Kreisor speelde laatst samen samen met We. Had dat wegens veel drukte op het werk (veel vroeg opstaan en fit zijn) dat concert gemist maar had daar toendertijd wel wat van beluisterd. Als ik het goed onthouden heb was de band Amerikaans en speelde ze Hawkwind-achtige space zooiquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:04 schreef Summoner het volgende:
The Atomic Bitchwax was redelijk vet, trouwens. Kreisor was wel leuk, maar Bitchwax deed dat optreden al snel vergeten. Het geluid was moddervet en de stemming was uitstekend. Nieuwe gitarist deed erg z'n best. Chris was wat grieperig dus het optreden was wat aan de korte kant.
Volgens mij speelden ze beter dan gisteren, als ik op de verslagen van nipen en timo afga.
De datum die er nu voor staat is pech voor m'n dochtertje: laat op de zondag als ze volgende dag naar school moet zit er niet in. Mocht het een vrije dag er na zijn mag ze misschien weer meequote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:17 schreef TimoBasso het volgende:
*meld zich alvast
? - ? Brant Bjork +mondo,Effenaar
Ken ik niet. Is dat wat?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:17 schreef TimoBasso het volgende:
27 mei Dirty Americans,Effenaar
Ik ken alleen het hoesje (psychedelisch, maar iets te) en dat in combinatie met de naam had ik het vooroordeel dat het iets de "gemaakt" zou zijn. had het nog niet beluisterd, maar wat ik van anderen gehoord heb was niet heel erg negatief. Misschien ga ik er eens zelf naar luistern om een eigen oordeel te kunnen hebben dat niet door vooroordelen gevormd isquote:Op zondag 9 mei 2004 12:37 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ken ik niet. Is dat wat?
Ze kwamen idd uit New York, en er zaten wel wat space rock elementen in maar ook stoner en zelfs een Hellacopters-achtig nummer.quote:Op zondag 9 mei 2004 10:53 schreef Doc het volgende:
Als ik het goed onthouden heb was de band Amerikaans en speelde ze Hawkwind-achtige space zooi.
Dirty Americans is best leuk! Zoals Doc al vermoedde is het idd een klein beetje gemaakt, maar ze schrijven verdomd lekkere liedjes. Dit is mijn review van "Strange Generation":quote:Op zondag 9 mei 2004 12:37 schreef nipeng het volgende:
Ken ik niet. Is dat wat?
quote:Dirty Americans, de rocksensatie van 2004? Als je de biografie moet geloven wel, en het zou me niet verbazen als de band met "Strange Generation" daadwerkelijk hoge ogen ging gooien. Het gaat hier namelijk om een redelijk veelzijdige rockplaat, die het in zich heeft om een breed publiek te behagen.
"Strange Generation" omvat een gevarieerd scala aan rockstijlen, overgoten met een persoonlijk sausje die het album van de nodige continuïteit en eenheid voorziet. Invloeden uit jaren '70 rock als die van Led Zeppelin worden losjes gecombineerd met meer moderne invloeden, wat een plaat oplevert die zowel contemporair als retro klinkt. Mijn algemene impressie van "Strange Generation" is dat het een aangenaam in het gehoor liggende, plezierig gebrachte serie songs is. Deze heren weten hoe goede rocknummers in elkaar steken, maar van een echte vunzige, heftige rock 'n roll sfeer is geen sprake. Ik vraag me dan ook af wat er zo 'dirty' aan deze Americans is. Daarentegen heb ik de laatste tijd misschien wat teveel naar Turbonegro geluisterd en maak ik een te groot punt van een triviale zaak.
Afgezien van het wat tamme karakter heb ik niks op deze plaat aan te merken. De dertien nummers zijn stuk voor stuk pakkende meezingers, kant en klaar voor radio en vrij hitgevoelig. Het verschil tussen Dirty Americans en de meeste succesvolle top40-rockbands van het moment is dat het materiaal meer voort lijkt te komen uit liefde voor muziek dan honger naar succes. Er is sprake van een zeker 'authentiek gevoel' dat de songs van een ononkenbare charme voorziet. Met name nummers als het stevig rockende "No Rest", de heavy ballad "Give It Up" en het geweldige titelnummer maken een goede indruk. De rest van het album is wat betreft kwaliteit vrij consistent, maar "Strange Generation" is dan ook niet het soort album waar je erg kritisch naar luistert. Dit soort lekker eenvoudige rock is nu eenmaal wel of niet je ding.
Eigenlijk een beetje wat ik verwachte nav de hoes. Net iets te gemakkelijk in het gehoor liggend om echt spannend te zijn. Een serie leuke luisterbeurten maar na een keer of tien pak je die CD niet meer uit de CD kast, op z'n hoogst een keer in de 2 jaar of zo.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:07 schreef Summoner het volgende:
[..]
Dirty Americans is best leuk! Zoals Doc al vermoedde is het idd een klein beetje gemaakt, maar ze schrijven verdomd lekkere liedjes. Dit is mijn review van "Strange Generation":
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:03 schreef TimoBasso het volgende:
niet te veel van voorstellen
ze hebben wel een beetje weg van magnet..![]()
Hey Amsterdammerquote:Op zondag 9 mei 2004 20:59 schreef B1tchwax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.. pardon? maar die 2 achter elkaar kunnen dus niet he?
Meteen een terugvind post..
Ik ken alleen deze van de heren.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:20 schreef Summoner het volgende:
nipeng, hoe is die Voodooshock EP? Het debuutalbum vind ik een leuke plaat.
i have something for you..........quote:Op maandag 10 mei 2004 00:20 schreef Summoner het volgende:
nipeng, hoe is die Voodooshock EP? Het debuutalbum vind ik een leuke plaat.
Beterz!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:34 schreef Tokus het volgende:
i have something for you..........
Boris - Heavy Rocks toevallig besteld? Heerlijk albumquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:42 schreef nipeng het volgende:
Ach ja...
Denk dat ze 'm zaterdag wel weer hebben gevonden.
Hopelijk zijn mijn Boris (nee niet die creep) bestellingen ook binnen.
yoquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef Doc het volgende:
Gaan hier touwens nog mensen naar Dirty American in de Effenaar?
Kans is groot.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef Doc het volgende:
Gaan hier touwens nog mensen naar Dirty American in de Effenaar?
Heb hier een paar nummers van liggen, klinkt erg lekker.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:35 schreef nipeng het volgende:
Dat blijkt een nooit uitgebracht album van Unida te zijn.
Nou.. volgens zit ik compleet fout.. ik bedoel die met dave on the drumsquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:32 schreef bartrid het volgende:
ehm die van vorig jaar bedoel je? Self titled? Geweldige plaat, staat in mijn top 3 van beste albums die vorig jaar zijn uitgekomen. Concert in amsterdam was ook erg goed.
of heb ik compleet iets gemist??
dan hebben we het over dezelfde. Die is van vorig jaar, maar hij is het waard om te kopenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:43 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Nou.. volgens zit ik compleet fout.. ik bedoel die met dave on the drums
ik zag die laatst in een cd winkel.. dus ik dacht dat die vrij recent was![]()
zeker wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
dan hebben we het over dezelfde. Die is van vorig jaar, maar hij is het waard om te kopen
Klinkt OK. Waar is dat? Is er een site van?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:23 schreef Rex_Everything het volgende:
Vooral terugvinddinges. Toch nog es melden:
Mondo Generator, Brant Bjork & The Bros, Monster Magnet en Electric Eel Shock op Dour Festival.
Karma to Burn is al weer even uit elkaar. Leden gingen door met aparte bands, maar deze haalden allen niet het niveau van Karma.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:01 schreef bartrid het volgende:
weet iemand wat karma to burn op dit moment doet? Bestaan ze nog? Ik vond hun tweede instrumentale album altijd wel goed te pruimen...
Muchos Graciasquote:Op donderdag 20 mei 2004 06:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Zuid-België (onder Mons/Bergen).
http://www.dourfestival.be/
[afbeelding]
Hulk is ook nog bevestigd.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:23 schreef Rex_Everything het volgende:
Vooral terugvinddinges. Toch nog es melden:
Mondo Generator, Brant Bjork & The Bros, Monster Magnet en Electric Eel Shock op Dour Festival.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:06 schreef TimoBasso het volgende:
Hulk
Ik luister er nu naar.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:47 schreef Summoner het volgende:
nipeng, Reverend Bizarre - Slice of Doom. Heavily recommended. Demo + bonustracks, vet boekje met veel info.
[afbeelding]
Ze touren in september door BEL/NED/DE.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:19 schreef Summoner het volgende:
Vette demo he. Die drie kerels hebben echt de geest van drie decennia aan doom muzikanten in zich.
Ik zou hem kopen als 'ie niet te duur is, maar goed ik heb al die singles ook en als je eenmaal begint met dat spul kopen is het einde zoek.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:41 schreef nipeng het volgende:
Zag laatst ergens een Qotsa rarities cd (o.i.d.) liggen.
Is dat wat om aan te schaffen of is het simpel cashen?
Cool. Hopelijk ook hier in de buurt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:59 schreef nipeng het volgende:
Ze touren in september door BEL/NED/DE.
jupquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:39 schreef Kanis het volgende:
Hee vet, een Stoner topic!![]()
Nog niet eerder gezien...![]()
Roadburn, zijn daar nog kaartjes voor te krijgen??
[afbeelding]
Klinkt interessant. Wa's de naam van die CD? Of LP?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:41 schreef nipeng het volgende:
Zag laatst ergens een Qotsa rarities cd (o.i.d.) liggen.
Is dat wat om aan te schaffen of is het simpel cashen?
(verkapte schop)
Ik had het gehoordquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:45 schreef TimoBasso het volgende:
Mondo Generator + Brant Bjork and The Bros * 11 Juli
Ze staan nu vast in de Effenaar
Stonerfolkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:25 schreef Doc het volgende:
Masters of Reality hebben met hun laatste CD een nieuw genre gecreerd: Stonerfolk
( zie ook: Masters of Reality )
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:15 schreef nipeng het volgende:
[..]
Stonerfolk![]()
Kick ass baby.. wow die gasten geven een show zeg, alleen de vocals mochten wel wat harder.maar kwa muziek was het echt hemelsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:22 schreef nipeng het volgende:
En hoe vond je ze?
Klopt wel, maar de laatste CD dus ook wel wat Beatles & folk invloedenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:36 schreef Summoner het volgende:
Ik las juist dat die nieuwe Masters of Reality meer poppy rock was...
Stonerfolkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt wel, maar de laatste CD dus ook wel wat Beatles & folk invloeden
Big Byte d8 ikquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:38 schreef nipeng het volgende:
Ik was ook bij het concert.Was eerst niet van plan om te gaan.
Ze deden zeker hun best. Druk baasje die zanger.
Ik vond het muzikaal gezien net wat te gladjes. Het had wat rauwer & dirty gemogen naar mijn smaak..Heb me wel prima vermaakt.
Met hun tribute aan Kyuss lieten ze zien toch uit het goede hout gesneden te zijn.
De andere jongens gaan vast Kyuss en Monster Magnet zeggen, dus ik noem alvast Mammoth Volume en The Awesome Machine.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:30 schreef wc-eend het volgende:
Wie kan voor mij wat verschillende bands noemen die wel de moeite waard zijn om te beluisteren??
Ik moet Kyuss en Monster Magnet zeggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:30 schreef wc-eend het volgende:
Wie kan voor mij wat verschillende bands noemen die wel de moeite waard zijn om te beluisteren??
Jammer, want je wilde natuurlijk Orange Goblin en Nebula zeggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:06 schreef nipeng het volgende:
Ik moet Kyuss en Monster Magnet zeggen.![]()
Echter is het zo te zien alleen voor de 3-dagen kaarten.quote:Vrijdag 11 juni (alternatief programma in Lichtenvoorde)
Brothers in Arms, Blaze of Glory, Air Guitar Winner, The Quill en Montrose.
Alles wat ook maar lichtelijk met de band Kyuss te maken heeft gehad is haast goudquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:30 schreef wc-eend het volgende:
Wat is de link tussen Karma en Kyuss?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:41 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Alles wat ook maar lichtelijk met de band Kyuss te maken heeft gehad is haast goud
Hier onder vallen:
Hermano, Fu Manchu, Brant Bjork, Mondo Generator, Desert Sessions, Queens of the Stoneage, Slo Burn, Dwarves, Jack Saints, Unida, Karma to Burn, Earthlings?, Masters of Reality, Orange goblin. . alle bands hebben op een of andere manier een link..
Er zijn ook leuke links tussen die scene en de Kyuss scenequote:Op maandag 31 mei 2004 19:41 schreef B1tchwax het volgende:
Solace, Solarized, Daisycutter, The Atomic Bitchwax, Lord Sterling, The Clone Obey, Core, Monster Magnet, Electric Frankenstein, Ribeye brothers, Gallery of Mites, Scene Killer
Garcia heeft even met hun gespeeld en nummers geschreven. Is echter nooit op het album gekomen... Het had zoveel mooier kunnen wezen nogquote:Op maandag 31 mei 2004 22:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat is de link tussen Karma en Kyuss?
[..]
En het is nu zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:30 schreef Doc het volgende:
het ziet er naar uit dat toch ook het Roadburn festival ga
Dat deden ze de afgelopen twee roadburn festivals ook al hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:08 schreef Summoner het volgende:
Dat is cool van 3voor12!
Dat probeer ik wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:31 schreef Summoner het volgende:
Ah, leuk. Ga je elk jaar soms naar Waldrock?
Dan is het nog wel cool toch?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:11 schreef B1tchwax het volgende:
Dat deden ze de afgelopen twee roadburn festivals ook al hoor
quote:Not at the end but at the beginning of the recording process: 35007.
They will be going into the studio for the first time at the end of
June to begin work on a new album. We expect to be able to release it
in early 2005.
http://www.stickman-records.de
wow.. can't waitquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:34 schreef Doc het volgende:
In Juli ook verwacht: een nieuwe CD van Brant Bjork. En Nick gaat op het platenlabel van Brant ook een accoustische CD doen.
(ging over het Dour festival)quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:00 schreef Jassie het volgende:
Hulk is ook nog bevestigd.
Euh, waarom niet gewoon "folk, gespeeld door mensen die ook wel eens iets met stoner rock doen"? Anders kun je alles stoner-whatever gaan noemen. Dan is The Chrystal Method Stonerdance en UNKLE stonertriphop.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:25 schreef Doc het volgende:
Masters of Reality hebben met hun laatste CD een nieuw genre gecreerd: Stonerfolk
( zie ook: Masters of Reality )
Omdat er een knipoog bij staatquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:41 schreef Rex_Everything het volgende:
[..]
Euh, waarom niet gewoon "folk, gespeeld door mensen die ook wel eens iets met stoner rock doen"?
Goed ideequote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:41 schreef Rex_Everything het volgende:
Dan is The Chrystal Method Stonerdance en UNKLE stonertriphop.
Wietpannekoekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:00 schreef Rex_Everything het volgende:
Euh, ja.
Vast...
Ik zie Josh Homme (of eender welke stonerartiest) al staan, in z'n stonerkeuken, gezellig stonerpannenkoekjes bakken.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:08 schreef od0bo het volgende:
Releases om naar uit te kijken (voor mij althans):
SUNN 0))) - White 2 (juni)
Sons of OTIS - X (jan 2005)
Electric Wizard - We Live (juni)
Ik ook. Ligt in het verlengde van White1 verwacht ik. Helloween heb ik op de SL sampler gehoord. Doet me denken aan de ambient drone nummers van 00Void, mijn favoriete album.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:14 schreef Summoner het volgende:
White 2, ik verwacht veel van die plaat.
Cool. Attila Csihar verzorgt de vocalen op "Decay2". Weer een nummer van 25 minuten. "My Wall" met Julian Cope van de vorige plaat was zeer geslaagd, maar zo'n nummer zullen ze wel nooit weer maken. Ben echter benieuwd wat Attila ervan weet te maken.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:43 schreef od0bo het volgende:
Ik ook. Ligt in het verlengde van White1 verwacht ik. Helloween heb ik op de SL sampler gehoord. Doet me denken aan de ambient drone nummers van 00Void, mijn favoriete album.
Same herequote:Op maandag 7 juni 2004 17:38 schreef nipeng het volgende:
Vandaag kaartjes gekocht voor Brant.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:02 schreef Summoner het volgende:
Verder zie ik nog wel een paar interessante hiphop dingen, maar ik weet niet of dat je trekt.
Oke, laat maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:44 schreef Rex_Everything het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik wil hier de hiphop niet gaan verdedigen (over m'n dooie lijk)...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:09 schreef Summoner het volgende:
Oke, laat maar.![]()
Ik heb er zin inquote:Op maandag 7 juni 2004 07:47 schreef TimoBasso het volgende:
Bijna Roadburn zucht...
yeah surequote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Kleine FokForuim-stonerrock-meet doen?
9kB/sec?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef od0bo het volgende:
Complete optreden van Kyuss tijdens het Bizarre festival in Duitsland een jaar of 10 geleden (327Mb!)
jeuh... ff checken hoor. kost idd wel even maar dat hebben we voor kyuss wel over toch?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef od0bo het volgende:
Complete optreden van Kyuss tijdens het Bizarre festival in Duitsland een jaar of 10 geleden (327Mb!)
dan heb jij mazzel..quote:Op zondag 13 juni 2004 14:01 schreef od0bo het volgende:
Yep, voor mij nog drie uur te gaan, 26kB/s
Hey dat is leuk. Vanavond ff checken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:26 schreef od0bo het volgende:
Ik weet niet of dit geschikt is voor het Stoner forum, maar omdat hier ook een aantal doomers zijn, een link voor het beluisteren van het optreden van khanate in Rotterdam:
http://www.wormstation.nl/laspalmas/index.html
Je hebt me eerder gezien dus wellicht herken je me. Ik denk dat ik een wit MondoGenerator t-shirt aantrek.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:15 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
yeah sure![]()
![]()
je herkent mij aan mijn bitchwax shirtquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Je hebt me eerder gezien dus wellicht herken je me. Ik denk dat ik een wit MondoGenerator t-shirt aantrek.
beetje ver ...quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:19 schreef Rex_Everything het volgende:
Deze jongen is op zoek naar iemand die mee gaat naar Orange Goblin, Grand Magus en Witchcraft vanavond hier in Leuven.
Die moet ik nog steeds eens checken. Is 't wat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:47 schreef Tokus het volgende:
iemand hier bekend met het Zweedse Zebulon? Hun 2e cd komt deze week uit.
www.zebulon.nu
quote:WITCHCRAFT will kick off the live-webcast at 19.45 to 20.15 CET [ 13.45pm east coast / 10.45am west coast] followed by GRAND MAGUS from 20.30 - 21.00 CET [14.30pm east coast / 11.30am west coast ], ORANGE GOBLIN from 21.15 to 22.05 CET [15.15pm east coast / 12.15pm west coast] and finally MONSTER MAGNET, starting 22.35 CET [16.35pm east coast / 13.35pm west coast ].
Uhmm kende jij EW nog niet?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:22 schreef Seborik het volgende:
Electric Wizard is echt tof.
Summoner voor al uw D-O-O-M tips!
Nee, ik ken niet zoveel stoner. Eigenlijk alleen Masters of Reality, Kyuss, Queens of The Stone Age e.d.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:07 schreef nipeng het volgende:
[..]
Uhmm kende jij EW nog niet?![]()
Binnenkort het nieuwe album.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:29 schreef Doc het volgende:
Ik vond het leuk. Ik ben zelf niet zo'n doom-erd: ik hou wel van wat meer tempo en heb Witchcraft en Grand Magus geamuseerd bekeken, maar muzikaal doet het me niet zo veel. Het tempo ging wat meer omhoog bij OG, en dat kon me daardoor wat meer boeien. Leuke afsluiters (ZZ-top's Just got paid en Blue Snow). Vervolgens MonsterMagnet. Voor mij nu voor zo ongeveer de 10e keer. Daar waar ik de jaren bij MM soms het idee had meer naar "de Monster Magnet show" te kijken dan een Monster Magnet concert te beleven, vond ik de band dit concert zeer gedreven. Het publiek vond ik trouwens ook erg OK en relaxed, met onder andere een erg goede sfeer in de pit (de leukste in tijden). Was de eerste keer dat ik De Effenaar was, en dat viel me niet tegen.
Al met al heb ik me prima vermaakt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:34 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
One Room,One Axe,One Outcome![]()
U was ook in de pit te vinden.. ?
Toevallig nog iemand gezien die aan het surfen was boven het publiek met een petje (die ik nu kwijt ben)
maarja.. Roadburn was weer helemaal te gek, OG for life
Het aardigste was dat het podium zo heerlijk laag was. Sinds De Melkweg 1992 had ik ze niet meer zo laag gezien. Toen sprong Dave nog het publiek in. Ik probeerde met nog een gast 'm nu weer zo gek te krijgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:45 schreef nipeng het volgende:
MM was goed.Leuk om ze in zo'n kleine zaal gezien te hebben.
Inderdaad, ze waren zeer gedraven. Waren ze al op paaspop. vond ik
lolquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:10 schreef Doc het volgende:
[..]Was jij dat
Ik had je ook nog omhooggehouden![]()
Ja ik zat dus ook in de pit. Naast een paar gasten die het presteerden in de pit een joint te bouwen
Zat je trouwens de hele tijd in de pit? Ik was daar geloof ik de enige met een wit t-shirt (Cocaine Rodeo - Mundo Generator).quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:59 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
lol.. op naar Brant
(ik heb al trouwen kei zin in het 10de Roadburn festival,Nebula misschien als headliner ofzo)
Nou niet heel de tijd.. ik d8 alleen tijdens mijn favo magnet song Cropcircle.. daar ging ik ook de lucht inquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Zat je trouwens de hele tijd in de pit? Ik was daar geloof ik de enige met een wit t-shirt (Cocaine Rodeo - Mundo Generator).
Op naar Brant indeed. Is Brant of Mundo de hoofdact? Ik vermoed Mundo...
kom er net achter dat het gewoon Web tv is van 3voor12.nl ..maarja it's goodquote:Op maandag 21 juni 2004 13:26 schreef nipeng het volgende:
Wanneer komt 't op TV?
Zondag nog naar Witchcraft, Magus en OG geweest in de Helling te Utrecht.
Er was niet echt veel publiek maar OG maakte er een leuk feest van. Witchcraft speelde iets langer (goeie band trouwens). Grand Magus speelde een nummer meer, ik vond ze best OK deze keer.
De videoshow van Walter kwam erg goed tot zijn recht in de Helling.
Die lopende lijken met maden tijdens OG, kewl.![]()
i'm therequote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef Rex_Everything het volgende:
Pukkelpop: Mondo Generator, Auf der Maur, Mark Lanegan en Twilight Singers op één dag. En Ik denk niet dat Mark van alledrie zal weigeren een nummertje mee te zingen.
Dat mag ik niet missen! Nog meer redenen om er heen te gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef Rex_Everything het volgende:
Pukkelpop: Mondo Generator, Auf der Maur, Mark Lanegan en Twilight Singers op één dag. En Ik denk niet dat Mark van alledrie zal weigeren een nummertje mee te zingen.
Eindhoven de gekstequote:Op zondag 27 juni 2004 17:42 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe heet die band ookal weer met Seven (of 7) in de naam
Zuma 7 Zuma ofzoiets????
Ik las het hier laatst nog
Iemand??
Edit:
Laat maar ik weet het alweer het was: 7 Zuma 7
ik blijf toch thuis..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:49 schreef nipeng het volgende:
Wino![]()
Jij kijkt liever naar mannen die hun benen scheren,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:01 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
morgen naar le tour de france in Luik![]()
quote:Europe tour full update!
06.30.04
Revised August 2 date--we're now in Colchester.
1-Aug--France--support is tbd
2-Aug--England--Colchester or Manchester--w/Jesu
3-Aug--England--London--The Underworld w/Jesu + Capricorns
4-Aug--England--Birmingham--The Custard Factory w/Jesu
5-Aug--Scotland--Glasgow King Tuts w/Jesu
6-Aug--England--Swansea Escape/Lift Off w/Jesu
7-Aug--England--Leeds--Josephs Well w/Jesu
8-Aug--Belgium--Kortrijk--Textielhuis w/ tbd
9-Aug--tbd
10-Aug--Germany--Karlsruhe--Erdbeermund w/tbd
11-Aug--Switzerland--Geneva--Usine w/tbd
12-Aug--France--Montpellier--Point Zero w/tbd
13-Aug--France--Bordeaux--Anthee Libertaire w/tbd
14-Aug--Spain--Sant Feliu--Camp de Futbol Vilartages w/GvsB and many others
Ik vond het ergquote:Op maandag 5 juli 2004 12:00 schreef TimoBasso het volgende:
yeah.. zondag weer een flinke portie desert rock in de effenaar
*mijn held Brant Bjork
@Nipeng.. Hoe was Wino?
Stond ook op z'n eigen site dat-ie er aan kwam deze maandquote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:22 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik vond het erg![]()
![]()
Brant heeft blijkbaar een nieuw album.
Stond op stonerrock.com o.i.d.
Dat kan echt per keer verschillen. In de Effenaar waren ze laatst echt op dreef, maar af en toe in de keren ervoor heb ik ook dat gevoel wel eens gehad.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:52 schreef Kolkus het volgende:
Ik heb Monster Magnet ook gezien op Werchter, maar vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.
Het is voor mij toch niet meer de top-band van enkele jaren geleden, met name ten tijde van Powertrip.
Ze geven nog steeds een energieke show, maar de daadwerkelijke passie lijkt er een beetje uit.
Ook de steeds verder doorgevoerde rock \'n roll-cliches werken bij mij voornamelijk op de lachspieren, en dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.
Ik heb toevallig nu de EP opstaan. Ik zou het beschrijven als Post-Rockachtige Doom.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:57 schreef Doc het volgende:
Ik ken dat Pelican helemaal niet zo. Qua richting, is het dan meer "Doom" of meer "Rock"?
Monster Magnet en bospop.. uhmz volgens s'mij zitje foutquote:Op woensdag 7 juli 2004 08:37 schreef nipeng het volgende:
Juist tijdens powertrip viel 't tegen.
Bij Bospop en in de Effenaar waren ze top.
@Doc: Ik ook.![]()
M'n dochter gaat ook mee, alleen gaan we niet naar het optreden (te laat voor haar, en ik moet de volgende dag ook weer erg vroeg op) maar naar de soundcheck. Brant had ons daarvoor uitgenodigd.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:32 schreef TimoBasso het volgende:
Komt je dochter trouwens weer mee doc? of is mondo teveel herrie?![]()
nou dat is pas coolquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:36 schreef Doc het volgende:
[..]
M'n dochter gaat ook mee, alleen gaan we niet naar het optreden (te laat voor haar, en ik moet de volgende dag ook weer erg vroeg op) maar naar de soundcheck. Brant had ons daarvoor uitgenodigd.
Lex = Nagath/Lex Icon van The Kovenant.quote:Lex has teamed up with Shagrath, and a few more musicians. To form "CHROME DIVISION". A new rock/metal project. Similar in style to bands like Monster Magnet, Spiritual Beggars etc. A video will be recorded and released this summer. Along with a CHROME DIVISION video and single.
Lex - Drums
Shagrath - Guitar (from "Dimmu Borgir")
Luna - Bassguitar (from "Ashes to Ashes")
Jarle - Vocals (from "Span")
je kunt Brant&and his loyal jesters ook niet vergelijken met Mondoquote:Op maandag 12 juli 2004 00:40 schreef nipeng het volgende:
Yup Brant is zeker beter dan Mondo.
Ben niet zo fan van Nick. De band speelde wel goed, die bassiste stond zeer verbeten te spelen.![]()
moeie em es een acoustische gitaar in z'n handen duwenquote:Op maandag 12 juli 2004 14:57 schreef CheeZe het volgende:
Ik kon Brant ook een stuk beter waarderen dan Mondo. Ik ben dat geschreeuw van Nick na een tijdje wel zat. Dat ie maar gewoon gaat zingen.
janken met de pet opquote:Op maandag 12 juli 2004 15:38 schreef Louike het volgende:
[..]
moeie em es een acoustische gitaar in z'n handen duwen![]()
Als zwaarder dan Balck Sabbath ligt mij juist weer wat minderquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:07 schreef nipeng het volgende:
Mwoah "Jalamanta" en "Keep your cool" kan ik goed trekken.
Ach Brant blijft top.
Ik kan wel merken dat ik bepaalde dingen minder begin te vinden omdat ik de "stoner"/"doom" elementen mis. Raging Slab op Bospop vond ik bijvoorbeeld maar matig.
Dat heb ik inderdaad ook gehoord uit minstens zo'n betrouwbare bronquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:55 schreef TimoBasso het volgende:
Brant komt in 2005 weer echt met een coole rockplaat.. heb ik van betrouwbare bronnen vernomen
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:49 schreef Ulx het volgende:
D'r zijn trouwens nog kaarten voor de Rote Fabrik, Doc.
Ik heb ze nu eindelijk ook electronisch (althans de eerste 4; rest zit nog op het rolletje). Nu alleen nog ergens een plek vinden om ze te plaatsen zodat ik ze ook hier kwijt kan..quote:Op zondag 18 juli 2004 19:52 schreef Summoner het volgende:
Waar blijven die foto's, Doc?
Local angel is ook goed ..heerlijke zomer plaatquote:Op zondag 18 juli 2004 16:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook gehoord uit minstens zo'n betrouwbare bron(begin 2005 was geloof ik de bedoeling, als ik het goed begrepen heb)
Ik heb die Local Angel nu al regelmatig gedraaid en vind het echt een geweldig album. Eerste keer luisteren was wennen (waar is de ROCK?!) maar per keer werd-ie beter. Ultiem relaxed.
quote:Op maandag 19 juli 2004 17:27 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Local angel is ook goed ..heerlijke zomer plaat![]()
Hier is het nu zo'n 27 graden met een lekker zonnetje. Ticket voor BB&MG heb ik voor je. No excuses anymore, bro.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Nu alleen de zomer nog
Twas vandaag anders een hels lekker weertje op MIJN VERJAARDAG!!quote:Op maandag 19 juli 2004 17:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Nu alleen de zomer nog
En nu al helemaal nietquote:Op maandag 19 juli 2004 19:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hier is het nu zo'n 27 graden met een lekker zonnetje. Ticket voor BB&MG heb ik voor je. No excuses anymore, bro.
yepquote:Op maandag 19 juli 2004 23:52 schreef kamagurka het volgende:
bedankt voor je voicemailtje doc! we gaan zeer binnenkort zum fussbal toch?
kreeg gisteren m'n kaartje binnen voor het londense condertquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:28 schreef od0bo het volgende:
Pas als je er 1 aug niet bij bent heb je wat gemist![]()
uh bron ofzo?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:18 schreef Ulx het volgende:
Mondo Generator ligt uit elkaar. Afgelopen week sloeg Nick tijdens een corcert de geluidsman hard in elkaar omdat een van de monitors piepte. De andere MG besloten dat DAT wel een overtrokken reactie was en willen even niet meer met Nick op het podium staan.
Dus speelde Nick gisteren solo.
Verder hebben mijn vrouw, Doc (die even naar Zürich was gekomen) en ik gisteren lekker met Brant zitten kleppen in de kleedkamer. En speelde BB&tB een strakke set. Jammer dat er twee marshalls werden opgeblazen en het concert daardoor even onderbroken moest worden.
Brant Bjork.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:53 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
uh bron ofzo?![]()
Coolquote:Op zondag 25 juli 2004 13:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
kreeg gisteren m'n kaartje binnen voor het londense condert
Volgens dunarecords ook, maar twee weken geleden had ik ook gehoord dat er nog vraagtekens stonden bij dat optreden en dat Parijs in ieder geval niet doorging. Ik heb Bidi een mailtje gestuurd: ik bedoel als iemand het moet weten is hij het welquote:Op maandag 26 juli 2004 10:47 schreef nipeng het volgende:
In Oss?
Kan er niets over vinden.
De 27e staan ze in London volgens roadburn.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |