Ja super he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
VDH is terug in 2006!!
Weet je al of t net zo goed is al 4 weken dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, maar dat is toch juist wat ze gedaan hebben, een nieuwe album maken?
Het boek heet 'Stil In Mij'.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Weet je al of t net zo goed is al 4 weken dan?![]()
En welk boek?? Toch niet dat jubileum boek?
Nee, Tom Engelshoven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:33 schreef methodmich het volgende:
Wie heeft het geschreven? Oene Kummer?
Ik had je gewaarschuwdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is niet eens een fatsoenlijk 'boek' om eerlijk te zijn.
Het is toch meer een verzameling songteksten dan dat het echt een verhaal is?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha, dat is zo. Ik heb er ook geen spijt van hoor, maar een boek is iets anders.
Het is half half eigenlijk. Wel leuk om te hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het is toch meer een verzameling songteksten dan dat het echt een verhaal is?
nee, vertel klinkt leuk...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:18 schreef methodmich het volgende:
Zit die anekdote van seks onder het podium er ook tussen?
Van Dik Hout zingen terwijl Xander van Volumia! onder het podium een nummertje maakte?
En:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef moemoe het volgende:
Heel mijn kamer verlicht door je lach, er waren tijden dat het donker was.
Er is altijd wel iemand die meer van je houdt,maar ik hou ze er allemaal uit.
Geen mens die ooit mijn fouten snapt, alleen jij zult het begrijpen.![]()
Er is niemand die meer dan ik zal liegen over jou, omdat ik de waarheid niet ken, nu je gelogen hebt.![]()
Maar de stilte valt zo hard dat het wel waar moet zijn, ik breng je niets lief meer dan pijn.![]()
Is dit wat je bedoelde toen je zei, alles draait alleen om jou en mij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |