* Dododo is fanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:21 schreef Dododo het volgende:
En toch maken ze mooie nummers; ook al snap je dr soms geen reet van
* Xilantof ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:22 schreef Dododo het volgende:
[..]
* Dododo is fan
-edit: dit had geen quote moeten zijn :S-
Ze zingen ook steeds over dezelfde man.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:23 schreef tong80 het volgende:
Ik snap geen hol van hun nummers.
Herman is coolquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze zingen ook steeds over dezelfde man.
lenny ook trouwensquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:27 schreef Dododo het volgende:
[..]
Herman is cool![]()
En Elisabethquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
lenny ook trouwens
Denk dat je ruzie krijgt...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:55 schreef tong80 het volgende:
Heman is het coolst.
Ik ga succesie rechten aanvragen bij BUMA-STEMRA.
tis van de film "in oranje" (zoiets)quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:27 schreef Dododo het volgende:
Ik zie net dat AedM een nieuwe single hebben: Vandaag ben ik gaan lopen. Ik heb em nog niet gehoord, maar aan de titel te horen zal ik de tekst wel niet helemaal kunnen begrijpen
Uit Misschien wel niets:quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:19 schreef Moody het volgende:
"Misschien wel niets" en "Lopen tot de zon komt" zijn wel goede nummers en gaan niet over zuipen
ja, maar dat is niet waar het verhaal om draait in dat liedquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:06 schreef Dododo het volgende:
[..]
Uit Misschien wel niets:
"Ik had gewerkt, ik had het geld
Maar me 's nachts in de kroeg verteld"
Dus te veel geld uitgegeven aan ZUIPEN![]()
Vandaag ben ik gaan lopenquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:27 schreef Dododo het volgende:
Ik zie net dat AedM een nieuwe single hebben: Vandaag ben ik gaan lopen. Ik heb em nog niet gehoord, maar aan de titel te horen zal ik de tekst wel niet helemaal kunnen begrijpen
Geef mij een piano, 10 gram wiet en ik maak dezelfde nummer.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:43 schreef Dododo het volgende:
Ik vind het een redelijk nummer; niet heel geweldig. Beetje te veel violen IMO. Ik hou meer van de 'simpele' nummers met alleen een gitaartje.
Maar de tekst is weer heerlijk vaag
Mja dat zeggen ze allemaal...quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geef mij een piano, 10 gram wiet en ik maak dezelfde nummer.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:18 schreef Dododo het volgende:
[..]
Mja dat zeggen ze allemaal...Ik zie jou nog niet in de top50 staan. Al rook je 3 kilo wiet.
![]()
Ik zal de eerste zijn die je singletje kooptquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]Als Jim Jamai het kan, kan ik het ook en beter. Gewoon een kwestie van een grote maatschappij achter je hebben.
En we geraken weer ontopicquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
En ik zit weer op het dak mijn lief!
dat is niet offtopic, dat is een zin uit de tekst van "eerste helmerstraat" !!quote:Op zondag 16 mei 2004 19:32 schreef Dododo het volgende:
[..]
En we geraken weer ontopic![]()
Ja dat zeg ik Gamma: We zitten weer ONtopicquote:Op zondag 16 mei 2004 22:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is niet offtopic, dat is een zin uit de tekst van "eerste helmerstraat" !!
Tenzij het zonnestralen regent natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:41 schreef tong80 het volgende:
Of in een park In de zon. Want als het regent ga je natuurlijk niet in een park zitten zuipen.
quote:Ik zit weer op het dak, de Eerste Helmersstraat beneden
Leuke teksten, maar kunnen die lege regels eruit? Dat leest wat makkelijkerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
nog meer nieuwe liedjes die gaan komen :
Twee vrienden van mij wonen er, in een huurhuisje van zo'n 400 euro p/m, dus hou die tonnen maar in je zak.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:15 schreef Dododo het volgende:
Als iemand er trouwens wil gaan wonen; voor 595.000 euro heb je dr een huis. Kun je zo vaak op het dak zitten als je wil![]()
[afbeelding]
http://www.awsabel.nl/woningen/woningen_eerstehelmerstraat_54.htm
Je gaat toch niet op het dak zitten van een huurhuisquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij wonen er, in een huurhuisje van zo'n 400 euro p/m, dus hou die tonnen maar in je zak.![]()
Quequote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:00 schreef tong80 het volgende:
Kastanova ga ajb kwartjes zoeken.
Met je gepofte zwarte broek gebukt dansen op de cure en simple minds.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Que
En wat is de link met mijn post preciesquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:05 schreef tong80 het volgende:
Met je gepofte zwarte broek gebukt dansen op de cure en simple minds.
Misschien vind je dan kwartjes. Moet ik nou al m'n grappen uitleggen ?
Ik maakte me al ongerustquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:10 schreef tong80 het volgende:
Er was geen link. Bedenk ik me plots.
Misschien moet je dan toch maar eens beter gaan luisteren, wat dacht je van 'Als het vuur gedoofd is' of 'Kees'. Mooie nummers, met een heel mooi verhaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:45 schreef methodmich het volgende:
Over zitten en zuipen op een dak.
Alle A & de M-nummers gaan impliciet over zuipen, al dan niet op een dak.
kees is idd erg mooi, en ook nog apart omdat er geen refrein is zit...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:14 schreef Teijeextra het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch maar eens beter gaan luisteren, wat dacht je van 'Als het vuur gedoofd is' of 'Kees'. Mooie nummers, met een heel mooi verhaal.
Acda en de Munnik zijn cool![]()
Alsof Kees ook echt van A & de M is....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:14 schreef Teijeextra het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch maar eens beter gaan luisteren, wat dacht je van 'Als het vuur gedoofd is' of 'Kees'. Mooie nummers, met een heel mooi verhaal.
Acda en de Munnik zijn cool![]()
over neukenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:54 schreef Daphne85 het volgende:
Waar gaat dit liedje nou eigenlijk over?
ze gingen lopen, dus ze zullen daar wel dorst van krijgen..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Ging die nieuwe over drank of dit keer over Amstel Malt?
zou best kunnen ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
Dat is dus de diepere bodem in de fles, uh, de tekst...
Niet dan? Volgens mij is Kees toch echt wel van A & de M, hoor... en ik ken het liedje er goed genoeg voorquote:Alsof Kees ook echt van A & de M is....
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:06 schreef Teijeextra het volgende:
[..]
Niet dan? Volgens mij is Kees toch echt wel van A & de M, hoor... en ik ken het liedje er goed genoeg voor
Sorry, dat dacht ikquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wehehee jij wel kijk voor de grap is dan op het acdaendemunnik forum
http://www.acdaendemunnik(...)7&KW=kees&PN=0&TPN=1
![]()
gevonden via Meneer K.?quote:Op zondag 23 mei 2004 10:33 schreef Teijeextra het volgende:
[..]
Sorry, dat dacht ik![]()
Ik heb het origineel trouwens effe beluisterd, ik moet zeggen dat ik de A & de M-versie toch wel een stukkie beter vind...
Relaxde straat. Via het dak van m'n ouders kan ik naar daken op de Eerste Helmerstraat lopen. Misschien dat ik daar eens moet gaan zuipen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:15 schreef Dododo het volgende:
Als iemand er trouwens wil gaan wonen; voor 595.000 euro heb je dr een huis. Kun je zo vaak op het dak zitten als je wil![]()
[afbeelding]
http://www.awsabel.nl/woningen/woningen_eerstehelmerstraat_54.htm
Daar zou je eens een liedje over moeten schrijvenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Relaxde straat. Via het dak van m'n ouders kan ik naar daken op de Eerste Helmerstraat lopen. Misschien dat ik daar eens moet gaan zuipen.
de meeste?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:57 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
meeste Acda en de munnik nummers zijn niet van hun zelf
maar boeie
het klinkt wel gewoon goed
de stad amsterdam, ga niet weg, groot en belangrijk, kees, laat me niet staan, La Valse A Mille Temps, morgen wordt alles anders, o'll 55, Slaap Zacht, Elisabeth=> zijn niet van hunquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de meeste?
de meeste?
dan heb je het toch fout....
een paar zijn gecoverd (slaap zacht elisabeth, kees...)
maar het meeste schrijven ze zelf
Help me even verder:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:23 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
de stad amsterdam, ga niet weg, groot en belangrijk, kees, laat me niet staan, La Valse A Mille Temps, morgen wordt alles anders, o'll 55, Slaap Zacht, Elisabeth=> zijn niet van hun
maar idd (en dit is niet ironisch) heb ik me in hun aantal nummers vergist die ik niet ken
er zijn een stuk meer eigen nummers dan ik verwacht had
Kloptquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:42 schreef Xilantof het volgende:
op www.acdaendemunnik.nl staan bij de songteksten de schrijver er bij....
"Twee keer man in de naam en dan nog problemen met vrouwen"quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:50 schreef tong80 het volgende:
Herman Brusselmans drinkt niet meer. Lag niet aan z'n naam.
dat heb ik ook al hierboven gezegdquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:51 schreef Xilantof het volgende:
maar het is duidelijk (en zeker, zoals je kan zien op de site) dat de meeste liedjes toch echt door hun zelf zijn geschreven...
dat in tegenstelling tot wat zoals emileuitapeldoorn beweerde...
doe datquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:23 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
dat heb ik ook al hierboven gezegd
ik had me vergist in het aantal nummers dat acda en de munnik hebben
toch maar eens een nieuwe cd van ze fixen
welke 2 als ik vragen mag...quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:50 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
weet ik
kheb alleen nog maar de eerste 2 cd's
ik heb alle cd's aedm roeltquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:50 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
weet ik
kheb alleen nog maar de eerste 2 cd's
hoe weet je datquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
Die andere Paul is al net zo'n zuiplap, zo te zien.
Paul & Paul, dat gaat vast over duodrinken.
pciesquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:24 schreef Mickie het volgende:
ze hebben ook wel gigantisch mooie zinnen hoor..
als je bij me weg gaat mag ik dan met je mee..
wat ik schreeuw dat lijkt niet slecht, maar wat ik schrijf dat ben ik echt
oude liefde komt als slechte wijn omhoog..
misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om t gelijk alweer kwijt te zijn..
Mooi, mooi, mooi..
Acda En De Munnik en Naar Huisquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
welke 2 als ik vragen mag...
pciesquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:12 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
Acda En De Munnik en Naar Huis
maar wordt tijd voor meer
kanquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:02 schreef mark_03 het volgende:
Naja, vind de eerste toch nog steeds de beste...
Wat wij samen vroeger droomden, weet de helft van ons niet meer.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
pcies
en
"wat wij samen vroeger droomde weet de helft van ons niet meer "
kan zo uren doorgaan met quoten
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat wij samen vroeger droomden, weet de helft van ons niet meer.
Dat is natuurlijk ook gewoon een verwijzing naar een drankprobleem.
kruisjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
wat nou drankprobleem( foto ff van acdaendemunnik.nu gejat )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |