Precies. Zullen denk ik alleen 23+ dit topic binnen komen vallen. Jongere kunnen deze geweldige schoen niet meer herinneren denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:42 schreef SEX het volgende:
Back in tha day![]()
![]()
sort ofquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:51 schreef carfreak het volgende:
Is dat de voorloper van de Nike Air Max??? (ja ik ben 20)
Nee, er waren al 2 air max modellen voor deze geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:51 schreef carfreak het volgende:
Is dat de voorloper van de Nike Air Max??? (ja ik ben 20)
Nee, air max kwam na deze.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
bla bla bla
Ok, kan me alleen maar air max herinneren en deze niet..(terwijl ik zoooo modegevoelig was toen alquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee, er waren al 2 air max modellen voor deze geweest.
Deze lag tegelijkertijd met de allereerste classics in de winkel als ik me goed herinner. Die had je toen alleen in blauw/wit/zwart.
Eigenwijs ben jij zeg. Er was al Air Max way before deze uitkwamen..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:53 schreef SEX het volgende:
Nee, air max kwam na deze.
Deze heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee, er waren al 2 air max modellen voor deze geweest.
Deze lag tegelijkertijd met de allereerste classics in de winkel als ik me goed herinner. Die had je toen alleen in blauw/wit/zwart.
Dit zijn de allereerste kleur nike air max classics: (dus de 3e generatie air max dus die toen nog geen classic heette uiteraard)
[afbeelding]
niet waar. Nike air 180= 1991.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:53 schreef SEX het volgende:
[..]
Nee, air max kwam na deze.
De gabber komt weer terug he...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:55 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb nix met air-max al die sjonnies lopen erop
Plateauzolenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
niet waar. Nike air 180= 1991.
Deze 2 waren voor de nike air 180 te koop:
Eerste Nike air Max model 1988
[afbeelding]
Daarna deze in 1990(dit zijn de eerste kleur)
[afbeelding]
In 1991 liepen er geen gabbers op air maxen en air 180 rondquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:57 schreef carfreak het volgende:
[..]
De gabber komt weer terug he...
Air max of kisten (liefst met gekleurde veters) en lonsdale enzo
![]()
93 wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
In 1991 liepen er geen gabbers op air maxen en air 180 rond![]()
Ik praat niet over 1993. En toen was het zelfs nog minimaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
93 wel.
Tja... ik ben pas 20 en heb die cultuur niet meegemaaktquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar![]()
Was dat ook niet zo met bowlingschoenen (en met alle andere modeverschijnselen)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:01 schreef dikavi het volgende:
volgens mij komen ze niet terug als retro omdat 99,99% ze foei lelijk vindt
In Parkzicht wel..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
In 1991 liepen er geen gabbers op air maxen en air 180 rond![]()
in 1996 wel...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:03 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In Parkzicht wel..
Nee er was iets met die zool. Dat werd me verteld bij sportzaken. Er zit schijnbaar iets van patent op die zool van een andere fabrikant waardoor hij niet opnieuw word uitgebracht. Anders was ie er allang weer geweest. Maar dat was ook mijn exacte vraagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:01 schreef dikavi het volgende:
volgens mij komen ze niet terug als retro omdat 99,99% ze foei lelijk vindt
Dit model van 1990 is 2 jaar geleden wel opnieuw uitgebracht. Maar beperkt aantal kleuren die ze echt vroeger hadden waren terug. Meeste zijn nieuwe kleuren enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik had trouwens de groene versie van de eerste gekleurde Air Max, ook van voor de 180.. Ik wou dat ik ze nog steeds had
[afbeelding]![]()
De vrouwenmodellen zijn ook altijd mooier dan de mannenversiesquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
Nike air 180 lady uit 1991![]()
[afbeelding]
Je kunt ze zowiezo ook niet meer krijgen. Ja voor 800 pond (2400 guldenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Heb je eindelijk dure schoenen ga je ze vernielen, da's wel apart.
Trekt me op dit moment niet echt, ziet er gewoon op een of andere manier gewoon een beetje oud uit, en denk ook niet geheel m'n stijl.
http://www.airjordan.nl/index.php?pagina_id=3&lang=nl&art_id=95quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik had trouwens de groene versie van de eerste gekleurde Air Max, ook van voor de 180.. Ik wou dat ik ze nog steeds had
[afbeelding]![]()
In '93 liep iedere gabber er op nikes. Eerder ook waarschijnlijk maar toen kwam ik er nog niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:04 schreef carfreak het volgende:
[..]
in 1996 wel...
Deze had ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
Nike air 180 lady uit 1991![]()
[afbeelding]
Super!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:18 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
http://www.airjordan.nl/index.php?pagina_id=3&lang=nl&art_id=95
binnenkort daar te bestellenook de oranje hebben ze....en nog veel meer retro's
maar ik denk dat ik voor de geel/groene ga voor deze zomer![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:18 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
http://www.airjordan.nl/index.php?pagina_id=3&lang=nl&art_id=95
binnenkort daar te bestellenook de oranje hebben ze....en nog veel meer retro's
maar ik denk dat ik voor de geel/groene ga voor deze zomer![]()
Heeft iemand bij die webshop al wat besteld en is het betrouwbaar. En aangezien ik al sinds 1990 geen nike air max 90 meer heb gehad. Hoe zat het met de maten?? Vielen die groot of kleiner uit??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:38 schreef Bolderbast het volgende:
ik heb me rotgezocht in gewone winkels, daar vind je die kleurencombinaties niet meer....
wel nieuwe varianten, maar die zijn allemaal minder mooi dan de 'echte' zeg maar...en toevallig is dat ook nog een nederlandse webshop
Deze hebben ze weer overal in de winkels. Ik heb em in het helemaal wit, met een zwart niketeken en dan grijs 'rondomairgedeelte'quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
niet waar. Nike air 180= 1991.
Deze 2 waren voor de nike air 180 te koop:
Eerste Nike air Max model 1988
[afbeelding]
Daarna deze in 1990(dit zijn de eerste kleur)
zitten hetzelfde als classics neem ik aanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:03 schreef Realzm het volgende:
[..]
Deze hebben ze weer overal in de winkels. Ik heb em in het helemaal wit, met een zwart niketeken en dan grijs 'rondomairgedeelte'
Zitten wel heerlijk
Geen idee. Ik heb maat 46 van nikes, 44 aan kappawinterschoenen, 47 aan adidash werkschoenen en 48 aan assics sportschoenen. Ik ga dus nooit uit van van 1 maatquote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:50 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
zitten hetzelfde als classics neem ik aan
en qua maten weet jij dat misschien, ik heb nu 43 in een paar Nike Air Max Classics, heb ik dan ook 43 in die modellen???
ik neem aan van wel.....anders ff passen binnenkort ergens...en dan bestellen via die site want die kleuren hebben ze nergens meer in de winkel geloof ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |