Ja wizzje, ik ben hetquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:32 schreef W1ZZ het volgende:
Maertz, zijt gij het?
Wanneer wordt de bestelling geplaatst? Dan kan ik nog even nadenken...
Hm ja daar heb je wel een punt.. Je krijgt trouwens 'vrijstelling' van invoerrechten als de totale waarde onder de 22 euro is, inclusief verzendkosten!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:45 schreef mozzy het volgende:
Wanneer de waarde van de postzending (excl. verpakking en porto) meer dan ¤ 22,- bedraagt is bij invoer vanuit een land buiten de EU BTW van 19% verschuldigd!
Hou hier wel ff rekening mee voor je besteld. Wanneer je een groot pak op laat sturen (wat wel gaat gebeuren als ik de animo zo bekijk) trekt je pakket zeker de aandacht van de Douane en dan krijg je een BTW en Douanerecht naheffing...
Wanneer een bekende vanuit het land van herkomst je het toestuurd kan je het als cadeau laten aanmerken, maar dan de postzending vrijgesteld van BTW tot een waarde van ¤ 45,- (excl. verpakking en porto).
't Is maar een tip!
tegenwoordig kost het extra om een nieuwe broek te kopen met slijtage.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:38 schreef Spunks het volgende:
Ik wil ook meedoen, maar wacht nog even af hoeveel het nou uiteindelijk gaat kosten... vet plan wel, we looooooooooooove Abercrombie& Fitchmaar ik draag mijn broek al drie jaar en inmiddels vertoont hij slijtage...
![]()
en die van mij wás al vintage, kun je nagaan... tis meer gat dan broekquote:Op zondag 9 mei 2004 00:43 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
tegenwoordig kost het extra om een nieuwe broek te kopen met slijtage.![]()
Ja met die invoerrechten kom je uit op 39 euro per polo, (die 19% valt zeg maar weg doordat een euro meer waard is). Die verzendkosten vallen in het niets. Verder staat je naam daar vrijblijvendquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:14 schreef Chillmeister het volgende:
ho, ik zie al snel mijn naam bovenaanstaan. Gaat me een beetje te snel. want de shirts kosten 39 dollar, +kleine verzendkosten (door de inkoopactie). Maar hier komt dus nog bovenop 19% btw EN invoerrechten?? wordt het bedrag niet zo ondertussen bijna verdubbeld?
maertzquote:Op zondag 9 mei 2004 01:03 schreef the_Napster het volgende:
to maertz:
waar woon je ??
als ik t zelf kan ophalen scheelt t weer een stuk
je krijgt nog waarschijnlijk deze week van me te horen welke ik neem
Ik zal het even voor je voor rekenen.quote:Op zondag 9 mei 2004 13:26 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet echt hoe het nou zit met die invoerrechten![]()
Kan iemand mij zeggen hoeveel je ongeveer kwijt zult zijn voor één polo? Dus inclusief verzendkosten BTW invoerrechten en weet ik het wat allemaal.
Idd... maar wat is je punt? Dat is toch exact hetzelfde?quote:Op zondag 9 mei 2004 13:42 schreef JAY-T het volgende:
Het lijkt me dat als het pakket op de luchthaven bij de douane wordt aangehouden, dat je die 19% belasting over het totaalbedrag moet betalen..?
hij bedoelt, en dat bedoelde ik in mijn post ook eigelijk, dat we wel eerst allemaal invoerrechten kunnen gaan betalen, maar er is een kans dat er geen invoerrechten gerekend gaan worden.quote:Op zondag 9 mei 2004 13:47 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Idd... maar wat is je punt? Dat is toch exact hetzelfde?
nou vergeet je toch BTW?? want dat heb je ook naast invoerrechtenquote:Op zondag 9 mei 2004 13:36 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je voor rekenen..
Stel.. een polo kost $39,-. Volgens de huidige koers is een dollar ongeveer ¤ 0,85.
39*0,85= 33,15. De invoerrechten zijn 19%. 33,15*1,19= 39,45. De polo zal dus ¤39,45 gaan kosten. Dan houden we de verzendkosten over, die zijn ¤25,-. Stel we doen het met tien personen en je bestelt 3 polo's. Dan krijg je: 25/10=2,5 2,5/3=0,83.
Dus je polo gaat kosten: 39,45 + 0,83 = ¤40,28.
Duidelijker kan ik het niet maken....
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:01 schreef postman het volgende:
ok goed genoeg voor mij, vanavond of morgen krijg je een mailtje van me met wat ik wil hebben.
adelante jij hebt toch wel eens eerder besteld bij a&f ? hoe zit het met de maten ?
en misschien is korting ook nog een optie als we zoveel bestellen
ow en we vergeten de verzendkosten van de inkoper naar iedereen toe, á 5,50 euro (pakketpost)
Volgens mij zijn de invoerrechten juist om de (ontbrekende) BTW te ondervangen. Maar ik kan het fout hebben. Al lijkt me het erg toevallig dat het beide 19% is..quote:Op zondag 9 mei 2004 14:44 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
nou vergeet je toch BTW?? want dat heb je ook naast invoerrechten
Nee?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:44 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
nou vergeet je toch BTW?? want dat heb je ook naast invoerrechten
Doen ze vast wel hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 17:00 schreef Joran-Joran het volgende:
Hmm kunnen we niet een heel vriendelijk mailtje sturen met het verzoek om het als gift aan te laten kruisen?
Het zou me verbazen als ze dat doen !quote:Op zondag 9 mei 2004 17:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Doen ze vast wel hoor.
De broeken zien er wel leuk uit ja, en zitten idd ook niet slechtquote:Op zondag 9 mei 2004 18:16 schreef Rollins het volgende:
Ik heb mijn keuze al gemaakt. 2 polo's en een t-shirt. Heeft iemand trouwens wel eens eem broek van dit merk aangehad? Ik vind ze wel lekker goedkoop, ze zien er goed uit en ik heb nog een spijkerbroek nodig.
Maertz woont trouwens in Overijssel. Is het misschien niet makkelijker om het door iemand in de Randstad te laten bestellen, dan kunnen we het ook makkelijk ophalen en hoeft het niet verstuurd te worden. Ikzelf woon in Utrecht, wonen er daar misschien nog meer mensen ?
Allemaal via die site gekocht?quote:Op zondag 9 mei 2004 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
De broeken zien er wel leuk uit ja, en zitten idd ook niet slecht
Ik heb al zeker 3 jaar veel kleren van A&F (Truien, Broeken, Shirts, Jassen)![]()
Nee, gekocht in de VSquote:Op zondag 9 mei 2004 18:30 schreef maertz het volgende:
[..]
Allemaal via die site gekocht?
ik heb wel eens online via a&f besteld ja,quote:Op zondag 9 mei 2004 14:01 schreef postman het volgende:
adelante jij hebt toch wel eens eerder besteld bij a&f ? hoe zit het met de maten ?
hmm, nu ga ik dus twijfelen wat mijn maat is. Want mijn scapa is M, RL is XL en Lacoste is 5.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb wel eens online via a&f besteld ja,
van ralph lauren draag ik in NL een "L"
maar de a&f muscle fit "L" zat wel erg
strak (dus die ging naar m'n broertje).![]()
Thx!!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:48 schreef arj1o1 het volgende:
stel 10 mensen allemaal 1 polo:
10x39=390
+50 verzendkosten=440
440x0,85=374
374 euro x1,12 douanerecht=419
419 x1,19 btw=499
499/10=49,9
dus 50 euro per polo met het grootst mogelijke nadeel
tel daarbij op 5,50 verzendkosten binnen nederland
Wat leuk uitgezocht!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:41 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor karoltje
dat is dan 1 polo voor mij.. heb ik haast geen kleedgeld meer overquote:Op zondag 9 mei 2004 19:48 schreef arj1o1 het volgende:
stel 10 mensen allemaal 1 polo:
10x39=390
+50 verzendkosten=440
440x0,85=374
374 euro x1,12 douanerecht=419
419 x1,19 btw=499
499/10=49,9
dus 50 euro per polo met het grootst mogelijke nadeel
tel daarbij op 5,50 verzendkosten binnen nederland
Ik heb precies hetzelfde! Alles is gewoon leukquote:Op zondag 9 mei 2004 19:29 schreef karoltje het volgende:
Godver.
Ik heb nu de hele site van onder tot boven bekeken, en ik wil echt ALLES hebben. Ze ook geweldige vestjes en strings! Zelfs de slippers zijn leuk! Maar het is zo duur en ik ben zo blut!
Ik heb pijn.
Niet dus!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 16:58 schreef schatje het volgende:
Ja, maar als je het als *gift* laat versturen hoef je geen invoerrechten te betalen.
...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:14 schreef Biglebowski het volgende:
Toch jammer dat het grote publiek A&F nu ook heeft ontdekt.....
groen, de modekleur van deze zomerquote:Op zondag 9 mei 2004 19:44 schreef Joran-Joran het volgende:
wat een perfecte kleurenharmonie
Hallo, GROOT uitprintenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:24 schreef karoltje het volgende:
wat leuk uitgezocht!!
Ik kan ze wel groot en in kleur uitprinten en dan op me plakken ofzo...
Hohoho!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hallo, GROOT uitprinten
ik kies niet voor niets niksverhullende niemandalletjes uit![]()
leuk!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:41 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor karoltje
Ja dat is wel een pre. Ik ga op 16 juni voor twee weken op vakantie en zou het zeker op prijs stellen wanneer ik dit alles binnen heb. Tot 16 mei besteltijd lijkt mij meer als normaal. Er zijn nu toch al meer dan 10 personen die een bestelling hebben geplaatst.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:06 schreef Rover het volgende:
Kan je er niet beter 16/17 mei van maken ipv 22 mei?
Omdat daarna ook iedereen nog moet betalen. en denk dat we dan alweer in juni zitten.
Daarna alles bestellen. En omdat er vrij veel mensen wat willen kopen zullen er vast een aantal spullen niet op voorraad zijn.
En daarna moet alles nog in Nederland verdeelt en verstuurt worden..
Ik denk trouwens dat een week bedenk tijd voor de meeste mensen genoeg is.
Maargoed het maakt mij niet uit. Ik doe iig wel mee
ik stel voor 12 meiquote:Op maandag 10 mei 2004 14:22 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ja dat is wel een pre. Ik ga op 16 juni voor twee weken op vakantie en zou het zeker op prijs stellen wanneer ik dit alles binnen heb. Tot 16 mei besteltijd lijkt mij meer als normaal. Er zijn nu toch al meer dan 10 personen die een bestelling hebben geplaatst.
binnen 2 dagen zal ik mailen. Kan er alleen niet uit komen wat ik wil hebbenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:08 schreef maertz het volgende:
ik heb pas van 2 mensen een email ontvangen met wat ze precies willen hebben. Nogmaals,
johannes_maertz@hotmail.com Zie bovenaan wat je erin moet zetten
korting bedoel jequote:Op maandag 10 mei 2004 15:54 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Als er meer mensen net als ik voor een paar honderd dollars gaan bestellen lijkt het mij meer dan logisch om een kortingsregeling aan te vragen. Een vergoeding van -10% lijkt mij meer dan redelijk.
ik denk dat het verstuurt word via de post, door de gene die alles bestelt heeft, ik denk de TS..quote:Op maandag 10 mei 2004 19:41 schreef the_Napster het volgende:
mare als t eenmaal hier in NL is, hoe gaat t dan verder?
weer op de post doen? of ergens afspreken misschien??
maja, mmaertz, je krijgt vandaga of morgen wel een mailtje van me
hoe zo maximaal 15? want zo gek veel tijd neemt het niet in?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:56 schreef maertz het volgende:
ik ga niet voor teveel mensen bestellen, echt maximaal 15 ofzo. Zoveel tijd heb ik niet, als iemand anders bereid is het voor meer mensen te doen dan stel ik voor dat die het doet.
Dat bedoel ik dus .. We kunnen beter dit met een kleine groep bestellen.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:00 schreef maertz het volgende:
je moet voor ieder de bestelling invoeren, controlleren of het geld binnenkomt, pakketjes enzo. Gaan nog best wel wat uurtjes inzitten.
Juist, als je mee wilt doen moet je me gewoon snel emailen, de eerste 15 doen mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus .. We kunnen beter dit met een kleine groep bestellen.
Dat maakt het voor jou overzichtelijker ...
Als je nu het hele topic had gelezen had je kunnen merken dat bijna iedereen wel andere dingen erbij besteld lieve schatquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:48 schreef pAin het volgende:
Ik kan ook andere dingen bestellen dan polo's??
Aangezien ik hier helemaal verliefd op ben
[afbeelding]
Lieve Schat,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:50 schreef cLau- het volgende:
[..]
Als je nu het hele topic had gelezen had je kunnen merken dat bijna iedereen wel andere dingen erbij besteld lieve schat
ik woon in Vlaardingen (naast Rotterdam) als jouw bestelling naar mijn verzonden word, kan je het dan afhalen of zo?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:48 schreef the_Napster het volgende:
is er iemand in de westelijke randstad kan bestellen???
want ik zie wel leuk spul staan, mare kep liever niet dat t wordt gepost, dus ik haal t liever zelf af, maar kep weer geen zin om heel ver te gaan reizen voor een shirtje ofzo...
Tis al goed... tis al goedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:16 schreef pAin het volgende:
[..]
Lieve Schat,
Ik had dit dus niet goed gelezen, mijn excuses daarvoor
als dat zou kunnen heel graagquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik woon in Vlaardingen (naast Rotterdam) als jouw bestelling naar mijn verzonden word, kan je het dan afhalen of zo?
dat is het probleem ook niet, maar meer uit privacy overwegingen, klinkt vaag maja, toch liever via super-muffinquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:02 schreef maertz het volgende:
ik snap niet wat het probleem is dat ik het per post verstuur. Het komt helemaal uit amerika en dan is dat kleine stukje in nederland een probleem?
geen probleem, ik schrijf bij m'n bestellingsmail wel dat t naar jou gaat en dan delen we de kostenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:13 schreef super-muffin het volgende:
delen we dan wel de verzends kosten van Maertz? lijkt mij wel redelijk,,
Er staat een size chart op de site, hoor. Gewoon een kwestie van eventjes opmeten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:01 schreef dave_jay het volgende:
Oh net dit topic ontdekt en wil zeker mee doen. Stuur je nu ff een mailtje
/edit
Ik wil ook nog zo'n denim bestellen denk ik, maar snap niet helemaal hoe het met die maatvoering zit...Iemand?
Ik dacht ze ooit bij America Today gezien te hebben ..quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:43 schreef arco_corleone het volgende:
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik mee wil doen, maar waarschijnlijk zal het al wel vol zitten. Kan je deze kleding trouwens helemaal nergens in een winkel in NL kopen? Aangezien het zo populair is in de VS zou je toch wel verwachten dat ze het ook hierheen halen.
goed voor het ek en olympische spelenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:16 schreef Chillmeister het volgende:
de oranje polo is in trek merk ik, die vind ik namelijk ook mooi.
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:47 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit helpt denk ik, onthou wel dat de shirts beetje strak zitten, dat hoort zo. Dit zijn wel Inches.
bedankt voor het zoekenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:53 schreef postman het volgende:
is al een keer gepost :
[..]
Ben gisteren nog bij de AT in Utrecht geweest. Ze hebben er wel Polo's (nog een gekocht) maar die van A&F heb ik niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef pAin het volgende:
America Today heb ik vandaag alleen een stel trainingsbroek achtige dingen gezien.... Verder geen polo's.....
Ik zit een Amersfoort en ik heb een OV dus ik wil, als ik bestel, wel delen. Kom ik het gewoon bij je ophalen in Utrecht. Maar ik heb nog niets besteld, ik ploeg morgen wel even de site door om wat uit te zoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:32 schreef Catbert het volgende:
Heb ook een mailtje met bestelling gestuurd. Is er trouwens iemand hier in Utrecht? Dan kunnen we de verzendkosten delen.
Inderdaad, dat denk ik ook. Hoe meer zielen hoe minder verzend kosten. Maar anders doen we toch gewoon een nieuwe inkoopactie, en als het hier niet lukt doen we het gewoon bij Tweakers.net.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef HotFudge het volgende:
Kunnen er niet meer dan 15 mee doen dan?
Hoezo? Staat prima boven een spijkerbroek, vind ik dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:07 schreef schatje het volgende:
Ronduit afschuwelijke kleuren kleine Steijn.
Ik ben 1.75 en ben niet zo breed gebouwd, ik heb maat M genomen. Je moet de omvang van je borst meten, en dan in het tabelletje kijken. Ik zit meestal (bij RL enzovoort) net tussen maat m en l in. Omdat de polo's al een wassing hebben ondergaan is krimp niet waarschijnlijk dus heb ik voor m gekozen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:11 schreef HotFudge het volgende:
Ik weet niet zo goed welke maat ik moet nemen.... L of XL... Ik heb in mijn andere polo's gekeken... bij Lacoste staat maat 5, Tommy XL, van RL L... Ik ben 1.80... iemand enig idee...?
schatje, wie A zegt moet ook B zeggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:08 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? Staat prima boven een spijkerbroek, vind ik dan.En trouwens ik heb al genoeg frivole kleuren.
hangt ervan hoe strak je het wilt hebben denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:11 schreef HotFudge het volgende:
Ik weet niet zo goed welke maat ik moet nemen.... L of XL... Ik heb in mijn andere polo's gekeken... bij Lacoste staat maat 5, Tommy XL, van RL L... Ik ben 1.80... iemand enig idee...?
je pakt een stuk touw ofzo, en daarna kan je een liniaal gebruiken om de lengte van het stukje touw op te metenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:20 schreef HotFudge het volgende:
ik heb geen meetlint - beetje irritant met liniaal of geo
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:20 schreef HotFudge het volgende:
ik heb geen meetlint - beetje irritant met liniaal of geo
Heb je die besteld?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:26 schreef Mighty het volgende:
Pine Creek Polo: Navy: size Large
[afbeelding]
Buxton Trail Polo: Red: size Large
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Heb je die besteld?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:07 schreef HotFudge het volgende:
Cobble Hill Polo: Orange - L
[afbeelding]
Cobble Hill Polo: Red- L
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
**Can't wait**
Arnhemquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:36 schreef HotFudge het volgende:
Waar kom jij dan vandaan Adelante?
Wil je zsm laten weten wie buiten de boot vallen? Dan kunnen we misschien een tweede actie opzetten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:40 schreef maertz het volgende:
Ik zit nu op 15 en ik zal best een aardig aantal mensen moeten teleurstellen, maar iemand anders moet dan maar even een 2e inkoopactie doen!
Daar sta ik van te kijken. Lijkt me helemaal niet bij jou te passenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:35 schreef Vision het volgende:
ik zie 't nu pas (kom niet zoveel in LIF) en wil ook nog meedoen. Ik laat je morgen wel ff weten wat ik wil hebben
Ze hebben veel meer dan alleen polo's hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar sta ik van te kijken. Lijkt me helemaal niet bij jou te passen.
ik laat me niet in hokjes stoppenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:21 schreef schatje het volgende:
Daar sta ik van te kijken. Lijkt me helemaal niet bij jou te passen.
ah jammer, ik zal als (een van de) laatste(n) wel buiten de boot vallen dan. Voor hoeveel man wilde je maximaal gaan bestellen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:40 schreef maertz het volgende:
Ik zit nu op 15 en ik zal best een aardig aantal mensen moeten teleurstellen, maar iemand anders moet dan maar even een 2e inkoopactie doen!
Ik heb ook nog niets gehoord.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:17 schreef Adelante het volgende:
iemand al reply van maertz gehad![]()
Goed idee, ik denk dat er nog genoeg gegadigden zijn. Ik wil het misschien wel regelen maar ik heb nog geen ervaring op dit gebied. Iemand anders?quote:Op zondag 16 mei 2004 16:19 schreef Rover het volgende:
Nieuwe inkoop aktie dan maar?
**Wacht ongeduldig op mail**quote:Op zondag 16 mei 2004 15:16 schreef maertz het volgende:
Ik stuur jullie allemaal een bevestiging in de loop van de dag
1 tje maar?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
kheb maar 1 polo besteld
maar voor hoeveel is er besteld en kan je niet vragen voor een korting of zo?![]()
Hap Hapquote:Op zondag 16 mei 2004 19:37 schreef super-muffin het volgende:
jah, kheb niet zo veel geld als scholier
Heeft iemand al iets van Maertz gehoord?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:12 schreef HotFudge het volgende:
[..]
**Wacht ongeduldig op mail**![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, dat kan ook nog...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:18 schreef super-muffin het volgende:
nop, maar misschien heeft hij wel een sociaal leven of werk
was jij dat die me toegevoegd had?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:40 schreef the_Napster het volgende:
hmmz, kben net thuis gekomen en meteen al goed nieuws
@ super-muffin: wat is je msn-emailadres?? kan ik je toevoegen, is makkelijker praten omdat mijn bestellling dus via jou gaat
ik heb je (nog niet) toegevoegd, doe ik straks misschienquote:Op maandag 17 mei 2004 11:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
was jij dat die me toegevoegd had?
want iemand had me toegevoegd en dat was een ander adres als in je profiel staat
Ik wil een nieuwe actie organiseren, aangezien ik toch genoeg tijd heb. Maar ik heb geen credit-card en dat is de enige mogelijkheid waarop je kunt betalen bij A&F. Daar moet dan dus nog even een oplossing voor worden gevonden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:50 schreef Vision het volgende:
als er nog mensen uitvallen of een nieuwe actie beginnen dan houd ik mezelf aanbevolen.
Top! Tuurlijk doe ik daar aan mee..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:12 schreef Steijn het volgende:
Ik open morgen wel even een nieuw topic zodat we de discussies gescheiden houden. Ik ben in principe bereid de actie op te zetten, maar ik wil wel eerst zekerheid over de betalingswijze.
ik heb een credit card ja. Op zich wil ik de bestelling wel plaatsen als jij alles inventariseert. Mijn pa is met pensioen dus die kan ook makkelijk door de weeks een stapel pakketjes op de post doen naar de andere bestellers.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:54 schreef Steijn het volgende:
Heb jij misschien een creditcard?
//offtopicquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef Paul_H het volgende:
//offtopic
Ik heb nog een A&F broek te koop. Model Chugger Boot Button Fly maat 32/32 Light Wash. Nooit gedragen omdat ie te groot bleek voor mij. Als iemand intresse heeft kan die contact opnemen.
Ik heb opzich ook intressequote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef Paul_H het volgende:
//offtopic
Ik heb nog een A&F broek te koop. Model Chugger Boot Button Fly maat 32/32 Light Wash. Nooit gedragen omdat ie te groot bleek voor mij. Als iemand intresse heeft kan die contact opnemen.
Op de website van A&F staat dat de levertijd 2-4 weken is. Daar wil ik niet op wachten, anders is het al zomer voordat we het spul in huis hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:43 schreef MrHoogeveen het volgende:
als jullie nou nog heel even wachten tot de eerste bestelling binnen is en ik weet hoe alles precies valt dan bestel ik ook wel mee. Niet zo veel ofzo (2 polo's, 2 riemen, slippers en een broek)![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:33 schreef Steijn het volgende:
De nieuwe actie zit er aan te komen, ik ben nog even in overleg met Vision.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:33 schreef Steijn het volgende:
De nieuwe actie zit er aan te komen, ik ben nog even in overleg met Vision.
Genoeg nog.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:53 schreef Catbert het volgende:
Steijn, hoeveel 'ruimte' heb jij bij je inkoopactie?
Ik had van Maertz gehoord, dat hij iedereen vanavond een mailtje zou sturen met info over het geld over maken, maar ik heb nog niets ontvangen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:53 schreef Catbert het volgende:
Maertz? Zit er eigenlijk voorgang in? Al een tijd niks gehoord.
Steijn, hoeveel 'ruimte' heb jij bij je inkoopactie?
mijn RL heb ik in XL, die wat ruimer zitten en L die wat stakker zitten, dus heb ik gewoon L besteld.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:41 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Nou het is als volgt .. Ik koop meestal een L (voor blousen en polo's). Maar ik heb de laatste tijd een paar polo's gekocht (van Boss en Ralph Lauren) in maatje M omdat je ook muscle fit zijn en die staan mij gewoon beter. Ze heten niets voor niets muscle fit en tot mijn spijt heb ik geen schwarznegger armen. Ik hoop niet dat de maatjes L (erg) ruim vallen ivm dikke Amerikanen.
Hoe heb jij het met de sizechart uitgevogeld?
succes!quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:52 schreef maertz het volgende:
ben nu bezig met alles op te stellen, best een kutwerkje :S
Hij was inderdaad vol, kan je mij nog even je adresgegevens sturen en me vertellen of je bestelling klopt:quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:50 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Maertz ik probeer je een paar dagen te mailen maar volgens mij is je mailbox vol
Naar Steijntje neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef Not-Your-Man het volgende:
Ik zal je morgenochtend als eerste mijn bestelling incl adresgegevens naar je mailen.
Tot morgen en slaap lekker mensjes
Eventueel krijgen we het teruggestort als de andere heffingen niet worden gebruikt. Ik denk dat Maertz ook wel verpakkingen gaat kopen, dus mij boeit het niet zoveel...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:39 schreef postman het volgende:
uhm er zit een foutje in je berekening, het verzenden binnen nederland pakketpost is btw vrij, dus ipv 6.84 is dat 5,50. maar laten we allemaal afspreken dat maertz dat gebruikt voor verpakkingsmateriaal e.d
Bedankt voor je oplettendheid maar ik ben Daan / Daghanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:39 schreef HotFudge het volgende:
Hee Not-Your-Man,
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij moet je bij de 2e inkoopactie zijn... Als ik het goed heb, doen alleen de volgende mensen mij bij de actie van Maertz:
Rad3oN
sara
chillmeister
Catbert
HotFudge
Marco
TheVotary
adelante
JAY-T
dave_jay
Setambre
super-muffin
daan / daghan
postman
The_Napster
Dus hier even checken: Abercrombie & Fitch inkoopactie (# 2)
Dat vind ik wel een mooi polo shirtjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:16 schreef HotFudge het volgende:
Ehm wat is daarmee schatje?
Echt belachelijk hoog vind ik de kosten voor de douane. Als je het bij elkaar optelt kom je er op uit dat 33,2% zo in de zakken van Zalm verdwijnt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 08:48 schreef Adelante het volgende:
mail gelezen, geld overgemaakt....
en die douanekosten ontkomen we echt niet aan
levering gaat via fedex en die sturen je na 2 weken
een accept giro om alsnog even te betalen
vind ik ook stom, als je dat vergelijkt met dingen zoals golfclubs, waar 2,7% belasting zitquote:Op zondag 23 mei 2004 01:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Echt belachelijk hoog vind ik de kosten voor de douane. Als je het bij elkaar optelt kom je er op uit dat 33,2% zo in de zakken van Zalm verdwijnt.
Bel eens naar het hoofdkantoor van America Today, misschien dat die meer voor je kunnen doenquote:Op zondag 23 mei 2004 11:07 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Gisteren bij America Today in Eindhoven geweest en ze hadden daar aardig wat aan shorts en blousen van AF. Ik vroeg nog of ik uit hun collectie kon uitkiezen maar dat was not-done.
Ik kon geen telefoonnummer vinden via de website jij wel?quote:Op zondag 23 mei 2004 11:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Bel eens naar het hoofdkantoor van America Today, misschien dat die meer voor je kunnen doen.
Algemene gegevensquote:Op zondag 23 mei 2004 12:00 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik kon geen telefoonnummer vinden via de website jij wel?
http://www.americatoday.nl/
Maertz kun je mijn bestelling even bevestigen? Ik heb niets ontvangen..quote:Op zondag 23 mei 2004 19:10 schreef maertz het volgende:
zo ben terug uit luxemburg, dat telefoonnummer stond trouwens gewoon in de eerste email bij mijn adresgegevens hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |