Inderdaat, echt een topnummerquote:Op zondag 9 mei 2004 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoopte dat dit topic over de pure schoonheid van het liedje 'Meer dan een ander' ging. Ik als oppervlakkige kenner kwam daar pas achter toen ik 2 jaar terug of zo.. in Apeldoorn naar een optreden ging van VDH. De boys waren super op dreef en 'Meer dan een ander' stak er echt bovenuit.. maar goed, daar gaat dit topic dus niet over.. Ik als oppervlakkige kenner heb alleen het grootste hits album, niet het album waar dit over gaat.
Houden zo pop.. wat is je favoriete liedje dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:10 schreef Daphne85 het volgende:
Ik vind de meeste liedjes van Van Dik Hout mooi (vooral de teksten en de gitaarsolo's)
Ik heb er meerderequote:Op zondag 9 mei 2004 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houden zo pop.. wat is je favoriete liedje dan?
De Poema'squote:Op maandag 10 mei 2004 21:17 schreef Daphne85 het volgende:
en ik vind De poema's natuurlijk ook goed
Die is legendarisch!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
De Poema's![]()
Kijk ook eens in deze topic: De Poema's: helden of niet?
Je had 'em toch al gevonden?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:18 schreef Daphne85 het volgende:
Nu heeft nog steeds niemand verteld waarom ik geen hidden track op mijn album heb staan...
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:17 schreef Daphne85 het volgende:
Ik heb geen hidden track gevonden, alleen een korte schreeuw en vallende instrumenten ofzo met een duur van een paar seconden.
Het is juist hartstikke artistiek, joh.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:33 schreef Daphne85 het volgende:
oh...dan hadden ze beter niks meer erop kunnen zetten.
* PPL blèhrt altijd lekker meequote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alle Duizend Redenen.. vind je die ook super?
Did ga je niet ménen.quote:
Daar was ik ook bijquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
gisteren Oosterpoort.. wat een avond..
Meer dan een ander moest akoestisch.. Sandro met een gitaartje.. de rest ging even koffie halen.. gitaar weigerde echter ook dienst.. Vriend Buitenhuis bewees even a cappella dat hij alles kan.. niet normaal zo mooi..
verder speelden ze iets te veel 'ruige' nummers en iets te weinig ballads.. maar goed.. ze waren weer lekker op dreef..
Ja, was op 1 oktober hè.. makkelijke datum om te onthouden. Je bent er lekker op tijd bij.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar was ik ook bijZ'n snaar knapte ofzo ... mooi joh, dat a cappella
Was volgens mij een van de laatsten voor het sabbaticalquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, was op 1 oktober hè.. makkelijke datum om te onthouden. Je bent er lekker op tijd bij.
Ik vond het een erg goed optreden en dit 'incidentje' was net dat beetje extra. Mooi!
Wellicht zijn ze niet interessant genoegquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn vragen worden niet beantwoord..
Is goed. Wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
50% van de posts in dit topic zijn van jou Stanly. Zullen we het topic hernoemen?
Ga dat maar aan de rest vertellenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch is dat niet de bedoeling. Alleen omdat VDH een sabbatical heeft, hoeven wij dat toch niet ook te doen?
Is het nu echt nodig om dit topic daarom vol te spammen?quote:Mijn vragen worden niet beantwoord..
Poh.. ik zie het als een geheel als je het niet erg vindt. Ik zie niet een zanger, een drummer, een gitarist.. ontleed het geluid ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Wie is je favoriete Van Dik Houter, Stan?
Eenschquote:Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef ErikT het volgende:
Ik vind Film van één seconde geweldig.
Ja hoor. Indietopic, af en toe een verdwaald naamtopic en MUZ-userreviews.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MM, zijn er eigenlijk ook topics voor die obscure muziek waar jij wèl van houdt?
Lekkerrrrrrrrrr...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
Veel vrouwen, vermoed ik. Zo rond de 30.
Ja super he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
VDH is terug in 2006!!
Weet je al of t net zo goed is al 4 weken dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, maar dat is toch juist wat ze gedaan hebben, een nieuwe album maken?
Het boek heet 'Stil In Mij'.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Weet je al of t net zo goed is al 4 weken dan?![]()
En welk boek?? Toch niet dat jubileum boek?
Nee, Tom Engelshoven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:33 schreef methodmich het volgende:
Wie heeft het geschreven? Oene Kummer?
Ik had je gewaarschuwdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is niet eens een fatsoenlijk 'boek' om eerlijk te zijn.
Het is toch meer een verzameling songteksten dan dat het echt een verhaal is?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha, dat is zo. Ik heb er ook geen spijt van hoor, maar een boek is iets anders.
Het is half half eigenlijk. Wel leuk om te hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het is toch meer een verzameling songteksten dan dat het echt een verhaal is?
nee, vertel klinkt leuk...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:18 schreef methodmich het volgende:
Zit die anekdote van seks onder het podium er ook tussen?
Van Dik Hout zingen terwijl Xander van Volumia! onder het podium een nummertje maakte?
En:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef moemoe het volgende:
Heel mijn kamer verlicht door je lach, er waren tijden dat het donker was.
Er is altijd wel iemand die meer van je houdt,maar ik hou ze er allemaal uit.
Geen mens die ooit mijn fouten snapt, alleen jij zult het begrijpen.![]()
Er is niemand die meer dan ik zal liegen over jou, omdat ik de waarheid niet ken, nu je gelogen hebt.![]()
Maar de stilte valt zo hard dat het wel waar moet zijn, ik breng je niets lief meer dan pijn.![]()
Is dit wat je bedoelde toen je zei, alles draait alleen om jou en mij.![]()
Zit er gelukkig niet in. Wat een ranzigheid!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:18 schreef methodmich het volgende:
Zit die anekdote van seks onder het podium er ook tussen?
Van Dik Hout zingen terwijl Xander van Volumia! onder het podium een nummertje maakte?
Da's niet veel...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het centrale Van Dik Hout Topic
Dat is eigenlijk de hele anekdote.
was die andere vol dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er al weer een De Dijk-topic dan?
Niet dan?quote:
Nu wordt ik gek: iemand schopt net het 2e deel. Zie ik dat ik dat ZELF gemaakt heb destijdsquote:
Vorige keer heb ik een week van te voren nog kaartjes kunnen krijgen ... was geloof ik toen ook niet uitverkocht, maar het was wel een goed concert. Die snaar die knapte bij Meer dan een anderquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb VDH als reserve voor als ik geen kaarten krijg voor De Dijk. De vorige keer ws het erg rustig bij VDH dus ik denk dat je eventueel aan de kassa nog wel kaarten zou kunnen krijgen op die dag. 9 Februari is dat uit mijn hoofd. Duurt nog even.
Was ik bij, was ik bij.. !!quote:Op zondag 28 mei 2006 09:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik een week van te voren nog kaartjes kunnen krijgen ... was geloof ik toen ook niet uitverkocht, maar het was wel een goed concert. Die snaar die knapte bij Meer dan een ander.
Kaarten voor De Dijk gekregen, dus ik zal rond begin februari wel eens zien of ik naar VDH wil.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb VDH als reserve voor als ik geen kaarten krijg voor De Dijk. De vorige keer ws het erg rustig bij VDH dus ik denk dat je eventueel aan de kassa nog wel kaarten zou kunnen krijgen op die dag. 9 Februari is dat uit mijn hoofd. Duurt nog even.
Is De Dijk inmiddels uitverkocht (Oosterpoort). Heb wel zin om heen te gaan, maar ga die vrijdag ervoor al naar Van Dik Houtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kaarten voor De Dijk gekregen, dus ik zal rond begin februari wel eens zien of ik naar VDH wil.
Jawel, 9 februari geloof ik ... wel op een vrijdag in elk geval. De Dijk komt een week later (of eerder). En Blof komt ook ... eind maart ... zoveel mooisquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat VDH optreden waar je heen gaat op vrijdag is niet in de Oosterpoort toch?
De Dijk zal vast nog wel niet uitverkocht zijn. De nuchtere Groninger is niet zo van de run op kaartjes.
Het programma:quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:35 schreef linebear het volgende:
Weet iemand hoe laat wie op treedt vrijdag op het Java eiland
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef methodmich het volgende:
Hij kan wel naar de Tour, die hebben ook allemaal een oortje in.
Het is stillllllllll op de Alllllllllllllppppppppppppp
Absoluut niet. VDH is geweldigquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nembrionic: heb je dat met alles van van dik hout, of niet? Ik vind het nl wel een typisch van dik hout nummer.
Nou goed..andere dagquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morgen ben ik er niet denk ik.
Dat doe ik ook maar hier zitten alleen jij en ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nembrio, doe dat slappe geouwehoer dan in het VDH topic..
Ik ken zelfs van De Dijk niet alle namen van de bandledenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben je dronken of zo? Waarom wist je die VDH vraag niet?
Waarom niet? Principe kwestie? Slechte ervaringen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, ik doe niet aan nieuwe topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |