het volgende:
Films uit het nieuwe millenium?
ja dan kan ik gaan gokken ...ik weet dat troy volgens mij dit jaar nog in de bios draaid maar wanneer??? geen idee...van de zomer..juliquote:Op maandag 10 mei 2004 10:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja dan kan ik gaan gokken ...ik weet dat troy volgens mij dit jaar nog in de bios draaid maar wanneer??? geen idee...van de zomer..juli![]()
heel warmquote:Op maandag 10 mei 2004 10:16 schreef EricusMaximus het volgende:
Ze zijn op dezelfde dag gereleased?
weet je, je hebt wel een puntje verdiend, alhoewel het precieze antwoord is dat deze films komende donderdag in Nederland in de bioscoop komenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:18 schreef Sannetie het volgende:
de toepasselijke mei dan maar???
aha..dit was een betere vraag van mij...quote:Op maandag 10 mei 2004 10:27 schreef Sannetie het volgende:
een acteurs (m/v) + regisseur soepje...wie zijn ut en welke film zoek ik?
roel lin fac = Collin Farel
fenke dian hustler = Keifer Sutherland
starre forthwike = Forrest Whitaker
hacer sjehelmouc = Joel Schumacher
Phone booth
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:41 schreef Phennim het volgende:
grmbl
Van die eerste naam klopt nix. Een 'L' en 'R' te weinig.
Jaquote:Op maandag 10 mei 2004 10:45 schreef dolle_hond het volgende:
almost famous
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:45 schreef Phennim het volgende:
Fok! Soundtrack trivia - Mei 2004 V?
DOH!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:50 schreef dolle_hond het volgende:
welke band wint de meisjes bij het kaartspel?
Maar nadat ik de Chipmunks zou hebben gezegd wist je het vast wel.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:52 schreef Phennim het volgende:
Als soundtracks je interesse heeft. Heb de film gisteren nog gezien. Ik ken maar 4 artiesten en de titels zeggen me allemaal niks.
EricusMaximus +1quote:Op maandag 10 mei 2004 10:52 schreef EricusMaximus het volgende:
Humble Pie
quote:Op maandag 10 mei 2004 11:16 schreef twentemeisje het volgende:
Jon Lovitz - Jumpin'Jack Flash
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Of iets met schilders? Picasso (Hopkins) en Van Gogh (Douglas) ?
We're not worthyquote:Op maandag 10 mei 2004 12:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
* SoK groet en passant zijn fans
U mag mij aanrakenquote:Op maandag 10 mei 2004 12:32 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
We're not worthy
Je maakt een klein logistiek foutje.... Alle namen zijn goed... maar check even of je de juiste letters hebt genomenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Phennim het volgende:
Michelangelo
Andy Warhol
Johannes Vermeer
Pablo Picasso
Vincent Van Gogh
:
eodarost?
De H van Johannes, Phennim. En dan krijg je wel degelijk The Doors.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Phennim het volgende:
Michelangelo
Andy Warhol
Johannes Vermeer
Pablo Picasso
Vincent Van Gogh
:
eodarost?
3e klopt niet helemaal (3e latter) en scanman had al het antwoord gegeven, dat TM nog moet bevestigenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Phennim het volgende:
Michelangelo
Andy Warhol
Johannes Vermeer
Pablo Picasso
Vincent Van Gogh
:
eodarost?
Oeps... zag ik toch zomaar jouw perfecte antwoord over het hoofdquote:Op maandag 10 mei 2004 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Glover speelde Andy Warhol in The Doors en dat is volgens mij de oplossing ook.
Allemaal schilders dus.
(Met dank aan SoK voor Vermeer)
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
maar die man lijkt meer op alan parker dan op albert finney
Vind hem op de een of andere manier ook wel Brits ( Iersquote:Op maandag 10 mei 2004 14:58 schreef ranja het volgende:
Hij ziet er nederlands uit, die 2e film. iets in de oorlog ofzo?
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:00 schreef sasquatsch het volgende:
Gokje tweede film is Soldaat van Oranje ??
Dus oplossing is Le Mans
Niet goedquote:Op maandag 10 mei 2004 15:04 schreef sasquatsch het volgende:
Een film van Alan Parker met een S. Shoot the moon.
Oplossing is Le Mans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |