Nee, het is niet simpel een penis erin hangen en flink aan seks doen, begrijp ik. Er bestaan technieken, die men niet onder de knie krijgt door gewoon even de beest uit te hangen, hoor. Bovendien zijn er strange en lewd terra incognita aanwezig in de anatomie van de vrouwelijke schede die zonder een extra-curriculum niet licht betreden kunnen worden. Ooit van de cul de sac gehoord???quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
meervoudige orgasmes is niet een kwestie van boekjes lezen hoe het moet maar gewoon flinke sex hebben. ik denk dus van niet :')
Mijn these zou kunnen zijn dat het VMBO-meisje zich voor rekenschap te nemen van zoiets als de cul de sac al een scheepje toelaat in haar vaarwater en dan denkt dat dat alles is...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:31 schreef Aventura het volgende:
Oefening baart kunst..Hoef je geen doctoranda voor te zijn hoor
Hoge mate van intelligentie kan ook leiden tot een hoge mate van self-consciencious, hetgeen de overgave weer in de weg staat.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:38 schreef Posdnous het volgende:
Aangezien orgasmes volgens mij vooral psychisch gestimuleerd worden, heeft intelligentie er misschien wel iets mee te maken.
Namelijk in de zin dat je je eigen gevoelens beter beinvloeden.
Dat je maar moet weten als vrouw dat je op die manier een hoge mate van genot kunt bereiken. Toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:38 schreef Aventura het volgende:
Wat heb jij op, ik kan d'r nauwelijks een touw aan vastknopen. Maar goed jij hebt het dus over iemand zo diep neuken dat je tot onder/achter d'r baarmoeder komt? En het verband tussen deze vorm van sex en intelligentie is?
Klopt, teveel nadenken is niet bepaald positief denk ik. Dus waarschijnlijk is je vraag daarmee al beantwoordquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoge mate van intelligentie kan ook leiden tot een hoge mate van self-consciencious, hetgeen de overgave weer in de weg staat.
Kennis, daar doelde ik op. Kennis is macht wat vrouwelijke orgasmes betreft.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie niet hoe je het hebben van goede sex wilt rijmen met intelligentie. Al wat het denken dan nog doet, is afleiden.
Maar hoe je jezelf openstelt voor die prikkels is wel relevant. En daar horen je gedachten e.d. ook bij.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:41 schreef Viking84 het volgende:
Orgasmes worden psychisch gestimuleerd?? Wat een onzin. En de psyche heeft nog altijd niets te maken met intelligentie. Het is gewoon een samenstel van reacties op prikkels uit de omgeving.
Kennis is in dit geval toch vooral gestoeld op ervaring, me dunkt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kennis, daar doelde ik op. Kennis is macht wat vrouwelijke orgasmes betreft.
Nee, want de kwaliteit van de orgasmes die je kunt bereiken door er eens een boekje erbij te pakken en zelf te experimenteren, duwen die self-conscienscious op de achtergrond.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Klopt, teveel nadenken is niet bepaald positief denk ik. Dus waarschijnlijk is je vraag daarmee al beantwoord![]()
Maar je moet wel het idee hebben dat er meer is dan een jongen die als een gek op en neer met zijn penis in je gaat, niet dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kennis is in dit geval toch vooral gestoeld op ervaring, me dunkt.
Hm ja maar kennis hebben van en en intelligentie zijn verschillende dingen. Een intelligente vrouw kan volkomen onwetend zijn over haar eigen lichaam en haar genot en een minder intelligente kan misschien op 5 verschillende manieren klaarkomen. Daar is zij dan misschien proefondervindelijk achtergekomen, gewoon door veel (met zichzelf) te seksen en door ervaringen van anderen?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat je maar moet weten als vrouw dat je op die manier een hoge mate van genot kunt bereiken. Toch?
Wellicht. Maar wat heeft dat in vredesnaam met intelligentie te maken?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je moet wel het idee hebben dat er meer is dan een jongen die als een gek op en neer met zijn penis in je gaat, niet dan?
Ja, dat zou kunnen, behalve dan dat ze die speciale orgasmes niet bereiken, omdat ze van vrij jong af aan zich lusteloos laten drillen door deze of gene puistenkop...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:44 schreef Aventura het volgende:
Ik zou kunnen tegenwerpen dat vrouwen met een laag IQ beter zouden kunnen klaarkomen omdat zij, net als dieren, hun lusten en driften achterna gaan en zich niet geremd voelen door sociale omgansvormen, zelfreflectie o.i.d. (Wat overigens net zo'n - in mijn ogen- kulstelling is als het omgekeerde).
Misschien, maar door je teveel bezig te houden met 'hoe het moet' en 'zou kunnen' en de theorie teveel benadrukt, ga je misschien je eigen gevoelens verwaarlozen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, want de kwaliteit van de orgasmes die je kunt bereiken door er eens een boekje erbij te pakken en zelf te experimenteren, duwen die self-conscienscious op de achtergrond.
Dat een slimmere meid iets meer kennis opdoet door iets meer uitstel en zo leert heel aparte orgasmes bij zichzelf op te roepen, waarna ze die later in de praktijk brengt met een partner??? Ik bedoel dat is mijn vraag dus hè...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wellicht. Maar wat heeft dat in vredesnaam met intelligentie te maken?
Totdat zo'n meisje wel zo'n orgasme bereikt en helemaal gek en seksverslaafd wordt...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Misschien, maar door je teveel bezig te houden met 'hoe het moet' en 'zou kunnen' en de theorie teveel benadrukt, ga je misschien je eigen gevoelens verwaarlozen.![]()
Nee hoor, kijk maar naar varkensquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:44 schreef Aventura het volgende:
Ik zou kunnen tegenwerpen dat vrouwen met een laag IQ beter zouden kunnen klaarkomen omdat zij, net als dieren, hun lusten en driften achterna gaan en zich niet geremd voelen door sociale omgansvormen, zelfreflectie o.i.d. (Wat overigens net zo'n - in mijn ogen- kulstelling is als het omgekeerde).
Dat kan. Toch inhibeert intelligentie op zich niet de sex-drive.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm ja maar kennis hebben van en en intelligentie zijn verschillende dingen. Een intelligente vrouw kan volkomen onwetend zijn over haar eigen lichaam en haar genot en een minder intelligente kan misschien op 5 verschillende manieren klaarkomen. Daar is zij dan misschien proefondervindelijk achtergekomen, gewoon door veel (met zichzelf) te seksen en door ervaringen van anderen?
Het lijkt me toch eerder een handicap hoor Ryan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat een slimmere meid iets meer kennis opdoet door iets meer uitstel en zo leert heel aparte orgasmes bij zichzelf op te roepen, waarna ze die later in de praktijk brengt met een partner??? Ik bedoel dat is mijn vraag dus hè...
Nee, ik weet wel zeker dat slimme vrouwen me hierin gelijk geven. Experimenteren met masturbatie voor ooit gemeenschap hebben is voor vrouwen een voordeel.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch eerder een handicap hoor Ryan.
Maar goed, ik ben geen vrouw.
Vrouw, wat denkt u ervan?
Daarvoor alleen al moet je behoorlijk sociaal intelligent zijn. Geef jij de vrouwen eens de kost die geen orgasme bereiken...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:56 schreef Positive_Thinking het volgende:
Slimheid heeft niets te maken met een beter orgasme imo. Als je met je partner niet over de daad praat en wat je wel en niet lekker vind kom je niet veel verder. Ik denk dat de beste orgamses voort komen door elkaar goed aan te voelen en ook duidelijk naar elkaar zijn wat wel en niet lekker is.
Uitproberen en elkaar sturen zou naar het beste resultaat moeten leiden lijkt me.
Idd, en misschien gaat het op de manier waarop die ervaring dan wordt geïnterpreteerd (creativiteit van het brein -> (soort van) intelligentie) -> gedachtes idd -> stukje know-how -> nieuwsgierigheid -> doordenken -> verbanden leggen -> meer en beter resultaat willen verkrijgen tov de verkregen ervaringen -> openstaan -> conclusie: betere orgasmes!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kennis is in dit geval toch vooral gestoeld op ervaring, me dunkt.
kortom: intelligentie.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:00 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Idd, en misschien gaat het op de manier waarop die ervaring dan wordt geïnterpreteerd (creativiteit van het brein -> (soort van) intelligentie) -> gedachtes idd -> stukje know-how -> nieuwsgierigheid -> doordenken -> verbanden leggen -> meer en beter resultaat willen verkrijgen tov de verkregen ervaringen -> openstaan -> conclusie: betere orgasmes!
wat een analyse![]()
![]()
Er zijn zelfs vrouwen die alleen een orgasme kunnen krijgen als ze het zelf doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:02 schreef Aventura het volgende:
Daarmee ben ik het wel eens, ik durf ook wel te beweren dat je door eerder met jezelf aan de gang te zijn geweest, daarna ook makkelijker klaarkomt met iemand erbij. Als je als vrouw wacht tot een vent jou je eerste orgasme bezorgt kaon je nog weleens van een koude kermis thuiskomen.
Fluitje van een cent toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:03 schreef Posdnous het volgende:
Hoe zit het dan bij mannen?![]()
Verwar je begeerte hier niet met intelligentie?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel zeker dat slimme vrouwen me hierin gelijk geven. Experimenteren met masturbatie voor ooit gemeenschap hebben is voor vrouwen een voordeel.
Mja, maar niet altijd even heftig misschien.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fluitje van een cent toch?
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid..zoietsquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, ik weet wel zeker dat slimme vrouwen me hierin gelijk geven. Experimenteren met masturbatie voor ooit gemeenschap hebben is voor vrouwen een voordeel.
Dat heb je volledig in eigen handquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, maar niet altijd even heftig misschien.
Nee, dat klopt. Pushing the envelop gaat bij deze machinatie niet bepaald op.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, maar niet altijd even heftig misschien.
ik vind slimme geile vrouwen wel lekker.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Verwar je begeerte hier niet met intelligentie?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat heb je volledig in eigen handkar
Nou ja, ik bedoel erg eenvoudig is het allemaal niet, toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Een nieuwe partner kan inderdaad meer prolemen geven voor een goed orgasme. Elke mens is anders elk geslachtsdeel is anders. Hoe slim moet je dan zijn om de andere goed te sturen voor een goed orgasme?? Of hoe slim moet de ander zijn om dat te merken en je dat orgasme te geven??
Het lijkt mij dat zelfverzekerd- en -bewustheid hierbij zwaarder wegen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Een nieuwe partner kan inderdaad meer prolemen geven voor een goed orgasme. Elke mens is anders elk geslachtsdeel is anders. Hoe slim moet je dan zijn om de andere goed te sturen voor een goed orgasme?? Of hoe slim moet de ander zijn om dat te merken en je dat orgasme te geven??
Als je geil bent, dan weet je toch wel waar je op dat moment behoefte aan hebt, waar je wilt worden aangeraakt (dat plekje etc), waar je zin in hebt enzovoorts. In het begin is het wennen aan elkaar idd. Al hoeft dat ook weer niet percee, ligt ook weer aan verschillende factoren denk (zenuwen, nieuwigheid, alcohol in het spel, etc).quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach, altijd positief blijven denken hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zeker niet eenvoudig!!
-------------
Toppunt van slechte sex??
Jezelf masturberen en klaarkomen met een fake orgasme!!
Het schijnt door te voeren te zijn naar economische onafhankelijkheid.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Pff, wel een beetje welzijnswerkerstaal zeg.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Als je geil bent, dan weet je toch wel waar je op dat moment behoefte aan hebt, waar je wilt worden aangeraakt (dat plekje etc), waar je zin in hebt enzovoorts. In het begin is het wennen aan elkaar idd. Al hoeft dat ook weer niet percee, ligt ook weer aan verschillende factoren denk (zenuwen, nieuwigheid, alcohol in het spel, etc).
Slim is het groeiproces naar elkaar toe, slim is de wil om dat te willen, om samen te genieten van elkaar, slim is het openstaan voor elkaar, sowieso openstaan, in elkaar op gaan (et cetera). Misschien niet eens bewust denkend aan het orgasme zelf (dat is pas slim) en dan komt de rest van zelf wel als het goed is
.
Mooi gezegd en kan me er ook aardig n vinden. Toch is er dan nog een vraag. Moeten de geslachtsdelen niet goed met elkaar matchen. De ene vrouw wil een lange penis de andere juist een dikke. Als je een man die niet goed bij jou past vind. Kan de sex dan tot een zelfde soort opwinding/orgasme leiden??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Als je geil bent, dan weet je toch wel waar je op dat moment behoefte aan hebt, waar je wilt worden aangeraakt (dat plekje etc), waar je zin in hebt enzovoorts. In het begin is het wennen aan elkaar idd. Al hoeft dat ook weer niet percee, ligt ook weer aan verschillende factoren denk (zenuwen, nieuwigheid, alcohol in het spel, etc).
Slim is het groeiproces naar elkaar toe, slim is de wil om dat te willen, om samen te genieten van elkaar, slim is het openstaan voor elkaar, sowieso openstaan, in elkaar op gaan (et cetera). Misschien niet eens bewust denkend aan het orgasme zelf (dat is pas slim) en dan komt de rest van zelf wel als het goed is
.
Ik schrik er eigenlijk een beetje van terug. Ik bedoel, it makes sense, maar zo lijken er ineens zoveel verplichtingen aan vast te zitten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Mooi gezegd en kan me er ook aardig n vinden. Toch is er dan nog een vraag. Moeten de geslachtsdelen niet goed met elkaar matchen. De ene vrouw wil een lange penis de andere juist een dikke. Als je een man die niet goed bij jou match vind kan de sex dan tot een zelfde soort opwinding/orgasme leiden??
pfff ja ergquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Pff, wel een beetje welzijnswerkerstaal zeg.
Natuurkunde gekozen?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
pfff ja erg, had net nog een stukje getypt, maar dat heb ik toch maar niet gedaan, verkeerde opleiding gekozen denk
.
Ja, maar ze hebben geen zaadlozing hoor SCH.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:34 schreef SCH het volgende:
Kunnen vrouwen toch een orgasme krijgen?
Godverdegloeiendetepeltjes, dan had ik dus net zo goed hetero kunnen worden
Huh???quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben geen zaadlozing hoor SCH.
Ze spuiten je gezicht niet vol plakkerig spulquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh???
Maar kan je ook iets doorslikken?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze worden wel nat.
Ja, soms wel ja, is net een fonteintje dan. En schreeuwen doen ze dan de buurt bij mekaar. Maar goed zelf nog nooit empirisch kunnen vaststellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar kan je ook iets doorslikken?
En schreeuwen ze erbij? Of doen ze recepten uit de Tip voorlezen?
Ik krijg altijd bindingsangst als ik dat soort woorden consumeer...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:41 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nu moet ie nog nadenken zo laat op de avond.
En wat betreft de verplichtingen Ryan3 die vallen wel meer hoor.. leuke spontane dame is vaak wel voldoende. De rest kom je later wel achter.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mooi gezegd en kan me er ook aardig n vinden. Toch is er dan nog een vraag. Moeten de geslachtsdelen niet goed met elkaar matchen. De ene vrouw wil een lange penis de andere juist een dikke. Als je een man die niet goed bij jou past vind. Kan de sex dan tot een zelfde soort opwinding/orgasme leiden??
Volgens mij ben ik te romantisch (of romantische seksist dan)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:44 schreef sweetgirly het volgende:
Verhaal
Nou ja, kijk als er geen geilheid zou zijn dan zou je 1 van je lichaamsdelen niet in de lichaamsopening van een ander proppen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:44 schreef sweetgirly het volgende:
[..]lol, wat een vragen, al heb ik daar zelf ook al aan zitten denken eigenlijk.
Hele goeie vraag trouwens. Ik denk dat het dan wel kan verschillen eigenlijk, kunst is misschien of slim is dat meer (om ontopic te blijven) om daar variaties in te verzinnen, oplossingen, andere standjes etc. Maar het belangrijkste blijft natuurlijk of je geil van elkaar wordt, laten we dat niet vergeten en of de penis dan verschilt in de voorkeur die je hebt, naja denk dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt dan. Sommige mensen komen al bijna klaar naar het kijken van hun partner, of het horen van hun stem, lijkt mij dat die penis of vagina niet als eerste prioriteit geldt dan. Het zou misschien iets minder kunnen zijn, als iemand zo geobsedeerd door zijn voorkeuren is, maar ik denk dat echte liefde (of geilheid in dit geval, geil worden van elkaar ongeacht andere bijzondere omstandigheden = eigenlijk ook liefde) alles overwint!
In dat geval vrees ik dat Ryan3 slechts middelmatig zal presterenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:46 schreef SCH het volgende:
Bij mannen is het zo dat de dommere types juist het beste spuiten
Maar, omdat homo's zich minder vaak voortplanten leidt de natuurlijk selectie er niet toe dat homo's op den duur alleen maar oliedomme spuiters met spierbundels zijn, bedoel je?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:46 schreef SCH het volgende:
Bij mannen is het zo dat de dommere types juist het beste spuiten
En daar kun je best nog een end mee komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In dat geval vrees ik dat Ryan3 slechts middelmatig zal presteren
Ben ik zeker ook wel een uurtje mee bezig.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:54 schreef kLowJow het volgende:
Test jouw sexuele intelligentie..
http://www.sekstest.nl/
Uhm ja ok das logisch, maar wat denk jij dan ervan, zal het verschil in lengte, vorm etc dan uitmaken als je evengoed geil van elkaar wordt? De vagina past zich trouwens dacht ik aan, aan de vorm van de penis en ook dit kan je oefenen. Tenminste je kan zelf je spieren aantrekken enzo, zodat je dat ook weer onder het seksen kan toepassen wat weer een extra hulpje is eigenlijk etc. Er zullen misschien altijd erg vreemde uitzonderingen zijn, maar ja dat ligt dan aan het individu of die het zodanig van belang vindt of niet denk, persoonlijke voorkeuren enzo, soms op het extreme af.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, kijk als er geen geilheid zou zijn dan zou je 1 van je lichaamsdelen niet in de lichaamsopening van een ander proppen natuurlijk.
Dus..quote:Jouw SIQ ( seksuele-intelligentiequotient ): 85
Uit een totale range van 0 tot 100 punten is dit
goed
erg goed indien >90
goed indien 80-89
redelijk indien 70-79
matig indien 60-69
onvoldoende indien <60
Andere mannen in de leeftijd van 21 - 30 jaar SIQ : 72
Met een gemiddelde penis (17 cm) is er op zich niets aan de hand. Standaarddeviatie is 1,5 cm. Dus 2,5 % van de mannen zit boven de 20 cm, 2,5% onder de 14 cm, 0,15% boven de 21,5 cm en 0,15% onder de 12,5 cm. Dus wrs. krijg je wat lengte betreft maar bij 0,30% van de mannen een probleem. Als jij een penis bezit tussen het gemiddelde en 2 x de standaarddeviatie is er vaak niets aan de hand imo. Wat betreft genot telt vooral overigens de dikte van het mannelijke lid. De schede is dieper in de vagina nl. ongevoelig, dus hoe groter hoe fijner telt op zich niet, kan alleen ongemakkelijk zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Uhm ja ok das logisch, maar wat denk jij dan ervan, zal het verschil in lengte, vorm etc dan uitmaken als je evengoed geil van elkaar wordt? De vagina past zich trouwens dacht ik aan, aan de vorm van de penis en ook dit kan je oefenen. Tenminste je kan zelf je spieren aantrekken enzo, zodat je dat ook weer onder het seksen kan toepassen wat weer een extra hulpje is eigenlijk etc. Er zullen misschien altijd erg vreemde uitzonderingen zijn, maar ja dat ligt dan aan het individu of die het zodanig van belang vindt of niet denk, persoonlijke voorkeuren enzo, soms op het extreme af.
Ombouwen hè.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Die vraag heb ik me ook afgevraagd hoe zal een vrouw het orgasme voelen. Ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Zullen we er een topic over openenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Die vraag heb ik me ook afgevraagd hoe zal een vrouw het orgasme voelen. Ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Wat wordt hier bedoeld met omtrek?quote:Maten;
Gemiddelde lengte in slappe situatie = 8.6 centimeter
Gemiddelde lengte in erectie = 16.1 Centimeter
Gemiddelde omtrek in erectie = 12.7 centimeter
Ja, lijkt me topquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:13 schreef Positive_Thinking het volgende:
Lol nee dank je daar voel ik zelf helemaal niks voor.
Sweetgirly zulllen we maar eens brains ruilen
Probeer eens een beschrijving te geven.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zullen we er een topic over openen![]()
Jij begint dan![]()
2 x L + 2 x B?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:13 schreef kLowJow het volgende:
hmmm...
[..]
Wat wordt hier bedoeld met omtrek?
Ik wil het ook weten. Nee, voelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
De schede dieper in de vagina ongevoelig?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met een gemiddelde penis (17 cm) is er op zich niets aan de hand. Standaarddeviatie is 1,5 cm. Dus 2,5 % van de mannen zit boven de 20 cm, 2,5% onder de 14 cm, 0,15% boven de 21,5 cm en 0,15% onder de 12,5 cm. Dus wrs. krijg je wat lengte betreft maar bij 0,30% van de mannen een probleem. Als jij een penis bezit tussen het gemiddelde en 2 x de standaarddeviatie is er vaak niets aan de hand imo. Wat betreft genot telt vooral overigens de dikte van het mannelijke lid. De schede is dieper in de vagina nl. ongevoelig, dus hoe groter hoe fijner telt op zich niet, kan alleen ongemakkelijk zijn.
Een multiple van zeg een uurtje bedoel je uiteraard hè?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten. Nee, voelen.
Doodgaan zonder tenminste ééntje mag eigenlijk geen optie zijn.
Minimaal twee, een vrouw kent twee verschillende soorten orgasmes.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten. Nee, voelen.
Doodgaan zonder tenminste ééntje mag eigenlijk geen optie zijn.
Dat zeggen de deskundigen anders hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De schede dieper in de vagina ongevoelig?
No way mate!
Vooral niet als je tegen de baarmoedermond aan drukt.
Met penis of hand/vingers.
lijkt me niet.. 12,7 cmquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2 x L + 2 x B?
Dat bedoel ik. Uiteraard.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een multiple van zeg een uurtje bedoel je uiteraard hè?
12,70 is toch gewoon een even getal?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
lijkt me niet.. 12,7 cm
Het is oneerlijk, vind je niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Minimaal twee, een vrouw kent twee verschillende soorten orgasmes.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Uiteraard.
Wij toch ook? Wel of geen orgasme.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is oneerlijk, vind je niet?
Welnee.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is oneerlijk, vind je niet?
er zit daar veel dieper nog een soort van g-spot (een andere dus).quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeggen de deskundigen anders hoor.
Geen orgasme is ook orgasme?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij toch ook? Wel of geen orgasme.
zo ver/diep zit deze niet hoor. Bij mij niet iig.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:23 schreef Caesu het volgende:
[..]
er zit daar veel dieper nog een soort van g-spot (een andere dus).
Dat schijnt dus een mythe te zijn hè, net als UFO's.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:23 schreef Caesu het volgende:
[..]
er zit daar veel dieper nog een soort van g-spot (een andere dus).
ik geloof in UFO'squote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat schijnt dus een mythe te zijn hè, net als UFO's.
Ja, dan mag je er niet op, zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Geen orgasme is ook orgasme?
Ik leer met de minuut.
Dat is het moeilijkequote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
Probeer eens een beschrijving te geven.
Ja, jij hebt makkelijk praten. Jij hebt er immers twee.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:22 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Ook niet iedere dag hoor, wat dat betreft heb je toch gelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt makkelijk praten. Jij hebt er immers twee.
Als je alles net zo gaat beschrijven als ik het zo onderhand denk zal het orgasme ook wel zo ongeveer hetzelfde bij ons zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat is het moeilijke(halve vluchtpoging
), hoe je kan je iets beschrijven wat je eigenlijk zelf moet ervaren om (echt) te weten hoe iemands iets (aan)voelt. Gevoelens (ook geen orgasmes dus) zijn naar mijn weten dus nog niet te meten
. Alleen die stofjes, ohh ja, dat (endorfine) peil zou wel drastisch omhoog gaan iig en de pupillen verwijden zich etc, maar das meer lichamelijk, geestelijk (
) is het dus moeilijk uit te leggen (denk ik, halve vluchtpoging 2 ook
).
Ik begrijp dat het moeilijk is, maar ja, jij kan ook zulke mooie welzijnswerkerspraat ophangen, ik dacht laat ik het eens vragen...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat is het moeilijke(halve vluchtpoging
), hoe je kan je iets beschrijven wat je eigenlijk zelf moet ervaren om (echt) te weten hoe iemands iets (aan)voelt. Gevoelens (ook geen orgasmes dus) zijn naar mijn weten dus nog niet te meten
. Alleen die stofjes, ohh ja, dat (endorfine) peil zou wel drastisch omhoog gaan iig en de pupillen verwijden zich etc, maar das meer lichamelijk, geestelijk (
) is het dus moeilijk uit te leggen (denk ik, halve vluchtpoging 2 ook
).
Is gewoon een normaalverdeling van Gauss hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:26 schreef sweetgirly het volgende:
hehe, standaarddeviatie gebruiken bij de gemiddelde juiste lengte van een penis lol.
Waar zit 'm het verschil nou eigenlijk? Tussen de twee?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:26 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ook niet iedere dag hoor, wat dat betreft heb je toch gelijk.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
12,70 is toch gewoon een even getal?
Ik voer ook graag een goed gesprek...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Uhm, het zal best dat de ene vrouw beter dan een andere vrouw een orgasme ervaart. Maar qua IQ boeit het echt niet...Ben je helemaal besodemieterd
nee, maar ik las over die spot die nog dieper lag - ook een topic over waar sommigen er daadwerkelijk iets van herkennen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij gelooft in unidentified flying objects, maar niet in marsmannetjes toch zeker?
(Gave serie btw the office.)
Ja, en die lui me hier maar uitlachen toen ik zoiets noemde ivm met een penis van 27 cm.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Omtrek is 2π r dus de gemiddelde dikte van de penis (in erectie) is dus ongeveer 4,05 cm
Ohw ok, ik denk het (stiekem) eigenlijk ook een beetje, vooral hoe geiler, hoe heter en beter het orgasme goeie logica hé!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Als je alles net zo gaat beschrijven als ik het zo onderhand denk zal het orgasme ook wel zo ongeveer hetzelfde bij ons zijn![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
nee, maar ik las over die spot die nog dieper lag - ook een topic over waar sommigen er daadwerkelijk iets van herkennen volgens mij.
The deep spot erodome kent hem ook, en ook nog de Q-spot, maar de seksuolgen zeggen toch van niet.I´m back.
Qua gevoel? Of wil je het klinische plaatje.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waar zit 'm het verschil nou eigenlijk? Tussen de twee?
Doe dan maar het gevoel.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:31 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Qua gevoel? Of wil je het klinische plaatje.
Het laatste is makkelijker te vertellen dan het gevoel trouwens.
SG-topicquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt een SG-topic
Yeps speelt zeker mee en ook de geiligheid van de partner.. als die ook erg geil is is het orgasme toch wel intenser.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:30 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ohw ok, ik denk het (stiekem) eigenlijk ook een beetje, vooral hoe geiler, hoe heter en beter het orgasme goeie logica hé!![]()
Bij varkens zit er misschien ook een verband in hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Uhm, het zal best dat de ene vrouw beter dan een andere vrouw een orgasme ervaart. Maar qua IQ boeit het echt niet...Ben je helemaal besodemieterd
Daar was ik bang voor en ik kan het dus niet goed omschrijven. Zelf ervaar ik klitoraal orgasme als verlangen naar penetratie en meer, met het hierboven genoemde "ufo-orgasme" voel ik volledige ontlading. Hoe het voelt kan ik niet beschrijven net zoals een man niet werkelijk kan beschrijven hoe het voor hem voelt maar vermoed slechts dat ufo-orgasmes meer gelijkwaardig voelen. Maar goed dat is mijn idee.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Doe dan maar het gevoel.
Nou ja, het hoeft ook geen poezie te worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:36 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Daar was ik bang voor en ik kan het dus niet goed omschrijven. Zelf ervaar ik klitoraal orgasme als verlangen naar penetratie en meer, met het hierboven genoemde "ufo-orgasme" voel ik volledige ontlading. Hoe het voelt kan ik niet beschrijven net zoals een man niet werkelijk kan beschrijven hoe het voor hem voelt maar vermoed slechts dat ufo-orgasmes meer gelijkwaardig voelen. Maar goed dat is mijn idee.
Nee, allebei natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou ja, het hoeft ook geen poezie te worden.
Maar je prefereert het ufo'tje, dus?
tegelijk?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee, allebei natuurlijk.![]()
Oh ja. Spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee, allebei natuurlijk.![]()
Wauw, ik heb het nog nooit tegelijk ervaren maar wel vaak na elkaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
tegelijk?
Vrouwen voelen dat wel, als man zijnde weet ik niet of ze "faked" of "echt" doetquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:43 schreef sweetgirly het volgende:
Voelen jullie ook als een ander gaat komenof stel ik nou een hele rare vraag
ik zie het aan haar ogen - ze gaat steeds scheler kijken < echt waar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:43 schreef sweetgirly het volgende:
Voelen jullie als een ander gaat komenof stel ik nou een hele rare vraag
wanneer je let op andermans lichaam dan hoef je het niet eens alleen te voelen maar kun je het ook zien aankomen. Als je niet alleen met jezelf bezig bent denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:43 schreef sweetgirly het volgende:
Voelen jullie ook als een ander gaat komenof stel ik nou een hele rare vraag
Ja ok, maar ik bedoel dat ervoor, dat het eraan gaat komen, ook al is diegene nog zo stil ..vraag me af of het ligt aan opelkaar ingespeeld zijn of dat dat niet hoeft. Voel jij of een vrouw of ze nou schreeuwt of niet dat ze klaar gaat komen? Kijk, dan heb je haar natuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vrouwen voelen dat wel, als man zijnde weet ik niet of ze "faked" of "echt" doet
Ik zou best een dagje willen ruilen trouwens, gewoon om te weten hoe het voelt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh ja. Spreekt voor zich natuurlijk.
Het is dat ik niets te willen heb, anders zou ik het ook allemaal willen.
Geen rare vraag.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:43 schreef sweetgirly het volgende:
1 voor de prijs van 2, dus?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik zou best een dagje willen ruilen trouwens, gewoon om te weten hoe het voelt.
Een dagje en dan praten we verder.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
1 voor de prijs van 2, dus?
Voelen als iemand gaat komen of komt?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:43 schreef sweetgirly het volgende:
Lijkt me een prima plan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Een dagje en dan praten we verder.![]()
Ja!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan.
Ruilen?
Ja, het lichaam idd en als iemand het zegt dan ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:47 schreef Positive_Thinking het volgende:
Geen rare vraag.
Ik merk het wel mede doordat het hele lichaam erop reageerd.
Een vrouw zou het ook zeker moeten merken bij het klaarkomen is de lul het hardst
Tering, zware kost om 2:45 in de morgenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoel dat ervoor, dat het eraan gaat komen, ook al is diegene nog zo stil ..vraag me af of het ligt aan opelkaar ingespeeld zijn of dat dat niet hoeft. Voel jij of een vrouw of ze nou schreeuwt of niet dat ze klaar gaat komen? Kijk, dan heb je haar natuurlijk
Twee!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja!!![]()
Tuurlijk, curiousity kills the cat...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Twee!!.
Euhms tja zeggen wil niks zeggen. Het is bij mij toch de lichaamstaal die heel veel duidelijk maakt. Misschien dat sommige vrouwen heel goed kunnen faken dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, het lichaam idd en als iemand het zegt dan ook.
hehe, wat een kort antwoord![]()
=Het onverwachte?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
ps. met het andere ben ik het niet eens hoor, maar heb de fut niet meer.![]()
hoeft niet, soms vind ik hoe stiller en geheimzinniger wel iets hebben ...verbodens enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tering, zware kost om 2:45 in de morgenM'n huidige situatie trekt dat tegenwoordig niet meer zo goed hoor
![]()
Maaruh, ik denk aan d'r lichaamsbewegingen dat moet wel iets uitdrukken...mocht het niet via de stembanden gaan
schreeuw jij de buren bij elkaar dan als je zoiets beleeft?
Ja, maar wel leuk je weer tegen te komen trouwens.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
=Het onverwachte?
ze zouden hier zelfs tips op kunnen doen hoe ze het beste kunnen fakenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:57 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Euhms tja zeggen wil niks zeggen. Het is bij mij toch de lichaamstaal die heel veel duidelijk maakt. Misschien dat sommige vrouwen heel goed kunnen faken dat zou ook kunnen
Ik ben het ook zelden met mezelf eens hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja, maar wel leuk je weer tegen te komen trouwens.![]()
Ik heb een heel gehorig huis met 8 huisgenoten, dus dat zou wel handig zijn jaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:58 schreef sweetgirly het volgende:
Hehe de ruilbeurs voor het orgasme-ervaringsuitwisselingsproject is van start gegaan
[..]
hoeft niet, soms vind ik hoe stiller en geheimzinniger wel iets hebben ...verbodens enzo![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:45 schreef Caesu het volgende:
ik zie het aan haar ogen - ze gaat steeds scheler kijken < echt waar.
Zelfconflict? Dan verlang je geen ruilbeurs geloof me.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben het ook zelden met mezelf eens hoor.
is toch echt zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:01 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:59 schreef Caesu het volgende:
ze zouden hier zelfs tips op kunnen doen hoe ze het beste kunnen faken
Nou ja, wie ben ik om gelijk te hebben?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:02 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Zelfconflict? Dan verlang je geen ruilbeurs geloof me.
Bij mij thuis,quote:Ps. waar kan ik werk van jou bekijken trouwens?
ik neem alles terug for fake's sake.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:05 schreef sweetgirly het volgende:
[..]en dan gebruik ik jouw advies, want de volgende keer ga ik dus superscheel kijken, denkt diegene: zo, die heb ik even helemaal gek gemaakt
Eigenlijk moeten we ook niet over orgasmes praten, je moet ze uitvoerenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:04 schreef Positive_Thinking het volgende:
Na een kleine drie uur over orgasmes praten ben ik uitgeput. Ik denk dat ik zo maar eens wat ga slapen en over geweldige orgasmes ga dromen.
Dan gaat ze weer recht kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:06 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hoe kom je er nu achter of ze klaarkomt als ze van haarzelf uit al loenst??
Ik zou graag willen hoor, maar ja soms gaat het niet. Alhoewel heb altijd nog twee handen en heb nog de keuzequote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ook niet over orgasmes praten, je moet ze uitvoeren
Nee Noodle, gewoon scheel gaan kijken dusquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien moeten we voortaan beiden een knopje van een lampje indrukken om aan te geven dat we "bijna" gaan komen
En als je nou 2 linkerhanden hebt? Voel je je dan genaaidquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ik zou graag willen hoor, maar ja soms gaat het niet. Alhoewel heb altijd nog twee handen en heb nog de keuze
Las het een poos geleden in LIT, ben heel benieuwd, laat je het weten wanneer site af? Ben nog niet zo brutaal om een uitnodiging te vragen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou ja, wie ben ik om gelijk te hebben?.
[..]
Bij mij thuis,. Er wordt aan een site "gewerkt".
Ik laat het weten. En waarom fluisteren we eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:10 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Las het een poos geleden in LIT, ben heel benieuwd, laat je het weten wanneer site af? Ben nog niet zo brutaal om een uitnodiging te vragen.![]()
Als ik mijn twee linker handen moest gebruiken zal ik me nooit genaaid voelen daar heb ik meer voor nodig dan handenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En als je nou 2 linkerhanden hebt? Voel je je dan genaaid
Ja eigenlijk heb je gelijk, de rest heeft ontopic weinig nieuws te brengen ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik laat het weten. En waarom fluisteren we eigenlijk?
Sorryquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:06 schreef Caesu het volgende:
ik neem alles terug for fake's sake.![]()
Idd, want ik loens dus wat soms en als ik wat heb gedronken schijn ik soms net een Chinees te zijn, naja etcquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:06 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hoe kom je er nu achter of ze klaarkomt als ze van haarzelf uit al loenst??
Ik heb zelden gelijk. Ik heb het je nog zo gezegd.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:12 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je gelijk, de rest heeft ontopic weinig nieuws te brengen ook.
Maar wel bedtijd....bijna.![]()
Een beetje fake heb je toch heel snel door hoor, alleen de smaak verraad een hoop, en de hele samenloop van spiertrekkingen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:05 schreef sweetgirly het volgende:
[..]en dan gebruik ik jouw advies, want de volgende keer ga ik dus superscheel kijken, denkt diegene: zo, die heb ik even helemaal gek gemaakt
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb zelden gelijk. Ik heb het je nog zo gezegd.
Maar ik ga ook maar eens dromen. Trusten,.
Hee jij nog wakker ook?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:15 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Een beetje fake heb je toch heel snel door hoor, alleen de smaak verraad een hoop, en de hele samenloop van spiertrekkingen.Dan kan je zo scheel als een otter gaan kijken, maar echt faken bestaat volgens mij niet.
Dan moet je wel een geweldig orgasme hebben als je daarna genomen wordt. Zo scheel heb je dan nog nooit gekekenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Idd, want ik loens dus wat soms en als ik wat heb gedronken schijn ik soms net een Chinees te zijn, naja etc.
Liever niet tijdens mijn orgasmes.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik voer ook graag een goed gesprek...
Weet zeker dat dat niet zal gebeuren.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:18 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Liever niet tijdens mijn orgasmus.
Ja, ben een nachtbrakerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:17 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hee jij nog wakker ook?
Geef je wel gelijk, faken schijnen zowel man als vrouw weleens te doen maar dat moet je door hebben mits ook werkelijk geinteresseerd in het wel en wee van partner.
Oh?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:20 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ja, ben een nachtbraker![]()
Faken voor een man gaat beetje moeilijker he? Maar een tip voor de man is, dat je eens heel goed naar jezelf moet voelen als je een orgasme hebt, welke spiertrekkingen je dan hebt. Dat zijn spiercontroles die je niet zelf in bedwang hebt dan, bij de vrouw zijn ze nagenoeg het zelfde
Om de man voor zijn "wanprestatie" toch nog een goed gevoel te gevenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:23 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Oh?En zogenaamd newbie he?
![]()
Bij vrouwen zijn ze inderdaad hetzelfde. Maar andere vraag: waarom faked iemand in hemelsnaam?
Ben je een vrouw? Ik ben minder malebashing anders.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Om de man voor zijn "wanprestatie" toch nog een goed gevoel te geven
Wanneer spreek je van een wanprestatie? Sex is puur egoisme (althans bij mij wel)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Om de man voor zijn "wanprestatie" toch nog een goed gevoel te geven
Ja, ik weet het niet, logisch welquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:15 schreef MrObjective het volgende:
Een beetje fake heb je toch heel snel door hoor, alleen de smaak verraad een hoop, en de hele samenloop van spiertrekkingen.Dan kan je zo scheel als een otter gaan kijken, maar echt faken bestaat volgens mij niet.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dan moet je wel een geweldig orgasme hebben als je daarna genomen wordt. Zo scheel heb je dan nog nooit gekeken
waar gaat dit nog over
Seks is niet puur egoisme, orgasmes daarentegen wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:27 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Wanneer spreek je van een wanprestatie? Sex is puur egoisme (althans bij mij wel)
Opmerkelijk dat ik toch een geslachtsneutrale vraag stel en in de antwoorden de vrouw faked.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
Misschien omdat de sex slecht is en ze er snel vanaf wil zijn??
Geen zin en toch de man/vriend een plezier doen???
Zou het zelf niet weten geen zin is geen sex. Of ze moet me weten over te halen of ik haar. Dit niet door te zeuren maar tegen elkaar aan te kruipen en dergelijke.
Niet? Je bent toch echt wel bezig puur voor je genot en niet slechts om iemand anders te behagen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:27 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Seks is niet puur egoisme, orgasmes daarentegen wel.
Je kan het ook zo brengen..."Heeej, doe es nie stoppen...ik ben nog niet klaar... "quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:27 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Wanneer spreek je van een wanprestatie? Sex is puur egoisme (althans bij mij wel)
Maar Ryan had het over de vrouw.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:29 schreef MrObjective het volgende:
NEE, DAN HEB IK SEX!!!maakt dan niet uit of het een dom blondje is of een hoogbegaafde brunette.
Ryansucker, met je ontopic.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:29 schreef MrObjective het volgende:
Maar on-topic: Ik denk niet dat intellecualiteit enigzins iets te maken heeft met een orgasme.
Als een vrouw lust heeft om sex te hebben, dan maakt het denk ik ook niet uit of het dat domme blondje is of die slimme brunette. Dan is het aan het spel, om die vrouw te kunnen plezieren. Een geile vrouw komt meestal wel tot een orgasme. Maar daar moet je dan wel ff wat voor doen. Dus denk eeerder dat het bij de man ligt, op welke manier hij dat tot stand brengt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:32 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Maar Ryan had het over de vrouw.
Het maakt volgens hem wel degelijk uit wat de intensie is van het orgasme van het domme blondje of die hoogbegaafde brunette met kale poes. (hoe intensief zij het voelt)
(Heeft het niet te maken met verschillende orgasmes? Er zijn zoveel vormen..)
Schat, ik ben blond en vast ook dom en beleef wereldorgasmes zonder Ryan3, daarbij heeft meneer het wel over meer dingen die niet in zijn huiskamer plaatsvinden laat toch staan onder zijn douche.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:32 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Maar Ryan had het over de vrouw.
Het maakt volgens hem wel degelijk uit wat de intensie is van het orgasme van het domme blondje of die hoogbegaafde brunette met kale poes. (hoe intensief zij het voelt)
(Heeft het niet te maken met verschillende orgasmes? Er zijn zoveel vormen..)
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ontopic : Kunnen slimme ( -slimmere is toch een ietwat vreemde woordkeuze hoor Ryan - ) vrouwen nu wel of niet een beter orgasme krijgen?
Leg uit.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:40 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]Ik haat het wanneer Ryan gelijk heeft.
Dat hij gelijk heeft of wanneer ik hem haat?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Leg uit.
En daar hoort bij, faken is niet nodig. Als ik niet klaarkom zal ik het gewoon zeggen, ik bedoel 'what the heck', maakt het uit? Is jammer, maar het orgasme krijg je er niet mee terug. Waarom die issue erachter daar gaat het om, misschien verdwijnt dat gefake misschien dan wel. Dus tja, waar praten we over. Want wij gaan net zo goed voor opperste geilheid, dus niet zeiken over faken, maar neuken! Zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Het schijnt door te voeren te zijn naar economische onafhankelijkheid.
Klinkt onlogisch maar toch, sinds de vrouw meer vrijheid heeft gewonnen als zelfstandig wezen heeft ze tevens seksuele vrijheid veroverd. Vrouwen laten zich niet meer slechts als lustobject volpompen met de behoefte van de man.
Elke keer verbaast deze meid me weerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
Nog even over dat faken, haal ik deze er even bij:
[..]
En daar hoort bij, faken is niet nodig. Als ik niet klaarkom zal ik het gewoon zeggen, ik bedoel 'what the heck', maakt het uit? Is jammer, maar het orgasme krijg je er niet mee terug. Waarom die issue erachter daar gaat het om, misschien verdwijnt dat gefake misschien dan wel. Dus tja, waar praten we over. Want wij gaan net zo goed voor opperste geilheid, dus niet zeiken over faken, maar neuken! Zo.
ik stelde mezelf even vrijwillig beschikbaar voor een hoger doel
Je haat 'm wanneer hij gelijk heeft, dus dat weet ik al.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dat hij gelijk heeft of wanneer ik hem haat?![]()
Een goede relatie is gebouwd op eerlijkheid als je dus met je vriend(in) niet eerlijk kan zijn over de sex dan zal het nog wat worden in de toekomst.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En daar hoort bij, faken is niet nodig. Als ik niet klaarkom zal ik het gewoon zeggen, ik bedoel 'what the heck', maakt het uit? Is jammer, maar het orgasme krijg je er niet mee terug. Waarom die issue erachter daar gaat het om, misschien verdwijnt dat gefake misschien dan wel. Dus tja, waar praten we over. Want wij gaan net zo goed voor opperste geilheid, dus niet zeiken over faken, maar neuken! Zo.
Moet sex altijd met een orgasme gepaard gaan dan? Goed punt van je. Maar sommige mannen hebben hun trots, en als de vrouw niet komt voelen ze zich waardeloos. Ik heb ook wel eens sex gehad met de woorden..."Lieverd, het lukt me niet..." Moet kunnen, voel me er niets meer minder man om. En andersom net zo. Moet allemaal kunnen in 2004.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tis toch zo, word er zo moedeloos van, gaat het over orgasmes, wordt er weer faken bijgehaaldquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Elke keer verbaast deze meid me weer
Jij hebt echt teveel bier op hoor,quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je haat 'm wanneer hij gelijk heeft, dus dat weet ik al.
Kortom : waarom heeft ie gelijk?
Tering, je komt niet aan je trekken hé?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tis toch zo, word er zo moedeloos van, gaat het over orgasmes, wordt er weer faken bijgehaald. Als we komen, komen we wel hoor, daar hoeven jullie je niet druk om te maken, zorg nou maar dat die leuter van jullie goed heen- en weer beweegt.
oeps, nou word ik wel erg he![]()
![]()
Dan maakt de lengte of dikte van de penis zoals in het begin ter sprake kwam ook niets uit .quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:36 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Als een vrouw lust heeft om sex te hebben, dan maakt het denk ik ook niet uit of het dat domme blondje is of die slimme brunette.
Dat vraag ik mij af, ik wil klaarkomen, vaak en veel en intens, en als het spel niet goed is maar ik wél wil komen dan zorg ik er zelf wel voor dat het gebeurtquote:Dan is het aan het spel, om die vrouw te kunnen plezieren.
Oneens dus.quote:Een geile vrouw komt meestal wel tot een orgasme. Maar daar moet je dan wel ff wat voor doen. Dus denk eeerder dat het bij de man ligt, op welke manier hij dat tot stand brengt.
He bah, ben jij saai zeg, alleen maar de leuter, we hebben meer lichaamsdelen hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tis toch zo, word er zo moedeloos van, gaat het over orgasmes, wordt er weer faken bijgehaald. Als we komen, komen we wel hoor, daar hoeven jullie je niet druk om te maken, zorg nou maar dat die leuter van jullie goed heen- en weer beweegt.
![]()
Als mannen klagen over dat vrouwen faken moeten ze misschien maar eens bij hunzelf ten rade gaan??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
![]()
Ik ga voorlopig nog niet slapen, ik kwam op mijn weg naar bed namelijk bier tegen en nu smaakt het nog naar meer ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:48 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jij hebt echt teveel bier op hoor, [afbeelding] het antwoord staat heus in het begin van deze topic.
Een aanvullend lulverhaal flans ik morgen in elkaar maar het schijnt wel bewezen wat TS schrijft.
Ben echt moe nu, neucken? slowchatten of gaan we gewoon naar bed?
Arghhh preciesquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Een goede relatie is gebouwd op eerlijkheid als je dus met je vriend(in) niet eerlijk kan zijn over de sex dan zal het nog wat worden in de toekomst.
Neuken is genot voor twee en niet voor één.
En nu ga ik echt mijn slaap faken
Vermoeidheid slaat aardig toe hier ik denk dat dat ook mee speelt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:53 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
ben ik zo moeilijk te begrijpen dan, of wil niemand mij snappen![]()
Ctrl + F = vervangen door TSquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig nog niet slapen, ik kwam op mijn weg naar bed namelijk bier tegen en nu smaakt het nog naar meer ook.
Maar als je me nu even uitlegt waarin en waarom Ryan gelijk had, of heeft, dan bespaar je mij in ieder geval al een hoop kopzorgen.
Moet je eens een echte man proberenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:52 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Als mannen klagen over dat vrouwen faken moeten ze misschien maar eens bij hunzelf ten rade gaan??
Niks mis met goed penetreren, variate ook aldaar.
Ik geloof dat ik wel mans genoeg ben en dus liever een echte vrouw probeerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:56 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Moet je eens een echte man proberen
Erodome, ik denk dat dat ook bedoeld wordt met intelligentie en naar mijn idee ben je dan zoals je noemt ook nog eens megaslim.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:22 schreef erodome het volgende:
Dan ben ik echt megaslim, zie je nou wel!!!!!!!!!!!!
Ik wist wel dat die sexdrive nog ergens goed voor was
Serieus, ik denk niet dat het vermogen om te genieten van je sexualiteit met intelligentie te maken heeft.
Het heeft te maken met jezelf vertrouwd met je eigen lichaam voelen, jezelf over kunnen geven en voor een gedeelte egoistisch kunnen zijn(egoistisch en gul tegelijkertijd).
Lul niet zo slap. TS. het staat los van elkaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Het schijnt door te voeren te zijn naar economische onafhankelijkheid.
Klinkt onlogisch maar toch, sinds de vrouw meer vrijheid heeft gewonnen als zelfstandig wezen heeft ze tevens seksuele vrijheid veroverd. Vrouwen laten zich niet meer slechts als lustobject volpompen met de behoefte van de man.
Onderbouwing graag.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef SEX het volgende:
[..]
Lul niet zo slap. TS. het staat los van elkaar.
Ik heb betere dingen te doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:40 schreef Ryan3 het volgende:
Onderbouwing graag.
Reageer dan niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:41 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik heb betere dingen te doen.
Ik reageer wanneer ik wil.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
Reageer dan niet.
Het gaat niet over het wanneer, het gaat over het hoe.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:42 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik reageer wanneer ik wil.
Ik reageer wanneer en hoe ik wil.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
Het gaat niet over het wanneer, het gaat over het hoe.
Dat hoe is aan bepaalde geschreven en ongeschreven wetten verbonden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:56 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik reageer wanneer en hoe ik wil.
hoedienie.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
Dat hoe is aan bepaalde geschreven en ongeschreven wetten verbonden.
Vb geschreven: reacties mogen niet bedoeld escalerend werken (anti-trol).quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:00 schreef SEX het volgende:
[..]
hoedienie.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
De mate van intentie van je orgasme kun je beïnvloeden d.m.v bepaalde technieken en dat heeft weinig met IQ te maken vind ik. Behalve dat je misschien te "dom" bent of geen behoefte hebt om die technieken te leren...
Mede ogv wat thumb-bolt-on zegt zou ik zelfs de seksuele voorlichting willen uitbreiden naaar lessen in hoe je het prettigste seks kunt hebben. Ik denk dat EQ wel een rol speelt, goed beschouwd is dat intelligentie, maar een flinke dosis kennis als bagage zou ook niet misstaan. Hoeveel jonge vrouwen leren niet pas wat over seks met vallen en opstaan en misschien pas na jaren, na van jongst afaan steeds zo'n ongeïnspireerde pompmachine te hebben ontvangen. En werkt both ways ook voor jonge mannen zou dit leerzaam zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Pcies. Wat juist wél een rol speelt, is een EQ-hoogv/waardige sexpartner...
Nuja, je kunt hier wel mijmeren over hoe het allemaal beter kan, wat mij betreft mag het gehéle onderwijs op de schop, maar het blijft een kwestie van de personen zelf, hoe ze zichzelf geven en hoe ze met seksualiteit omgaan. Vergeet niet dat thuis een boel van de opgedane kennis teniet gedaan kan worden door betweterige ouders (niet in de ltste plaats die gelovige figuren). Wees zelf een lichtend voorbeeld zou ik zeggenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:48 schreef Ryan3 het volgende:
Mede ogv wat thumb-bolt-on zegt zou ik zelfs de seksuele voorlichting willen uitbreiden naaar lessen in hoe je het prettigste seks kunt hebben. Ik denk dat EQ wel een rol speelt, goed beschouwd is dat intelligentie, maar een flinke dosis kennis als bagage zou ook niet misstaan. Hoeveel jonge vrouwen leren niet pas wat over seks met vallen en opstaan en misschien pas na jaren, na van jongst afaan steeds zo'n ongeïnspireerde pompmachine te hebben ontvangen. En werkt both ways ook voor jonge mannen zou dit leerzaam zijn.
Tja, weet je wat het met mannen is, die kunnen niet zonder hun visuele cortex wat dit onderwerp betreft. Een hogere trillingsgetal zoeken is te abstract voor mannen. Beter zou het voor hen zijn meer aandacht te geven aan het situationele in dus minder aan het orgiastische.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Nuja, je kunt hier wel mijmeren over hoe het allemaal beter kan, wat mij betreft mag het gehéle onderwijs op de schop, maar het blijft een kwestie van de personen zelf, hoe ze zichzelf geven en hoe ze met seksualiteit omgaan. Vergeet niet dat thuis een boel van de opgedane kennis teniet gedaan kan worden door betweterige ouders (niet in de ltste plaats die gelovige figuren). Wees zelf een lichtend voorbeeld zou ik zeggenOverigens is het wel "slim" om over orgasmes te filosoferen. Door reflectie kun je nwe informatie verkrijgen. Zo heb ik me laten vertellen dat je je orgasme kunt verlengen. Nu ik dit weet, probeer ik actief mijn orgasme langer te beleven, en met succes! Overigens heeft dit wel een spirituele achtergrond. De idee is dan dat een mens op een hoger trillingsgetal wil komen. Nu is orgasme een megaprikkel (elec. stroomstoot van jezelf uit). Zodoende kun je je voorstellen dat je dan sneller trilt, je focust je in het geheel op een ding, het genot, hoe blijer kun je wezen?? Nu zou het ook wel leuk zijn als je dit genot kunt vasthouden, je je in elke situatie zo extatisch kan voelen. Zou het interessant vinden als meer mensen hiermee bezig zijn. Vond het zelf wel een vermakelijke manier om met dit onderwerp bezig te zijn
Ik zie het juist andersom. Als de wereldse zaken je niet meer kunnen boeien, kun je ze wel weer aan wanneer je jezelf prettiger voelt, bij wat je ook doet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:15 schreef erodome het volgende:
Je in alle situatie zo gelukzalig voelen zou niet goed zijn, dan komt er niets meer van de gewone dingen die gedaan moeten worden.
Welk getal? Ik had het over verhogen, niet direct onzichtbaar worden oid!quote:Met een goed orgasme zet je de kundalini in werking, de meest krachtige energievorm die de mens kan hebben, vloeibaar vuur
Dichterbij het goddelijke kan je niet komen.
Dat trillingsgetal is te hoog om in de stoffelijke wereld te kunnen blijven bestaan, dan stap je bij wijze van spreken buiten de stoffelijke wereld.
Impressive beschrijvingquote:Orgasme's verlengen is erg leuk, maar ik kom niet boven een paar minuutjes uit tot nu toe, wat al ontzettend heftig is, hele heftige rondgang van energie, er bestaat niets anders meer dan dat gevoel, de naween blijven wel lang en je komt ontzettend snel tot een nieuw orgasme, wat erg leuk is, want dat maakt het aantal orgasme's oneindig, een grote zee van orgasme's, elke golf een orgasme, elk dal in de golven een rustpunt...
Hehehequote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:45 schreef erodome het volgende:
Maar nu ga ik snel eten en douchen, heb het druk vanavond
Toch het beste voorbeeld van mijn these.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:45 schreef erodome het volgende:
Ik heb altijd al vaginaal klaar kunnen komen, clitoraal was veel moeilijker...
Dus tips kan ik je niet echt geven, het is voor mij heel normaal, maar probeer eens met je g-spot te spelen voor een vaginaal orgasme, als dat je lukt dan zal je zien dat het daarna steeds makkelijker gaat.
Het trillingsgetal geeft de hoogte van de trillingen aan, hoe hoger je zit hoe dichter bij het onstoffelijke je zit.
Als het goed is kan je tijdens de sex in een soort van trance komen die wel wat weg heeft van de subtrance in sm, die trance kan je ook opwekken door bv meditatie, maar dan loopt de kundalini nog niet...
Wil je de kundalini opwekken via sex(wat tijdelijk is, kundalini gaat weer terug in rust na de sex) dan moet je er de tijd voor nemen.
Het hele lichaam mee laten werken, heel intiem zijn met elkaar en elkaar als god en godin benaderen.
Dan ga je de orgasme's uitstellen, keer op keer, tot minimaal 10 keer aan toe, 10 keer zorg je dus dat je bijna tot een orgasme komt, de 11de keer laat je het gaan, ik garandeer je dat je door het dak gaat van genot en nog minstens 10 minuten na ligt te krampen en te kronkelen
Werk tegelijk met ademhaling en de bekkenbodemspier en je wekt de kundalini op, je moet er dan voor zorgen dat je niet oppervlakkig gaat ademhalen(wat meestal gebeurt tegen het orgasme), maar juist heel diep in je buik ademhalen, samen met je ademhaling span en ontspan je de bekkenbodemspier en u heeft de kundalini werkend zodra het orgasme zich aandient.
Maar nu ga ik snel eten en douchen, heb het druk vanavond
Nou, ik heb eigenlijk nooit een domme vrouw gekend. Dus ik heb op zich geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:42 schreef FuifDuif het volgende:
Ryan3, heb jij een vrouw/vriendin aan de hand waarvan jij eventueel al zou kunnen zien, dat een slimmere vrouw een beter orgasme krijgt dan een dommere vrouw?
Dat klopt. Hebben de tao'isten al netjes uitgezocht in het hele oude China. als ik de film 'Go' moet geloven kennen ze het bij tantra ook.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
En hoe zit het precies bij het mannelijk orgasme. Ik herinner me dat iemand bijv. mededeelde dat ook mannen een multiple kunnen bereiken... Klopt dat?
Tuurlijk. Er was eerst het gevoel. En toen de beschrijving natuurlijk. Ik vroeg me al af hoe het toch kwam dat ik na bepaalde ... acties ...quote:Op zondag 9 mei 2004 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
Dus die voorlichting waar ik op doel is dus tevens een inwijding in de tantrische kunsten, volgens jou??? En als je daar nu niets van af weet, kun je dan toch hetzelfde gevoel bereiken?
En ik vraag de volgende keer niet meer aan iemand (aan mijn Godquote:Op maandag 10 mei 2004 00:56 schreef sweetgirly het volgende:
...
Beetje zware kost voor zo laat op de avond die link, SGquote:Op maandag 10 mei 2004 00:56 schreef sweetgirly het volgende:
Ja graag idd! Super al die info..zo interessant..thanx! Er is mezelf weer wat meer duidelijker geworden en ben daarna gelijk wat meer gaan speuren naar tantra. En oei herkenbaar, maar voor mezelf was het ook een beetje het bewijs dat ik wel (aardig) op de goede weg zit, ondanks mijn twijfels soms over het één en ander. Vond hier nog een grappig linkje, beetje onproffesioneel, maar vond er wel wat in zitten.
http://www.astrolove.nl/kamasutra.html
quote:Op maandag 10 mei 2004 01:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Beetje zware kost voor zo laat op de avond die link, SGMorgen gaan we dat dus lezen
Maar je hebt het over twijfels.. Waarover dan?
Wat ik er over heb gelezen, is dat hetzelfde voor vrouwen geldt. Maar er waren manieren om die energie bij je te kunnen houden of je opnieuw op te laden...quote:Op maandag 10 mei 2004 01:48 schreef Czech het volgende:
Nog een opmerkelijk feit is dat de KamaSutra voorschrijft om tot zo min mogelijk orgasmes te komen (althans de man). De vrouw moet juist wel vele orgasmes hebben. Dit vereist enige traing en zelfbeheersing, maar leidt tot grotere sexueel genot.
Zaad is de meest gebundelde vorm van energie, verlies van zaad (teveel) is funest voor de gezondheid. Teveel zaadverlies leidt tot teruggang van fysieke en geestelijke krachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |