abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14285914
iemand die mij hier iets over kan vertellen of is dit gewoon een onzin verhaal ?
please don't show any ass, tits or other female body parts. it wil drive annimal inside crazy.
pi_14285950
De Viva van vorige week lezen daar stond het uitvoerig beschreven.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_14286913
Ik lees geen Viva, dusch vertel!
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_14286967
*ook erg nieuwsgierig is nu
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_14287040
G-Spot? (sorry voor de n00bvraag )
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_14287065
Mijn vriendin heeft me de VIVA met veel geweld in handen gedrukt en gedongen te lezen.

En ja ze bestaan dus echt, lees het artikel maar eens.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 21:24:58 #7
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14287075
de viva?

sorry, maar dat weiger ik te lezen

pi_14287121
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:24 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn vriendin heeft me de VIVA met veel geweld in handen gedrukt en gedongen te lezen.

En ja ze bestaan dus echt, lees het artikel maar eens.

wtf haal ik een weekoude uitgave vandaan. M'n pubermeisjes aan de overkant zien me al aankomen. Kan je snel typen?
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_14287344
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:27 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

wtf haal ik een weekoude uitgave vandaan. M'n pubermeisjes aan de overkant zien me al aankomen. Kan je snel typen?

http://www.thirdage.com/loveseat/glossary/

Daar kun je het in het engels ook lezen.
Niet het viva artikel dus.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_14288891
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:23 schreef Black-Death het volgende:
Dat is zon DJ

zaterdag 1 november 2003 @ 00:49:58 #11
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_14291518
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:23 schreef Black-Death het volgende:
onder welke steen kom jij vandaan? Ow ik zie het al je komt uit 1989, nou fokkers, mag hij het weten??
Drugs are good mkay?
pi_14291560
woot! heb ík dat!?! ... gaaf
Delivered without an information leaflet
pi_14291684
Ja, laten we het mormel seksuele voorlichting geven De G -spot is een plekje in het vrouwelijke lichaam, dat plekje kan geraakt worden door middel van seksuele handelingen vrouwen vinden dat erg prettig.

Wat is de G-spot?

De Grafenberg-spot is een gebied aan de voorste wand van de vagina, tussen de opening en de cervix(baarmoederhals), dat vaak erg gevoelig blijkt te zijn voor stimulatie.

De G-spot zou kunnen zijn:

-een bundel van zenuwen die van de de clitoris komen,
-een klier (of een aantal klieren) die vocht (natuurlijk glijmiddel) produceert. Het zou de vrouwelijke variant voor de de (mannelijke) prostaat kunnen zijn.

Hoe vind ik de G-spot?

Breng 1 of twee vingers in de vagina met de palm gericht naar de venusheuvel. Buig je vingers zachtjes zodat ze de voorste wand van de vagina strelen. Je zou een verhoogd plekje kunnen voelen of een serie ribbeltjes of misschien ook niets speciaals. De vrouw kan dit heel lekker vinden, de neiging krijgen om te plassen of beiden. Streel de plek met verschillende hoeveelheden druk en je merkt of je de plek gevonden hebt of niet.

Heeft iedereen een G-spot?

Nee, je gevoeligheid kan variëren. Net zoals sommige vrouwen klitorale stimulatie prettiger vinden dan anderen, varieert de reactie op stimulatie van de G-spot van vrouw tot vrouw. Sommige vinden het zelfs niet prettig of niets speciaals.

Hoe stimuleer je de G-spot?

Er zijn veel manieren om het te doen, kijk maar in de Kama Sutra.

Genoeg informatie?

pi_14291757
Vrouwelijke ejaculatie is het uitscheiden van vocht van en rond de urinebuis. Dit vocht is géén urine en gaat vaak gepaard met een sterk orgasme. Waarschijnlijk wordt het veroorzaakt door stimulatie van de G-spot.

Eén van de meest betwiste vraagstukken is of vrouwen kunnen ejaculeren. Rapportages worden meestal afgedaan als verhaaltjes van vrouwen die proberen te verbergen dat ze in bed plassen. Veel seksuologen en artsen blijven het 'urine' noemen (ondanks de afwezigheid van de karakteristieke ammonia lucht die urine wel heeft), 'vaginale uitscheiding' en zelf 'overgebleven badwater' (a la Masters en Johnson).

Beverly Whipple is een van de seksonderzoekers die onderzoek heeft gedaan naar vrouwelijke ejaculatie en haar bevindingen - hoewel nog niet definitief - zijn intrigerend. Whipple en anderen onderzochten het vrouwelijke "ejaculaat" en vonden dat het chemisch vergelijkbaar is aan mannelijk ejaculaat. Ook toonde ze kleine kliertjes in het dichte weefsel rond de urinebuis aan, die de bron van deze vloeistof zouden kunnen zijn

Als alle vrouwen nu van die kliertjes hebben, waarom ejaculeren we dan niet allemaal bij ons hoogtepunt, net als mannen doen? Onderzoekers denken dat de hoeveelheid vocht varieert, net zoals bij mannen en het kan soms zo weinig zijn dat het niet wordt opgemerkt, wellicht voor vaginale secretie wordt aangezien die tijdens de opgewonden staat vrij komt; of -bij heteroseksuele seks- voor het ejaculaat van de man.

Doet het er allemaal toe? Sommige mensen vinden het een weerzinwekkend idee dat vrouwen prostaatklieren zouden hebben. Maar zoals Whipple zegt:"Sommige vrouwen die hiermee geconfronteerd worden gingen stilletjes hun orgasmes onderdrukken uit angst om het bed te bevochtigen." Ze merkt op dat sommige vrouwen onnodige operaaties hebben ondergaan om hun "incontinentie" te genezen. Er van uitgaan dat ejaculatie normaal is, is een belangrijke stapvoorwaarts in het accepteren en het je eigen maken van onze seksualiteit.

Dat schijn je te kunnen krijgen door stimulering van de G-spot. Ik ben naar het seksmuseum te Amsterdam geweest en zag daar foto's van dat eh... ejaculeren het ziet er echt niet uit. Het lijkt net nep óf dat een vrouw heel nodig moest plassen en het er keihard uitspuit. Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar is dat echt zo heftig? Het ziet er nogal ongeloofwaardig uit. Trouwens, van die U - en A spot wist ik ook niet... (ja, dat er ook een in je kont:P zit)

pi_14292772
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 01:06 schreef gekke_sandra het volgende:
...
Als je morgen niets te doen hebt wil ik je wel helpen zoeken hoor
G-spot weet ik liggen maar de rest moet ik toch echt eens naar op zoek hoor
  zaterdag 1 november 2003 @ 05:47:37 #16
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_14293065
Ik weet het niet, en ik wil het niet weten ook. Nog even en je moet er een fucking atlas bij pakken.
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zaterdag 1 november 2003 @ 06:33:43 #17
36521 a3aan
kan gebeuren
pi_14293096
Noem het een G-spot, A-spot, X^n spot, komt allemaal wel op het zelfde neer bij de meeste vrouwen volgens mij.
a ( 1.5 x 2 ) a a n
pi_14293535
interessant
thnx
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_14293547
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 09:27 schreef Black-Death het volgende:
interessant
thnx
pi_14293555
Jij maakt er wel een heel groot feest van
pi_14293662
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:36 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

http://www.thirdage.com/loveseat/glossary/

Daar kun je het in het engels ook lezen.
Niet het viva artikel dus.

Gelezen. Als ik het goed begrepen heb liggen ze aan de zijkant van de G-spot dus. Ik kan mij niet aan het geheel onttrekken dat de waerde man in zijn mediageilheid m.i. de spoiler en de bumper van de G-spot heeft 'ontdekt'. Nou ventje, dat 't' daar lekker was wisten we al!
pi_14293681
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 01:06 schreef gekke_sandra het volgende:
-blabla-

(ja, dat er ook een in je kont:P zit)

Mag ik hieruit concluderen dat jij graag poept?
pi_14295745
Haha! NIETS KOMT IN DE BUURT VAN MIJN KONT
pi_14299481
Ik heb dit een keer op tv gezien (Yorin geloof ik). Een seksuologe vertelde toen over de G- A- en U-plek. De A-plek ligt ongeveer 7,5 cm binnen de ingang van de vagina en de U-plek ligt ergens in de buurt van de urinebuis.
pi_14300819
A-spot nu ook al? straks hebben we van A t/m Z! !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')