abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:08:47 #1
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18961152
Colloidaal goud is een ultra-dunne goudoplossing in water, die enkele malen per dag ingenomen kan worden om het algehele welbevinden te verbeteren.
Op een site(www.aquasilver.nl) waar ze het verkopen staat o.a. dit te lezen:
"24 Karaat Colloïdaal Goud

Wat colloïdaal zilver voor het lichaam is, is colloïdaal goud voor de ziel. Dit komt omdat colloidaal goud een vele malen hoger frequentie bereik heeft dan colloïdaal zilver. Als niets meer helpt dan wordt colloïdaal goud ingezet en dit geld niet alleen voor stress maar ook in bij kanker, hart en vaatziekten, reuma etc. colloïdaal goud mag zelfs wel het overgangselement tussen de derde en vierde dimensie genoemd worden. Het bevat een uitermate hoge geleiding van vrije eenheids c.q. interdimensionale energie en kan gezien worden als een atomaire/isotopische koppeling op het interdimensionale vlak."

Ze hebben nogal lef om te beweren dat het zou helpen bij kanker. Maar los daarvan ben ik er wel in geinteresseerd. Het schijnt i.q. verhogend te werken en je spirituele bewustzijn te veruimen.

Wie heeft wel is iets over de werking van colloidaal goud gehoord, of er zelf ervaring mee?
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:11:36 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18961223
Waar bindt goud zich aan het lichaam? Welke receptoren hebben goud nodig om te werken? Zover ik weet is het lichaam op geen enkele manier in staat om goud te verwerken tot een hulpzaam middel of te binden in een molecuul of iets werkzaam te maken.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:12:03 #3
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18961232
Maar het zal vast heel erg duur zijn dat middel hmmmmm.....?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18961261
ik gebruik colloidaal zilver voor mijn kat met chronische bronchitus.

ben versteld over het goede effect, een effect wat ik niet zag van de zware medicatie die ze van de dierenarts kreeg.

hier een link: http://www.juniperus.net/info/colzilv.htm

ok ok het is geen goud maar goed

[ Bericht 10% gewijzigd door DarkElf op 07-05-2004 19:18:49 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:15:59 #5
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18961312
i.d.d. vrij prijzig.
Er wordt beweerd dat die gouddeeltjes een blokkade vormen voor bepaalde ziekmakende schimmelcellen.
Klinkt vaag.
Maar ja. Als er mensen positieve ervaringen mee hebben, dan wil ik het best proberen.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:20:53 #6
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18961419
http://www.colloidaalgoud.nl/dna.html
Het lijkt me een beetje een placebomiddel.
Eerst wetenschappers noemen in een totaal ander wetenschappelijk experiment (werking van fluoride is vrij algemeen bekend) om vervolgens een totaal andere weg in te slaan.
Maar ik kan er naast zitten natuurlijk. Ik lees nog even verder.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:24:50 #7
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18961494
interessante site.
Dat een arts(Dr.Faber,heeft echt bestaan) het heeft geintroduceerd doet het ook wel geloofwaardig voorkomen.
Alhoewel het te mooi klinkt om waar te zijn.

Mischien dat ik wel ze wel het voordeel van de twijfel geef.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:25:24 #8
77414 Sproetelbeertje
one little riddle
pi_18961502
ik weet dat mijn opa dit colloïdaal goud 1keer in de 4 weken via infuus toegediend krijgt in het ziekenhuis tegen reuma.. geloof dat hij dan de hele dag aan het infuus mag en het dan door zn lichaam 'gespoeld' krijgt.. het helpt hem erg goed.. hij kikkert er echt van op zoals hij het zelf noemt. na 4weken ongeveer is het weer uit zn lichaam en takelt ie weer af.. maar dat het je spirituele bewustzijn zou verruimen?? nog nooit van gehoord..
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:33:26 #9
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18961696
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:25 schreef Sproetelbeertje het volgende:
ik weet dat mijn opa dit colloïdaal goud 1keer in de 4 weken via infuus toegediend krijgt in het ziekenhuis tegen reuma.. geloof dat hij dan de hele dag aan het infuus mag en het dan door zn lichaam 'gespoeld' krijgt.. het helpt hem erg goed.. hij kikkert er echt van op zoals hij het zelf noemt. na 4weken ongeveer is het weer uit zn lichaam en takelt ie weer af.. maar dat het je spirituele bewustzijn zou verruimen?? nog nooit van gehoord..
Maar wat doet het nou in het menselijk lichaam?

Ik heb even een lijstje er bijgehaald van de stoffen waaruit het menselijk lichaam is opgebouwd of wat het lichaam gebruikt voor zijn processen, maar goud komt daarin niet voor.

Zuurstof - O 65%
Koolstof - C 18%
Waterstof - H 10%
Stikstof - N 3%
Calcium - Ca 2%
Fosfor - P 1.1%
Kalium - K 0.35%
Zwavel - S 0.25%
Natrium - N 0.15%
Chloride - Cl 0.15%
Magnesium - Mg 0.05%
Ijzer (Fe), Koper (Cu), Iodine (I), Fluor (F), Mangaan (Mn), Zink (Zn), Selenium (Se) en Molybdenum (Mo) - sporen.

Goud (Au) komt hierin dus schijnbaar niet voor.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:38:15 #10
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_18961793
Kwalijk zal het niet zijn en de werking op de gewrichten bij reuma is bekend.

Maar of het ook doet wat hier beschreven wordt???
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:39:45 #11
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18961822
Dit staat op de site aquasilver.nl:

"Colloïdaal zilver doodt virussen, bacterien en schimmels ,bij uitstek geschikt voor griep, verkoudheden te bestrijden en vele andere kwalen. Colloïdaalzilver, blijkt een krachtig, natuurlijk antibioticum te zijn en werkt preventief voor infectie's. Werkend als een katalisator verstoort het een enzym dat eencellige bacterien, virussen en rottingsbacteria nodig heeft voor hun zuurstof-stofwisseling. Zilver werkt zonder kwaad te doen aan menselijke enzymen of onderdelen van de menselijke chemie van het lichaam. Het resultaat is destructie door verstikking van de ziekte veroorzakende organismes in lichaam en voedsel.. Colloïdaalzilver blijkt daarnaast ook nog een stimulans te zijn voor het afweersysteem om de ziektekiemen te vernietigen. "

Ik ga ervan uit dat voor goud dezelfde werking geldt.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:42:38 #12
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18961878
Dat iets colloidaal is wil in de scheikunde gewoon zeggen dat een deeltje een bepaald afmeting heeft (1-1000nm). Op die website die Ype noemt staat dat dit colloidale goud wordt gebruikt om braakliggend DNA 'junk DNA' wakker te schudden. Dat lijkt me niet juist. Het junkDNA zit namelijk gewoon in het gewone DNA alleen dat stuk wordt niet gebruikt om eiwitten van te maken (als ik goed genoeg heb opgelet bij biochemie hoor;) ) Het lijkt me onwaarschijnlijk dat gouddeeltjes van het genoemde formaat binnen in de cel (waar het aflezen plaats vindt) iets kunnen doen waardoor het junkDNA ook tot expressie wordt gebracht.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:44:26 #13
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18961913
Ik zat nog even te denken..
Ze gaan er niet van uit dat er een tekort moet worden aangevuld.
Ze gaan prat op de katalyserende werking.
Het middel bemoeit zich dus tijdelijk met lichamelijke processen.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:48:04 #14
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18961980
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef _Mal_ het volgende:
Dat iets colloidaal is wil in de scheikunde gewoon zeggen dat een deeltje een bepaald afmeting heeft (1-1000nm). Op die website die Ype noemt staat dat dit colloidale goud wordt gebruikt om braakliggend DNA 'junk DNA' wakker te schudden. Dat lijkt me niet juist. Het junkDNA zit namelijk gewoon in het gewone DNA alleen dat stuk wordt niet gebruikt om eiwitten van te maken (als ik goed genoeg heb opgelet bij biochemie hoor;) ) Het lijkt me onwaarschijnlijk dat gouddeeltjes van het genoemde formaat binnen in de cel (waar het aflezen plaats vindt) iets kunnen doen waardoor het junkDNA ook tot expressie wordt gebracht.
Zover ik weet 'uit de wetenschap' is junkDNA viraal DNA dat verder geen werking heeft of juist uit zichzelf destructief kan zijn. Het wakker schudden daarvan lijkt me alles behalve gezond dan.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:51:57 #15
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18962083
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:48 schreef Ype het volgende:

[..]

Zover ik weet 'uit de wetenschap' is junkDNA viraal DNA dat verder geen werking heeft of juist uit zichzelf destructief kan zijn. Het wakker schudden daarvan lijkt me alles behalve gezond dan.
junkDNA is het DNA dat in het menselijkDNA zit maar geen functie heeft. de zogeheten exons . Als het DNA door het RNA wordt afgescant, dan worden alleen de stukken die ergens voor coderen, en nut hebben gecopieerd (de introns). Dit RNA wordt vervolgens tot expressie gebracht (er wordt eiwit van gemaakt). Het junkDNA doet hierbij dus niet meer mee.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:57:40 #16
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18962227
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:51 schreef _Mal_ het volgende:

[..]

junkDNA is het DNA dat in het menselijkDNA zit maar geen functie heeft. de zogeheten exons . Als het DNA door het RNA wordt afgescant, dan worden alleen de stukken die ergens voor coderen, en nut hebben gecopieerd (de introns). Dit RNA wordt vervolgens tot expressie gebracht (er wordt eiwit van gemaakt). Het junkDNA doet hierbij dus niet meer mee.
Ja, omdat het viraal DNA is zover ik weet. Zo kunnen ze levende organismen ook genetisch manipuleren. Met een gen dat nodig is in een virus in te planten en zo over het lichaam te verspreiden. Dat stuk DNA wordt dan door het virus in de celkern gebracht en in de juist chromosoom gewerkt.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:02:16 #17
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18962325
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:57 schreef Ype het volgende:

[..]

Ja, omdat het viraal DNA is zover ik weet. Zo kunnen ze levende organismen ook genetisch manipuleren. Met een gen dat nodig is in een virus in te planten en zo over het lichaam te verspreiden. Dat stuk DNA wordt dan door het virus in de celkern gebracht en in de juist chromosoom gewerkt.
Nee, dat is het dus niet. Het is gewoon deel van het menselijk (of welke ding met DNA dan ook) DNA. Het heeft alleen geen functie. Het kan zijn dat het ooit wel een functie heeft gehad, maar dat er natuurlijke mutaties hebben plaatsgevonden waardoor de functie verdween en er een andere functie kwam, bijvoorbeeld in een stuk dat eerst niet codeerde. Het wezen is hierdoor beter af en de soort met deze verandering heeft overleefd. Ook kan het een dubbele functie hebben. Dat het codeert voor hetzelfd eiwit, maar een ander deel ook, en dat het dus een mutatie in de andere eiwit kan opvangen. (hiervoor moet je natuurlijk wel in de evolutietheorie geloven)

[ Bericht 0% gewijzigd door _Mal_ op 07-05-2004 20:04:15 (typo) ]
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:05:23 #18
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18962393
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:02 schreef _Mal_ het volgende:

[..]

Nee, dat is het dus niet. Het is gewoon deel van het menselijk (of welke ding met DNA dan ook) DNA. Het heeft alleen geen functie. Het kan zijn dat het ooit wel een functie heeft gehad, maar dat er natuurlijke mutaties hebben plaatsgevonden waardoor de functie verdween en er een andere functie kwam, bijvoorbeeld in een stuk dat eerst niet codeerde. Het wezen is hierdoor beter af en de soort met deze verandering heeft overleefd. Ook kan het een dubbele functie hebben. Dat het codeert voor hetzelfd eiwit, maar een ander deel ook, en dat het dus een mutatie in de andere eiwit kan opvangen. (hiervoor moet je natuurlijk wel in de evolutietheorie geloven)
Ja, daar geloof ik ook in. Alleen had ik dus gehoord dat in ieder geval bepaalde stukken DNA een virale oorsprong hebben. Vandaar dus ook dat dat in de medische wereld gebruikt kan worden om mensen met een defect gen oid. te helpen.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:10:35 #19
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18962524
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:05 schreef Ype het volgende:

[..]

Ja, daar geloof ik ook in. Alleen had ik dus gehoord dat in ieder geval bepaalde stukken DNA een virale oorsprong hebben. Vandaar dus ook dat dat in de medische wereld gebruikt kan worden om mensen met een defect gen oid. te helpen.
Je kunt idd ook viraal DNA gebruiken om mutaties in menselijkDNA in te brengen (gentherapie) maar dat zijn dan vaak juist functionele stukjes die een defect in het menselijk DNA vervangen. Maar das geen junkDNA, en ook geen colloidaal goud
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:10:58 #20
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18962542
Het zal niet erg schadelijk zijn, want duizenden mensen hebben het immers al geprobeerd. Maar het valt wetenschappelijk waarschijnlijk vrij moeilijk te bewijzen of het wel of niet werkt.
Maar ik vindt een positieve reactie op het middel zeker iets om serieus te nemen. Mischien is het over 20 jaar wel wetenschappelijk geaccepteerd. Immers inzichten veranderen.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:13:34 #21
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18962609
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:10 schreef kapiteincitroen het volgende:
Het zal niet erg schadelijk zijn, want duizenden mensen hebben het immers al geprobeerd. Maar het valt wetenschappelijk waarschijnlijk vrij moeilijk te bewijzen of het wel of niet werkt.
Maar ik vindt een positieve reactie op het middel zeker iets om serieus te nemen. Mischien is het over 20 jaar wel wetenschappelijk geaccepteerd. Immers inzichten veranderen.
Inzichten wel ja... Maar het blijft op dezelfde manier werken en als het nu niet kan....
Maar aan de andere kant: als het werkt, waarom zou je het niet gebruiken dan?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:13:46 #22
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18962617
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:10 schreef kapiteincitroen het volgende:
Het zal niet erg schadelijk zijn, want duizenden mensen hebben het immers al geprobeerd. Maar het valt wetenschappelijk waarschijnlijk vrij moeilijk te bewijzen of het wel of niet werkt.
Maar ik vindt een positieve reactie op het middel zeker iets om serieus te nemen. Mischien is het over 20 jaar wel wetenschappelijk geaccepteerd. Immers inzichten veranderen.
Ja, maar als het inderdaad een placebo blijkt te zijn, dan is de prijs wel weer schandalig.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:15:28 #23
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18962655
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:13 schreef Ype het volgende:

[..]

Ja, maar als het inderdaad een placebo blijkt te zijn, dan is de prijs wel weer schandalig.
Goed punt! Dan kan ik ook wel een electrolyse uitvoeren en het resultaat in donkere flessen verkopen
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:18:48 #24
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18962740
Dan kan inderdaad. Er zijn mensen die dit zelf maken.
Dat maakt het ook direct een beetje verdacht. Wat voor je gevoel moet iets werkzaams toch uit een lab komen.
Daar wordt op veel sites ook openlijk over gesproken. Ik bedoel dat proberen de verkopers niet toe te dekken. Zij garanderen echter goede kwaliteit.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:21:19 #25
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18962804
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:18 schreef kapiteincitroen het volgende:
Dan kan inderdaad. Er zijn mensen die dit zelf maken.
Dat maakt het ook direct een beetje verdacht. Wat voor je gevoel moet iets werkzaams toch uit een lab komen.
Daar wordt op veel sites ook openlijk over gesproken. Ik bedoel dat proberen de verkopers niet toe te dekken. Zij garanderen echter goede kwaliteit.
tja, het zelf maken van 100% zuiver water (waarvan ik echt betwijfel of het bestaat, want er zitten vaak toch wel gassen ed in opgelost die ook in de lucht zitten) zul je niet thuis kunnen..
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:24:05 #26
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18962878
Zie deze link:
http://www.colloidaalzilver.nl/pag7.html

Ik heb er verder geen verstand van, of dit echt reeel is.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:25:42 #27
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18962920
Zie deze link:

http://www.colloidaalzilver.nl/pag7.html

Ik heb er verder geen verstand van, of het reeel is.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:27:28 #28
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18962981
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:24 schreef kapiteincitroen het volgende:
Zie deze link:
http://www.colloidaalzilver.nl/pag7.html

Ik heb er verder geen verstand van, of dit echt reeel is.
Van die site:
quote:
U heeft nu een glas colloïdaal zilverwater gemaakt met een sterkte van ca 3-6 ppm.
Ppm? Parts per milliliter? Ik neem aan dat ze dat bedoelen, maar dat is nog steeds enorm weinig en kan zover ik weet geen werking hebben dan...
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:32:06 #29
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18963105
Ja, erg weinig.
Voor een werkzaam water is minimaal 10ppm nodig.

Hoe dan ook,

Zijn er nog mensen met interessant verhalen, omtrent het gebruik van colloidaal-zilver of goud?
Of heb je juist de ervaring dat het dikke nepperij is? Reageer dan ook.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:37:15 #30
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18963270
ppm staat voor parts per million
Dus op 1 miljoen H2O moleculen is er 1 gouddeeltje bij 1 ppm
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:43:01 #31
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18963415
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:32 schreef kapiteincitroen het volgende:
Ja, erg weinig.
Voor een werkzaam water is minimaal 10ppm nodig.

Hoe dan ook,

Zijn er nog mensen met interessant verhalen, omtrent het gebruik van colloidaal-zilver of goud?
Of heb je juist de ervaring dat het dikke nepperij is? Reageer dan ook.
Nou, om eerlijk te zeggen lijkt het me dus nepperij. Als ik die sites zo lees, sluiten de zgn. wetenschappelijke termen niet echt op elkaar aan. Ze gebruiken wetenschappelijke onderzoeken die over iets anders gaan en breien daar op voort met een paar keer het woord wetenschappelijk zonder er verder bij te zetten op welke manier het werkt, of welk onderzoek specifiek de zogenaamde werking van het middel uit te leggen.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:46:06 #32
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18963487
Het komt mij ook niet echt wetenschappelijk over. Die reuma enzo, dat zou nog wel kunnnen, maar over dat junkDNA
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:52:58 #33
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_18963671
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:08 schreef kapiteincitroen het volgende:

Wat colloïdaal zilver voor het lichaam is, is colloïdaal goud voor de ziel. Dit komt omdat colloidaal goud een vele malen hoger frequentie bereik heeft dan colloïdaal zilver. Als niets meer helpt dan wordt colloïdaal goud ingezet en dit geld niet alleen voor stress maar ook in bij kanker, hart en vaatziekten, reuma etc. colloïdaal goud mag zelfs wel het overgangselement tussen de derde en vierde dimensie genoemd worden. Het bevat een uitermate hoge geleiding van vrije eenheids c.q. interdimensionale energie en kan gezien worden als een atomaire/isotopische koppeling op het interdimensionale vlak."
Niet om het één of ander maar dit kan toch niets anders dan een grap zijn? Dit klinkt meer als een tekst om achtjarigen Star Wars action figures aan te smeren.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:03:52 #34
93939 kapiteincitroen
overal zit paardenhaar!
pi_18963959
Dit klint inderdaad zwaar onwaarschijnlijk.
En daarom ben ik zo geinteresseerd in ervaringen van gebruikers.
Zoals een gebruiker net vertelde dat haar opa er baat bij heeft bijvoorbeeld (kan placebo zijn).
En wat mij ook interesseerd is dat er dus echt onderzoekers zijn die hier in geloven.

Dat het b.v kanker zou kunnen genezen, dat neig ik bij voorbaat te verwerpen. Maar de optie dat het werkzaam is tegen schimmelinfecties en reuma wil ik best open houden.
He went to a place, where normal things don't happen very often.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:18:37 #35
13180 _Mal_
/u ook!
pi_18964277
Als ik met google zoek op colloidaal goud dan vind ik eigenlijk alleen maar sites van homeopaten ed.

Waar ik het meest van opkijk is de zin 'VRAAG NIET HOE HET KAN MAAR PROFITEER ER VAN ! ' die ik tegen kom. Dit wekt bij mij geen vertrouwen!
en natuurlijk ben ik weer weg-gesurft en kan ik niet meer vinden waar dat stond
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')