quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik schrok er best wel van, dat je zoiets kunt tegenkomen
Euhh... Übermenschquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:59 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nazi-lauck-nsdapao.com/
...
(wat is het verband tussen Nietzsche en de Nazi's anyway?
...
Aan het adres te zien zitten ze in de USA in Lincoln.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het ligt eraan waar de site gevestigd is of het illegaal is of niet. In Amerika zijnze bijvoorbeeld niet illegaal, in Nederland wel.
Dan is er niks aan te doen...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Aan het adres te zien zitten ze in de USA in Lincoln.
LOL..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:26 schreef deantoine het volgende:
[..]
je eerste keer op het internet?
gefeli, je bent net digitaal ontmaagd
whehee, inderdaad..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:26 schreef deantoine het volgende:
[..]
je eerste keer op het internet?
gefeli, je bent net digitaal ontmaagd
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:36 schreef SynXteR het volgende:
ben voor de grap Computer Spiel "Nazi Doom" aan het downloaden :S
jammer dat er op die link niks te vinden isquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:39 schreef DooZjUh het volgende:
net zoals www.hardcore-holland.com
die zitten ook in amerika dus die kan je ook niks maken
Een vorm van spam. (wat heeft deze url met dit topic te maken)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:39 schreef DooZjUh het volgende:
net zoals www.hardcore-holland.com
die zitten ook in amerika dus die kan je ook niks maken
ook aan vrijheid van meningsuiting zitten grenzenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:54 schreef joogdepoog het volgende:
wat is heir illegaal aan? nooit van vrijheid van meningsuiting gehoord? :s
Het is een mening van een aantal personen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Nou jullie mening over het illegaliteitsgehalte van deze site. Ik schrok er best wel van, dat je zoiets kunt tegenkomen
Triest ventje. Omdat die Joodsche organisatie het verafschuwt is het illegaal? Je doet precies wat ze willen, je helpt ze.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de url doorgemaild naar de Anne Frank stichting. Zoiets lijkt me hartstikke illegaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |