abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18979591
Tot nu toe doen (geheel vrijblijvend) mee:

postman
webdeve
cLau-l
arj1o1
Spider_NL
the_Napster
super-muffin
JAY-T
maertz
arco_corleone
Joran-Joran
DJ-Maurits
W1ZZ
Rad3oN
mister_popcorn
Rollins
Rover
Chillmeister

Graag voor 22 mei klaar zijn met uitzoeken wat je wilt hebben.
Weet je al wat je wilt hebben? Zie hieronder hoe je het me laat weten.

Volledige collectie polos Onderaan staan er nog veel meer dan alleen op het plaatje, en dan kan je als je onderaan klikt ook nog verschillende kleuren enzo kiezen.

Denk er nog even goed over na enzo of je hier serieus voor bent en zoek al vast uit
wat je wilt hebben.

Over de kosten:

Omdat we met best veel mensen bestellen mag je denken aan iets van 20 dollar voor de standaard bezorgkosten + 25 dollar omdat het via het vliegtuig gaat. Kom je op ongeveer 50 dollar en dat lijkt me redelijk te overzien want je moet het nog door het aantal mensen delen. Als we dus met zo'n 10 man bestellen kom je op 5 dollar de man uit. No big deal.

De invoerrechten zijn zoals hieronder werd gezegt 19%, gelukkig is de dollar wat minder waard dan de euro dus je kan in feite de prijzen die je op de site ziet staan als euros zien.

Over het betalen:
Tja ik denk dat het het makkelijkst is als een iemand gewoon een rekeningnummer openzet en dat de rest dan het geld stort, zodra het geld binnen is wordt de bestelling gedaan. Daarna krijgt die persoon ongeveer een week later alles binnen bij hem thuis en stuurt het vervolgens alles naar ieder individueel persoon.

Wat je precies moet overmaken naar de centrale persoon wordt natuurlijk pas duidelijk als iedereen heeft verteld wat hij wil bestellen.

Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk die polos gaan bestellen dus laten we zeggen dat binnen twee weken iedereen zijn bestelling naar mij verstuurd heeft?

[mail]johannes_maertz@hotmail.com[/mail]
- Je voor- en achternaam
- Je FOK!-nickname
- Je adres
- Je postcode
- Je woonplaats
- Je telefoonnummer (liefst gewoon thuisnummer, als je alleen je mobiele nummer geeft wil ik een goeie reden waarom).

Vemeldt duidelijk wat je precies wilt hebben in welke kleur en whatsover. Plaatjes zijn handig om eventuele misverstanden te voorkomen.

Ik hoor het wel

[ Bericht 20% gewijzigd door maertz op 08-05-2004 22:34:51 ]
pi_18979846
Ik heb eigenlijk ook wel interesse.. een paar extra polo'tjes is nooit weg... als er serieus besteld gaat worden, wil ik er ook wel een aantal.. .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_18980390
Alleen polo's?
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:44:13 #4
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18980501
Lijkt me niet.. Gewoon wat je zelf wilt, en de verzendkosten worden dan gedeeld
pi_18980559
Hoeveel zij de verzendkosten eigenlijk?
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:47:02 #6
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18980573
25 euro d8 ik..
pi_18980709
Ik denk er nog even over na, maar ik hou dit topic in de gaten
pi_18981258
*zal wel zeker meedoen
pi_18982232
Maertz, zijt gij het?

Wanneer wordt de bestelling geplaatst? Dan kan ik nog even nadenken...
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_18982335
Count me in !
pi_18982361
ik doe mee, wilde er altijd al 'n paar hebben maar hier in NL hebben ze niet alles helaas
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_18982402
Wanneer de waarde van de postzending (excl. verpakking en porto) meer dan ¤ 22,- bedraagt is bij invoer vanuit een land buiten de EU BTW van 19% verschuldigd!

Hou hier wel ff rekening mee voor je besteld. Wanneer je een groot pak op laat sturen (wat wel gaat gebeuren als ik de animo zo bekijk) trekt je pakket zeker de aandacht van de Douane en dan krijg je een BTW en Douanerecht naheffing...

Wanneer een bekende vanuit het land van herkomst je het toestuurd kan je het als cadeau laten aanmerken, maar dan de postzending vrijgesteld van BTW tot een waarde van ¤ 45,- (excl. verpakking en porto).

't Is maar een tip!
Toeval bestaat niet...
pi_18982505
Ik wil ook wel wat bestellen. Een polo en een t-shirt

Ik vind die broeken er ook prima uitzien, maar ik durf er geen aan te schaffen zonder eerste te passen
pi_18982700
Ik heb misschien ook intresse

Maar hoe gaat het precies met het betalen?
pi_18983696
hoeveel gaat het dan ongeveer kosten? worden de polo's ook goedkoper als we er meer inkopen?
pi_18984762
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 20:32 schreef W1ZZ het volgende:
Maertz, zijt gij het?

Wanneer wordt de bestelling geplaatst? Dan kan ik nog even nadenken...
Ja wizzje, ik ben het
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:35:48 #17
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18984766
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 20:45 schreef mozzy het volgende:
Wanneer de waarde van de postzending (excl. verpakking en porto) meer dan ¤ 22,- bedraagt is bij invoer vanuit een land buiten de EU BTW van 19% verschuldigd!

Hou hier wel ff rekening mee voor je besteld. Wanneer je een groot pak op laat sturen (wat wel gaat gebeuren als ik de animo zo bekijk) trekt je pakket zeker de aandacht van de Douane en dan krijg je een BTW en Douanerecht naheffing...

Wanneer een bekende vanuit het land van herkomst je het toestuurd kan je het als cadeau laten aanmerken, maar dan de postzending vrijgesteld van BTW tot een waarde van ¤ 45,- (excl. verpakking en porto).

't Is maar een tip!
Hm ja daar heb je wel een punt.. Je krijgt trouwens 'vrijstelling' van invoerrechten als de totale waarde onder de 22 euro is, inclusief verzendkosten!
pi_18984801
Hierboven staat uitvoerig wat het gaat kosten.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:06:02 #19
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18985511
Hm als iedereen hier nou voor..maandagavond (?) 23.59 uur neerzet of hij meedoet of niet (en eventueel al voor hoeveel je wilt bestellen), weten we ook hoeveel de verzendkosten zijn en door hoeveel die te delen .
pi_18985693
ho, ik zie al snel mijn naam bovenaanstaan. Gaat me een beetje te snel. want de shirts kosten 39 dollar, +kleine verzendkosten (door de inkoopactie). Maar hier komt dus nog bovenop 19% btw EN invoerrechten?? wordt het bedrag niet zo ondertussen bijna verdubbeld?
pi_18986434
ik doe mee, voor 1 of 2 polo's. nog even uitzoeken. ik wil wel geld overmaken maar er is een kans dat er geen invoerrechten gerekend worden. even aan abercrombie vragen of er gift op het pakket gezet kan worden.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  zondag 9 mei 2004 @ 00:38:25 #22
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_18987274
Ik wil ook meedoen, maar wacht nog even af hoeveel het nou uiteindelijk gaat kosten... vet plan wel, we looooooooooooove Abercrombie& Fitch maar ik draag mijn broek al drie jaar en inmiddels vertoont hij slijtage...
  zondag 9 mei 2004 @ 00:42:26 #23
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_18987347
Ah zie nu dat het hier herenpolo's betreft... maar daar kunnen toch wel een paar rokjes, broeken, shirtjes en een enkele polo bij toch
pi_18987364
quote:
Op zondag 9 mei 2004 00:38 schreef Spunks het volgende:
Ik wil ook meedoen, maar wacht nog even af hoeveel het nou uiteindelijk gaat kosten... vet plan wel, we looooooooooooove Abercrombie& Fitch maar ik draag mijn broek al drie jaar en inmiddels vertoont hij slijtage...
tegenwoordig kost het extra om een nieuwe broek te kopen met slijtage.
  zondag 9 mei 2004 @ 00:50:03 #25
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_18987481
quote:
Op zondag 9 mei 2004 00:43 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

tegenwoordig kost het extra om een nieuwe broek te kopen met slijtage.
en die van mij wás al vintage, kun je nagaan... tis meer gat dan broek
pi_18987574
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:14 schreef Chillmeister het volgende:
ho, ik zie al snel mijn naam bovenaanstaan. Gaat me een beetje te snel. want de shirts kosten 39 dollar, +kleine verzendkosten (door de inkoopactie). Maar hier komt dus nog bovenop 19% btw EN invoerrechten?? wordt het bedrag niet zo ondertussen bijna verdubbeld?
Ja met die invoerrechten kom je uit op 39 euro per polo, (die 19% valt zeg maar weg doordat een euro meer waard is). Die verzendkosten vallen in het niets. Verder staat je naam daar vrijblijvend
pi_18987688
to maertz:
waar woon je ??
als ik t zelf kan ophalen scheelt t weer een stuk
je krijgt nog waarschijnlijk deze week van me te horen welke ik neem
pi_18988002
quote:
Op zondag 9 mei 2004 01:03 schreef the_Napster het volgende:
to maertz:
waar woon je ??
als ik t zelf kan ophalen scheelt t weer een stuk
je krijgt nog waarschijnlijk deze week van me te horen welke ik neem
maertz
  zondag 9 mei 2004 @ 09:17:38 #29
3185 Adelante
To let it go now
pi_18990686
count me in
alleen nog even de leukste 2 polo's uitzoeken...

en hoe gaat de betaling psies in z'n werk?
vooraf overmaken op maertz' rekening?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_18991023
Maertz, you´ve got mail

Mij lijkt het idd het handigst (als Maertz het allemaal wil bestellen) dat we dan gewoon eerst het geld over maken op zijn rekening..
pi_18992765
Ik wil oook meedoen.
Wil nog even kijken wat ik precies wil, maar wat ik ook zou willen weten of de maten daar in de US anders zijn dan hier (XL hier is L daar bijv?)
pi_18992818
De maten zijn idd wel belangrijk... Is er iemand die een Abercrombie thuis heeft liggen en de maat even kan vergelijken met bv een RL. Voordat iedereen straks een naveltruitje toegestuurd krijgt.. .
pi_18992864
Me doet mee maar ik wil inderdaad weten of bijv een Amerikaanse M een Nederlandse L is...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_18992973
Waar denk je dat die Ralph Lauren polos vandaan komen? Is ook een amerikaans merk hoor. Wordt ook in een of ander arm land vervaardigd maar goed, ik denk dat die maten tamelijk standaard zijn.
  zondag 9 mei 2004 @ 13:26:29 #35
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18993571
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet echt hoe het nou zit met die invoerrechten
Kan iemand mij zeggen hoeveel je ongeveer kwijt zult zijn voor één polo? Dus inclusief verzendkosten BTW invoerrechten en weet ik het wat allemaal.
pi_18993727
quote:
Op zondag 9 mei 2004 13:26 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet echt hoe het nou zit met die invoerrechten
Kan iemand mij zeggen hoeveel je ongeveer kwijt zult zijn voor één polo? Dus inclusief verzendkosten BTW invoerrechten en weet ik het wat allemaal.
Ik zal het even voor je voor rekenen. .

Stel.. een polo kost $39,-. Volgens de huidige koers is een dollar ongeveer ¤ 0,85.
39*0,85= 33,15. De invoerrechten zijn 19%. 33,15*1,19= 39,45. De polo zal dus ¤39,45 gaan kosten. Dan houden we de verzendkosten over, die zijn ¤25,-. Stel we doen het met tien personen en je bestelt 3 polo's. Dan krijg je: 25/10=2,5 2,5/3=0,83.

Dus je polo gaat kosten: 39,45 + 0,83 = ¤40,28.

Duidelijker kan ik het niet maken... .
pi_18993814
Het lijkt me dat als het pakket op de luchthaven bij de douane wordt aangehouden, dat je die 19% belasting over het totaalbedrag moet betalen..?
pi_18993895
quote:
Op zondag 9 mei 2004 13:42 schreef JAY-T het volgende:
Het lijkt me dat als het pakket op de luchthaven bij de douane wordt aangehouden, dat je die 19% belasting over het totaalbedrag moet betalen..?
Idd... maar wat is je punt? Dat is toch exact hetzelfde?
pi_18993967
Dan betaal je dus wel meer..

stel het totaal bedrag is $500, 19% BTW daar over is $95
totaal doen 10 personene mee, dan is dat $9,50 pp..

of zit ik nu weer fout? drukke nacht gahad namenlijk
pi_18993994
quote:
Op zondag 9 mei 2004 13:47 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Idd... maar wat is je punt? Dat is toch exact hetzelfde?
hij bedoelt, en dat bedoelde ik in mijn post ook eigelijk, dat we wel eerst allemaal invoerrechten kunnen gaan betalen, maar er is een kans dat er geen invoerrechten gerekend gaan worden.
pi_18994014
Stel je haalt twee polos van 40 dollar. Omdat de verzendkosten verdeeld zijn over meerdere mensen verwaarlozen we die even in deze berekening. Het totaal bedrag is dan 80 dollar. Je moet daar nog 19% invoerrechten over betalen. Kom je uit op 80 EURO. Snap je?

Stel dat ik geen invoerrechten hoef te betalen, dan krijgen jullie dat gewoon teruggestort. Jullie krijgen mijn adres informatie enzo wel te horen. Ik ben geen oplichter ofzo, ik kan misschien nog wel wat referenties regelen mochten jullie twijfels hebben
pi_18994130
ok goed genoeg voor mij, vanavond of morgen krijg je een mailtje van me met wat ik wil hebben.

adelante jij hebt toch wel eens eerder besteld bij a&f ? hoe zit het met de maten ?

en misschien is korting ook nog een optie als we zoveel bestellen

ow en we vergeten de verzendkosten van de inkoper naar iedereen toe, á 5,50 euro (pakketpost)

[ Bericht 13% gewijzigd door postman op 09-05-2004 14:07:27 ]
pi_18994962
quote:
Op zondag 9 mei 2004 13:36 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Ik zal het even voor je voor rekenen. .

Stel.. een polo kost $39,-. Volgens de huidige koers is een dollar ongeveer ¤ 0,85.
39*0,85= 33,15. De invoerrechten zijn 19%. 33,15*1,19= 39,45. De polo zal dus ¤39,45 gaan kosten. Dan houden we de verzendkosten over, die zijn ¤25,-. Stel we doen het met tien personen en je bestelt 3 polo's. Dan krijg je: 25/10=2,5 2,5/3=0,83.

Dus je polo gaat kosten: 39,45 + 0,83 = ¤40,28.

Duidelijker kan ik het niet maken... .
nou vergeet je toch BTW?? want dat heb je ook naast invoerrechten
pi_18994999
quote:
Op zondag 9 mei 2004 14:01 schreef postman het volgende:
ok goed genoeg voor mij, vanavond of morgen krijg je een mailtje van me met wat ik wil hebben.

adelante jij hebt toch wel eens eerder besteld bij a&f ? hoe zit het met de maten ?

en misschien is korting ook nog een optie als we zoveel bestellen

ow en we vergeten de verzendkosten van de inkoper naar iedereen toe, á 5,50 euro (pakketpost)

dit helpt denk ik, onthou wel dat de shirts beetje strak zitten, dat hoort zo. Dit zijn wel Inches.
pi_18995175
quote:
Op zondag 9 mei 2004 14:44 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de invoerrechten juist om de (ontbrekende) BTW te ondervangen. Maar ik kan het fout hebben. Al lijkt me het erg toevallig dat het beide 19% is.. .
pi_18995177
quote:
Op zondag 9 mei 2004 14:44 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

Nee?
pi_18996246
Voorbeeld 3: wel douanerechten en BTW
U bestelt een artikel waarvoor een hoger percentage aan douanerechten geldt, bijvoorbeeld voor kleding. Stel dat u twee spijkerbroeken koopt met een totale waarde van ¤ 90,-. Per zending geldt een vrijstelling tot ¤ 22,-. U krijgt dus geen vrijstelling. U betaalt 12 % douanerechten en 19 % BTW over de waarde van de spijkerbroeken en over de portokosten, die bij de ¤ 90,- worden opgeteld. Stel: De portokosten zijn ¤ 11,-.

De douanerechten bedragen dan 12 % van ¤ 101,- (90 + 11) = ¤ 12,12.
De BTW bedraagt 19 % van ¤ 114,- (101 + 13 afgerond) = ¤ 21,66.
Het totaal der belastingen is dus ¤ 12,12 + ¤ 21,66 = ¤ 33,78.
pi_18996709
Wauw ze hebben echt leuke dingen in de women-collectie!

En die broeken die rokjes .

Wie sponsort mij ?
  zondag 9 mei 2004 @ 16:58:04 #49
16715 Mylene
*schatje*
pi_18997832
Ja, maar als je het als *gift* laat versturen hoef je geen invoerrechten te betalen .
  zondag 9 mei 2004 @ 17:00:31 #50
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18997890
Hmm kunnen we niet een heel vriendelijk mailtje sturen met het verzoek om het als gift aan te laten kruisen ?
pi_18998559
ik wil ook graag mee doen, iig 1 polo en misschien 1 shirt..
oeh, ze hebben ook mooie armbandjes enzo.. damn, geld te kort
pi_18998833
doe zeker mee. waarom niet. Alleen zijn er zoveel leuke polo's die ik zie
  zondag 9 mei 2004 @ 17:43:40 #53
16715 Mylene
*schatje*
pi_18998849
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:00 schreef Joran-Joran het volgende:
Hmm kunnen we niet een heel vriendelijk mailtje sturen met het verzoek om het als gift aan te laten kruisen ?
Doen ze vast wel hoor .
pi_18998992
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:42 schreef Chillmeister het volgende:
doe zeker mee. waarom niet. Alleen zijn er zoveel leuke polo's die ik zie
jah is moeilijk he
trouwens mijn broertje wil ook wat gaan bestellen.. maar dat is nog niet helemaal zeker
pi_18999176
“Voor u, als particuliere koper van goederen via internet, is het van belang om te weten dat er voor deze aankopen bepaalde voorwaarden gelden bij invoer in Nederland. Voor uw aankopen uit landen buiten de Europese Unie zullen douanerechten (voorheen invoerrechten) en BTW moeten worden afgedragen.”

“Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld het douanerecht en de verzekerings- en vervoerskosten tot de plaats van bestemming.”

“Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van ¤ 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde.”

Het kan zijn dat er achteraf nog een rekening komt van de douane
Echter, ik las ook ergens dat de kans dat dit gebeurt niet zo groot is omdat die gasten het al druk genoeg hebben. Maar goed, ik wil natuurlijk wel een goed 'maximaal' kostenplaatje hebben straks.

[ Bericht 10% gewijzigd door maertz op 09-05-2004 18:04:44 ]
  zondag 9 mei 2004 @ 18:00:21 #56
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_18999228
Foto
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_18999278
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:43 schreef schatje het volgende:

[..]

Doen ze vast wel hoor .
Het zou me verbazen als ze dat doen !
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_18999635
Ik heb mijn keuze al gemaakt. 2 polo's en een t-shirt. Heeft iemand trouwens wel eens eem broek van dit merk aangehad? Ik vind ze wel lekker goedkoop, ze zien er goed uit en ik heb nog een spijkerbroek nodig.

Maertz woont trouwens in Overijssel. Is het misschien niet makkelijker om het door iemand in de Randstad te laten bestellen, dan kunnen we het ook makkelijk ophalen en hoeft het niet verstuurd te worden. Ikzelf woon in Utrecht, wonen er daar misschien nog meer mensen ?
pi_18999799
utrecht lijkt me ook handiger, omdat ik daar nog wel eens langskom.
pi_18999854
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:16 schreef Rollins het volgende:
Ik heb mijn keuze al gemaakt. 2 polo's en een t-shirt. Heeft iemand trouwens wel eens eem broek van dit merk aangehad? Ik vind ze wel lekker goedkoop, ze zien er goed uit en ik heb nog een spijkerbroek nodig.

Maertz woont trouwens in Overijssel. Is het misschien niet makkelijker om het door iemand in de Randstad te laten bestellen, dan kunnen we het ook makkelijk ophalen en hoeft het niet verstuurd te worden. Ikzelf woon in Utrecht, wonen er daar misschien nog meer mensen ?
De broeken zien er wel leuk uit ja, en zitten idd ook niet slecht
Ik heb al zeker 3 jaar veel kleren van A&F (Truien, Broeken, Shirts, Jassen)
pi_18999891
voor mij maakt het niks uit want naar utrecht rijden vanaf den haag kost meer dan versturen.
pi_18999956
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

De broeken zien er wel leuk uit ja, en zitten idd ook niet slecht
Ik heb al zeker 3 jaar veel kleren van A&F (Truien, Broeken, Shirts, Jassen)
Allemaal via die site gekocht?
pi_18999979
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:30 schreef maertz het volgende:

[..]

Allemaal via die site gekocht?
Nee, gekocht in de VS (Ik kom daar 2x per jaar nml. ivm familie-bezoek )
  zondag 9 mei 2004 @ 18:56:41 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_19000529
quote:
Op zondag 9 mei 2004 14:01 schreef postman het volgende:

ik heb wel eens online via a&f besteld ja,
van ralph lauren draag ik in NL een "L"
maar de a&f muscle fit "L" zat wel erg
strak (dus die ging naar m'n broertje).
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19001251
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik heb wel eens online via a&f besteld ja,
van ralph lauren draag ik in NL een "L"
maar de a&f muscle fit "L" zat wel erg
strak (dus die ging naar m'n broertje).
hmm, nu ga ik dus twijfelen wat mijn maat is. Want mijn scapa is M, RL is XL en Lacoste is 5.
pi_19001254
Godver .

Ik heb nu de hele site van onder tot boven bekeken, en ik wil echt ALLES hebben . Ze ook geweldige vestjes en strings! Zelfs de slippers zijn leuk! Maar het is zo duur en ik ben zo blut!

Ik heb pijn .
  zondag 9 mei 2004 @ 19:41:26 #67
3185 Adelante
To let it go now
pi_19001535

voor karoltje
  zondag 9 mei 2004 @ 19:44:29 #68
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_19001627
wat een perfecte kleurenharmonie
pi_19001721
stel 10 mensen allemaal 1 polo:
10x39=390
+50 verzendkosten=440
440x0,85=374
374 euro x1,12 douanerecht=419
419 x1,19 btw=499
499/10=49,9

dus 50 euro per polo met het grootst mogelijke nadeel
tel daarbij op 5,50 verzendkosten binnen nederland
pi_19001847
Ik ben opzich best geinteresseerd in een paar polo's en tees......

fftjes over nadenken nog.... Kwalitatief goed te doen??
pi_19002521
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:48 schreef arj1o1 het volgende:
10x39=390
+50 verzendkosten=440
440x0,85=374
419 x1,19 btw=499
499/10=49,9

Thx!! Het is voor mij opzich wel te doen voor dat bedrag, ik vind het gewoon erg mooie polos.
pi_19002619
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:41 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

voor karoltje
Wat leuk uitgezocht! !

Ik kan ze wel groot en in kleur uitprinten en dan op me plakken ofzo.. .
  zondag 9 mei 2004 @ 20:31:52 #73
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_19002761
wat schattig
pi_19003201
Damn wat een superleuke dingen! Veel leuker dan de a&f dingen die ze bij america today hebben. Helaas kan ik niet meedoen met deze inkoopactie.... heb nog geen geld tot het einde van de maand Maar ik bestel dan wel in mijn eentje, en gelijk wat meer
pi_19003724
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:48 schreef arj1o1 het volgende:
10x39=390
+50 verzendkosten=440
440x0,85=374
419 x1,19 btw=499
499/10=49,9

dat is dan 1 polo voor mij.. heb ik haast geen kleedgeld meer over
maar dan heb ik ook wat
pi_19004118
Count me in.
pi_19004741
ik heb een bestelling de deur uitgedaan, nou maar hopen dat er ook niet-polo's besteld mogen worden
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
  zondag 9 mei 2004 @ 21:56:17 #78
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_19004894
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:29 schreef karoltje het volgende:
Godver .

Ik heb nu de hele site van onder tot boven bekeken, en ik wil echt ALLES hebben . Ze ook geweldige vestjes en strings! Zelfs de slippers zijn leuk! Maar het is zo duur en ik ben zo blut!

Ik heb pijn .
Ik heb precies hetzelfde! Alles is gewoon leuk
Nu maar ff bekijken hoeveel mijn ouders gaan betalen

O trouwens, op de A&F site kan ik bij polo's voor vrouwen maar iedere keer 1 of 2 kleuren kiezen? Zijn er dan echt maar zo weinig kleuren voor vrouwen?
pi_19004964
wanneer gebeurd t???
dan moet ik alvast een keuze gaan maken of denk ik nog ffu na....
pi_19005156
zijn er nog meer mensen die al een Abercrombie hebben? want zit te twijfelen tussen een L en XL. Zit tegen de 44' (L= 42-44) aan, maar vraag me af hoeveel de polo zullen krimpen

[ Bericht 15% gewijzigd door Chillmeister op 09-05-2004 22:18:42 ]
pi_19005387
ik neem toch een S
ik ben niet zo groot, 170cm ongeveer heeft denk ik niet veel zin om een grotere te nemen, voor t groeien, omdat ik nu dan er niks aan heb en dat wil ik niet

het lijkt me trouwens ook handiger voor iedereen om t te bezorgen bij iemand in de randstad, omdat daar meer mensen kunnen komen...
  zondag 9 mei 2004 @ 22:14:45 #82
9606 Biglebowski
Flaunt it !
pi_19005468
Toch jammer dat het grote publiek A&F nu ook heeft ontdekt.....
Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_19005632
Kun je nou ook niet-polo's bestellen? zoals slippers o.i.d.
pi_19005815
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:58 schreef schatje het volgende:
Ja, maar als je het als *gift* laat versturen hoef je geen invoerrechten te betalen .
Niet dus!!!

Quote Douane.nl:

"...Een postzending van een particulier naar een particulier is belastingvrij tot een bedrag van ¤ 45.- De vrijstelling voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette is beperkt tot bepaalde hoeveelheden. Er moet sprake zijn van een geschenkzending. Als de waarde van de zending meer is dan ¤ 45,- betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde..."

Ook een geschenkzending moet dus voor vrijstelling onder de ¤ 45,- blijven!

Heb nog wel een andere tip!

Zelf hebben we familie in de States en als we nu zoiets willen bestellen dan doen we dat gewoon individueel en niet in groepsverband want dan is het toch stukken voordeliger en i.i.g. makkelijker. Wanneer we dan voor bijvoorbeeld net onder de $100,- bestellen zijn de verzendkosten (bij Abercrombie) naar een adres binnen de US $ 10,95 dan komen er voor de verzending van de familie in de US naar ons ongeveer $15,- bij wanneer het pakje één kilo weegt. en dat is toch weer $10,- in de pocket (Abercrombie vraagt standaard $25,- bovenop de standaard verzendkosten).

Ook heb je nog de kans dat het pakketje minder opvalt bij de douane en dan hou je ook nog eens de douanerechten en BTW in de pocket.

[ Bericht 31% gewijzigd door mozzy op 09-05-2004 22:57:22 ]
Toeval bestaat niet...
pi_19006575
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:14 schreef Biglebowski het volgende:
Toch jammer dat het grote publiek A&F nu ook heeft ontdekt.....
...
Ja nu voel jij je wat minder speciaal zeker. Jammer dan voor je
  zondag 9 mei 2004 @ 22:50:12 #86
3185 Adelante
To let it go now
pi_19006612
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:44 schreef Joran-Joran het volgende:
wat een perfecte kleurenharmonie
groen, de modekleur van deze zomer
  zondag 9 mei 2004 @ 22:51:20 #87
3185 Adelante
To let it go now
pi_19006642
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:24 schreef karoltje het volgende:

wat leuk uitgezocht! !

Ik kan ze wel groot en in kleur uitprinten en dan op me plakken ofzo.. .
Hallo, GROOT uitprinten

ik kies niet voor niets niksverhullende niemandalletjes uit
pi_19006974
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hallo, GROOT uitprinten

ik kies niet voor niets niksverhullende niemandalletjes uit
Hohoho!
Leave the chick alone
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_19007597
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:41 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

voor karoltje
leuk!

hm ik heb een M bij RL, ik ga jullie inkoopactie gewoon afwachten, en hoor wel hoe de maat zit in vergelijking met RL
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_19007800
dus maertz gaat daadwerkelijk bestellen of heb ik 't verkeerd ? iig is degene die gaat bestellen toch degene die gaat zeggen/berekenen wat de kosten worden ? korting krijgen is misschien ook nog een optie
  zondag 9 mei 2004 @ 23:44:42 #91
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19007905
Hierbij ontvang je mijn bestelwaslijstje
Hoe kan ik in contact met je komen?

$16.50

$29.50

$12.50

$17.50

$44.50

$24.50

$24.50

$39.50

$24.50

$39.50

$29.50

[ Bericht 1% gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 10-05-2004 00:09:12 ]
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_19008380
Met eens naam zoals Patrick en zo'n t-shirt is helemaal top. maar hij is alleen in 'S'

maandag 10 mei 2004 @ 01:02:41 #93
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_19009281
Leuke shirts hebben ze daar.
The Internets, I needs it..
  maandag 10 mei 2004 @ 01:33:35 #94
94428 Cookies
zijn echt wel lekker :-)
pi_19009643
Zeker wel hier ga ik ook aan mee doen
pi_19009730
ga hier niet grote posts met plaatjes neerzetten AUB. Zie bovenaan hoe je kan bestellen. Je kan ook gewoon eens een keer lezen hoor...
pi_19017692
Kan je er niet beter 16/17 mei van maken ipv 22 mei?
Omdat daarna ook iedereen nog moet betalen. en denk dat we dan alweer in juni zitten.
Daarna alles bestellen. En omdat er vrij veel mensen wat willen kopen zullen er vast een aantal spullen niet op voorraad zijn.
En daarna moet alles nog in Nederland verdeelt en verstuurt worden..

Ik denk trouwens dat een week bedenk tijd voor de meeste mensen genoeg is.
Maargoed het maakt mij niet uit. Ik doe iig wel mee
  maandag 10 mei 2004 @ 14:22:39 #97
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19018081
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:06 schreef Rover het volgende:
Kan je er niet beter 16/17 mei van maken ipv 22 mei?
Omdat daarna ook iedereen nog moet betalen. en denk dat we dan alweer in juni zitten.
Daarna alles bestellen. En omdat er vrij veel mensen wat willen kopen zullen er vast een aantal spullen niet op voorraad zijn.
En daarna moet alles nog in Nederland verdeelt en verstuurt worden..

Ik denk trouwens dat een week bedenk tijd voor de meeste mensen genoeg is.
Maargoed het maakt mij niet uit. Ik doe iig wel mee
Ja dat is wel een pre. Ik ga op 16 juni voor twee weken op vakantie en zou het zeker op prijs stellen wanneer ik dit alles binnen heb. Tot 16 mei besteltijd lijkt mij meer als normaal. Er zijn nu toch al meer dan 10 personen die een bestelling hebben geplaatst.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_19018692
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:22 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Ja dat is wel een pre. Ik ga op 16 juni voor twee weken op vakantie en zou het zeker op prijs stellen wanneer ik dit alles binnen heb. Tot 16 mei besteltijd lijkt mij meer als normaal. Er zijn nu toch al meer dan 10 personen die een bestelling hebben geplaatst.
ik stel voor 12 mei
  maandag 10 mei 2004 @ 14:53:58 #99
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19018939
Om het overzichtelijk en makkelijk te houden is het dan niet verstandig om voor een aantal mensen te kiezen ipv een datum. Bijv 20 mensen mogen hieraan deelnemen. Want stel dat er 50 mensen een bestelling plaatsen worst het allemaal zo ingewikkeld met het opsturen van de goederen.
pi_19019259
hoe meer hoe beter, als er gewoon vooraf betaald wordt lijkt me hoeveelheid geen probleem.
pi_19019385
Hoe weet ik trouwens heel zeker dat ik die polo's binnen krijg wanneer ik vooruit betaal?? Puur gebaseerd op goed vertrouwen??
pi_19019418
ik heb pas van 2 mensen een email ontvangen met wat ze precies willen hebben. Nogmaals,

johannes_maertz@hotmail.com Zie bovenaan wat je erin moet zetten
pi_19019442
Dat maakt idd niet zo heel veel uit.. maar het kan opzig wel wat sneller.. 1 weekje bedenktijd is lang zat, en als je daarna direct betaald kan ook al na 1/1,5 week de bestelling de deur uit..
pi_19020036
quote:
Op maandag 10 mei 2004 15:08 schreef maertz het volgende:
ik heb pas van 2 mensen een email ontvangen met wat ze precies willen hebben. Nogmaals,

johannes_maertz@hotmail.com Zie bovenaan wat je erin moet zetten
binnen 2 dagen zal ik mailen. Kan er alleen niet uit komen wat ik wil hebben
pi_19020455
mijn mail heb je inmiddels gehad toch ?
  maandag 10 mei 2004 @ 15:51:03 #106
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19020626
Item # Description Color Size Availability Price Qty. Total Delete
21429482 Cobble Hill Polo Orange L In Stock $39.50 $39.50 Delete
21429521 Cobble Hill Polo Yellow L In Stock $39.50 $39.50 Delete
28165312 Paratroop Short Olive 34 In Stock $29.50 $29.50 Delete
12117169 A&F Flaps Green L In Stock $16.50 $16.50 Delete
12120282 Trail Scout Cap White ONE SIZE In Stock $24.50 $24.50 Delete
14176713 Lover Not Fighter Tank Navy M In Stock $17.50 $17.50 Delete
34077122 Lake Placid Floral Tugger Red L In Stock $44.50 $44.50 Delete
23324174 Keene Valley Sleeveless White M In Stock $24.50 $24.50 Delete
23324255 Keene Valley Sleeveless Navy M In Stock $24.50 $24.50 Delete
23327362 Smile On My Face Orange L In Stock $24.50 $24.50 Delete
25185515 Schroon River Shirt Pink L In Stock $59.50 $59.50 Delete
Estimated Subtotal
$344.50

344,50 x 0,85 = 292.83

Even 300 euro ophoesten dus
  maandag 10 mei 2004 @ 15:54:53 #107
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19020764

"Omdat we met best veel mensen bestellen mag je denken aan iets van 20 dollar voor de standaard bezorgkosten + 25 dollar omdat het via het vliegtuig gaat. Kom je op ongeveer 50 dollar.."

20 + 25 = 45 dollar

Ik denk dat er wel meer dan 10 mensen gaan bestellen. Of te wel de kosten pp is echt minimaal.

p.s.
Als er meer mensen net als ik voor een paar honderd dollars gaan bestellen lijkt het mij meer dan logisch om een kortingsregeling aan te vragen. Een vergoeding van -10% lijkt mij meer dan redelijk.
pi_19020961
Ja we kunnen het iig proberen. Denk toch wel dat je snel aan de 2000/3000 dollar totaal zit.
pi_19024327
De termijn moet wel even duidelijk zijn... ik heb eigenlijk pas in het weekend tijd om even het één en ander uit te zoeken. Dus de eerder gestelde termijn bevalt mij beter.. .
pi_19024379
quote:
Op maandag 10 mei 2004 15:54 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Als er meer mensen net als ik voor een paar honderd dollars gaan bestellen lijkt het mij meer dan logisch om een kortingsregeling aan te vragen. Een vergoeding van -10% lijkt mij meer dan redelijk.
korting bedoel je
pi_19024514
nou, het is echt moeilijk kiezen
pi_19026748
mare als t eenmaal hier in NL is, hoe gaat t dan verder?
weer op de post doen? of ergens afspreken misschien??
maja, mmaertz, je krijgt vandaga of morgen wel een mailtje van me
pi_19026819
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:41 schreef the_Napster het volgende:
mare als t eenmaal hier in NL is, hoe gaat t dan verder?
weer op de post doen? of ergens afspreken misschien??
maja, mmaertz, je krijgt vandaga of morgen wel een mailtje van me
ik denk dat het verstuurt word via de post, door de gene die alles bestelt heeft, ik denk de TS..
pi_19027177
ik ga niet voor teveel mensen bestellen, echt maximaal 15 ofzo. Zoveel tijd heb ik niet, als iemand anders bereid is het voor meer mensen te doen dan stel ik voor dat die het doet.
pi_19027365
ik wil best de bestellingen opnemen en verder versturen, maar ik heb geen creditcard
pi_19027454
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:56 schreef maertz het volgende:
ik ga niet voor teveel mensen bestellen, echt maximaal 15 ofzo. Zoveel tijd heb ik niet, als iemand anders bereid is het voor meer mensen te doen dan stel ik voor dat die het doet.
hoe zo maximaal 15? want zo gek veel tijd neemt het niet in?
of heb ik het mis
pi_19031465
je moet voor ieder de bestelling invoeren, controlleren of het geld binnenkomt, pakketjes enzo. Gaan nog best wel wat uurtjes inzitten.
pi_19034957
bestelling is verstuurd

2 items totaal 99 dollar
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  dinsdag 11 mei 2004 @ 00:12:34 #119
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19035304
quote:
Op maandag 10 mei 2004 22:00 schreef maertz het volgende:
je moet voor ieder de bestelling invoeren, controlleren of het geld binnenkomt, pakketjes enzo. Gaan nog best wel wat uurtjes inzitten.
Dat bedoel ik dus .. We kunnen beter dit met een kleine groep bestellen.
Dat maakt het voor jou overzichtelijker ...
pi_19044079
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 00:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus .. We kunnen beter dit met een kleine groep bestellen.
Dat maakt het voor jou overzichtelijker ...
Juist, als je mee wilt doen moet je me gewoon snel emailen, de eerste 15 doen mee.
pi_19044263
als ik thuis ben zal ik ook wel ff mailen, ik ben er ook uit
pi_19044359
en de uiterste besteldatum blijft zoals in de beginpost 22 mei maertz ?
pi_19044819
Ik kan ook andere dingen bestellen dan polo's??

Aangezien ik hier helemaal verliefd op ben

dinsdag 11 mei 2004 @ 13:50:45 #124
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_19044863
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 13:48 schreef pAin het volgende:
Ik kan ook andere dingen bestellen dan polo's??

Aangezien ik hier helemaal verliefd op ben

[afbeelding]
Als je nu het hele topic had gelezen had je kunnen merken dat bijna iedereen wel andere dingen erbij besteld lieve schat
  dinsdag 11 mei 2004 @ 14:18:42 #125
93449 HRT_team
Servare Vitas
pi_19045477
Hmm,

ben vrij nieuw op dit forum, maar nu al "verslaafd" eraan. Dit idee om gezamelijk A&F inkopen te doen is geniaal. Maar ik bestel zelf wel. Ben niet echt bereidt meerdere honderden zoniet 1000 E'tjes voor te schieten op mijn AMEX card :-)

Groetjes,

HRT
"The quality, not the longevity, of one's life is what is important." - Dr. Martin Luther King Jr.
pi_19047625
Hey weet iemand hoe dat precies zit met die Cargo broekmaten? Waar staan die R en L voor?
pi_19047988
is er iemand in de westelijke randstad kan bestellen???
want ik zie wel leuk spul staan, mare kep liever niet dat t wordt gepost, dus ik haal t liever zelf af, maar kep weer geen zin om heel ver te gaan reizen voor een shirtje ofzo...
pi_19048791
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 13:50 schreef cLau- het volgende:

[..]

Als je nu het hele topic had gelezen had je kunnen merken dat bijna iedereen wel andere dingen erbij besteld lieve schat
Lieve Schat,

Ik had dit dus niet goed gelezen, mijn excuses daarvoor

pi_19049583
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 15:48 schreef the_Napster het volgende:
is er iemand in de westelijke randstad kan bestellen???
want ik zie wel leuk spul staan, mare kep liever niet dat t wordt gepost, dus ik haal t liever zelf af, maar kep weer geen zin om heel ver te gaan reizen voor een shirtje ofzo...
ik woon in Vlaardingen (naast Rotterdam) als jouw bestelling naar mijn verzonden word, kan je het dan afhalen of zo?
  dinsdag 11 mei 2004 @ 16:47:50 #130
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_19049709
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:16 schreef pAin het volgende:

[..]

Lieve Schat,

Ik had dit dus niet goed gelezen, mijn excuses daarvoor

Tis al goed... tis al goed
pi_19050110
ik snap niet wat het probleem is dat ik het per post verstuur. Het komt helemaal uit amerika en dan is dat kleine stukje in nederland een probleem?
pi_19050318
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:44 schreef super-muffin het volgende:

[..]

ik woon in Vlaardingen (naast Rotterdam) als jouw bestelling naar mijn verzonden word, kan je het dan afhalen of zo?
als dat zou kunnen heel graag
pi_19050357
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:02 schreef maertz het volgende:
ik snap niet wat het probleem is dat ik het per post verstuur. Het komt helemaal uit amerika en dan is dat kleine stukje in nederland een probleem?
dat is het probleem ook niet, maar meer uit privacy overwegingen, klinkt vaag maja, toch liever via super-muffin
pi_19050431
delen we dan wel de verzends kosten van Maertz? lijkt mij wel redelijk,,
pi_19050632
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:13 schreef super-muffin het volgende:
delen we dan wel de verzends kosten van Maertz? lijkt mij wel redelijk,,
geen probleem, ik schrijf bij m'n bestellingsmail wel dat t naar jou gaat en dan delen we de kosten
pi_19051033
is goed,
en mijn bestelling is ook gedaan richting Maertz

[ Bericht 80% gewijzigd door super-muffin op 11-05-2004 17:48:33 ]
pi_19052997
Maertz

Heb je mijn mailtje nou ontvangen ?
Ik heb nog geen reply van je gekregen
pi_19056203
so heb een mailjte gestuurd met mijn bestelling.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 21:32:02 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19056674
Heb ook een mailtje met bestelling gestuurd. Is er trouwens iemand hier in Utrecht? Dan kunnen we de verzendkosten delen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:50:20 #140
30203 sefer
Larrios
pi_19069980
Oooh, wat een leuke dingen! Ik ga even uitzoeken wat ik wil en dan stuur ik je een emailtje (maertz), hopelijk hoor ik nog bij de vijftien .

Als er nog iemand is uit de buurt van Amsterdam (ivm verzendkosten), meld je even.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_19070021
maertz? mail je nog terug?
[
pi_19073031
idd, mailt ie gozer nog ter bevestiging?
kep wel al bestelt...
hoe gaan de betalingen eigenlijk? want we weten nu niet precies hoeveel t zal kosten toch?
dus is t nogal lastig om vooruit te betalen lijkt mij...
pi_19078790
ik heb jullie mailtjes ontvangen, ik stuur een bevestiging als ik op 15 man zit. (nog maar paar mensen te gaan dus stuur vooral even je bestelling!
johannes_maertz@hotmail.com
pi_19079129
Oh net dit topic ontdekt en wil zeker mee doen. Stuur je nu ff een mailtje

/edit

Ik wil ook nog zo'n denim bestellen denk ik, maar snap niet helemaal hoe het met die maatvoering zit...Iemand?

[ Bericht 31% gewijzigd door dave_jay op 12-05-2004 19:26:47 ]
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:34:32 #145
30203 sefer
Larrios
pi_19080073
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 19:01 schreef dave_jay het volgende:
Oh net dit topic ontdekt en wil zeker mee doen. Stuur je nu ff een mailtje

/edit

Ik wil ook nog zo'n denim bestellen denk ik, maar snap niet helemaal hoe het met die maatvoering zit...Iemand?
Er staat een size chart op de site, hoor. Gewoon een kwestie van eventjes opmeten.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:10:05 #146
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_19081167
Leuke actie, zeker voor mensen die geen creditcard tot hun beschikking hebben.
pi_19093150
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik mee wil doen, maar waarschijnlijk zal het al wel vol zitten. Kan je deze kleding trouwens helemaal nergens in een winkel in NL kopen? Aangezien het zo populair is in de VS zou je toch wel verwachten dat ze het ook hierheen halen.
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:18:04 #148
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19093813
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 09:43 schreef arco_corleone het volgende:
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik mee wil doen, maar waarschijnlijk zal het al wel vol zitten. Kan je deze kleding trouwens helemaal nergens in een winkel in NL kopen? Aangezien het zo populair is in de VS zou je toch wel verwachten dat ze het ook hierheen halen.
Ik dacht ze ooit bij America Today gezien te hebben ..
pi_19099600
het zit nog niet vol, als je geinterresseerd bent moet je me gewoon mailen.
Bij America Today hebben ze lang niet zoveel
pi_19102326
America Today heb ik vandaag alleen een stel trainingsbroek achtige dingen gezien.... Verder geen polo's.....
pi_19103392
2 maertz....Heb je mijn mail ontvangen?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 00:08:13 #152
3185 Adelante
To let it go now
pi_19112661
ik heb je ook gemaild maertz...

lekker 's zomers
pi_19112804
de oranje polo is in trek merk ik, die vind ik namelijk ook mooi.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 00:17:52 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_19112830
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 00:16 schreef Chillmeister het volgende:
goed voor het ek en olympische spelen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 00:44:01 #155
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_19113279
Zit wel heel leuk spul bij .
pi_19113330
Is er ergens een maattabel? Ik zitten altijd net tussen maat m en maat l, dus ik wel even zeker weten dat ik de goede bestel.
pi_19113418
is al een keer gepost :
quote:
Op zondag 9 mei 2004 14:47 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

[afbeelding]

dit helpt denk ik, onthou wel dat de shirts beetje strak zitten, dat hoort zo. Dit zijn wel Inches.
pi_19113448
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 00:53 schreef postman het volgende:
is al een keer gepost :
[..]
bedankt voor het zoeken
pi_19115498
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 00:16 schreef Chillmeister het volgende:
ik heb die ook besteld
  vrijdag 14 mei 2004 @ 09:37:10 #160
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19116247
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef pAin het volgende:
America Today heb ik vandaag alleen een stel trainingsbroek achtige dingen gezien.... Verder geen polo's.....
Ben gisteren nog bij de AT in Utrecht geweest. Ze hebben er wel Polo's (nog een gekocht) maar die van A&F heb ik niet kunnen vinden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_19126586
Daarom kopen ze ze nu toch ook grootschalig in?
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_19132963
Catbert; dat zijn de polo's van American Today zelf, waarschijnlijk die met die beer op je linker borst
pi_19136740
hee Maertz kerel, ik probeerde je te mailen, maar het komt niet aan... is je mailbox vol?
pi_19137882
Als er mensen zijn die ook moeten wachtten tot het einde van de maand ivm stufi of loon en ook gezamelijk willen inkopen. Zet het hier even neer (voordeel is ook dat je van iedereen hier kan lezen hoe de polo's vallen (qua maat)
pi_19139104
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 21:32 schreef Catbert het volgende:
Heb ook een mailtje met bestelling gestuurd. Is er trouwens iemand hier in Utrecht? Dan kunnen we de verzendkosten delen.
Ik zit een Amersfoort en ik heb een OV dus ik wil, als ik bestel, wel delen. Kom ik het gewoon bij je ophalen in Utrecht. Maar ik heb nog niets besteld, ik ploeg morgen wel even de site door om wat uit te zoeken.
pi_19139163
Weet iemand hoe je de 'sleeve-length' moet bepalen?
pi_19140300
De mensen die een duidelijke bestelling hebben ingestuurd krijgen een dezer dagen een mail terug. Ik zit nu op 14 mensen en bij 15 ga ik alles verder regelen. Mensen die dan helaas neit mee kunnen doen moeten dan even een nieuw topic openen ofzo. ik zal zodra ik op 15 man zit wel even een lijstje met de gelukkigen geven.
pi_19141534
pi_19143903
Ik ben één van de eerste die toegezegd heeft mee te doen.... ik zou het lullig vinden als dat nu opeens niet zou kunnen. Omdat ik de gehele week niet of nauwelijks thuis ben geweest, heb ik niet de kans gehad om de bestelling te plaatsen. Je kan mijn bestelling vanmiddag binnen hebben.. .
pi_19144394
Kunnen er niet meer dan 15 mee doen dan?
pi_19144587
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef HotFudge het volgende:
Kunnen er niet meer dan 15 mee doen dan?
Inderdaad, dat denk ik ook. Hoe meer zielen hoe minder verzend kosten. Maar anders doen we toch gewoon een nieuwe inkoopactie, en als het hier niet lukt doen we het gewoon bij Tweakers.net.
pi_19145433
tja het topic is al een week open, dus ik vind dat je wel tijd zat gekregen hebt. misschien dat maertz wil uitbreiden tot 20. als ik jullie was zou ik m'n bestelling evengoed doormailen.
pi_19145674
Bedenk wel dat het voor Maertz erg veel werk is..
voor 15 man een bestelling plaatsen, al het geld innen, eenmal in nederland alles uitzoeken van wie wat is, en dan nog alles door nederland gaan sturen..

als ie dat voor meer dan 15 moet doen is ie kweet niet hoe lang bezig
pi_19146049
maertz, ik heb ook een bestelling gedaan (kijk maar in je mail). Ik hoop dat ik nog mee kan doen ondanks mijn late reactie.

Voor de nieuwsgierigen, ik heb 2 polo's besteld:

-Navy blue/green moose:

-Burgundy/yellow moose:
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:07:42 #175
16715 Mylene
*schatje*
pi_19146098
Ronduit afschuwelijke kleuren kleine Steijn .
pi_19146125
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:07 schreef schatje het volgende:
Ronduit afschuwelijke kleuren kleine Steijn .
Hoezo? Staat prima boven een spijkerbroek, vind ik dan. En trouwens ik heb al genoeg frivole kleuren.
pi_19146165
Ik weet niet zo goed welke maat ik moet nemen.... L of XL... Ik heb in mijn andere polo's gekeken... bij Lacoste staat maat 5, Tommy XL, van RL L... Ik ben 1.80... iemand enig idee...?
pi_19146203
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:11 schreef HotFudge het volgende:
Ik weet niet zo goed welke maat ik moet nemen.... L of XL... Ik heb in mijn andere polo's gekeken... bij Lacoste staat maat 5, Tommy XL, van RL L... Ik ben 1.80... iemand enig idee...?
Ik ben 1.75 en ben niet zo breed gebouwd, ik heb maat M genomen. Je moet de omvang van je borst meten, en dan in het tabelletje kijken. Ik zit meestal (bij RL enzovoort) net tussen maat m en l in. Omdat de polo's al een wassing hebben ondergaan is krimp niet waarschijnlijk dus heb ik voor m gekozen.

Hier kun je kijken hoe je de maten moeten nemen:
http://www.butterick.com/tech/charts/measure.html
pi_19146223
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:08 schreef Steijn het volgende:

[..]

Hoezo? Staat prima boven een spijkerbroek, vind ik dan. En trouwens ik heb al genoeg frivole kleuren.
schatje, wie A zegt moet ook B zeggen.
pi_19146260
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:11 schreef HotFudge het volgende:
hangt ervan hoe strak je het wilt hebben denk ik.
XL is 46 inch rondom de borstkast, nog wel redeljk groot denk ik dat is zo'n 116.84 cm. Je kan zelf opmeten hoe groot je borstkas is
pi_19146341
ik heb geen meetlint - beetje irritant met liniaal of geo
pi_19146434
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:20 schreef HotFudge het volgende:
je pakt een stuk touw ofzo, en daarna kan je een liniaal gebruiken om de lengte van het stukje touw op te meten
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:26:12 #183
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_19146454
Pine Creek Polo: Navy: size Large

Buxton Trail Polo: Red: size Large
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_19146455
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:20 schreef HotFudge het volgende:
Daar heb je gelijk in.
pi_19146458
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:26 schreef Mighty het volgende:
Pine Creek Polo: Navy: size Large
[afbeelding]

Buxton Trail Polo: Red: size Large
[afbeelding]
Heb je die besteld?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:27:39 #186
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_19146473
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:26 schreef Steijn het volgende:

[..]

Heb je die besteld?
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_19147139
Cobble Hill Polo: Orange - L

Cobble Hill Polo: Red- L

**Can't wait**
pi_19148433
Bestelling is verstuurd! Alvast hartelijk bedankt Johannes! .
pi_19148452
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:07 schreef HotFudge het volgende:
Cobble Hill Polo: Orange - L
[afbeelding]

Cobble Hill Polo: Red- L
[afbeelding]

**Can't wait**
.. Die onderste heb ik ook besteld.. .
  zaterdag 15 mei 2004 @ 16:24:19 #190
3185 Adelante
To let it go now
pi_19148633
ohjee, nu niet in dezelfde stad gaan lopen jongens
pi_19148886
ik zie 't nu pas (kom niet zoveel in LIF ) en wil ook nog meedoen. Ik laat je morgen wel ff weten wat ik wil hebben
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_19148925
Waar kom jij dan vandaan Adelante?
pi_19148990
Ik zit nu op 15 en ik zal best een aardig aantal mensen moeten teleurstellen, maar iemand anders moet dan maar even een 2e inkoopactie doen!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 16:41:04 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_19148995
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:36 schreef HotFudge het volgende:
Waar kom jij dan vandaan Adelante?
Arnhem
pi_19149034
O ver genoeg Daar kom ik toch nooit!
pi_19151238
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:40 schreef maertz het volgende:
Ik zit nu op 15 en ik zal best een aardig aantal mensen moeten teleurstellen, maar iemand anders moet dan maar even een 2e inkoopactie doen!
Wil je zsm laten weten wie buiten de boot vallen? Dan kunnen we misschien een tweede actie opzetten.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:21:18 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_19151401
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:35 schreef Vision het volgende:
ik zie 't nu pas (kom niet zoveel in LIF ) en wil ook nog meedoen. Ik laat je morgen wel ff weten wat ik wil hebben
Daar sta ik van te kijken. Lijkt me helemaal niet bij jou te passen .
pi_19151744
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze hebben veel meer dan alleen polo's hoor.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:44:07 #199
3185 Adelante
To let it go now
pi_19151910
zelfs voor schatje

pi_19157410
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:21 schreef schatje het volgende:

ik laat me niet in hokjes stoppen
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_19157445
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:40 schreef maertz het volgende:
ah jammer, ik zal als (een van de) laatste(n) wel buiten de boot vallen dan. Voor hoeveel man wilde je maximaal gaan bestellen?
  zondag 16 mei 2004 @ 14:17:17 #202
3185 Adelante
To let it go now
pi_19170117
iemand al reply van maertz gehad
pi_19171125
quote:
Op zondag 16 mei 2004 14:17 schreef Adelante het volgende:
iemand al reply van maertz gehad
Ik heb ook nog niets gehoord. Maertz je houdt ons wel in spanning. Heeft de notaris de gelukkigen al bekend gemaakt?
pi_19171536
Rad3oN
sara
chillmeister
Catbert
HotFudge
Marco
TheVotary
adelante
JAY-T
dave_jay
Setambre
super-muffin
daan / daghan
postman
The_Napster

Ik stuur jullie allemaal een bevestiging in de loop van de dag
pi_19171865
pi_19172408
JippieJ ik zit erbij! Whiehoew!
pi_19172944
woepie!
pi_19173241
Nieuwe inkoop aktie dan maar?
  zondag 16 mei 2004 @ 17:16:05 #209
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19174506
En ik zit er ook bij Yippie
Ik hoop dat de rest ook net als ik voor 300 euro heeft besteld
  zondag 16 mei 2004 @ 17:16:26 #210
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19174517
Whoei
  zondag 16 mei 2004 @ 17:26:44 #211
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_19175498
schade
pi_19175577
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:19 schreef Rover het volgende:
Nieuwe inkoop aktie dan maar?
Goed idee, ik denk dat er nog genoeg gegadigden zijn. Ik wil het misschien wel regelen maar ik heb nog geen ervaring op dit gebied. Iemand anders?
pi_19175938
quote:
Op zondag 16 mei 2004 15:16 schreef maertz het volgende:
Ik stuur jullie allemaal een bevestiging in de loop van de dag
**Wacht ongeduldig op mail**
pi_19176695
quote:
Op zondag 16 mei 2004 17:16 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
En ik zit er ook bij Yippie
Ik hoop dat de rest ook net als ik voor 300 euro heeft besteld
kheb maar 1 polo besteld

maar voor hoeveel is er besteld en kan je niet vragen voor een korting of zo?
pi_19176838
quote:
Op zondag 16 mei 2004 18:49 schreef super-muffin het volgende:

[..]

kheb maar 1 polo besteld

maar voor hoeveel is er besteld en kan je niet vragen voor een korting of zo?
1 tje maar?
pi_19177743
jah, kheb niet zo veel geld als scholier
pi_19178329
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:37 schreef super-muffin het volgende:
jah, kheb niet zo veel geld als scholier
Hap Hap
pi_19179629
Kut .
pi_19180190
quote:
Op zondag 16 mei 2004 18:12 schreef HotFudge het volgende:

[..]

**Wacht ongeduldig op mail**
Heeft iemand al iets van Maertz gehoord?
pi_19180340
nop, maar misschien heeft hij wel een sociaal leven of werk
pi_19181219
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:18 schreef super-muffin het volgende:
nop, maar misschien heeft hij wel een sociaal leven of werk
O ja, dat kan ook nog... een sociaal leven...
pi_19182633
hmmz, kben net thuis gekomen en meteen al goed nieuws
@ super-muffin: wat is je msn-emailadres?? kan ik je toevoegen, is makkelijker praten omdat mijn bestellling dus via jou gaat
pi_19183372
zijn msnadres staat toch in zijn profiel?
pi_19184321
ik heb inmiddels mail van maertz gekregen.

misschien een idee voor de volgende inkoopactie : als je wacht tot deze is afgerond, dwz : iedereen heeft z'n spullen, heb je misschien wat meer personen die opnieuw willen bestellen
pi_19186987
yup hier ook al een tijdje mail...
pi_19190112
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:40 schreef the_Napster het volgende:
hmmz, kben net thuis gekomen en meteen al goed nieuws
@ super-muffin: wat is je msn-emailadres?? kan ik je toevoegen, is makkelijker praten omdat mijn bestellling dus via jou gaat
was jij dat die me toegevoegd had?
want iemand had me toegevoegd en dat was een ander adres als in je profiel staat
pi_19201358
quote:
Op maandag 17 mei 2004 11:28 schreef super-muffin het volgende:

[..]

was jij dat die me toegevoegd had?
want iemand had me toegevoegd en dat was een ander adres als in je profiel staat
ik heb je (nog niet) toegevoegd, doe ik straks misschien
pi_19208796
als er nog mensen uitvallen of een nieuwe actie beginnen dan houd ik mezelf aanbevolen.
pi_19208838
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 01:50 schreef Vision het volgende:
als er nog mensen uitvallen of een nieuwe actie beginnen dan houd ik mezelf aanbevolen.
Ik wil een nieuwe actie organiseren, aangezien ik toch genoeg tijd heb. Maar ik heb geen credit-card en dat is de enige mogelijkheid waarop je kunt betalen bij A&F. Daar moet dan dus nog even een oplossing voor worden gevonden.

Ik denk dat een nieuwe actie genoeg potentiele klanten heeft. Ik en jij in ieder geval. Maurits, Mighty en anderen die buiten de boot zijn gevallen zullen ook wel mee willen doen, dus ik denk dat we nog wel een actie kunnen starten. Ik woon erg centraal in NL dus dat is ook voordeel.

Heb jij misschien een creditcard?
pi_19209029
Ik open morgen wel even een nieuw topic zodat we de discussies gescheiden houden. Ik ben in principe bereid de actie op te zetten, maar ik wil wel eerst zekerheid over de betalingswijze.
pi_19212427
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 02:12 schreef Steijn het volgende:
Ik open morgen wel even een nieuw topic zodat we de discussies gescheiden houden. Ik ben in principe bereid de actie op te zetten, maar ik wil wel eerst zekerheid over de betalingswijze.
Top! Tuurlijk doe ik daar aan mee.. . En ik kan ze nog komen halen ook, scheelt weer de moeite van het verzenden.. .
pi_19213952
//offtopic
Ik heb nog een A&F broek te koop. Model Chugger Boot Button Fly maat 32/32 Light Wash. Nooit gedragen omdat ie te groot bleek voor mij. Als iemand intresse heeft kan die contact opnemen.
pi_19214024
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 01:54 schreef Steijn het volgende:

Heb jij misschien een creditcard?
ik heb een credit card ja. Op zich wil ik de bestelling wel plaatsen als jij alles inventariseert. Mijn pa is met pensioen dus die kan ook makkelijk door de weeks een stapel pakketjes op de post doen naar de andere bestellers.

w.m.b. open je er een nieuw topic over zodat deze 2 inkoop acties niet door elkaar gaan lopen.

(Het is niet dat ik te lui ben om alles zelf te inventariseren maar ik ben aan 't afstuderen en heb 't momenteel stervens druk. Vooral omdat ik ook nog 3-5 keer in de week sport )
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:25:15 #235
76657 Maikey
This pik ik niet!
pi_19216178
Zozo, die kleren zijn erg gaaf en helemaal niet duur
Wat een onzin!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:27:25 #236
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19216223
Maertz, heb je mijn wijzigingen nu wel doorgekregen?
  dinsdag 18 mei 2004 @ 15:19:24 #237
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_19218757
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef Paul_H het volgende:
//offtopic
Ik heb nog een A&F broek te koop. Model Chugger Boot Button Fly maat 32/32 Light Wash. Nooit gedragen omdat ie te groot bleek voor mij. Als iemand intresse heeft kan die contact opnemen.
//offtopic
Ik heb maatje 32/32....ben op zich wel benieuwd naar wat hij moet kosten..kan je email nergens vinden.....stuur maar naar michail apestaart xs4all punt nl.
[Fotoboek!]
pi_19224636
als jullie nou nog heel even wachten tot de eerste bestelling binnen is en ik weet hoe alles precies valt dan bestel ik ook wel mee. Niet zo veel ofzo (2 polo's, 2 riemen, slippers en een broek)
pi_19225832
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef Paul_H het volgende:
//offtopic
Ik heb opzich ook intresse Mail me anders even.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_19231514
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:43 schreef MrHoogeveen het volgende:
als jullie nou nog heel even wachten tot de eerste bestelling binnen is en ik weet hoe alles precies valt dan bestel ik ook wel mee. Niet zo veel ofzo (2 polo's, 2 riemen, slippers en een broek)
Op de website van A&F staat dat de levertijd 2-4 weken is. Daar wil ik niet op wachten, anders is het al zomer voordat we het spul in huis hebben.

De maten zijn dacht ik gestandaardiseerd, een RL polo heeft dezelfde maten als de A&F polo's.

[ Bericht 8% gewijzigd door Steijn op 19-05-2004 00:00:58 ]
pi_19232994
Ik vind het ook leuk spul; ik wil tzt ook wel meedoen
pi_19233603
2 tot 4 weken is wel erg lang idd.
pi_19233813
De nieuwe actie zit er aan te komen, ik ben nog even in overleg met Vision.
pi_19233824
Wie gaat er nou een topic openen?

2-4 weken is idd erg lang..
Dus ik hoop dat het nog voor het einde van de maand geregelt kan zijn.
Zodat het iig voor juli binnen is.

Denk dat het wel moet lukken. Omdat de meeste hier al weten wat ze willen.
pi_19233842
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:33 schreef Steijn het volgende:
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:06:40 #246
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_19238853
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:33 schreef Steijn het volgende:
[Fotoboek!]
pi_19238963
Ik heb zojuist gereplied dus zodra Steijn tijd heeft kan ie w.m.b. een nieuw topic openen
pi_19245555
De nieuwe actie is opgestart.
Abercrombie & Fitch inkoopactie (# 2)
  woensdag 19 mei 2004 @ 18:53:32 #249
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19250164
Maertz? Zit er eigenlijk voorgang in? Al een tijd niks gehoord.

Steijn, hoeveel 'ruimte' heb jij bij je inkoopactie?
pi_19251889
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 18:53 schreef Catbert het volgende:
Genoeg nog.
pi_19256909
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 18:53 schreef Catbert het volgende:
Maertz? Zit er eigenlijk voorgang in? Al een tijd niks gehoord.

Ik had van Maertz gehoord, dat hij iedereen vanavond een mailtje zou sturen met info over het geld over maken, maar ik heb nog niets ontvangen...
pi_19257010
ik ook nog niks gehoord, maar geduld is een schone zaak
pi_19258570
catbert, ik heb in elk geval een mailtje gestuurd om te controlleren of je order goed was.
  donderdag 20 mei 2004 @ 00:50:36 #254
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19259814
Maertz ik probeer je een paar dagen te mailen maar volgens mij is je mailbox vol
pi_19263439
nee hij is zeker weten niet vol
  donderdag 20 mei 2004 @ 10:06:26 #256
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19263598
Even een vraagje aan degenen die al iets bij AF hebben gekocht. Is de maat L net als in NL hetzelfde? (qua grootte). Ik weet van polo's dat een L aardig groot valt mij en deze zijn 'muscle fit' dus een M zou misschien mij ook passen. Hoe vonden jullie het?
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:09:47 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19265999
Maertz, ja, en die was niet correct, daarvoor had ik al een mailtje gestuurd met een wijziging + een extra shirt. Kun je even bevestigen dat je die gekregen hebt?

@NoT-YouR-MaN: Nee, de maten zijn anders, L daar is ongeveer XL hier. Er staat een maattabel ergens in dit topic.
pi_19271565
ik zit net op het randje bevoorbeeld tussen L en M als ik zo naar de sizechart kijk (je moet even cm naar inch omrekenen voor je maat) maar, polos' rimpen toch ltijd een beetje.

Als je lang bent kan je soweiso beter L nemen want die zal ook langer in de lengte zijn (niet alleen in de breedte dus)
  donderdag 20 mei 2004 @ 18:41:37 #259
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19274477
Nou het is als volgt .. Ik koop meestal een L (voor blousen en polo's). Maar ik heb de laatste tijd een paar polo's gekocht (van Boss en Ralph Lauren) in maatje M omdat je ook muscle fit zijn en die staan mij gewoon beter. Ze heten niets voor niets muscle fit en tot mijn spijt heb ik geen schwarznegger armen. Ik hoop niet dat de maatjes L (erg) ruim vallen ivm dikke Amerikanen.

Hoe heb jij het met de sizechart uitgevogeld?
pi_19276139
Catbert ik heb die mail binnen.
pi_19276806
maertz hoe ver ben je? of heb je het tot nu gewoon te druk gehad?
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:41 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Nou het is als volgt .. Ik koop meestal een L (voor blousen en polo's). Maar ik heb de laatste tijd een paar polo's gekocht (van Boss en Ralph Lauren) in maatje M omdat je ook muscle fit zijn en die staan mij gewoon beter. Ze heten niets voor niets muscle fit en tot mijn spijt heb ik geen schwarznegger armen. Ik hoop niet dat de maatjes L (erg) ruim vallen ivm dikke Amerikanen.

Hoe heb jij het met de sizechart uitgevogeld?
mijn RL heb ik in XL, die wat ruimer zitten en L die wat stakker zitten, dus heb ik gewoon L besteld.

[ Bericht 84% gewijzigd door Chillmeister op 20-05-2004 20:34:33 ]
pi_19277411
ben nu bezig met alles op te stellen, best een kutwerkje :S
pi_19277722
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 20:52 schreef maertz het volgende:
ben nu bezig met alles op te stellen, best een kutwerkje :S
succes!
pi_19279864
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 00:50 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Maertz ik probeer je een paar dagen te mailen maar volgens mij is je mailbox vol
Hij was inderdaad vol, kan je mij nog even je adresgegevens sturen en me vertellen of je bestelling klopt:
pi_19281362
Zoooooooooow nu iedereen ff snel geld overmaken, dan hebben we het zo snel mogelijk binnen!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:30:31 #266
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19283880
Ik zal je morgenochtend als eerste mijn bestelling incl adresgegevens naar je mailen.
Tot morgen en slaap lekker mensjes
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:31:00 #267
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19283892
Maertz, kun je even bevestigen dat je de correcte bestelling hebt? Dus 2 polo's en 1 t-shirt? Ik maak niks over voordat ik zeker weet dat ik krijg wat ik besteld heb.
pi_19286435
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef Not-Your-Man het volgende:
Ik zal je morgenochtend als eerste mijn bestelling incl adresgegevens naar je mailen.
Tot morgen en slaap lekker mensjes
Naar Steijntje neem ik aan?

[ Bericht 31% gewijzigd door HotFudge op 21-05-2004 11:37:34 ]
  vrijdag 21 mei 2004 @ 10:18:44 #269
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19287380
[edit]
dubbel

[ Bericht 88% gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 21-05-2004 10:24:51 ]
  vrijdag 21 mei 2004 @ 10:24:14 #270
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19287461
Maertz kun je nog even wachten met het plaatsen van mijn bestelling. Ik lees hier namelijk het volgende:

@NoT-YouR-MaN: Nee, de maten zijn anders, L daar is ongeveer XL hier. Er staat een maattabel ergens in dit topic.

BORST CM
M 38-40 96.5-101.6
L 42-44 106.7-111.8
XL 46 117

Ik ga nu even mijn borst opmeten.

[edit]
Net gedaan en mijn borst is 106cm. Dus dan zit ik goed met een L.
Mijn bestelling heb je inmiddels binnen

[ Bericht 21% gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 21-05-2004 10:51:12 ]
pi_19288914
uhm er zit een foutje in je berekening, het verzenden binnen nederland pakketpost is btw vrij, dus ipv 6.84 is dat 5,50. maar laten we allemaal afspreken dat maertz dat gebruikt voor verpakkingsmateriaal e.d
pi_19288915
Hee Not-Your-Man,

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij moet je bij de 2e inkoopactie zijn... Als ik het goed heb, doen alleen de volgende mensen mij bij de actie van Maertz:

Rad3oN
sara
chillmeister
Catbert
HotFudge
Marco
TheVotary
adelante
JAY-T
dave_jay
Setambre
super-muffin
daan / daghan
postman
The_Napster

Dus hier even checken: Abercrombie & Fitch inkoopactie (# 2)
pi_19288945
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 11:39 schreef postman het volgende:
uhm er zit een foutje in je berekening, het verzenden binnen nederland pakketpost is btw vrij, dus ipv 6.84 is dat 5,50. maar laten we allemaal afspreken dat maertz dat gebruikt voor verpakkingsmateriaal e.d
Eventueel krijgen we het teruggestort als de andere heffingen niet worden gebruikt. Ik denk dat Maertz ook wel verpakkingen gaat kopen, dus mij boeit het niet zoveel...
pi_19288978
nee ik bedoel niet de btw die de douane rekent maar de tarieven van TPG post. en die heffingen van de douane zijn niet mis dus als we dat kunnen omzeilen zou 't wel fijn zijn

mijn geld is inmiddels overgemaakt.
pi_19289506
zo, mijn betaling kan je snel binnen hebben maertz. en vraagje aan de Mods niet de topic sluiten na 7 paginas, want dan zal er alleen maar verwarring komen met de 2e inkoop actie.
pi_19294522
Geld is overgemaakt !
pi_19294936
Geld hier ook overgemaakt
pi_19295116
nou meer dan een 1/3 heeft het geld al overgemaakt ... gaat goed
pi_19295785
mensen, ik zit komend weekend in luxemburg voor familiebezoek, ben zondag weer terug. Mocht je nog vragen hebben dan moet je mij even op mijn mobiel bellen (heb ik naar iederen gestuurd, zie 1e email). Ik denk dat tegen zondag iedereen het wel overgemaakt heeft (hopelijk), dan kan ik de boel gaan bestellen. Als het een beetje meezit heeft dan zo rond half juni iedereen de spullen in huis!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:03:28 #280
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19297671
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 11:39 schreef HotFudge het volgende:
Hee Not-Your-Man,

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij moet je bij de 2e inkoopactie zijn... Als ik het goed heb, doen alleen de volgende mensen mij bij de actie van Maertz:

Rad3oN
sara
chillmeister
Catbert
HotFudge
Marco
TheVotary
adelante
JAY-T
dave_jay
Setambre
super-muffin
daan / daghan
postman
The_Napster

Dus hier even checken: Abercrombie & Fitch inkoopactie (# 2)
Bedankt voor je oplettendheid maar ik ben Daan / Daghan Dus ik zit hier wel bij
  zaterdag 22 mei 2004 @ 08:48:25 #281
3185 Adelante
To let it go now
pi_19310785
mail gelezen, geld overgemaakt....

en die douanekosten ontkomen we echt niet aan
levering gaat via fedex en die sturen je na 2 weken
een accept giro om alsnog even te betalen
pi_19315144
vraagje, ik sprak iemand vandaag die een golfclub meenam uit de states, hij moest toen 2,9 procent invoerrechten betalen, misschien (hopelijk) is dat bij ons ook zo ipv 12%

edit: heb het na zitten lezen, laat maar.

[ Bericht 14% gewijzigd door Chillmeister op 22-05-2004 14:21:21 ]
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:21:44 #283
16715 Mylene
*schatje*
pi_19315259
pi_19317476
Ehm wat is daarmee schatje?
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:18:12 #285
16715 Mylene
*schatje*
pi_19317517
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:16 schreef HotFudge het volgende:
Ehm wat is daarmee schatje?
Dat vind ik wel een mooi polo shirtje .
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:33:21 #286
3185 Adelante
To let it go now
pi_19317817
nieuwe dingen van a&f:

pi_19328689
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 08:48 schreef Adelante het volgende:
mail gelezen, geld overgemaakt....

en die douanekosten ontkomen we echt niet aan
levering gaat via fedex en die sturen je na 2 weken
een accept giro om alsnog even te betalen
Echt belachelijk hoog vind ik de kosten voor de douane. Als je het bij elkaar optelt kom je er op uit dat 33,2% zo in de zakken van Zalm verdwijnt.
pi_19331868
quote:
Op zondag 23 mei 2004 01:37 schreef Steijn het volgende:

[..]

Echt belachelijk hoog vind ik de kosten voor de douane. Als je het bij elkaar optelt kom je er op uit dat 33,2% zo in de zakken van Zalm verdwijnt.
vind ik ook stom, als je dat vergelijkt met dingen zoals golfclubs, waar 2,7% belasting zit
  zondag 23 mei 2004 @ 11:07:44 #289
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19332279
Gisteren bij America Today in Eindhoven geweest en ze hadden daar aardig wat aan shorts en blousen van AF. Ik vroeg nog of ik uit hun collectie kon uitkiezen maar dat was not-done.
  zondag 23 mei 2004 @ 11:16:59 #290
81192 pAin
Kiwi.
pi_19332374
Stijen; dat klopt dus niet, Zalm ziet weinig van het belastinggeld terug, alles gaat namelijk in de kas van Brussel. Anders was Nederland wel steen en steenrijk, gezien de ruim 1.000.000 containers die elk jaar de haven binnen komen. Maar goed, desalnietemin is het nog steeds veel geld
  zondag 23 mei 2004 @ 11:22:21 #291
16715 Mylene
*schatje*
pi_19332436
quote:
Op zondag 23 mei 2004 11:07 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Gisteren bij America Today in Eindhoven geweest en ze hadden daar aardig wat aan shorts en blousen van AF. Ik vroeg nog of ik uit hun collectie kon uitkiezen maar dat was not-done.
Bel eens naar het hoofdkantoor van America Today, misschien dat die meer voor je kunnen doen .
  zondag 23 mei 2004 @ 12:00:03 #292
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19332930
quote:
Op zondag 23 mei 2004 11:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Bel eens naar het hoofdkantoor van America Today, misschien dat die meer voor je kunnen doen .
Ik kon geen telefoonnummer vinden via de website jij wel?
http://www.americatoday.nl/
  zondag 23 mei 2004 @ 12:07:57 #293
16715 Mylene
*schatje*
pi_19333061
quote:
Op zondag 23 mei 2004 12:00 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Ik kon geen telefoonnummer vinden via de website jij wel?
http://www.americatoday.nl/
Algemene gegevens
America Today
Frankemaheerd 12
1102 AN Amsterdam
T: 020 – 560 26 00
F: 020 – 560 26 55
E: info@america-today.com
pi_19342485
zo ben terug uit luxemburg, dat telefoonnummer stond trouwens gewoon in de eerste email bij mijn adresgegevens hoor.
pi_19342599
ik ben nu ook terug van een weekend weg, dinsdag word het geld overgemaakt Maertz
  zondag 23 mei 2004 @ 19:21:34 #296
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19342737
quote:
Op zondag 23 mei 2004 19:10 schreef maertz het volgende:
zo ben terug uit luxemburg, dat telefoonnummer stond trouwens gewoon in de eerste email bij mijn adresgegevens hoor.
Maertz kun je mijn bestelling even bevestigen? Ik heb niets ontvangen..
Ik hoop maar dat de bestelling snel wordt geleverd..

[ Bericht 4% gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 24-05-2004 08:56:03 ]
  maandag 24 mei 2004 @ 09:00:39 #297
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19355849
Even ter opsomming (voor een groepsbestelling)

Voordeel:
1. We delen de verzendkosten
2. Mogelijke korting (maar zie dit niet gebeuren)
3. Handig voor mensen zonder creditcard

Nadeel:
1. Groter kans op betaling aan de douane (groter hoeveelheid)
2. In Nederland dient er ook verzendkosten betaald te worden
3. Het duurt ietjes langer dan wanneer je voor jezelf bestelt
4. Gebruik maken van de 'return-policy' gaat moeizamer
5. Je betaalt aan iemand en je krijgt uiteindelijk niets geleverd (205_Lacoste)

Weet iemand nog meer voordelen of nadelen?

[ Bericht 4% gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 24-05-2004 11:29:20 ]
pi_19355863
Mogelijk nadeel:

Je betaalt aan iemand en je krijgt uiteindelijk niets geleverd
  maandag 24 mei 2004 @ 10:34:06 #299
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19357221
Maertz? Ik heb nog steeds die bevestiging niet? Ik kan echt niet eerder geld ovemaken dan wanneer ik zeker weet dat je nu de goede items hebt, sorry.
pi_19361305
Hoe ver zijn we nu? Maertz?

Wie hebben er allemaal al geld overgemaakt, en wanneer ga je de bestelling bij A&F plaatsen...
want wil het eigenlijk toch wel voor mn vakantie hebben (halverwege juni)
  maandag 24 mei 2004 @ 13:57:58 #301
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19362089
Ok ik heb met een bijzonder vriendelijke dame van America Today afd. Inkoop gesproken en het is mij duidelijk geworden dat zij geen bestelling voor mij / ons kunnen plaatsen. Het is jammer dat het merk AF niet bekend is in NL. Ze hebben wat zwemshorts in hun assortiment en voorlopig blijft het daarbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')