Lul niet man , we hebben het verdiend.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:02 schreef Croupouque het volgende:
Hee ja, ik zie het nu pas.
En ik voel me diep, diep ontroerd.
Je vergeet onze sexy-factor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Lul niet man , we hebben het verdiend.
Onze innemende persoonlijkheden , constante kwaliteit...
Wil jij er nog wat aan toevoegen?
Ook meer dan verdiend.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:03 schreef Croupouque het volgende:
Mijn eerste naamtopic, bij de weg.
..en niet omdat we stinken ofzo, maar omdat we zo ontzettend tof zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:07 schreef Croupouque het volgende:
VAC,
als wij naast elkaar door een drukke straat zouden lopen, dan zou de menigte opensplijten gelijk de Rode Zee ten tijde van Mozes.
Ik hoop dat mijn fotoboek al die reacties aankan...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
..en niet omdat we stinken ofzo, maar omdat we zo ontzettend tof zijn.
Goh , dit is best uit te melken he?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:14 schreef Croupouque het volgende:
Croupouque@fok, damessssssssssssss.
Mail mij, en ik garandeer jou een leuke TopTipTijd.
Zouden er nu mensen zijn die denken dat wij arrogant zijn, VAC?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Goh , dit is best uit te melken he?
*Wijsvinger uitsteekt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef Tokay het volgende:
Ik wil jullie aanraken...
Magdat?![]()
Je moet wel een uurtje wachten... lange rij.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef Tokay het volgende:
Ik wil jullie aanraken...
Magdat?![]()
Męn, ik heb lichaamsdelen gezien waar ik het bestaan niet eens van afwist.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Je moet wel een uurtje wachten... lange rij.
Op welke 'rare' plaatsen heb jij al je handtekeningen mogen zetten Croupouque?
Ach ,na een stuk of 50 keer heb je het wel weer gezien hoor...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Męn, ik heb lichaamsdelen gezien waar ik het bestaan niet eens van afwist.
Jouw rij bestaat voor 80% uit 50plussers die denken dat ze in de rij voor de Libelle Zomerfair staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ach ,na een stuk of 50 keer heb je het wel weer gezien hoor...
Ohnee sorry , jouw rij is iets korter...
Jaloers op de aandacht van 'rijpere' vrouwen..?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jouw rij bestaat voor 80% uit 50plussers die denken dat ze in de rij voor de Libelle Zomerfair staan.
Slim; ik deel gewoon gratis stickers uit van de Penny-ponyboekenclub.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Jaloers op de aandacht van 'rijpere' vrouwen..?
En die Libelle Zomerfair had ik nog over van mijn lentebeurs stand...
Die met het down-syndrom?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Slim; ik deel gewoon gratis stickers uit van de Penny-ponyboekenclub.
Ik zag trouwens net een 12-jarig meisje met mijn portret op haar rug getatoeërd, is dat tof of niet?
Kut; vandáár die vraag of ik ook haar vlieger wilde signeren.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Die met het down-syndrom?
Volgens mij dacht ze gewoon dat je Hazes was.
De aandacht wordt wel drastisch minder , is het soms etenstijd?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kut; vandáár die vraag of ik ook haar vlieger wilde signeren.
Ach , alles wat wij aanraken veranderd in goud.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:58 schreef Golf het volgende:
Dit is op zich ook al weer TTT- waardig heren. Ik ga het even voordragen.
Ik hoorde net dat Boris tien meter verderop staat te signeren, zouden ze daar soms allemaal zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
De aandacht wordt wel drastisch minder , is het soms etenstijd?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ach , alles wat wij aanraken veranderd in goud.
Doet me denken aan een aflevering van Bassie & Adriaan trouwens.
Mij aan de mythe van Koning Midas.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van Bassie & Adriaan trouwens.
je weet ook hoe die afloopt hč !quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mij aan de mythe van Koning Midas.
Volgens mij doel je op je verloren jeugd.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mij aan de mythe van Koning Midas.
Maar ja, dat is het verschil in intelligentie dat ons onderscheidt.
Ik bedoelde de Disney-versie, waarin alles uiteindelijk goed komt en Koning Midas het eeuwige leven geschonken wordt, tien 16-jarige maagden tot zijn beschikking krijgt en tot in de late avonduurtjes door vrolijk gekleurde weidelandschappen huppelt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je weet ook hoe die afloopt hč !
d8 ik alquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Dat is ons onbekend.
Neeh , dit is het "Omhooggevallen-users"- topic.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is dit het zij-die-vermeld-staan-in-het-glorieuze-schouderklopjes-topic verzameltopic?
"Ze hebben gewoon wat meer tijd nodig , heb geduld"quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:16 schreef Croupouque het volgende:
Reageer snel!
Ach ,de luxe om onze fans uit te kiezen hebben we helaas niet...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:25 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik heb geen tieten.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:41 schreef Cynic het volgende:
Waarom staat dit topic in My Active Topics?
Om iedereen bewust te maken van het feit dat ik oneindig tof ben. En VAC ook een beetje.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:41 schreef Cynic het volgende:
Waarom staat dit topic in My Active Topics?
delen jullie gratis bier uit ofzo dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Om iedereen bewust te maken van het feit dat ik oneindig tof ben. En VAC ook een beetje.
Had ik dan niet eerst moeten reageren ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]geen idee
Niets dan lof ook voor de mensen die meedoen in de topics.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:46 schreef Insomaniac het volgende:Croupouque
VAC
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Niets dan lof ook voor de mensen die meedoen in de topics.![]()
koolrapen ... schorseneren en prei !quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Niets dan lof ook voor de mensen die meedoen in de topics.![]()
Ja maar als je onze topics vergelijkt met de moeizame pogingen van het gepeupel is alles bagger.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
En wat mij betreft ook niets dan lof voor iedereen die baggertopics maakt, zodat het net lijkt alsof onze topics kwaliteit hebben.
Dat had nu ook weer niet gehoeven, maar...dank je!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
En wat mij betreft ook niets dan lof voor iedereen die baggertopics maakt, zodat het net lijkt alsof onze topics kwaliteit hebben.
Jee, wat ben jij omhooggevallen sinds je succes hebt, zeg!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ja maar als je onze topics vergelijkt met de moeizame pogingen van het gepeupel is alles bagger.
Ik zeg altijd tegen mijn Maris : wij zijn ook maar mensen , alleen hebben wij succes.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jee, wat ben jij omhooggevallen sinds je succes hebt, zeg!.
Ik niet, ik ben gelukkig altijd heel gewoon gebleven.
Tss ban!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jee, wat ben jij omhooggevallen sinds je succes hebt, zeg!.
Ik niet, ik ben gelukkig altijd heel gewoon gebleven.
Wanneer komt jouw real-life soap eigenlijk uit?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:43 schreef Croupouque het volgende:
Ik ga dus écht geen kloon meer aanmaken nu.
Whehe, "De VelvetAcidChristjes".quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw real-life soap eigenlijk uit?
Kunnen we eindelijk vanuit onze villa met Mercedes voor de deur ,laten zien hoe normaal we zijn gebleven.
Ik zit binnenkort waarschijnlijk recht tegenover Barend en van Dorp op Yorin.
alleen jammer dat de gemiddelde yorin kijker dat nooit uit zijn/haar bek krijgt!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Whehe, "De VelvetAcidChristjes".
Dat wordt een hit, een gegarandeerde hit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |