Is er een korfbaltoernooi dan dit jaar?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:48 schreef B_BOY het volgende:
whaha ik heb al een pet op de kop getikt. THE NETHERLANDS EUROPEAN CHAMPION 2004
Dat gevoel is inmiddels voorbij.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb honger.
honger in Oranje zjroentjequote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb honger.
Kijk jij dan ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:20 schreef Arcee het volgende:
Komt er ook een topic voor hoe je je tijdens een wedstrijd van Oranje voelt?
Mijn overbuurjongen liep tegen Griekenland 's middags al rond helemaal in het Oranje. Hij spoort dan ook niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een vriend van me heeft een oranje pruik gekocht. Zwaar ongelukkig dus
Vriend valt vanaf heden in de catogerie vage bekenden
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:46 schreef JPM01 het volgende:
nu al het EK begint pas over dikke maand![]()
Tuuk!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:30 schreef tong80 het volgende:
Kijk jij dan ?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tuuk!
EK's en WK's vormen de uitzondering voor voetbalhaters. Nederland - Duitsland is toch wat anders van Volendam - FC Zwolle.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:01 schreef tong80 het volgende:
Ja, zoiets idd.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
Dat heb ik met de tien kilometer schaatsen. Een Olympische spelen is toch anders.
Mag ik ook posten hoe ik me voel na een wedstrijd tussen andere ploegen dan Oranje?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:41 schreef tong80 het volgende:
Post hier hoe je je voelt voor-of na een wedstrijd van Oranje.
Ik voel me nu nog goed.
Alles mag.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mag ik ook posten hoe ik me voel na een wedstrijd tussen andere ploegen dan Oranje?
Zo niet, dan voel ik me nu niet goed.
Denk dat het tijdens de halve finale Italië-Engeland gaat gebeurenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Ik voel me nerveus, de kans dat m'n vrouw voor het EK nog bevalt wordt natuurlijk me de dag kleiner, de kans dat ze tijdens het EK en tijdens een wedstrijd gaat liggen biggen, wordt almaar groter
Ik voel me uitstekendquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:41 schreef tong80 het volgende:
Post hier hoe je je voelt voor-of na een wedstrijd van Oranje.
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik voel me uitstekend
Dat had zeker een keer gemoeten ja!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:46 schreef Chen het volgende:
voel me nu niet meer zo fijn.....
Cruijf moet gewoon bondscoach worden
ja, fortuna uit delft is dit jaar europees kampioen voor clubteams gewordenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:51 schreef Georges het volgende:
[..]
Is er een korfbaltoernooi dan dit jaar?![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:52 schreef biertapper het volgende:
ja, fortuna uit delft is dit jaar europees kampioen voor clubteams geworden
jammerquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:22 schreef Remzz het volgende:
Heeel beroerd kijk maar op tt 668 en kijk naar Heracles en je weet waarom
je gedraagt je wel hoor !!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:54 schreef SanMarco het volgende:
Ik voel me balorig.
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen
* just me ook !!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:36 schreef tong80 het volgende:
Tong is ook in blijde afwachting.
Om het Nederlands elftal uit te zwaaien als ze weer naar huis gaan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:51 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb er zin inover 11 dagen vlieg ik erheen
Hoe voelde je je achteraf ?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Ben al zenuwachtig voor vanavond![]()
Balend, zowel de Engelsen die een zege zo weggooien, als de Italianen die zo slap en ongeinspireerd speeldenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe voelde je je achteraf ?
Ik voel de opwinding komen.
Heb ik ook nog niet. Wel kan ik niet wachten, de spanning komt nog wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:52 schreef mitt het volgende:
Ik voel nog vrijwel geen enkele spanning
Wat is er mis met me
Dat zijn precies de woorden die ik zochtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:37 schreef tong80 het volgende:
Toch wel gezond gespannen.
Ja, zoals Denemarken en Zweden!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:03 schreef ErikT het volgende:
Ik ben heel blij dat er ook nog andere teams meedoen op het EK, zodat er ook leuk voetbal op is.
Natuurlijk is een gelijkspel beter dan een nederlaag, maar je speelt hier wel tegen een elftal met Lahm, Novotny en Friedrichs, niet tegen geweldige voetballersquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:09 schreef ThE-BaKeR het volgende:
Beter 1-1 dan 0-1. Jammer dat we niet hebben gewonnen van die Duitsers!![]()
Ja hallo. Wij voetbalden met Zenden, Van Bronckhorst, Van der Meyde en Bouma.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Natuurlijk is een gelijkspel beter dan een nederlaag, maar je speelt hier wel tegen een elftal met Lahm, Novotny en Friedrichs, niet tegen geweldige voetballers
Maar wij hadden reëele opties om daar fatsoenlijke spelers neer te zettenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:27 schreef zjroentje het volgende:
Ja hallo. Wij voetbalden met Zenden, Van Bronckhorst, Van der Meyde en Bouma.
Nee daar worden de Duitsers bang van.
Ja, ik keek noodgedwongen naar op de Duitser en ik kan je en ding zeggen die gasten scheten 7 kleuren stront. Continu zaten ze zichzelf in de underdog positie te praten in trant van de 11 supersterren/popsterren van het Nederlands elftal tegen het matige Duitse elftal met als enige kracht het collectief.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bronckhorst is nog wel altijd een grote club speler....eerst arsenal en nu barcalona.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Boos omdat die Engelse scheidsrechter de Duitsers steunt in de wedstrijd tegen Letland. Hij doet niks tegen de handtastelijkheid van de 'Mann'schaft en geeft geen strafschop voor de Letten.
Briljant.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:43 schreef Arcee het volgende:
Wat vond jij van het doelpunt van Ibrahimovic tegen Italië, Tong?
Ik zal maar niet zegen wat ik doe om niks te missen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Ik moet steeds plassen..
Zo kan je het ook zeggen....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:43 schreef Essiepessie het volgende:
Aardig Gefrustreerd!![]()
Ik heb daarnet ook alles (en vooral die ****scheids) verrot gescholden en geschreeuwd hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef Sjaakman het volgende:
Zo kan je het ook zeggen....
Die scheidsrechter had het inderdaad niet altijd helemaal correct. Helaas op cruciale momenten. Penalty voor van Nistelrooy niet gegeven, de 2e gele kaart voor onze verdediger.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:41 schreef Insomaniac het volgende:
Ik voel me verdrietig en agressief. Als ik die hondelul van een partijdige kutscheids tegen kom, sta ik niet voor de gevolgen in..
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wedden dat de Tsjechen het met de moffen op een akkoordje gooien?
Tijd om daar een goed op te deep-night zuipenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:21 schreef Stuart het volgende:
Klote natuurlijk ! Arghhhhhhhhhhhhh wat een klote uitslag zeg![]()
Ik ook, ik kan het al weer positief inzien na wat relativeren.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:38 schreef ronduit84 het volgende:
hoopvol ... klinkt mischien raar
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:16 schreef Crook het volgende:
Ik ben naief:
Halve finale Portugal - Nederland
Of heb ik gedronken
Oh, dus het wordt Nederland - Engeland in de halve finale?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:42 schreef Stuart het volgende:
* Crook voelt zich geweldig, nu we door zijn naar de kwart-finale
En daar gaan we ook gewoon even Portugal verslaan
England England![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:47 schreef Crook het volgende:
[..]
Oh, dus het wordt Nederland - Engeland in de halve finale?
Piece of cake!![]()
Yepz al die Engelsen vrezen Van The Man dus zal wel erg makkelijk voor ons wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:47 schreef Crook het volgende:
[..]
Piece of cake!![]()
Jij hebt echt een kut EK.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:14 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds pissed. Maar als de Engelsen eruit vliegen tegen de Kroaten maakt het iets goed.
Hoef je niet te zijn.... Zlatan belde me net op dat ze het op een accordje gooien met de Denenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kut EK.
[/Digger is nerveus voor Italia vanavond]
Valt wel mee, alleen de uitslagen deugen niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kut EK.
Nederland haalt de kwartfinale niet eens!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:47 schreef Crook het volgende:
[..]
Piece of cake!![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:11 schreef hellmondunited het volgende:
ik ben boos
Man jij dacht dat de Belgen dit jaar meededen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:31 schreef Cynix Ž het volgende:
Ik heb de moed opgegeven en leef al toe naar 2008.
Dat pleit voor je.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:11 schreef Cynix Ž het volgende:
Foutje, kan iedereen overkomen.
Maar ik volg verder wel (bijna) alles.
Hoezo? Omdat die kut Italianen er uit zijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:11 schreef hellmondunited het volgende:
ik ben boos
Omdat het een eitje is vanavond.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Dat pleit voor je.
Voel me steeds hoopvoller.
Weet niet waarom.
Einde verhaal lijkt me dat dan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:19 schreef the_undertaker het volgende:
Ik voel me enorm blij omdat ik weet dat we Zaterdag tegen de Zweden gaan spelen
Jouw wens lijkt trouwens wel uit te komen, waarschijnlijk Sneijder, Seedorf én Robben in de basis vanavond.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Omdat het een eitje is vanavond.
Nou dan is mijn wens ook uitgekomenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:14 schreef Crook het volgende:
[..]
Jouw wens lijkt trouwens wel uit te komen, waarschijnlijk Sneijder, Seedorf én Robben in de basis vanavond.
Laat mijn wens dan ook maar uitkomen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:36 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Nou dan is mijn wens ook uitgekomenen nog velen met ons denk ik..
Ik sluit me hierbij aan......quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:38 schreef MaxPower het volgende:
Onbestemd gevoel. Enerzijds verwacht ik een 0-0 bij Duitsland, aan de andere kant is een penalty voor een laffe schwalbe zo gegeven.
Nederland wint natuurlijk gewoon.
Idem! Thank god, we survived, yeah!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:02 schreef milagro het volgende:
mijn hart ...
Cynix ik hou van je.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:53 schreef Cynix Ž het volgende:
Ok, ik voel me wel iets beter nu.
idd...ik ben blij dat we door zijn maar het spel van Nederland was niet echt je van het...F. de Boer erinquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:02 schreef Georges het volgende:
ik voel me wel ok, maar ik denk dat we moeten waken voor overspannen verwachtingen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
<-----------------
Engeland-Portugal tochquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:01 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me wat verloren, omdat er vandaag geen wedstrijden zijn
Neee!!! Hebben ze Portugal - Engeland verplaatst?quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:01 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me wat verloren, omdat er vandaag geen wedstrijden zijn
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cynix ik hou van je.
Ik hou van iedereen.
Ik neem aan dat dat humeur nu enigzins aangepast is.......quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:41 schreef Stuart het volgende:
*Stuart voelt zich helemaal geweldig nu, want we staan met 1-0 voor tegen Portugal![]()
Goed gezien Maartenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat humeur nu enigzins aangepast is.......
De spanning begint op te komen voor morgen, maar ik heb er weer een goed gevoel over!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:08 schreef Desiderius het volgende:
Alleen al om die uitgebluste, maar dan nog zo eigenwijze en onsportieve Luis Vigo Figo gunde ik het de portugezen niet, maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |