Ik had van Maertz gehoord, dat hij iedereen vanavond een mailtje zou sturen met info over het geld over maken, maar ik heb nog niets ontvangen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:53 schreef Catbert het volgende:
Maertz? Zit er eigenlijk voorgang in? Al een tijd niks gehoord.
Steijn, hoeveel 'ruimte' heb jij bij je inkoopactie?
mijn RL heb ik in XL, die wat ruimer zitten en L die wat stakker zitten, dus heb ik gewoon L besteld.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:41 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Nou het is als volgt .. Ik koop meestal een L (voor blousen en polo's). Maar ik heb de laatste tijd een paar polo's gekocht (van Boss en Ralph Lauren) in maatje M omdat je ook muscle fit zijn en die staan mij gewoon beter. Ze heten niets voor niets muscle fit en tot mijn spijt heb ik geen schwarznegger armen. Ik hoop niet dat de maatjes L (erg) ruim vallen ivm dikke Amerikanen.
Hoe heb jij het met de sizechart uitgevogeld?
succes!quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:52 schreef maertz het volgende:
ben nu bezig met alles op te stellen, best een kutwerkje :S
Hij was inderdaad vol, kan je mij nog even je adresgegevens sturen en me vertellen of je bestelling klopt:quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:50 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Maertz ik probeer je een paar dagen te mailen maar volgens mij is je mailbox vol
Naar Steijntje neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef Not-Your-Man het volgende:
Ik zal je morgenochtend als eerste mijn bestelling incl adresgegevens naar je mailen.
Tot morgen en slaap lekker mensjes
Eventueel krijgen we het teruggestort als de andere heffingen niet worden gebruikt. Ik denk dat Maertz ook wel verpakkingen gaat kopen, dus mij boeit het niet zoveel...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:39 schreef postman het volgende:
uhm er zit een foutje in je berekening, het verzenden binnen nederland pakketpost is btw vrij, dus ipv 6.84 is dat 5,50. maar laten we allemaal afspreken dat maertz dat gebruikt voor verpakkingsmateriaal e.d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |